Sobre Yonyx

PROBLEMA:
la asistencia al cliente de nivel 1 consiste en problemas altamente repetitivos. A pesar de la formación constante y la inversión en el desarrollo de miles de artículos para la base de conocimientos, resulta difícil ofrecer un servicio consistente con una alta calificación CSAT ajustándose al presupuesto.

Has publicado todo tipo de información en el portal para el autoservicio del cliente, pero su uso es muy bajo. Los clientes se quejan de que tienen dificultades para encontrar el artículo correcto. Cuando lo encuentran, resulta complicado tener que navegar por montones de secciones irrelevantes.

¿Existe una mejor manera?

SOLUCIÓN:
Yonyx proporciona una solución a este problema al permitir a las organizaciones crear guías interactivas en forma de diagramas de flujo multimedia. A diferencia de los guiones de llamadas tradicionales utilizados en los centros de atención telefónica, las guías interactivas de Yonyx ofrecen una ayuda de navegación real a los agentes que permite guiar al cliente por vías de resolución conocidas.

Cuando se usa internamente en la organización, los agentes observan una mejora del 15 % en su productividad, ya que no tienen que buscar entre miles de artículos para ayudar a los clientes ni convertir artículos lineales en conversaciones. Al final de cada incidente, pueden generar una transcripción de la interacción con el cliente con solo un clic. Así se ahorran valiosos minutos de documentación en cada llamada.

A los clientes les encantan las guías interactivas de Yonyx, ya que la información se presenta de manera gradual. Debido a la naturaleza interactiva de estas guías y el contenido multimedia enriquecido que se puede integrar en cada paso, la información siempre es fácil de seguir y relevante para los clientes. Las organizaciones que implementan guías interactivas Yonyx observan un aumento sustancial del uso del autoservicio por parte de los clientes.

Para obtener más información, visita su web.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China, India, Alemania

Idiomas admitidos

Alemán, Coreano, Danés, Español, Finés y otros 15, Francés, Hebreo, Húngaro, Indonesio, Inglés, Irlandés, Italiano, Japonés, Neerlandés, Noruego, Portugués, Ruso, Sueco, Tailandés, Árabe

Imágenes

SimpleSolutionTree
Decision Network Architecture (DNA) gives flexibility not possible in decision trees
YonyxMapView - Unique self drawing flow chart view to visualize the entire customer interaction flow
Responsive User View of guides can be embedded in an iFrame or used through Mobile devices
Yonyx OneClick Transcript captures the path traversed by a User through the guide.
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Captura de pantalla de Yonyx: SimpleSolutionTree Captura de pantalla de Yonyx: Decision Network Architecture (DNA) gives flexibility not possible in decision trees Captura de pantalla de Yonyx: YonyxMapView - Unique self drawing flow chart view to visualize the entire customer interaction flow Captura de pantalla de Yonyx: Responsive User View of guides can be embedded in an iFrame or used through Mobile devices Captura de pantalla de Yonyx: Yonyx OneClick Transcript captures the path traversed by a User through the guide.

Funciones

Características totales de Yonyx: 10

  • API
  • Editor WYSIWYG
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la formación
  • Gestión de recursos humanos
  • Integración de CRM
  • Integración de páginas web

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa a Yonyx
¿Has visto las soluciones para pequeñas empresas de Salesforce? Sales Cloud es una plataforma de CRM personalizable que...

Zoho CRM

4,2
#2 alternativa a Yonyx
Zoho CRM ayuda a las empresas de todos los tamaños a cerrar acuerdos de forma más inteligente, rápida y mejor.

HubSpot CRM

4,5
#3 alternativa a Yonyx
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

Zendesk

4,3
#4 alternativa a Yonyx
Zendesk es una solución de software de atención al cliente basada en la nube y en la que confían más de 40 000...

Opiniones

Calificación general

4,8 /5
(104)
Relación calidad-precio
4,7/5
Funciones
4,7/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,9/5

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Mostrando 5 opiniones de 104
Wes B.
Calificación general
  • Sector: Maquinaria
  • Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Providing Self-Service to our Dealer Network

Revisado el 13/9/2016

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. ...

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward.

Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it.

When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages.

Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter.

Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Puntos a favor

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Puntos en contra

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Eric M.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 1001-5000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

As a software developer

Revisado el 19/8/2019

I have been developing with Yonyx for a couple of weeks now. I very much enjoy working with these...

I have been developing with Yonyx for a couple of weeks now. I very much enjoy working with these APIs and the platform in general. The user interface for designing decisions trees is extremely easy to use and teach to others. The API documentation is very good too, I have worked with many companies that charge even more for their software integrations, but have terrible documentation or support when it comes to implementation. So far with Yonyx, everything has worked as we expected it to, and the resources provided to integrate from start to finish are very complete and easy to work through. I would definitely recommend to others looking for some sort of decision tree solution, with support for completely custom integrations.

Puntos a favor

Great API Documentation
Very Easy To Use
Very Easy To Train on
Great Functionality

Puntos en contra

The online dashboard
Some of the training videos could use some refinement

Jamie T.
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Yonyx review

Revisado el 27/7/2020

Yonyx as a whole is a great script tool and is leagues above using a printed out scripting system.

Yonyx as a whole is a great script tool and is leagues above using a printed out scripting system.

Puntos a favor

For the most part, this software is an invaluable tool. There are consistent errors but familiarization with the product helps to make those errors less of a problem. I use Yonyx daily for up to 150 calls a day and its the best system I've used.

Puntos en contra

I would like to be able to submit requests about specific scripting and be able to make slight edit requests as simply as touching a button and submitting the change for a request.

Respuesta de Yonyx

Dear Jamie

Thank you for your review below. An option to provide feedback to Authors does appear below every step in every path of the script. Perhaps you may not have noticed it?

Once again, we thank you for your valuable feedback & appreciate you taking the time to share it with us!

Ken V.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Unbeatable Employee Guidance

Revisado el 8/5/2020

I have been happily working with Yonyx since 2015. I use Yonyx daily to create guidance for our...

I have been happily working with Yonyx since 2015. I use Yonyx daily to create guidance for our help desk agents and field technicians as they work to restore connectivity and service to our customers. Their product and team are the best.

Puntos a favor

I love Yonyx overall. Their team is what I like the most. They are very helpful and receptive. Very capable people and knowledgeable.

Puntos en contra

The new navigation was a bit of a challenge for me, however getting used to the new interface it is no longer a problem. I feel it will be a benefit to everyone.

Respuesta de Yonyx

Dear Ken

Thank you for your feedback! We appreciate your support.

Brooklyn O.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 501-1000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Multipurpose Tool

Revisado el 8/5/2020

My experience with Yonyx has been great. It allows call centers to provide versatility in scripting.

My experience with Yonyx has been great. It allows call centers to provide versatility in scripting.

Puntos a favor

The versatility of this software is one of the most appealing features, as well as it's ease of use.

Puntos en contra

Once in a blue moon we might experience connection issues within Yonyx where you can get a frozen screen. This is usually fixed by closing and reopening.

Respuesta de Yonyx

Dear Brooklyn

Thank you for your feedback. We really appreciate your support!

Mostrando 5 opiniones de 104 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Yonyx

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Yonyx.

Yonyx ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 100,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de Yonyx

Los clientes habituales de Yonyx son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Sin ánimo de lucro, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

Yonyx admite los siguientes idiomas:

Alemán, Coreano, Danés, Español, Finés, Francés, Hebreo, Húngaro, Indonesio, Inglés, Irlandés, Italiano, Japonés, Neerlandés, Noruego, Portugués, Ruso, Sueco, Tailandés, Árabe

No tenemos información sobre los dispositivos compatibles con Yonyx

Yonyx se integra con las siguientes aplicaciones:

Freshdesk, NetSuite, Oracle B2C Service, Oracle Service Cloud, Salesforce Service Cloud, ServiceNow, Zendesk, Zendesk

Yonyx ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Asistencia telefónica

Categorías relacionadas

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