
Kickserv
Sobre Kickserv
Desarrollado y utilizado con confianza por miles de profesionales de servicios. Kickserv ofrece gestión completa de trabajos y gestión de relaciones con los clientes (CRM), programación, estimaciones, acceso móvil, facturación, distribución y más. Kickserv también se sincroniza con QuickBooks Desktop y Online y con Xero para ahorrar a los usuarios la información duplicada y permitirles ahorrar tiempo y dinero.
Kickserv está diseñado para fontanería, climatización, reparación informática, electricidad, albañilería, limpieza de alfombras, paisajismo y jardinería, servicio de limpieza, control de plagas y muchos otros sectores. Kickserv ayuda a gestionar ofertas, presupuestos, trabajos, programación, distribución, facturación y tareas con un calendario online compartido en el que se pueden completar los trabajos. Ofrece integración bidireccional con QuickBooks para acabar con la información duplicada.
Los usuarios pueden comprobar el rendimiento del negocio de un vistazo. Kickserv pone al alcance del usuario toda la información de clientes potenciales, trabajos y facturas. Con ayuda de los estados automatizados de Kickserv, los usuarios están al día de todo su trabajo. Desde consolidar un cliente potencial o administrar un equipo hasta cobrar pagos de los clientes: Kickserv ayuda a las empresas a funcionar de forma fluida con herramientas fáciles de usar para todo el equipo.
Precios desde:
US$ 47,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Kickserv
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Disponible en los países siguientes
Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
US$ 47,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Kickserv
Imágenes





Funciones
Funcionalidades totales de Kickserv: 136
Alternativas
Smart Service

Jobber

Salesforce Field Service

Salesforce Sales Cloud

Opiniones
¿Ya tienes Kickserv?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Get your DISPTACH house in order
Revisado el 1/3/2019
We have been with Kick Serv through a lot of growing pains. As a "non techy" person, I was very...
We have been with Kick Serv through a lot of growing pains. As a "non techy" person, I was very frustrated in the beginning but now have become a believer that THIS IS a great program for our growing business. I am looking forward to see which upgrades are coming for 2019. (Allow techs to search for specific job numbers in the field, colors change as job phases are uploaded with new people assigned to same job, adding the use of our standard quote forms, time sheet management)
Puntos a favor
Able to track all incoming calls with a glance at calendar screen. See every tech (color coded) daily, weekly and monthly. Track days off, vacations, in a glance, with customer on the phone!
Puntos en contra
Still no way to automatically change color coding as each phase of a project is completed and we need to add different tradesmen to the job. We have to "open" each job BEFORE we schedule a tech to see if he/she is already assigned to an ongoing job.
Respuesta de KickServ
Hello Cyndi,
Many thanks for the abundance of positive feedback. And as always the suggestions to make our product better and more user friendly is what we thrive on here.
To quickly gather what jobs a technician or tradesman is on go directly to our Jobs index page and use the "assign to" filter.
Ping me back from within the app if you'd like to discuss this idea further. We are here to help.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The best software for new or mid size businesses
Revisado el 14/12/2022
I love it. I would recommend to everyone! Very good software.
I love it. I would recommend to everyone! Very good software.
Puntos a favor
Customer service is the best whenever you need help they are here for you. Easy to manage and very helpful everywhere (office, on a field)
Puntos en contra
Some features they are on PC but not on mobile.
Alternativas consideradas
FieldEdge Flat Rate MobileRespuesta de KickServ
Hey Tomasz,
Thank you for taking the time to provide us with a wonderful review along with the feedback regarding the mobile app. We are always looking for ways to improve our mobile app experience. If you have a feature in mind that you'd like on the mobile app that's not currently available, definitely reach out to our support team at [email protected] and they can assist you with your feature request.
Thank you again for your review and continued support. :)
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
The old system service psychic was very useful and user-friendly. The new software is terrible.
Revisado el 26/6/2017
During the service sidekick years, many. During the kick serve years nearly 0 other than scheduling.
During the service sidekick years, many. During the kick serve years nearly 0 other than scheduling.
Puntos a favor
The calendar is the biggest strength of this program. I like being able to use colors for different types of jobs. Also when you move something on the calendar it automatically updates. Our new software does not do that and I miss it. Service psychic used to be very easy to add people into the system and get them scheduled. Kick serve was not. The quick add was a great function when we were at tradeshows or when you're on the phone with a customer.
Puntos en contra
The reporting is near worthless. None of the reports are ever accurate, and trying to get someone to help you make them accurate was like banging your head against a wall. The system was incredibly unreliable It is constantly going down. For a web-based system, businesses rely on its functionality during business hours. We had many days of inability to use the system. They're always seem to be some reason why it crashed. The system was much much better when it was service sidekick. We had to build a salesforce software system because it was so dysfunctional. The customer service was also incredibly bad.
Respuesta de KickServ
We migrated hundreds of our original customers from our legacy system to Kickserv starting in April 2017 through May 2017. We inherited some issues that we certainly should have anticipated or planned for. We did find a couple processing issues bringing on all those older accounts so quickly. We have since cleared those problems and added many more resources to handle much more growth.
We sincerely apologize to all our loyal customers for enduring those weeks of processing delays.
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great for starters and small businesses!
Revisado el 14/12/2022
Overall, for the price, I am happy. I recommend Kickserv to anyone getting started with their...
Overall, for the price, I am happy. I recommend Kickserv to anyone getting started with their business. Small businesses, especially! I will continue to use Kickserv- they are constantly doing updates to fix little bugs here and there.
Puntos a favor
This software is user-friendly for the most part. It provides all the basic features you need to schedule, create a work order and assign to employees, invoice customers, and sync to your accounting system.
Puntos en contra
I mostly suggest the technician app be updated. I have found that 100% of my technicians are great at labor work, but not so great at navigating apps and using phones. Maybe even just offering more education/user guides for techs would help. Also, wish there was more of a way to have intercommunication between departments; assign tasks to office team, to do lists, etc
- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great for the service field
Revisado el 14/12/2022
Puntos a favor
I like mostly the mobile aspect of this system. It is great that the field reps can see everything on their mobile devices.
Puntos en contra
The reports are too complicated to get simple reports.
Respuesta de KickServ
Hello Rosa. We appreciate your feedback and continued support. Feel free to ping a member of our Client Success team by emailing [email protected] if you have any questions regarding the reports or software. Our team is here to help. :)
Preguntas frecuentes sobre Kickserv
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Kickserv.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Kickserv?
Kickserv ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 47,00/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Kickserv?
Los clientes habituales de Kickserv son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50
P. ¿Qué idiomas admite Kickserv?
Kickserv admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Kickserv es compatible con dispositivos móviles?
Kickserv admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Kickserv?
Kickserv se integra con las siguientes aplicaciones:
Dropbox Business, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Podium, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Xero
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Kickserv?
Kickserv ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Kickserv.
- Software CRM
- Software de gestión de los Servicios de Campo
- Software de gestión de personal
- Software para agendar citas
- Software de asignación de personal
- Software de gestión empresarial
- Software para planificación de personal
- Software de climatización
- Herramientas de planificación
- Software agropecuario
- Software para calendarios
- Software de planificación de trabajos de mantenimiento
- Software para empresas de limpieza
- Software para compañías de fontanería
- Programas para electricistas
- Software de paisajismo