
Nutshell
Sobre Nutshell
Nutshell es un CRM valorado por los equipos de ventas porque ofrece excelentes funciones con una experiencia de usuario accesible, sencilla y agradable. Su primer objetivo es resolver el desafío de la mayoría de los CRM: motivar a los equipos de ventas para que adopten el software.
Nutshell reduce drásticamente el tiempo que emplean los representantes de ventas introduciendo datos y mejora su flujo de trabajo diario porque mantiene todo en un solo lugar. Con Nutshell, los representantes no tienen que preocuparse por olvidar a un cliente potencial o no saber en cuál centrarse. Sus integraciones populares y herramientas fáciles de usar ofrecen seguimiento automatizado, seguimiento de conversaciones, contacto con clientes potenciales, gestión de proceso de ventas y más. Con todo esto, Nutshell es un cambio radical para los representantes que tratan con los clientes.
Nutshell ayuda a los líderes de equipos de ventas a medir y mejorar las técnicas de venta, la colaboración en equipo y el proceso de ventas general con distintas herramientas únicas. Desarrollo de múltiples canales, automatización de ventas impulsada por guía de ventas, tareas y objetivos automatizados y potente creación de informes son solo una parte del kit de herramientas que Nutshell pone en tus manos.
Nutshell ha ayudado a miles de empresas a llevar su trabajo de ventas al siguiente nivel con un galardonado producto y una asistencia servicial. Deja que te ayude.
Precios desde:
US$ 16,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Nutshell
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
US$ 16,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Nutshell
Imágenes







Funciones
Funcionalidades totales de Nutshell: 88
Alternativas
Salesforce Sales Cloud

Pipedrive

HubSpot CRM

HubSpot Marketing Hub

Opiniones
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- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Bang for your Buck
Revisado el 5/3/2020
Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.
Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.
Puntos a favor
Reporting and filtering reports.
Keeping a track record of our leads.
Puntos en contra
Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.
Alternativas consideradas
Dynamics 365Razones para elegir Nutshell
So complicated we weren't using any functionalitySoftware anterior
Dynamics 365Razones para cambiar a Nutshell
Price, others had better functionality but this Nutshell had enough 2 years ago to get us going. It has really come into it's own and now has way more.- Sector: Maquinaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent CRM for our Niche Application - Best of Multiple Reviewed/Used
Revisado el 27/6/2022
Excellent! The customer service has been responsive and the system has been 100% reliable.
Excellent! The customer service has been responsive and the system has been 100% reliable.
Puntos a favor
Barrier to entry was low with minimal upfront cost needed to evaluate the software. Ease of use for a small company with minimal resources to devote to developing, executing, and maintaining the system.
Puntos en contra
So far the only con that we have experienced has been in the reporting functions. This could be a by-product of our unique needs or our lack of resources available to investigate it further. It does seem limited compared to Salesforce.
Alternativas consideradas
Salesforce Sales CloudRazones para elegir Nutshell
Cost. Ease of implementation and end user usage.Software anterior
Salesforce Sales Cloud
- Sector: Minería y metalurgia
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
leads don't allow you to easily sell services, only products. After sale service is hindered.
Revisado el 8/5/2017
We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.
We get a cost effective CRM that frees up cash flow for use elsewhere in our business.
Puntos a favor
Nutshell offers a unique ability to tag people in activities and run reports on calling activities for my sales reps.
Puntos en contra
Every lead typically has a company or contact. But if you don't save the activity in the lead, and instead under the company or individual contact, you can't see it when your client calls in regarding the sale they want service for, so your customer service is hindered and your sales people look like they don't know the history of the account. It's embarrassing to use this software because Nutshell says they are only helping to land the sale, not support it, but this mindset about how they build their software results in a horrible disconnect with regards to how we are forced to serve our customers, and thus we are using a CRM that doesn't support the full life cycle of a sale. We keep hoping Nutshell will fix this and improve because their customer service is great, and their people mean well, but after several years of patiently waiting, we are concerned that we may never see this problem fixed. The mobile app also has so many glitches with the UX that it can't even compare the experience to how you can use leads in a web browser. Further, when we have a customer call in to ask about their account, the recent leads puts the oldest first in the list, which means we have to scroll through several hundred orders just to open the last order we did for that client. If you are trying to sell to a major corporate account with multiple facilities / departments, forget it with Nutshell; linking subcompanies / vendors / partners / other locations is a nightmare in Nutshell.
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Nutshell product review
Revisado el 15/6/2022
I have used a number of different systems including Zoho, Hubspot, Pipedrive. I like Nutshell's...
I have used a number of different systems including Zoho, Hubspot, Pipedrive. I like Nutshell's flexibility and ease of use.
Puntos a favor
Tags - are the most used feature - so I can easily segment lists. The ability to sort with multiple tags. Easy importing from a spreadsheet.
Puntos en contra
Having to add a tag into the system BEFORE uploading a contact spreadsheet. If the tag doesn't already exist - the import fails. Which is an extra step and a waste of time.
Razones para elegir Nutshell
Highrise was no longer in development - or being supported.Razones para cambiar a Nutshell
Price and ease of use. Pipedrive misses a number of features like Tags- Sector: Recaudación de fondos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Nutshell's CRM: A Small Business Lifeline
Revisado el 18/5/2022
I didn't have a business process until I started working with Nutshell. I had a pile of handwritten...
I didn't have a business process until I started working with Nutshell. I had a pile of handwritten notes on my desk calendar and loads of sticky notes on the perimeter of my monitor. Learning my way around a CRM for the first time was intimidating, yet I was able to talk with actual humans when I got stuck, and watch tutorial videos that explained what I wanted to learn. I now put everything I need to know about a client into Nutshell, trusting the process and grateful for the customization and flexibility as my company grows.
Puntos a favor
It's designed for super easy customization for what I do, and I lean hard on this feature! I also love how the Dashboard feature is set up, allowing me to see at a glance which activities should be tackled each day, and when I've scheduled future to-dos. Nutshell's approach feels like 'the little guy' was thoughtfully considered--and that's me!
Puntos en contra
I have a tough time with my leads fields frequently reverting back to the default setting that shows all fields, not just the 4 custom ones I've created. This is more of a tech issue, not really a dislike of Nutshell in general.
Preguntas frecuentes sobre Nutshell
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Nutshell.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Nutshell?
Nutshell ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 16,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Nutshell?
Los clientes habituales de Nutshell son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
P. ¿Qué idiomas admite Nutshell?
Nutshell admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Nutshell es compatible con dispositivos móviles?
Nutshell admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Nutshell?
Nutshell se integra con las siguientes aplicaciones:
3CX, ActiveCampaign, Asana, Box, Constant Contact, FreshMail, Gmail, Google Contacts, Google Drive, HubSpot CRM, Jotform, Kixie PowerCall, LiveChat, Mad Mimi, MailUp, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Olark, PandaDoc, Pure Chat, Quickbooks Online, Reply, ScheduleOnce, Slack, Trello, Twitter, Typeform, Unbounce, WebMerge, Wufoo, Yesware, Zapier, Zendesk
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Nutshell?
Nutshell ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
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