
Sobre Act!
Act! Premium, una potente herramienta de CRM y automatización de marketing en una sola plataforma, es perfecta para pymes que buscan comercializar mejor, vender más y crear clientes recurrentes. Con altos niveles de flexibilidad y libertad de elección, Act! Premium se adapta a tu manera de hacer negocios. Ya sea que se trate de personalizaciones según los procesos específicos de tu negocio o sector o tus preferencias de implementación y acceso, Act! Premium te ofrece infinidad de posibilidades.
Precios desde:
US$ 30,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Act!
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Alemania, Francia, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas admitidos
alemán, francés, inglés
Precios desde:
US$ 30,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Act!
Imágenes


Funciones
Funcionalidades totales de Act!: 104
Alternativas
Salesforce Sales Cloud

Salesforce Marketing Cloud

Sage HRMS

TOP PRODUCER

Opiniones
¿Ya tienes Act!?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
¡Escribe una reseña!
- Sector: Productos farmacéuticos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Love the ease of use for both entering data and retrieving info
Revisado el 7/5/2018
I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...
I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.
Puntos a favor
The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.
Puntos en contra
I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.
- Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER
Revisado el 31/10/2019
We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and...
We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom
Puntos a favor
I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing
Puntos en contra
There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.
Razones para cambiar a Act!
Much better value for money, and lower overall overheads meant better for us as a asmall business- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Use ACT! to Manage Your Customer Database and Sales
Revisado el 5/5/2022
Well, being a user since 1990, I'd say I am all for the ACT! Database experience and usage!
Well, being a user since 1990, I'd say I am all for the ACT! Database experience and usage!
Puntos a favor
I have used this produce since the 90s and its consistency of value has remained. It's easy to use after learning just a few basics. Reports are easy to generate and are customizable to your field.
Puntos en contra
Only that it did not link to specialized software I was using in the field.
Respuesta de Act!
Thank you Kari, for your feedback. We love our customers and appreciate the opportunity to hear about how they use Act!.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Product not being sold as described
Revisado el 20/6/2022
Great product but absolutely dreadful product development team.
Great product but absolutely dreadful product development team.
Puntos a favor
Contact management, diary management, Opportunity management.
Puntos en contra
I need my CRM to integrate with Google so that potential customers can book appointments with me. The software is sold with Google synchronisation. I even asked if the software would synchronise with Google. 4 months later the software still does not synchronise and they cannot give any answer as to when it will be fixed. No worries I think, I could synchronise with Microsoft's Outlook instead… Except that doesn't work either!

- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
ACT was the best back in the day
Revisado el 25/3/2022
It was a great program at the time. I really liked it but grew out of it when it wasn't being...
It was a great program at the time. I really liked it but grew out of it when it wasn't being updated as quickly as the rest of the internet.
Puntos a favor
I loved ACT when I used to use it. It was by far the best CRM at the time.
Puntos en contra
Last time I used ACT and granted it was many years ago, it wasn't cloud based. At one point my computer crashed and I lost my entire ACT database that hadn't been backed up in the last few weeks. I was devastated and decided I had to switch to something that was in the cloud.
Respuesta de Act!
Hi Rick, Thank you for your review and feedback! We love hearing from our customers and hope you'll check out our Act! cloud platform at https://act.com/customizable-crm-and-marketing-automation/.
Kind regards,
The Act! Team
Preguntas frecuentes sobre Act!
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Act!.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Act!?
Act! ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 30,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Act!?
Los clientes habituales de Act! son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite Act!?
Act! admite los siguientes idiomas:
alemán, francés, inglés
P. ¿Act! es compatible con dispositivos móviles?
Act! admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Act!?
Act! se integra con las siguientes aplicaciones:
Dropbox Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Zapier, iCloud
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Act!?
Act! ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Act!.