TRIFFT
Sobre TRIFFT
TRIFFT es un proveedor en la nube que ofrece programas de fidelización a comercios minoristas. La solución se centra en crear experiencias de club personalizadas, tanto online como en tienda física.
TRIFFT garantiza que los especialistas en marketing minorista estén equipados con las herramientas necesarias para diseñar, implementar y operar programas de fidelización altamente eficaces en toda la base de clientes. Su software permite a las empresas aprovechar los beneficios de las iniciativas dinámicas de fidelización, atraer a nuevos clientes y retener a los miembros existentes con incentivos actualizados y modernos.
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Alternativas
Open Loyalty
Bloomreach
Kangaroo
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Opiniones
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- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Dexfinity
Revisado el 11/1/2023
Puntos a favor
Trifft Loyalty Cloud is excellent one stop shop platform with all loyalty features extremly useful for various industries from FMCG to e-com. Smooth integration and rich library of modules and functions is also advantage
Puntos en contra
I would prefer wider portfolio of pre-integrated BI tools, only Power BI available.
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great loyalty platform
Revisado el 8/10/2024
I've been using Trifft for over a year now at our restaurant, and it's been a fantastic addition to...
I've been using Trifft for over a year now at our restaurant, and it's been a fantastic addition to our loyalty and customer engagement strategy. One of the best things about the platform is how seamlessly it integrates with our existing softwares. Having all our customer data in one place has made operations more efficient and allowed us to get a clearer picture of our customer base.
The customer service from Trifft is excellent - quick response times and a knowledgeable team that truly understands loyalty programs. They’ve provided invaluable advice on strategies that have helped us drive customer retention and maximise engagement.
We've seen great results from using Trifft, particularly with average order value. Our loyalty members show a noticeably higher AOV than those who only receive email promotions, proving the platform's effectiveness in fostering repeat business.
The backend is intuitive and easy to use, and the analytics provided give us a comprehensive view of how our loyalty program is performing, enabling us to make data-driven decisions.
Overall, it has become an essential tool for our business, and we highly recommend it to anyone looking to build a stronger customer loyalty program.
Puntos a favor
Great customer service; fast, knowledgeable support team that provides expert advice on loyalty strategies.
Puntos en contra
Occasionally, we encountered bugs that required new app updates, which could take some time to resolve, but the team always acknowledged them and worked hard to fix the issues quickly.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
2in1 platform for web and app
Revisado el 11/1/2023
Puntos a favor
It's super easy to publish any post. The post is published both on the website and in the app and does not need to be shared twice.
Puntos en contra
Unable to upload unique codes. But Trifft is already working on this problem.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excelent
Revisado el 10/8/2023
Easy to use and filled with smart solutions for our business model. Excellent collaboration and...
Easy to use and filled with smart solutions for our business model. Excellent collaboration and support.
Puntos a favor
Openness, fast deployment and problem-solving thinking, easy to communicate with the entire team, user-friendly App and Back-end. Always ready to understand the needs and to develop features in a way that comply with our business needs. Granting support and training in a comprehensive manner every step of the way.
Puntos en contra
We had no issues to be worth mentioning so far.
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A go-to platform for a modern loyalty program with hands-on support
Revisado el 19/1/2023
We decided to build a loyalty program for our B2C franchise customers from the ground up, rolling...
We decided to build a loyalty program for our B2C franchise customers from the ground up, rolling out a full-featured mobile app-based loyalty program. We were looking for an easy-to-use and flexible system that would seamlessly fit into our existing technology infrastructure and allow for updates to be made in seconds. TRIFFT served this purpose perfectly by not only providing us with the loyalty platform, but also offering meaningful consultations about loyalty mechanics, market standards and overall design, as well as responsive support at any time
Puntos a favor
Super easy-to-use platform with a wide range of features. From setting up rewards, editing venues to sending push notifications, everything is a matter of a click. The TRIFFT team handled the onboarding process professionally, making sure all relevant people were on board from day one. Additionally, the availability of a SLA gives us confidence that our loyalty program is being well-taken care of 24/7.After successful deployment in Slovakia as a first country, we are now rolling the solution out to further markets.
Puntos en contra
There is some opportunity to improve admin management interface and add more advanced features (like change log or marketing automation features). Embedding AI would be a great addition for the future if applicable in a meaningful way.
Preguntas frecuentes sobre TRIFFT
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre TRIFFT.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece TRIFFT?
TRIFFT ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 250,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de TRIFFT?
Los clientes habituales de TRIFFT son:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite TRIFFT?
TRIFFT admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, eslovaco, inglés, polaco, rumano
P. ¿TRIFFT es compatible con dispositivos móviles?
TRIFFT admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra TRIFFT?
TRIFFT se integra con las siguientes aplicaciones:
Bloomreach, Firebase, Mailchimp, Mailgun, Microsoft Power BI, Storyous, Twilio
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece TRIFFT?
TRIFFT ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
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