Kickserv

4,4 (389)
¡Escribe una reseña!
Un software fácil de usar para gestionar negocios de servicios.

Sobre Kickserv

Desarrollado y utilizado con confianza por miles de profesionales de servicios. Kickserv ofrece gestión completa de trabajos y gestión de relaciones con los clientes (CRM), programación, estimaciones, acceso móvil, facturación, distribución y más. Kickserv también se sincroniza con QuickBooks Desktop y Online y con Xero para ahorrar a los usuarios la información duplicada y permitirles ahorrar tiempo y dinero.

Kickserv está diseñado para fontanería, climatización, reparación informática, electricidad, albañilería, limpieza de alfombras, paisajismo y jardinería, servicio de limpieza, control de plagas y muchos otros sectores. Kickserv ayuda a gestionar ofertas, presupuestos, trabajos, programación, distribución, facturación y tareas con un calendario online compartido en el que se pueden completar los trabajos. Ofrece integración bidireccional con QuickBooks para acabar con la información duplicada.

Los usuarios pueden comprobar el rendimiento del negocio de un vistazo. Kickserv pone al alcance del usuario toda la información de clientes potenciales, trabajos y facturas. Con ayuda de los estados automatizados de Kickserv, los usuarios están al día de todo su trabajo. Desde consolidar un cliente potencial o administrar un equipo hasta cobrar pagos de los clientes: Kickserv ayuda a las empresas a funcionar de forma fluida con herramientas fáciles de usar para todo el equipo.


Imágenes

Kickserv Software - 1
Kickserv Software - 2
Kickserv Software - 3
Kickserv Software - 4
Kickserv Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Kickserv
Kickserv Software - 1
Kickserv Software - 2
Kickserv Software - 3
Kickserv Software - 4
Kickserv Software - 5

¿Tienes dudas sobre Kickserv? Compara con una alternativa popular

Precio inicial

US$ 59,00
mes
US$ 50,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

153
102

Integraciones

9
No se han encontrado integraciones

Facilidad de uso

4,4 (389)
4,1 (25)

Relación calidad-precio

4,4 (389)
4,1 (25)

Atención al cliente

4,4 (389)
4,2 (25)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Salesforce Field Service

4,3
#1 alternativa a Kickserv
Field Service Lightning, de Salesforce, es una plataforma de gestión de servicios externos basada en la nube y diseñada...

Highrise

4,5
#2 alternativa a Kickserv
Solución sencilla y sin curva de aprendizaje que supervisa los clientes potenciales, los seguimientos, el historial y...

SalesRabbit

4,2
#3 alternativa a Kickserv
SalesRabbit es una solución en el seguimiento de ventas y gestión de clientes potenciales para representantes de ventas...

QuickBooks Time

4,7
#4 alternativa a Kickserv
TSheets es un servicio de gestión de trabajo y tiempo online que permite a los usuarios supervisar su tiempo desde el...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(389)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,4/5

¿Ya tienes Kickserv?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 389
Samuel S
Samuel S
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Kickserv has transformra

Revisado el 24/11/2021

Awesome

Awesome

Puntos a favor

This product was very Convenient...thank you [SENSITIVE CONTENT]

Puntos en contra

Stipe fee are too much ....other than the I love it

Respuesta de KickServ

Thank you for the feedback and continued support, Samuel. 5 stars is what we strive for. Thank you again.

Katielynn
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best Value for Scheduling/invoicing software

Revisado el 23/11/2021

Overall, I have been more than satisfied with Kickserv. I initially navigated the platform pretty...

Overall, I have been more than satisfied with Kickserv. I initially navigated the platform pretty easily, along with ample help from the support team. Whenever I experience a problem, I receive help via the chat function from the same customer support members who are quick to provide solutions.

Puntos a favor

This product makes it easy to store a lot of data for our business including customers, project history, photos of job sites, notes for customers, dispatching crews to jobs, invoicing customers.

Puntos en contra

We experience some software bugs throughout use, which are often resolved with time. If I delete something on accident, there is not an undo button. If we change an estimate for a customer, there is no easy access to old records of past versions of the estimate unless we duplicate them every time we make a change. This can put us in a situation sometimes we are trying to substantiate claims to contractors about original estimates and the changes we made. Sometimes Kickserv will not work at all for a short period of time while our crews are on jobsites trying to upload photos/information or find their next jobsite, though this fairly rare. I wish there was an option to not allow credit card payments for certain invoices such as our contractors who are much larger jobs. Though, we have worked around this with different options such as sending a PDF instead.

Alternativas consideradas

ServiceTitan

Razones para cambiar a Kickserv

I did a one hour conference call with the ServiceTitan team and the platform seemed like it would be difficult to learn and was extremely expensive. They promised we would save money with the efficiencies the program would provide, but I just did not see it. Many of the functions they provided were completely unnecessary for our business when considering the cost of their service.

Respuesta de KickServ

Thank you for taking the time to leave us a review, as well as continuing to support us, Katielynn. If you encounter anymore issues, please don't hesitate to reach out. We will be happy to assist you with resolving any issues.

Josh
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

Lack of response to concerns. Converted us to new platform a day early while open.

Revisado el 16/2/2017

Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.

1) Our...

Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv.

1) Our migration was scheduled for the evening of 2/2/17 but instead was run during the morning.
2) This resulted in us not being able to access our entire database for the entire workday. We lost customers and business as a result.
3) The only response we have gotten from Kickserv is "Sorry about the confusion".
4) Responses to issues about the new platform are not helpful and delayed.
5) Cannot upload certain file-types as attachments (Old SSK allowed anything)
6) Editing estimates does not work correctly
7) There are problems with payment capturing in Kickserv. Kickserv seems to ignore some line items.
8) When asked how to permanently complete tasks for re-occurring jobs, the only response I got was "Let me see if I can explain how to do this one".
9) None of our questions or issues have been resolved.

Puntos a favor

drag and drop capabilities

Puntos en contra

Since switching over to the new platform, there are issues with billing and attaching. Customer support is not helpful

Respuesta de KickServ

The experience you had with the migration of your account was very unfortunate. Having your system not available during your working hours is a serious issue and we apologize for that error. We did work with your co-worker on the phone to handle the major issue which was mainly getting the sync working successfully again. To acknowledge some of your comments here we currently don't restrict file types. I have requested for your company to send us any file types that seem to not upload. Also, with the issues of editing estimates and capturing certain line items we are not aware of any issues and appreciate any specific feedback on these issues through the normal lines of support at any time. We will clarify with you on what occurred exactly with your earlier question via our support lines of how to complete tasks for re-occurring jobs.
We very much appreciate your loyalty with us and hope we can make up for the disruption to your business as we move forward.

Beatriz
Calificación general
  • Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

KickServ Thumbs Up

Revisado el 22/11/2024

It has been great; KS doesn't let you proceed when adding customers in if something important is...

It has been great; KS doesn't let you proceed when adding customers in if something important is missing, which is excellent.

Puntos a favor

How easily you can look up your customer, whether by account number, last name, address. You cant go wrong.

Puntos en contra

At this point I have not come across any snags, and when I do I use the HELP button which is great.

Respuesta de KickServ

Hello Beatriz, thank you for leaving us a review. We're so happy that Kickserv has been so easy to use and that the HELP feature has been a good resource. Thank you for choosing Kickserv!

James
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Very easy to use and many functions

Revisado el 14/12/2022

Puntos a favor

The ease of use to quote, schedule, close and invoice jobs is seamless and very easy to learn and teach to our 17 field techs.

Puntos en contra

We are getting into 200 - 2MM size construction jobs and we find the progress billing feature is not yet available

Mostrando 5 opiniones de 389 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Kickserv

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Kickserv.

Kickserv ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 59,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Kickserv son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50

Kickserv admite los siguientes idiomas:

inglés

Kickserv admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Kickserv se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Podium, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe

Kickserv ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Kickserv.