When I Work

Programación del personal, seguimiento del tiempo, comunicación y asistencia.

Sobre When I Work

When I Work ayuda a programar y comunicarse fácilmente con los empleados. Las funciones de When I Work incluyen envío de los horarios al personal mediante mensajes de texto. Los mensajes de texto bidireccionales permiten a los empleados aceptar turnos abiertos y solicitar su horario por mensaje de texto. Activa la asistencia para que los empleados usen el reloj registrador móvil para fichar su tiempo con su smartphone o establece un iPad como terminal. Observa fácilmente desde qué ubicación en el mapa fichan su tiempo los empleados. Después de revisar las hojas de horas, puedes aprobarlas con un clic.

When I Work es una herramienta perfecta para propietarios de pequeñas empresas, gerentes de operaciones, gerentes de recursos humanos o cualquier persona que administre planificaciones horarias.

Precios desde:

US$ 4,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a When I Work

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Reino Unido, Irlanda, Países Bajos, Nueva Zelanda, Singapur, Estados Unidos, Sudáfrica

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a When I Work

Imágenes

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Funciones

Funcionalidades totales de When I Work: 111

  • API
  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Admite iCalendar
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de empleados
  • Búsqueda/filtro
  • Calculadora de costes de trabajo
  • Cambio de turnos
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Contratación de empleados
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes de costes laborales
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Datos en tiempo real
  • Distribución de programas
  • Facturación
  • Feed de actividad y noticias
  • GPS
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de camareros
  • Gestión de comités
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de médicos
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de recursos
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de voluntariado
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Horas facturables y no facturables
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de síntesis
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Mano de obra variable
  • Mensajería
  • Mensajería SMS
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Para centros de belleza y balnearios
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión
  • Previsión de la demanda
  • Previsión de trabajo
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de llamadas
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Punto de venta (POS)
  • Recordatorios
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Registro automático de tiempos
  • Registro de entrada/salida
  • Registro único
  • Reloj registrador
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de asalariados
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de horas de los empleados
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de incomparecencias
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del trabajo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sincronización de calendario
  • Solicitudes de ausencias
  • Supervisión en tiempo real
  • Tarjeta perforada en línea
  • Tasas de facturación múltiples
  • Tiempo y asistencia
  • Varias ubicaciones

Alternativas

Sling

4,6
#1 alternativa a When I Work
Sling es un software de programación y comunicación que incorpora funciones de planificación de personal, mensajería de...

7shifts

4,7
#2 alternativa a When I Work
7shifts es una solución todo en uno que permite a los restaurantes programar al personal, comunicarse con su equipo,...

Homebase

4,6
#3 alternativa a When I Work
Homebase es una herramienta de planificación de personal, seguimiento del tiempo, contratación y comunicaciones para...

ADP Workforce Now

4,4
#4 alternativa a When I Work
ADP Workforce Now es un software de gestión de capital humano, gestión del talento y beneficios basado en la nube, que...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(921)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 921
Trish C.
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great software for teams of all sizes

Revisado el 25/7/2019

I've been using this software for 5 years, first as an employee then as an employer. Ease of use...

I've been using this software for 5 years, first as an employee then as an employer. Ease of use for both parties is fantastic and it's well worth paying for to save the time. When I change places of business, if I have a choice, I will choose When I Work again and again.

Puntos a favor

- Shift templates, makes scheduling a lot easier
- The ability to copy and paste any shift, even faster than clicking and choosing
- Simple to add and remove employees
- App is fairly easy to use
- Time clock is awesome, easy to use

Puntos en contra

- Looking at the full staff schedule on a particular day can be tedious.
- For those making schedules, it's so much easier to do on a computer
- In order to have a printed schedule, it downloads the PDF which you then have to print. I wish this printed right off the website.

Alternativas consideradas

Gingr

Razones para cambiar a When I Work

The hourly staff scheduling that comes with Gingr leaves a LOT to be desired and has a lot of catching up to do to even be basically useful.

Respuesta de When I Work

Hi Trish,

Thank you for taking the time to review When I Work, and your feedback is appreciated! We are always looking for ways to make improvements and appreciate users like you that provide feedback so we can enhance and improve When I Work!

Best,
Amanda

Krissy D.
Calificación general
  • Sector: Producción de alimentos
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

When I work

Revisado el 22/4/2022

I loved the when i work app very much. I was able to look at my shifts as well as change and drop...

I loved the when i work app very much. I was able to look at my shifts as well as change and drop shifts, There is also the ability to chat with other employees about changing or swapping shifts.

Puntos a favor

When I work is a great app as far as employee scheduling and shift changes. The app has sooo many great features available and it is very affordable.

Puntos en contra

there were a few glitches with the software on ocassion when trying to pick up a dropped shift if you are already scheduled.

Alternativas consideradas

ADP Workforce Now

Razones para cambiar a When I Work

I heard from other stores that have used the software as well as reading reviews online.

Respuesta de When I Work

Hi Krissy,

Thanks so much for taking the time to share this feedback with us!

We're happy to know that you're enjoying the app and features available, like easily having access to view your schedule, and being able to drop and swap shifts! Our users are the reason we do what we do.

Please let us know if any questions come up, we're always happy to help.

Warmly,
Chelo

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Deceptive billing practices

Revisado el 17/2/2020

The software is okay. The program usually does what it should when it is not glitching. After 3+...

The software is okay. The program usually does what it should when it is not glitching. After 3+ years of using this product, it came to my attention that we were being overcharged every month. When I contacted customer service, they were unwilling to offer any solution, rather than explaining their confusing billing style. Not even a credit of any sort. The software sells you "user spots" in increments of ten. For a smaller business, there is a big difference between 10 and 20. So, if you have 11 employees, you need to pay for 20. How does that make sense? Even when we had less than 10 employees, we were being charged for 20. Please explain to me how that is not stealing? Their whole system is very confusing. I will be moving on to a new system because I am not satisfied with the customer service I received.

Puntos a favor

It does what it is supposed to - enables us to schedule employees, notify them of their shifts, sends us a text when someone did not clock in or out.

Puntos en contra

Their billing practices are very deceptive and not user friendly. They sell you "user spots" in increments of 10. It is very confusing how to downgrade but very easy to upgrade. I urge every customer who uses this program to check their billing to see what they are being charged for. Customer service is not helpful and seems like they are not interested in providing good customer service.

Respuesta de When I Work

Hello -

Thanks for taking a moment to share some feedback with us.

I'm glad to hear that the software was meeting your needs for your workplace.

I'm sorry for any confusion around our billing processes. Billing is based on spots purchased, not necessarily spots in use. I can see how that may have been confusing, I'm sorry about that. User spots are offered in increments of 10. Allowing the option to select a quantity of 10 is a way to fit many different businesses needs. We've found that offering increments of 10 spots ensures plenty of room for growth before needing to make any billing changes again.

I can see how having a lower increment may be helpful and really appreciate you taking the time to share this feedback.

If you have any additional questions or would like to discuss this further, feel free to submit a ticket at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/

Kindly,
Adrianne

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Great software for smaller conpany

Revisado el 15/3/2022

I would’ve chosen this app over its competition, if the cost was more competitive. It’s easy to...

I would’ve chosen this app over its competition, if the cost was more competitive. It’s easy to use, it’s intuitive, they focus on their core product which is online scheduling.

Puntos a favor

This is a very straight forward software that focuses on online scheduling. It’s very easy to use. It’s very responsive, and fast. IM feature is very good. Great for communication between staff.

Puntos en contra

The cost is quite expensive, as it’s calculated based on number of active employee per month vs a flat fee, so the bigger the company, the more it costs. We have almost 150 employees in total, so it was not the best option for us to use.

Alternativas consideradas

7shifts y MakeShift

Razones para elegir When I Work

Excel was too basic and I had staff tell me they “did not receive their scheudule” or fail to check their email.

Software anterior

Microsoft Excel

Razones para cambiar a When I Work

I end up going with 7shifts because it was an overall superior product, and has better value.

Respuesta de When I Work

Hi there,

Thank you for taking the time to leave this review and share your feedback with us.

We're happy to hear that you were finding the app easy to use and navigate! We strive to provide the very best value through continued product enhancements and outstanding service.

I'm sorry to hear that When I Work did not best meet your business needs. Should your needs change in the future, we'll be happy to help!

Warmly,
Chelo

Stephanie A.
Calificación general
  • Sector: Veterinaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

When I Work Works for Us!

Revisado el 22/3/2022

Our schedules can (and have) change daily. For managers, having the schedule on-hand on any device...

Our schedules can (and have) change daily. For managers, having the schedule on-hand on any device has proven to be a huge time saver. Changes can be made immediately, in one spot and everyone on the team has access to the updated/most-current version of the schedule each day.

Puntos a favor

The staff's ability to clock in and out on their mobile devices is a game changer, especially if they are off site when they realize they "forgot" to clock out. The ability to share a "real-time" schedule with a large team of people is also critical.

Puntos en contra

On the admin/HR side it's a little complicated to read/compile the reports into usable data for processing payroll (it doesn't integrate with Quickbooks Desktop) but every thing else that helps the team out about this software is worth the small added labor to payroll processing.

Respuesta de When I Work

Hi Stephanie, Thanks for taking the time to provide this thoughtful review. It's great to hear that the option to communicate real-time schedules is helpful to you. We appreciate your feedback regarding payroll reporting and what options would be most helpful to you.

Mostrando 5 opiniones de 921 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre When I Work

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre When I Work.

When I Work ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 4,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de When I Work son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

When I Work admite los siguientes idiomas:

inglés

When I Work admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

When I Work se integra con las siguientes aplicaciones:

321Forms, ADP Workforce Now, Crew, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, Meta for Business, OnPay, OnPay Solutions, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Square Point of Sale, Starboard Suite, Tribepad, Vend, Zapier

When I Work ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

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