
Sobre mHelpDesk
mHelpDesk ha sido diseñado con la rapidez y la sencillez en mente. Esta solución ofrece formación diaria gratuita y un equipo de bienvenida para que puedas capacitarte y comenzar a usar el software cuanto antes.
Este valorado software de servicio externo es increíblemente potente y admite una amplia variedad de flujos de trabajo, tanto programados como no programados, con citas únicas y recurrentes. Con el calendario de programación de mHelpDesk, todos los miembros del equipo pueden asignarse a los trabajos de manera óptima y distribuirse eficientemente con la vista de mapa.
El sistema de facturación de mHelpDesk está totalmente integrado con su sencilla plataforma de programación, que permite crear facturas con un solo clic, supervisar los trabajos y crear informes para garantizar el pago rápido y puntual. Los clientes de mHelpDesk acaban con el trabajo duplicado gracias a la integración con sistemas de contabilidad de terceros, como QuickBooks.
mHelpDesk mantiene un registro de todas las interacciones de los clientes para que tú y el equipo siempre tengan la información que necesitan. Los campos personalizados facilitan el seguimiento de información específica y única de cada negocio. Por supuesto, tú y tu equipo pueden ver todo esto en tiempo real desde dispositivos móviles en el campo o dondequiera que estén.
El valorado sistema empresarial mHelpDesk, basado en la nube y diseñado para empresas de servicios externos, es un excelente socio para el éxito ahora y en el futuro. La solución añade funciones y realiza mejoras con mucha frecuencia para mantener la satisfacción de sus clientes de por vida. Descubre todas sus funciones.
Precios desde:
US$ 169,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a mHelpDesk
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Disponible en los países siguientes
Canadá, Estados Unidos
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
US$ 169,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a mHelpDesk
Imágenes







Funciones
Funcionalidades totales de mHelpDesk: 157
Alternativas
Spiceworks

Verizon Connect

Housecall Pro

Jobber

Opiniones
¿Ya tienes mHelpDesk?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Energías renovables y medio ambiente
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
mHelpDesk changed my life
Revisado el 23/1/2019
The benefits of mHelpDesk far outweigh any issues we've had with it. I would highly recommend it....
The benefits of mHelpDesk far outweigh any issues we've had with it. I would highly recommend it. You can pretty much do everything from start to finish with this program. I haven't used it long enough to utilize the invoice part, as I'm still using quickbooks, but for the most part, our company is really pleased with this program. And if we had to do it all over again, we would definitely pick mHelpDesk over all the others out there. And CSR, my account rep, has been phenomenal in answering questions and getting back to me quickly when I reach out.
Puntos a favor
The mapping tool is definitely my favorite part of this whole program. I can look at scheduled jobs and find unscheduled jobs nearby, which makes scheduling and keeping our guys within a certain distance very easy.
Puntos en contra
The estimate section of this program is my least favorite. It could be because I'm used to working with Quickbooks and I can send more than one estimate and I can see the body of the email before sending and edit it accordingly. With this program, I have to create a whole new job to send a new estimate, which is time consuming. So I don't always use the estimate feature, especially if I have more than one estimate option.
Respuesta de mHelpDesk
Thank you so much for this feedback Angelique! I'll share the recommendations on our estimate feature with the product team. We appreciate your business!
- Sector: Servicios para el consumidor
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Excellent Platform
Revisado el 11/2/2020
The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.
The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.
Puntos a favor
The customer service is fantastic! There is not usually a wait time to get a person on the line to assist in any way.
Puntos en contra
There are report limitations. I have not been able to create a report that will include customer's email addresses.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
mHelpDesk/HomeAdvisor
Revisado el 3/10/2019
The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far...
The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.
Puntos a favor
1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough.
2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider.
3. The support team is pretty responsive and helpful when available.
4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.
Puntos en contra
1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances.
2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us.
3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus.
4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account.
5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.
Respuesta de mHelpDesk
Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

- Sector: Servicios para instalaciones
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
From Tricycle to Jet Plane
Revisado el 14/2/2019
Very Positive
Very Positive
Puntos a favor
Well organized Custom Fields and Work Types Features. MHelpDesk had every feature on our Deal Breakers List. It also had features we didn't think we would need, that have turned out to be really great.
Puntos en contra
Would like to use inventory without having it track in Quickbooks.
Respuesta de mHelpDesk
Thanks so much for sharing this feedback Mark! I also wanted to let you know that you can absolutely use our inventory feature without QuickBooks--please contact our account support team so they can help you get that set up. We appreciate your business!

- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Absolutely Fantastic Customer Support and Easy to use!
Revisado el 24/5/2018
Organized our service business and made it much easier to operate
Organized our service business and made it much easier to operate
Puntos a favor
Whenever there is an issue with anything on the program they are super quick to get it fixed and won't stop until it is fixed. There are not a lot of issues, but every program has its glitches. It is also super easy to use and helps keep us very organized.
Puntos en contra
Sometimes the app does act up but it was much better once we switched our cellular device carrier to one with better coverage
Preguntas frecuentes sobre mHelpDesk
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre mHelpDesk.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece mHelpDesk?
mHelpDesk ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 169,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de mHelpDesk?
Los clientes habituales de mHelpDesk son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite mHelpDesk?
mHelpDesk admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿mHelpDesk es compatible con dispositivos móviles?
mHelpDesk admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra mHelpDesk?
mHelpDesk se integra con las siguientes aplicaciones:
Authorize.Net, Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Twilio, WordPress
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece mHelpDesk?
mHelpDesk ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para mHelpDesk.
- Herramientas de planificación
- Software de gestión de los Servicios de Campo
- Software de gestión de personal
- Software de gestión de mantenimiento
- Software de asignación de personal
- Software de gestión empresarial
- Software para planificación de personal
- Herramientas de gestión del tiempo
- Software agropecuario
- Software de climatización
- Software para empresas petroleras
- Software para calendarios
- Software de planificación de trabajos de mantenimiento
- Software de mantenimiento de equipos
- Software para empresas de limpieza
- Software para compañías de fontanería