
Paymo
Sobre Paymo
Crea y asigna tareas, supervisa el tiempo de trabajo de los empleados en la oficina y fuera de ella, colabora y emite facturas a los clientes según el tiempo trabajado.
Precios desde:
US$ 5,95/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Paymo
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Precios desde:
US$ 5,95/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Paymo
Imágenes














Funciones
Funcionalidades totales de Paymo: 100
Alternativas
Zoho Projects

Wrike

ProWorkflow

Quire

Opiniones
¿Ya tienes Paymo?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Servicios jurídicos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Completo, estructurado y facil de usar
Revisado el 7/5/2020
Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales,...
Tenemos una buena experiencia, nos ayuda a mejorar la organización de los proyectos legales, enriqueciendo el software con las integraciones que permite.
Puntos a favor
Facilidad de uso, adaptación del idioma, libre elección de menús y funcionalidades, soporte-servicio y costo asequible
Puntos en contra
App movil puede involucrar mayores funcionalidades
Respuesta de Paymo
Garcias, Jorge!
Indeed, the mobile app will include more collaboration features such as task assignment and comments with the next release, stay tuned :)

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Constantly improving
Revisado el 14/7/2019
Flexible and suitable for a lot of different projects. We gained a lot of insight through the...
Flexible and suitable for a lot of different projects. We gained a lot of insight through the visual data overviews. Tool is constantly improving: new features, upgrades, interface changes for the better.
The customer service was friendly and personal. Paymo and DataFeedWatch are my two favorite customer teams. Definitly recommended!
Puntos a favor
- Great, flexible project management tool
- perfectly scalable
- a lot of features and handy shortcuts (saved project lists etc.)
- provides a lot of insights per project and client
- Very friendly and personal customer service.
- Good value for the money
Puntos en contra
- Clients did not always get the tool instantly. But recent UX changes could make it easier for them
- Communication with colleagues could get a bit chaotic, takes some time to implement in the workflow.
- A lot of features requires good knowledye whats the best way to use the tool, so definitly assign someone to create a team workflow.
Alternativas consideradas
AsanaRazones para cambiar a Paymo
Pricing and UXRespuesta de Paymo
Hi Frank,
Nicely worded, thank you!
We're working on an improved client portal, with in-app access to guest users so they can contribute and view the project progress in real-time. Follow the thread for it here: https://community.paymoapp.com/t/in-progress-client-portal-collaboration/67/2
Onboarding-wise, the focus for 2020 is going to be on in-app tool tips and video tutorials. Hope this will help you! :)
- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Impressed
Revisado el 17/6/2020
Overall I have been really impressed with Paymo, it has merged many of the tools I would often have...
Overall I have been really impressed with Paymo, it has merged many of the tools I would often have to use seperate services for and that alone is a massive time & cost saver. Support has been excellent in the few times I have had to contact them, & I have enjoyed implementing the service as the hub for my project management needs. I look forward to the updates the Paymo team bring in the future.
Puntos a favor
The biggest selling point for me was the project management facility alongside the app & timer for time tracking. Prior to this I had used a mix of Toggl + Trello, then when I moved to Quickbooks TSheets + Trello + Quickbooks.
Switching to Paymo streamlined this so that I could do all the project management and time tracking in one suite. Quickbooks integration was a necessity also considering all my finances have been handled there too.
Support has been excellent as well, tickets are resolved quickly and always someone available to give a helping hand or to receive feedback.
Puntos en contra
The biggest con was actually a feature I asked about before signing up for a subscription. At present the task management boards have no guest access facility. This was a feature I was really looking for as previously I used Trello to share proofs & receive feedback from clients. Having contacted support they have informed me that this feature is on the roadmap and undergoing testing, so hopefully will arrive in the not too distant future.
The web application could also benefit from more keyboard shortcuts as well. This is something I miss from Trello that was incredibly useful, but will mention to support as a feature request, alongside a dark mode or more options for theming the application. (There are chrome extensions that can partially cover this, but native support would be even more appreciated).
Razones para elegir Paymo
I found TSheets as a time tracker cumbersome, as it was really built around a larger workforce. It also lacked the project management features that Paymo offered, so had to rely on Trello to cover that.Software anterior
QuickBooks TimeRazones para cambiar a Paymo
I felt it was better value for my needs, and offered the integrated Quick-books facilities that were necessary to replace TSheets.Respuesta de Paymo
Happy to hear that we streamline not just time tracking, but invoicing (including the QB integration)!
Indeed, the client portal with in-app access to guest users is our #1 priority. It's a large task, with a lot of implications, so we're making sure to check all the community's needs :)
Shortcuts will be more frequent too.
Kind regards,
Marcel
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Nice product with great potential
Revisado el 8/5/2018
Puntos a favor
- Project setup
- Planning and Scheduling
- Time sheets
- Tasks
- Reports
- Frequent updates
Puntos en contra
- Price and payment flexibility
- Speed of the platform
- Limited amounts of user roles
- Limited planning abilities
- No import/export
- Limited PDF printing
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Paymo is crucial to my business
Revisado el 22/11/2022
Puntos a favor
I work with many clients and need a way of managing and tracking their support requests and project tasks amongst the team. Paymo allows this management through ease of use of adding a new client, setting up a project, assigning and scheduling tasks and creating reports for clients to view progress.
Puntos en contra
On the whole, Paymo works seamlessly and the only feature I would like to is for open tasks to appear at the top of the list in a time report.
Preguntas frecuentes sobre Paymo
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Paymo.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Paymo?
Paymo ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 5,95/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Paymo?
Los clientes habituales de Paymo son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite Paymo?
Paymo admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, chino, chino tradicional, danés, español, finés, francés, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, turco
P. ¿Paymo es compatible con dispositivos móviles?
Paymo admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Paymo?
Paymo se integra con las siguientes aplicaciones:
Adobe Illustrator, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jotform, LambdaTest, Make, Pabbly Connect, PomoDone App, Quickbooks Online, Rethink, Slack, Typeform, Xero, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Paymo?
Paymo ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Paymo.
- Programas de facturación
- Herramientas para controlar tiempo y gastos
- Software de productividad
- Software de gestión de proyectos
- Herramientas de gestión de tareas
- Software de gestión de proyectos sin fines de lucro
- Herramientas para teletrabajar
- Programas de automatización de servicios profesionales
- Software de diagrama de Gantt
- Herramientas de gestión del tiempo
- Software para administración de recursos
- Herramientas para seguimiento de proyectos
- Software para plan de marketing
- Software de planificación de proyectos