Sobre Yesware

Cierra más negocios con Yesware. Comprende a tus clientes potenciales basándote en la información de cuándo abrieron el correo electrónico, si hicieron clic en el enlace y qué plantillas son más eficaces. Dedica menos tiempo a cargar manualmente los datos en tu sistema CRM (gestión de las relaciones con los clientes, por sus siglas en inglés); Yesware los sincronizará automáticamente. Sé aún más eficaz en tu trayectoria de ventas.

Precios desde:

US$ 19,00/mes

  • Versión gratuita
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  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Yesware

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a Yesware

Imágenes

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Vídeo de Yesware
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Funciones

Funcionalidades totales de Yesware: 68

  • Acciones activadas por evento
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de campañas
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis en tiempo real
  • Automatización de ventas
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campañas de goteo
  • Captura de clientes potenciales
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de correo electrónico
  • Entrega de contenidos
  • Generación de clientes potenciales
  • Geolocación
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de equipo
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de modelos
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de usuarios
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Integración de Microsoft Outlook
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Para pequeñas empresas
  • Personalización
  • Planificación de campañas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Programación
  • Programación de campañas
  • Programación de citas
  • Pruebas A/B
  • Recordatorios
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de ubicación
  • Seguimiento del ROI
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Sincronización de calendario
  • Supervisión en tiempo real
  • Varias campañas

Alternativas

GMass

4,8
#1 alternativa a Yesware
GMass es una extensión de Google Chrome que ayuda a las empresas a llevar adelante campañas de correo electrónico...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#2 alternativa a Yesware
HubSpot Marketing Hub es una plataforma escalable y todo en uno para marketing de entrada que combina marketing de...

Mixmax

4,5
#3 alternativa a Yesware
Mixmax es una aplicación de productividad en ventas y comunicación por correo electrónico que está diseñada para ayudar...

Saleshandy

4,5
#4 alternativa a Yesware
SalesHandy es una herramienta de habilitación de ventas que ofrece datos de participación del receptor y ayuda a sacar...

Opiniones

Calificación general

4,3 /5
(171)
Relación calidad-precio
4,1/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,0/5

¿Ya tienes Yesware?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 171
Mark
Calificación general
  • Sector: Estudios de mercado
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Shifting away from enterprise use - moving toward GMail and Microsoft-hosted offerings

Revisado el 29/7/2020

Knowing if someone has received an email, or re-opened it, is a truly valuable piece of information...

Knowing if someone has received an email, or re-opened it, is a truly valuable piece of information from a sales and support perspective. Email has become one of the least reliable forms of communication, but it remains essential to doing business. Spam detection software is junk. We have found no spam detection software that is reliable and turn off anything to ensure nothing is missed. It can even be manipulated by unscrupulous actors that want to harm the reputation of the sender. There are a million other reasons why it is unreliable. Unfortunately, most companies continue to use it. So we used Yesware to see if our regular communications were being received and opened, in much the same was we use software to verify that our client newsletter communications are opened. Yesware did the job in that respect. We didn't use any of its other features, since we had other software for that.

Puntos a favor

We've been using it for several years and were notified recently by Yesware that the version that supports local versions of Outlook 365 is being eliminated. We were told that Microsoft is limiting the ability of developers to use plugins for PC-based Outlook, so they are dropping support for that in August 2020. We use our own ISP for email, using POP/SMTP mail, not a cloud-based environment hosted by Microsoft or Google. What we liked about it was its simplicity once set-up, and the ease of telling whether or not someone opened the email sent, and where that person was located.

Puntos en contra

The support organization was Zendesk, a third party. We found that every time we'd have a question or issue they were very responsive, but it took forever to get resolved. Most of the time we'd just live with whatever it was we were dealing with.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Relaciones públicas y comunicaciones
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A great fit for Outlook users

Revisado el 23/12/2019

Though it has its bugs and lots of features made for salespeople, I namely pay for it to use its...

Though it has its bugs and lots of features made for salespeople, I namely pay for it to use its email tracking tech. For my business purposes, this the most needed feature and since using email tracking, it's hard to remember what biz email was like before.

Puntos a favor

I like the fact that unlike most email tracking programs, Yesware actually plays nice with MSFT Outlook. Most of the compeition is gmail only.

Puntos en contra

Bit of a resource hog. Also it sets off false positives with my anti-virus program and sometimes it crashes outlook.

Alternativas consideradas

Saleshandy

Software anterior

HubSpot Marketing Hub

Razones para cambiar a Yesware

Honestly, I can't remember, but I do remember being unsatisfied with the brief time using SalesHandy. With the limited number of email tracking software that works with Outlook, yesware quickly became the obvious next choice.
Kim
Calificación general
  • Sector: Práctica de la abogacía
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Acceptable quality

Revisado el 14/7/2022

Overall this is a decent product. It has a nice design and it's mostly easy to use.
We only needed...

Overall this is a decent product. It has a nice design and it's mostly easy to use.
We only needed this product to manage emails and create email marketing templates, while it served this purpose it seems like it is set up for more complex purposes and it was difficult to use for only email management/marketing.

Puntos a favor

I do like the level of customer support that is provided, I like the features that are offered like real time reporting and real time notifications, campaign analytics, templates, marketing tools, CRM services, etc.
I like the relatively easy to use layout and crisp design. I like the auto reply feature.

Puntos en contra

Compared to its competitors this product is expensive. It is not easy to integrate with other products although it claims to be.
Some aspects were complex and difficult to use. I experienced an issue with auto reply and the entire software started to malfunction

Alternativas consideradas

MailTrack

Razones para elegir Yesware

Mailchimp wasn't functioning properly with our existing products

Software anterior

Mailchimp

Razones para cambiar a Yesware

The extra features seemed useful
Nicolas
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A must for any prospecting team

Revisado el 12/1/2018

The first thing that attracted me to Yesware was the email tracking feature. That gives the sales...

The first thing that attracted me to Yesware was the email tracking feature. That gives the sales rep the ability to know when things are happening on the side of the potential client so you can act on it.

Then the email templates helped me a lot to get things done faster. I could see which templates performed better than others, hence improve my results. In addition you can create teams and share better working templates with everyone for them to use as well, that way you can maximize the impact of a good sales rep by sharing his findings with the whole team with a few clicks, instead a monthly template session.

Lately what I've been using a lot is the touchpoint feature which allows you to build custom multi-touches multi-channel campaigns. It makes a sales rep day-to-day job a lot more easy when you can visualize quickly what's next to be done and where are the potential clients in the buyers journey you design for them.

Puntos a favor

Yesware is very user friendly which makes it easy for adoption within a sales team. Not only the web version of the product but the chrome and gmail add-ons work really well. Additionally the feature set is very powerful and makes the lives of any sales/hunter/prospector easier.

Puntos en contra

There is not much (or anything) to dislike about Yesware. It is a very rounded product and I have never had a single issue with it. I would like to see a native mobile application so I can work better on the go.

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Yesware for lead generation that works

Revisado el 27/2/2021

Yesware is a core part of our business, we use it daily to generate business and keep customers...

Yesware is a core part of our business, we use it daily to generate business and keep customers coming into our company.

Puntos a favor

We are able to use Yesware to send out emails to prospects at scale and manage those leads and turn them into customers.

Puntos en contra

I didnt like the limits on sending amounts, but this is something we have been able to work with eventually.

Alternativas consideradas

Mailchimp
Mostrando 5 opiniones de 171 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Yesware

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Yesware.

Yesware ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 19,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Yesware son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Yesware admite los siguientes idiomas:

inglés

Yesware admite los siguientes dispositivos:

Yesware se integra con las siguientes aplicaciones:

Batchbook, DocSend, Gmail, Google Calendar, Google Workspace, Highrise, Insightly, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, NetSuite, Nutshell, Pipedrive, Relenta, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Zoom Meetings

Yesware ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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