Sobre Tiledesk

Tiledesk allows businesses to engage with customers throughout their journey. It offers different functionalities, from lead generation to post-sales, from WhatsApp to your website.

Teams can create automated lead-gen campaigns and get live updates on leads' activity across all channels. Users can generate leads through corporate websites, convert them into customers and start engaging with them on mobile applications. Businesses can also create an engaging customer experience by using AI-powered chatbots on Facebook Messenger or WhatsApp.

Visit https://tiledesk.com/ for more details.

Precios desde:

EUR 5,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Tiledesk

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Andorra, Emiratos Árabes Unidos, Afganistán, Antigua y Barbuda, Anguila , Albania, Armenia, Angola, Argentina, Samoa Americana, Austria, Australia, Aruba, Islas Åland, Azerbaiyán, Bosnia y Herzegovina, Barbados, Bangladés, Bélgica, Burkina Faso, Bulgaria, Baréin, Burundi, Benín, Bermudas, Brunéi, Bolivia, Brasil, Bahamas, Bután, Botsuana, Bielorrusia, Belice, Canadá, República Democrática del Congo, República Centroafricana, República del Congo, Suiza, Islas Cook, Chile, Camerún, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cabo Verde, Chipre, Chequia, Alemania, Yibuti, Dinamarca, Dominica, República Dominicana, Argelia, Ecuador, Estonia, Egipto, Eritrea, España, Etiopía, Finlandia, Fiyi, Islas Malvinas, Micronesia, Islas Feroe, Francia, Gabón, Reino Unido, Granada, Georgia, Guayana Francesa, Guernesey, Ghana, Gibraltar, Groenlandia, Gambia, Guinea, Guadalupe, Guinea Ecuatorial, Grecia, Guatemala, Guam, Guinea-Bisáu, Guyana, RAE de Hong Kong (China), Honduras, Croacia, Haití, Hungría, Indonesia, Irlanda, Israel, Isla de Man, India, Irak, Irán, Islandia, Italia, Jersey, Jamaica, Jordania, Japón, Kenia, Kirguistán, Camboya, Kiribati, Comoras, San Cristóbal y Nieves, Corea del Sur, Kuwait, Islas Caimán, Kazajistán, Laos, Líbano, Santa Lucía, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesoto, Lituania, Luxemburgo, Letonia, Libia, Marruecos, Mónaco, Moldavia, Montenegro, San Martín, Madagascar, Islas Marshall, Macedonia del Norte, Mali, Myanmar (Birmania), Mongolia, RAE de Macao (China), Islas Marianas del Norte, Martinica, Mauritania, Montserrat, Malta, Mauricio, Maldivas, Malaui, México, Malasia, Mozambique, Namibia, Nueva Caledonia, Níger, Isla Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Países Bajos, Noruega, Nepal, Nauru, Nueva Zelanda, Omán, Panamá, Perú, Polinesia Francesa, Papúa Nueva Guinea, Filipinas, Pakistán, Polonia, San Pedro y Miquelón, Puerto Rico, Territorios Palestinos, Portugal, Palaos, Paraguay, Catar, Reunión, Rumanía, Serbia, Rusia, Ruanda, Arabia Saudí, Islas Salomón, Seychelles, Sudán, Suecia, Singapur, Santa Elena, Eslovenia, Svalbard y Jan Mayen, Eslovaquia, Sierra Leona, San Marino, Senegal, Somalia, Surinam, Santo Tomé y Príncipe, El Salvador, Siria, Esuatini, Islas Turcas y Caicos, Chad, Togo, Tailandia, Tayikistán, Timor-Leste, Turkmenistán, Túnez, Tonga, Turquía, Trinidad y Tobago, Tuvalu, Taiwán, Tanzania, Ucrania, Uganda, Estados Unidos, Uruguay, Uzbekistán, Ciudad del Vaticano, San Vicente y las Granadinas, Venezuela, Islas Vírgenes Británicas, Islas Vírgenes de EE. UU., Vietnam, Vanuatu, Wallis y Futuna, Samoa, Yemen, Mayotte, Sudáfrica, Zambia, Zimbabue

Idiomas admitidos

alemán, chino, español, francés, inglés , italiano, kazajo, portugués, ruso, serbio, sueco, turco, ucraniano, árabe

Precios desde:

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Las 5 mejores alternativas a Tiledesk

Imágenes

Tiledesk Software - 1
Tiledesk Software - 2
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Vídeo de Tiledesk
Vídeo de Tiledesk
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Vídeo de Tiledesk
Vídeo de Tiledesk
Vídeo de Tiledesk
Vídeo de Tiledesk
Tiledesk Software - 1
Tiledesk Software - 2

Funciones

Funcionalidades totales de Tiledesk: 60

  • API
  • Acceso móvil
  • Acciones activadas por evento
  • Análisis de atención al cliente
  • Análisis en tiempo real
  • Arrastrar y soltar
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Chat en vivo
  • Chat proactivo
  • Chat y mensajería
  • Chatbot
  • Comunicación multicanal
  • Conversaciones en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Desarrollo sin código
  • Encuestas y comentarios
  • Etiquetado
  • Flujo de trabajo configurable
  • Formulario sin conexión
  • Geosegmentación
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de modelos
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión multicanal
  • Historial de cliente
  • Historial de transcripciones/chat
  • IA y aprendizaje automático
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Mensajería individualizada
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Procesamiento de lenguaje natural
  • Reconocimiento de intenciones
  • Registro único
  • Respuestas prediseñadas
  • Robot preconfigurado
  • Seguimiento de actividades
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Transcripción de chat
  • Transferencia de archivos
  • Transferencias/enrutamiento
  • Traspaso a agente
  • Uso compartido de archivos
  • Varios idiomas

Alternativas

Mobile Text Alerts

4,6
#1 alternativa a Tiledesk
Mobile Text Alerts es una solución de marketing por SMS basada en la nube que está diseñada para ayudar a empresas...

Lucky Orange

4,7
#2 alternativa a Tiledesk
Lucky Orange es un conjunto de optimización de conversiones todo en uno que ayuda a los propietarios de sitios web a...

Slack

4,7
#3 alternativa a Tiledesk
Slack es un único espacio de trabajo que conecta a los usuarios con las personas y las herramientas con las que...

Freshdesk

4,5
#4 alternativa a Tiledesk
Freshdesk es un software de servicio al cliente omnicanal, basado en la nube y diseñado para empresas de todos los...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(56)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,6/5

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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 56
Alberto
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

El mejor chatbot que uso, sencillo de manejar

Revisado el 11/9/2022

Puntos a favor

Llevo meses usándolo y es el chatbot que más me gusta, por su simplicidad y funcionalidad completa, lo recomiendo

Puntos en contra

Podrían añadir nuevos idiomas y más usabilidad, el resto está muy bien.

Alternativas consideradas

tawk.to

Razones para cambiar a Tiledesk

Tiledesk es más completo.

Respuesta de Tiledesk

Dear Alberto, thank you for the review. About usability there will be soon some changes for our console. We're looking forward to receiving your feedback about it. Do not hesitate to join our Discord server to have a chat ;-) This is the invite link: https://discord.gg/nERZEZ7SmG
pd: podemos hablar Espanol tambien :-)

Jesús Esteban
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Increíble para el chat en vivo

Revisado el 9/11/2022

Gracias a la documentación existente, fue posible aprender de manera sencilla cómo configurar y...

Gracias a la documentación existente, fue posible aprender de manera sencilla cómo configurar y usar la herramienta, no hubo necesidad de contactar con soporte al cliente, todo funcionó de manera correcta.

Puntos a favor

La facilidad para configurar Tiledesk es increíble, además es muy eficiente, las respuestas que brinda resuelven muy fácil los inconvenientes de los usuarios, es simplemente genial.

Puntos en contra

La verdad no tuvimos inconvenientes durante el uso de Tiledesk, por el contrario se recomienda bastante.

Paula
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Chat en vivo Imprescindible

Revisado el 28/9/2022

Puntos a favor

Con tildesk el servicio de atención al cliente es fácil, sencillo y rapido.

Puntos en contra

Hasta el momento no tengo ningún contra que añadir, pero aún me quedan muchas funcionalidades a probar en este software.

Respuesta de Tiledesk

Dear Paula, thank you for the review!
You can book a demo so that we can show you all the features. This is our demo request page: https://tiledesk.com/free-live-chat-demo/

Frinto
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

All in one open source chat software for promoting customer engagement and interaction !

Revisado el 23/11/2022

Overall, it's a great product to use and experience. Wonderful functionalities with extreme...

Overall, it's a great product to use and experience. Wonderful functionalities with extreme usability for achieving this at its best. level of Customer engagement and interaction has attained a different level of exposure and rapport due to this. The platform is dynamic and keep offering lot of features and utilities for using this full fledge in full capacity. Its chatting features and chatbot capabilities are fantastic and there is lot of word of mouth marketing everywhere.

Puntos a favor

The features inbuilt in this free open source chat software is just amazing. It is equipped with Chatbots which facilitates live chatting seamlessly without any trouble. Their Live chat service is available in local languages 24/7 which is quite useful for our vertical dealing with training pan india where training requirement calls from pan india are being engaged and queries are addressed properly with complete evidence and recording. Also, we are using their smart AI driven chat bot service for engaging with our vendors, partner and clients to establish better relation and move together constructively. Highly reliable and stable software as it never shows any sign of shut down or slowdown which is awesome. Through their unified messaging service, we are attaining the best in class timebound chat services and our clients are happy. Customer service is our prime motto and we are achieving this through Tiledesk.

Puntos en contra

Well, there is no problem in the software as such. Though, we request for bringing some annual subscription models with low, medium and premium pricing involvement so that customer segregation and category can be differentiated easily and their unique /customized requirement can be fulfilled with special focus and attention. It should be researched first and then after analyzing primary and secondary data and then pulling some insights can help in achieving this.

Alternativas consideradas

Tidio, Lucky Orange, Birdeye y Mobile Text Alerts

Razones para cambiar a Tiledesk

Tiledesk is a free and open source for chatting and customer engagement . It helps in gathering customer insights efficiently through their AI driven chat bot and good capabilities of Customer Service Management. All chats are stored securely and are retrievable anytime, anywhere in secure mode. Every single chat is encrypted and there cannot be any data loss or leak under any circumstance. Due to low price, high security and efficient chatting features, it is highly recommended and chosen by majority
Shrinkhala
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Go for advance featured open-source conversation with Tiledesk platform. Most promising live...

Revisado el 29/11/2022

It's superb so far. one of the most fastest and seamless conversational platform which helps in...

It's superb so far. one of the most fastest and seamless conversational platform which helps in channelizing the end to end communication channel. The chatbot services are quite advanced and come with the beauty of customization which gives a human touch to the entire communication channel and makes the communication meaningful and effective. No lag in messaging and can work with low internet bandwidth as well. All-in-one best AI driven conversational platform for business and users.

Puntos a favor

Best-in-class go to conversational platform for business conversations Advanced features are embedded in the platform to make the conversation hassle free and an easy go to activity. It has lot of features like private conversations and features of mention and tag within any group conversations.It does not require very high network bandwidth and internet connectivity. It can work with low bandwidth as well.Unified messaging and Chatbot services are one of its own kind in Tiledesk platform. Chatbots works quite efficiently and the app is built with lot of intuitive and interactive templates to make the conversations effective and meaningful.

Puntos en contra

No problem with the software as such. I liked all the features as all the features are enabler and lead to effective conversation within the businesses. We often face upgradation and integration issue which leads to compatibility issue sometimes. It's annual subscription model can be made more lucrative by adding more and more new and innovative features which can add value addition to end to end communication channel.

Alternativas consideradas

Freshdesk, Zoho Desk, Slack, Birdeye y Intercom

Razones para cambiar a Tiledesk

Tiledesk is the best of all as it brings the seamless communication channel in lowest price possible and ensure the essence of communication remains intact. Customers are giving high rating to this software due to wide features and good performance feedback by peers and industry leaders. Tiledesk integration is multichannel and goes smooth with API with different social media communication platform like WhatsApp, Telegram etc.
Mostrando 5 opiniones de 56 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Tiledesk

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Tiledesk.

Tiledesk ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: EUR 5,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Free Forever plan for startups and small business. Pro plan to exploit all the premium features of Tiledesk. Enterprise plan for dedicated features, account manager and higher SLAs.

Los clientes habituales de Tiledesk son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Tiledesk admite los siguientes idiomas:

alemán, chino, español, francés, inglés, italiano, kazajo, portugués, ruso, serbio, sueco, turco, ucraniano, árabe

Tiledesk admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil)

Tiledesk se integra con las siguientes aplicaciones:

Dialogflow, Joomla, Messenger, PrestaShop, Rasa, Shopify, Stripe, Telegram, Twilio, WhatsApp API, WordPress, Zapier

Tiledesk ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Tiledesk.