ConnectWise Automate

4,1 (127)
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Automatización de TI para el mundo de TI actual

Sobre ConnectWise Automate

Aumenta la efectividad de los equipos de TI y simplifica todos los aspectos del negocio con la supervisión y gestión remotas y flexibles de ConnectWise Automate. Ofrece una mejor visibilidad, elimina los obstáculos de entrega y aumenta el servicio sin aumentar los costes con una solución que ayuda a dominar el descubrimiento, la gestión, la aplicación de parches, la supervisión y la automatización. Elimina los puntos ciegos en los entornos soportados, automatiza cualquier tarea de asistencia de TI y presta asistencia a más terminales sin aumentar los equipos.


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ConnectWise Automate

4,1 (127)
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El más valorado

Precio inicial

US$ 2,00
mes
US$ 4,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

110
64

Integraciones

5
2

Facilidad de uso

3,6 (127)
4,5 (2.749)

Relación calidad-precio

3,9 (127)
4,5 (2.749)

Atención al cliente

3,6 (127)
4,3 (2.749)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

LastPass

4,6
#1 alternativa a ConnectWise Automate
Las soluciones empresariales de LastPass ayudan a las empresas a controlar su gestión de identidad con SSO (inicio de...

LogMeIn Central

4,5
#2 alternativa a ConnectWise Automate
LogMeIn Central es una solución de administración de terminales que ayuda a los profesionales de TI a supervisar,...

Pulseway

4,7
#3 alternativa a ConnectWise Automate
Mantente al tanto de tu centro de datos con la plataforma de gestión y supervisión remotas en tiempo real de Pulseway....

Join.Me

4,7
#4 alternativa a ConnectWise Automate
Join.me es una herramienta de reuniones y conferencias en línea que permite que varias personas de diferentes ubicacione...

Opiniones

Calificación general

4,1 /5
(127)
Relación calidad-precio
3,9/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
3,6/5
Asistencia al cliente
3,6/5

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Mostrando 5 opiniones de 127
Marc
Marc
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great option for the managed services firm

Revisado el 8/3/2018

Puntos a favor

It does a lot of things and helps us keep tabs on hundreds of clients. Remote access, patch management, remote diagnostics, integration with ConnectWise PSA and a host of other third party products.

Puntos en contra

Setup time can be cumbersome and some of the advanced features you really need to work with a lot in order to become a master at it.

Jamenn
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Connectwise Automate, formerly Labtech, works well for the most part.

Revisado el 21/3/2018

Puntos a favor

Before Automate/Labtech 12 the best thing about this software was being able to see, at a glance, all the information you needed about a particular managed computer. They are moving back in this direction it appears. The scripting and monitoring systems are robust and allow you to do pretty much anything you can think of.

Puntos en contra

The GUI update that came with version 12 is not good. It uses a bunch of giant squares to present information and you have to drill into each one to find the specific info you are looking for rather than the at-a-glance experience I had before. Support leaves something to be desired. Just starting to chat with someone there can take 45+ minutes, then the person you are chatting with does not have the knowledge to fix the problem so you have to open a ticket anyway. Lots of time wasted there. Furthermore sometimes the inexperienced technician will offer suggestions to resolve the problem that have nothing to do with the problem which underlines the fact that they do not understand the problem.

Bryan
Calificación general
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

I utilize this software daily to perform my job duties, managing all aspects of over 6,000...

Revisado el 29/5/2018

Puntos a favor

Clients and Locations are organized in an easy-to-view tree, which allows easy access to a customer's inventory.

Several dataviews are available from a Client or Location to quickly gather information of an environment. For example, a list of 'scheduled tasks' configured on every system can be gathered from all systems to determine why a particular event occurs every Saturday at 4am.

Remote Control of a system can be envoked with standard tools such as VNC or RDP, as well as ConnectWise Control (formerly Screen Connect).

Reports of client environments are just a click away, whether a question regarding system health is of issue, or if all systems have the latest patches and Anti-Virus updated.

Puntos en contra

Software runs on a MySQL backend, but only on Windows. Keeping MySQL tuned properly for environment size can be chore, whereas DB Engines such as MSSQL are a bit more automated and forgiving. As you bring more agents into the system, it's a good idea to run performance metrics on the MySQL server to see if any adjustments are necessary to maintain best performance of the system.

Telephone Support for the MySQL backend tends to yield different answers from each representative you talk to, and in my experience it was best to use general MySQL tuning documents that are available from Oracle.

Ahmed
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The BEST tool for an IT Army of One

Revisado el 26/4/2019

Its a love/hate relationship, but mostly love. I fought to have this at my company and I can not do...

Its a love/hate relationship, but mostly love. I fought to have this at my company and I can not do my job without it.

Puntos a favor

You can access it anywhere. If I am on vacation in Mexico and the office back in the states needs support, I just open up chrome and go to my custom made website that CW gave me and I am in. I can see everything about a persons computer by just scrolling side to side or double clicking. Their customer service is also 24/7 AND they assign you technicians to help with implementation along with connectwise university to ensure you are ready to use their product to the fullest extent!

Puntos en contra

Its sort of difficult to learn. They have the university that helps with that, but some of their classes are outdated and some just sprint through the lesson in the hopes that you might have caught a thing or two that they just taught you. Also, their scripting language is their own(proprietary) and you have to learn it. So if you already know Java, C++, Python, etc, it doesn't matter.

Victor
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

ConnectWise for wiser IT Admins

Revisado el 7/5/2018

Puntos a favor

ConnectWise Automate solutions is a remarkable ITSM Solution that has a strong and accurate agent that will make a complete inventory of all the IT assets of your organization. Strong scripts capabilities to automate tasks of maintenance and preventive support. Provides simple, fast, and powerful remote access capabilities.

Puntos en contra

For Junior IT Admins has a higher complexity to achieve proficiency to manage the tool. New versions are kind of unintuitive and sometimes difficult to figure out.

Mostrando 5 opiniones de 127 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre ConnectWise Automate

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ConnectWise Automate.

ConnectWise Automate ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 2,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de ConnectWise Automate son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ConnectWise Automate admite los siguientes idiomas:

inglés

ConnectWise Automate admite los siguientes dispositivos:

ConnectWise Automate se integra con las siguientes aplicaciones:

Acronis Cyber Backup, Auvik, ConnectWise PSA, ConnectWise ScreenConnect, Webroot Business Endpoint Protection

ConnectWise Automate ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

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