Sobre Verizon Connect

Las pequeñas empresas merecen una ventaja. Descubre cómo las soluciones de seguimiento de flotas por GPS pueden ayudar a reducir costos, deleitar a los clientes y mejorar la productividad. Con el seguimiento de flotas mediante GPS, puedes tener un panorama más completo de lo que ocurre en el exterior, desde el momento de la salida hasta el momento de la entrega. Estas soluciones de rastreo de vehículos son inteligentes e innovadoras y brindan los datos que necesitas para tomar mejores decisiones comerciales.

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Las 5 mejores alternativas a Verizon Connect

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

español, inglés

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Las 5 mejores alternativas a Verizon Connect

Imágenes

Verizon Connect Software - 1
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Verizon Connect Software - 3
Verizon Connect Software - 4
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Funciones

Funcionalidades totales de Verizon Connect: 89

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Aplicación móvil
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda por número de bastidor (VIN)
  • Citas recurrentes
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Confirmación y recordatorios
  • Control de inventario
  • Costes de trabajo
  • Creación de informes IFTA
  • Creación de informes históricos
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Digitalización de documentos
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Facturación de contuctores
  • Facturación de proyectos
  • Facturación por horas
  • Facturas personalizables
  • Firma electrónica
  • GPS
  • Geolocación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carburante
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de conductores
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de coste de carburantes
  • Gestión de empleados
  • Gestión de envíos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de neumáticos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de personal
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Gestión de vehículos
  • Gestión del mantenimiento
  • Historial de facturas
  • Historial de servicios
  • Información sobre vehículos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Mantenimiento de equipos
  • Mantenimiento preventivo
  • Mapas geográficos
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Para conductores
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Portal de facturación
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación de citas
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Programación del mantenimiento
  • Registro de desplazamientos
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de conductores en directo
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de infracciones
  • Seguimiento de reparaciones
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de ubicación
  • Seguimiento de vehículos
  • Seguimiento del carburante
  • Seguimiento del kilometraje
  • Supervisión
  • Supervisión de variables
  • Supervisión en tiempo real
  • Varias ubicaciones

Alternativas

Jobber

4,5
#1 alternativa a Verizon Connect
Jobber es una solución de gestión de servicios externos basada en la nube que permite a las pequeñas y medianas...

ServiceTitan

4,4
#2 alternativa a Verizon Connect
ServiceTitan es una solución de gestión de servicios externos basada en la nube que fue diseñada para empresas de...

Salesforce Field Service

4,2
#3 alternativa a Verizon Connect
Field Service Lightning, de Salesforce, es una plataforma de gestión de servicios externos basada en la nube y diseñada...

Azuga Fleet

4,1
#4 alternativa a Verizon Connect
Azuga es una solución de gestión de flotas basada en la web que permite a los operadores de flotas realizar un...

Opiniones

Calificación general

3,2 /5
(791)
Relación calidad-precio
2,8/5
Funciones
3,2/5
Facilidad de uso
3,4/5
Asistencia al cliente
2,8/5

¿Ya tienes Verizon Connect?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 791
Steven
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Very satisfied with Verizon as long as the prices don’t continue to go up I will stay with...

Revisado el 29/10/2022

Extremely satisfied phone service maybe the Internet would possibly be a better overall but...

Extremely satisfied phone service maybe the Internet would possibly be a better overall but otherwise very satisfied thank you my name is Steven SOrisio truckee Inc

Puntos a favor

All about the reception reception reception and my customer service in Coos Bay Oregon really small branch has been very very helpful that’s another reason I switched to rising because of Coos Bay Oregon

Puntos en contra

Still needs better reception in them roll areas need some kind of a Wii boost set up get better reception in a commercial truck that would be the only things very satisfied

Catherine
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Eyes in the sky, service in a flash!

Revisado el 31/10/2022

Customer service has been rough after Fleetmatics became Verizon Connect. Its hard to get someone...

Customer service has been rough after Fleetmatics became Verizon Connect. Its hard to get someone on the phone.

Puntos a favor

Makes setting up service very easy. Great because you can see where all tech are in a flash.

Puntos en contra

Software works good, when we had to upgrade to 3g things where a little crazy.

Respuesta de Verizon Connect

Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're happy to hear you are finding value in our product and services. Also, thank you for your feedback around customer service. We would like to learn more about your success with Reveal. If you are open to share, please email us at: [email protected]

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Producción audiovisual
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

An annoying communication with Verizon

Revisado el 3/11/2022

Puntos a favor

The software does provide opportunities to get tech support with Verizon

Puntos en contra

However, the wait times with Verizon are awful and their communication and logs of past history is poor to say the least

Respuesta de Verizon Connect

Thank you for taking the time to provide a review. We are truly disappointed to hear about your frustrating experience. If there is anything outstanding that still needs to be resolved, please email us at: [email protected]

Caity
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Customer Service Nonexistent

Revisado el 10/1/2020

Overall it has been very frustrating to work with VerizonConnect. They seem to have no urgency when...

Overall it has been very frustrating to work with VerizonConnect. They seem to have no urgency when it comes to fixing issues and complaints/concerns from their customers. They tend to not respond to emails and do not value communication with the customer. It has become very obvious that they do not communicate internally between their various departments. It feels as if each of their departments are completely separate companies that don't get on the same page with one another. Maybe this review will finally get someone to respond to our emails. It has been over a month of us not being able to pay our initial invoice because they have not gotten us the proper documentation we need in order to pay. Out billing department consistently has tried to reach out to them to get this information and to connect with they billing department but nobody has responded to any of the requests. I wouldn't be surprised if they now charge us a late fee even though we have been actively trying to pay.

Puntos a favor

The actual software seems to be working well with our fleet. My scheduling department has been testing this software out on a handful of our work trucks for the past few months and now want to install it for our entire fleet (30-40 or so trucks) so that would suggest that the software works, and is easy enough to use and worth the money.

Puntos en contra

The customer service at VerizonConnect. I can go weeks waiting for an email back from their team. It has been confirmed with their various departments that they do not communicate with each other internally so each of the departments I have had to interact with has had no idea what was going on / what issues were caused by their fellow departments. For example, the sales team got our business and sent us our contract to sign. We signed and paid for the services and sent it back. Over a month goes by of not hearing from them. I sent multiple requests for an update on the process and had no luck hearing back from anyone. Once they finally responded they gave me the contact information for some representative we had never heard of. I immediately reached out and a week goes by and I never heard back. Skip to another MONTH later and the product is finally installed. Apparently, their sales rep stopped being concerned with our contract and his response to our frustration with how long this all took and our disappointment in the lack of communication was to put blame on a different department and say it was all out of his control. Their customer service team / sales team said that this is something that "doesn't happen" (i.e. the lack of responding, the long wait time, the confusion between their departments) but similar situations have happened TWO MORE TIMES since then.

Jay
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Otro durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Dipping Your Toe into the Abyss of Digital Transformation

Revisado el 12/12/2019

It is a phenomenal step towards a digital environment for the under served home services sector....

It is a phenomenal step towards a digital environment for the under served home services sector. Implementing Verizon Connect Work is a step in the right direction! At the end of the day Verizon is a telecom company and looking to upsell their products into your business.

Puntos a favor

I love the fact that Verizon Connect focuses on the technologically under served realm of the home services market. These business's technology initiatives take a hard stop at email and spreadsheets. When implemented and used correctly, Verizon Connect Work (formerly Fleetmatics WORK) can bring to the surface revenue opportunities that business owners and stakeholders were oblivious to. Being typically their first go at new technology, Verizon Connect Work is usually welcome because of the ease of implementation and use. The technology is priced right and the ROI is enormous! The ROI stems from getting off the paper, chalkboards, notepads and alleviating lost invoices. At the end of the day the software is the home service industries first step towards digital transformation in this Fourth Industrial Revolution.

Puntos en contra

In response to Verizon Connect Work being described by former users as "A Starter Software" or "Technology Training Wheels", there is high churn being there are more robust softwares that encompass the entire life of a work order. With out mentioning any software company names, Verizon Connect Work's book of business is on a mass exodus to other players. To add, their is limited to zero customer support and the buying process wasn't very enjoyable.

Alternativas consideradas

Salesforce Field Service, ServiceTitan, Jobber y mHelpDesk
Mostrando 5 opiniones de 791 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Verizon Connect

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Verizon Connect.

Verizon Connect ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Verizon Connect son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Verizon Connect admite los siguientes idiomas:

español, inglés

Verizon Connect admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Verizon Connect se integra con las siguientes aplicaciones:

AssetWorks, Comdata AP Automation, Descartes MacroPoint, ESRI ArcView, Fleetio, FourKites, ProMiles Fuel Management, Quickbooks Online, ServMan, ServiceMax, Shipwell, Whip Around, project44 Freight APIs

Verizon Connect ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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