Sobre BigContacts

BigContacts permite elegir solo los elementos esenciales para comenzar a administrar los contactos y crecer adquiriendo funciones más completas. No importa si buscas una herramienta simple para organizar tus contactos o deseas un conjunto completo de herramientas comerciales. Ofrece todo lo necesario para organizar contactos, gestionar tareas, realizar un seguimiento de las oportunidades y gestionar campañas de correo electrónico.

Lo mejor es que toda la información de contacto importante es accesible desde cualquier PC, Mac, teléfono móvil o tablet.

Precios desde:

US$ 10,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Emiratos Árabes Unidos, Argentina, Samoa Americana, Australia, Bolivia , Brasil, Islas Cook, Chile, Colombia, Alemania, Ecuador, Fiyi, Islas Malvinas, Micronesia, Reino Unido, Guayana Francesa, Guam, Guyana, Kiribati, Islas Marshall, Islas Marianas del Norte, Nueva Caledonia, Isla Norfolk, Nauru, Nueva Zelanda, Perú, Polinesia Francesa, Papúa Nueva Guinea, Palaos, Paraguay, Islas Salomón, Surinam, Tonga, Tuvalu, Tanzania, Estados Unidos, Uruguay, Venezuela, Vanuatu, Wallis y Futuna, Samoa, Sudáfrica

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

US$ 10,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Imágenes

BigContacts Software - 1
BigContacts Software - 2
BigContacts Software - 3
BigContacts Software - 4
BigContacts Software - 5
BigContacts Software - 6
BigContacts Software - 7
BigContacts Software - 8
BigContacts Software - 9
Ver 13 más
Vídeo de BigContacts
Vídeo de BigContacts
Vídeo de BigContacts
Vídeo de BigContacts
BigContacts Software - 1
BigContacts Software - 2
BigContacts Software - 3
BigContacts Software - 4
BigContacts Software - 5
BigContacts Software - 6
BigContacts Software - 7
BigContacts Software - 8
BigContacts Software - 9

Funciones

Funcionalidades totales de BigContacts: 33

  • API
  • Acceso móvil
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Captura de clientes potenciales
  • Contactos compartidos
  • Creación de informes/análisis
  • Distribución de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Panel de actividades
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Supervisión

Alternativas

Badger Maps

4,6
#1 alternativa a BigContacts
Badger Maps is a field sales management software that helps businesses manage routes, opportunities, data collection,...

SugarCRM

3,8
#2 alternativa a BigContacts
SugarCRM es una herramienta de gestión social de clientes que incluye automatización completa de ventas, marketing y...

Salesforce Experience Cloud

4,3
#3 alternativa a BigContacts
Aplicación de comunidad empresarial que permite a las organizaciones crear comunidades que conectan a empleados,...

Redtail CRM

4,1
#4 alternativa a BigContacts
Redtail CRM es una solución de gestión de relaciones con los clientes (CRM) basada en la nube y diseñada para los...

Opiniones

Calificación general

4,3 /5
(203)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,3/5

¿Ya tienes BigContacts?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 203
dona
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Ease of Use

Revisado el 19/11/2019

Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or...

Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or repair issues, and the scheduling of tasks is HUGE - it makes it easy for the remote workers. Attachements are shown separately. Connecting with Quickbooks.

Puntos a favor

Scheduling tasks for yourself or others. Historical data of contacts with your clients, whether it was a phone call, email, meeting and attachments, even the direct marketing campaign for those special offers to all or some clients. Ability to enter social media information. Ability to see the daily, weekly, monthly calendar for your entire team. Basic or Custom reports.

Puntos en contra

No place to enter time (duration of a call). No way to click on the client's twitter, facebook or linkedin feed.
Ability to look up a contact via telephone number.

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud y Sage 100

Razones para elegir BigContacts

Price. Easy to use. Easy to migrate all customer data over to BigContacts.

Software anterior

SugarCRM

Razones para cambiar a BigContacts

The developers at BigContact took the time and effort to design a very nice looking product. It is not faceless, nor cartoon-like in any way. Their design was built for people who enjoy working with people :-)
DEREK L
Calificación general
  • Sector: Dispositivos médicos
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Ex-Salesforce.com user appreciates value of BigContacts

Revisado el 10/12/2019

I would definitely recommend BigContacts for ease of use, price, features, and value.

I would definitely recommend BigContacts for ease of use, price, features, and value.

Puntos a favor

The BigContacts CRM System is pretty straightforward in terms of setup and implementation. Once you learn the basic rules in terms of setting up fields, etc. you can begin using the software with confidence. The videos are extremely helpful also. The price is one-third to one-fourth the cost of Salesforce.com.

Puntos en contra

There are a few features that are a little less intuitive and may require some help from support. If you can't find the right answer in the support materials or the videos they will get on the phone after you have placed a support request. This may take some time if it is off hours, but the response is always within a 24 hour window at the longest.

Angela
Calificación general
  • Sector: Ropa y moda
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Just what I was looking for

Revisado el 22/12/2019

I started out using Excel but that soon became overwhelming and I knew I needed something more...

I started out using Excel but that soon became overwhelming and I knew I needed something more flexible. I tried several CRMs, even one designed for MLM consultants, but Big Contacts had the features a was looking for. I can add custom fields to contacts like favorite product and even run a search by that field. The alerts are super helpful as I don't always go to the website everyday so I will know if I have a task if I get an email. I could opt in for marketing but I'm small enough I can do personal emails. The capture emails from my email isnt working because I have Outlook but I haven't talked to support about it yet to see if there is a work around. That would be awesome if it would capture and add incoming emails to the correct contact!

Puntos a favor

Set up automatic task alerts
Set up tasks with a series or preset tasks to be completed and get alerts when it's time to complete them
Add notes and communication logs to contacts
Add documents
Custom fields

Puntos en contra

More fields than I need as MLM consultant (but I can hide them)
Set up takes tim
Need Bigger or Biggest plan for email alerts

Karen
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

HUGE RELIEF

Revisado el 28/9/2016

One of our sales team discovered BigContacts in Fall 2007 and recommended we try it. At the time...

One of our sales team discovered BigContacts in Fall 2007 and recommended we try it. At the time we'd tried two other web-based CRM systems with frustrating results. As soon as I saw the clean, easy-to-understand layout of BigContacts, I was sold. We switched over immediately and the entire sales team (and me) felt a HUGE RELIEF. Since 2007, Big Contacts has gone through several major upgrades. I get frustrated at first with each major upgrade because it changes my routine, but I am confident I'll get it figured out quickly with customer service help. I contact customer service and I talk with someone IN THE U.S.A., who speaks perfect English, who is competent, and who is patient and solves my problem. That's it. Done. Again, huge relief. I like BigContacts so much that I've referred clients and friends to use it. All sold. All happy. So... that's my story. I do not exaggerate. Thank you!! -Karen

Puntos a favor

1. clean, simple, intuitive, easy to use
2. customer service is prompt, competent, speaks perfect English, is based in the United States

Puntos en contra

upgrades are a challenge, but they get solved thanks to the PROS listed above.

Bill
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Excellent software

Revisado el 2/10/2019

Very responsive group whenever I contact them with questions.

Very responsive group whenever I contact them with questions.

Puntos a favor

Ease of use. Cloud based. Great customer service support.

Puntos en contra

There is only one thing that I wish was available with this software. Right now whenever you want to move someone from one date to another date on the calendar it must be done individually. Sometimes I want to move multiple contacts at one time and there is no way to do it in a group.

Mostrando 5 opiniones de 203 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre BigContacts

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre BigContacts.

BigContacts ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 10,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de BigContacts son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

BigContacts admite los siguientes idiomas:

inglés

BigContacts admite los siguientes dispositivos:

BigContacts se integra con las siguientes aplicaciones:

ActiveCampaign, Campaign Monitor, FreshBooks, Google Calendar, HubSpot Marketing Hub, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Outlook, QuickBooks, Twitter, Zapier

BigContacts ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para BigContacts.