Sobre Campaigner

Campaigner es una avanzada plataforma de automatización de marketing por correo electrónico que permite a los profesionales de marketing generar un mayor retorno de la inversión, consolidar a los clientes potenciales y obtener más ventas. Con una tasa de entrega excelente en el sector, Campaigner incluye funciones de validación de campaña, pruebas A/B con múltiples variables, páginas de aterrizaje, flujos de trabajo de automatización de correo electrónico, integración sólida de API, creación de informes en tiempo real, segmentación detallada y más de 900 plantillas de correo electrónico adaptables.

Con más de 30 funciones avanzadas que incluyen puntuación de compromiso, comportamiento de compra, mapas térmicos de clics, creadores de correo electrónico con RSS y HTML, contenido dinámico, Relay SMTP, anuncios en tiempo real e integración social, Campaigner es una avanzada plataforma de marketing por correo electrónico.

Precios desde:

US$ 59,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Campaigner

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, Alemania, Reino Unido , Irlanda, India, Nueva Zelanda, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

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Las 5 mejores alternativas a Campaigner

Imágenes

Campaigner Software - 1
Campaigner Software - 2
Campaigner Software - 3
Campaigner Software - 4
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Campaigner Software - 1
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Funciones

Funcionalidades totales de Campaigner: 88

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de campañas
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de marketing
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Autorrespondedores
  • Base de datos de contactos
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de imágenes
  • Bloqueo de spam
  • CRM
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Campañas multicanal
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Categorización/Agrupación
  • Comprobación de sintaxis
  • Compromiso de clientes potenciales
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Controles o permisos de acceso
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Editor WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Enrutamiento
  • Envío masivo de mensajes de texto
  • For iPad Devices
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de activos digitales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de campañas de email
  • Gestión de canales
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la lista de correo
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de suscripciones
  • Gestión de suscriptores
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Lista blanca/negra
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Marketing social
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones de clientes potenciales
  • Panel de actividades
  • Personalización
  • Planificación de campañas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Programación de campañas
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • ROI Tracking
  • Segmentación
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento del comportamiento
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Simple Mail Transfer Protocol (SMTP)
  • Supervisión
  • Supervisión de correo electrónico
  • Supervisión en tiempo real
  • Test multivariante
  • Varias campañas

Alternativas

Smartsheet

4,5
#0 alternativa a Campaigner
Smartsheet, una plataforma de ejecución del trabajo online, permite a organizaciones de todos los tamaños planificar,...

Paycor

4,4
#1 alternativa a Campaigner
Paycor es una solución de RR. HH. todo en uno y basada en la nube para gestionar reclutamiento, incorporación,...

Mailchimp

4,5
#2 alternativa a Campaigner
MailChimp es una plataforma de automatización de marketing que permite a los usuarios crear, enviar y analizar campañas...

Mad Mimi

4,3
#3 alternativa a Campaigner
Mad Mimi simplifica la creación de elegantes correos electrónicos HTML gracias a una plataforma de marketing por correo...

Opiniones

Calificación general

3,9 /5
(424)
Relación calidad-precio
3,9/5
Funciones
3,7/5
Facilidad de uso
3,7/5
Asistencia al cliente
3,9/5

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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 424
Catherine
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Intuitive and easy to use!

Revisado el 28/9/2021

Puntos a favor

The interface is intuitive and easy to use, unlike others that I've tried. It has the right features for building campaigns and automation without being an overkill. The reporting is also comprehensive and straightforward.

Puntos en contra

I had some trouble with the deliverability of my emails when I started. I contacted support and it seemed to help improve our open and click rates.

Alternativas consideradas

Klaviyo

Razones para cambiar a Campaigner

Price and ease of use.

Respuesta de j2 Global

Hello Catherine,

Thank you for taking the time to leave this fantastic feedback for us. It's great to hear that we are easy to use compared to others you have tried and that you are enjoying our automation and reporting features.

All the best,

Carlos P, Community Manager

Samantha
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

from Zyxel administer

Revisado el 20/1/2021

The product itself is fine, but the support and communication of your inner team is awful.
There is...

The product itself is fine, but the support and communication of your inner team is awful.
There is once that we are upgraded without informed. After communicating with the sales he said that he would offer the corrected invoice, but even though I wrote mails to ask for the invoice so many times, I can't get the invoice for three month therefore I can't fulfill the payment, and then I am banned for not paying.
There is also once that we are informed by the accountant that we didn't pay for two months and if we didn't pay right away we will be banned, but our payment duration is 90days, and it's been two years we followed it. I am blamed for your mistake twice this year and i'm really disappoint of your service.

Puntos a favor

easy to use.
Cover most function that we need.
Drag and drop save a lot of time.

Puntos en contra

RWD.
UI of administer.
The report after importing contacts is terrible. There is only the row number on the report and then i have to check the original mailing list to find the email myself.
Sales is difficult to find and inefficient.

Alternativas consideradas

HubSpot Marketing Hub y Mailchimp

Razones para cambiar a Campaigner

Mailchimp: Better UI. HubSpot: more function.

Respuesta de j2 Global

Hello Samantha and thanks for your valuable feedback, this certainly does help us to hone in on future updates so that we can ensure you are having the best experience possible. ^CP

Meghan
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Campaigner review

Revisado el 30/8/2019

We use campaigner to send all of our consumer facing emails. We recently starting using the...

We use campaigner to send all of our consumer facing emails. We recently starting using the responsive design templates for a small segment of our emails but have found it challenging to recreate the brand look we strive for. But the customer support has been great for troubleshooting and problem solving.

Puntos a favor

The one on one customer support is great. It's nice to have support for reporting, strategy and functionality questions.

Puntos en contra

The platform itself is not the most user friendly. The toolbar at the top is dated - the icons aren't intuitive - and sometimes there are weird bugs (can't click to unbold text, font colors won't load, text won't align properly, etc.)

Respuesta de j2 Global

Hello Meghan! Very happy to hear that your interactions with one on one support have been helpful and positive, this kind of feedback is really nice to have. Also, thank you for your feedback in regards to the platform as this kind of information is very helpful from a product standpoint. There have been many improvements made recently with the new drag and drop email editor, you will see the option to use this when creating your email designs. We sincerely hope that helps address some of the concerns that you voiced.

Bruce
Calificación general
  • Sector: Empleo y contratación
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to learn and great customer service, when necessary

Revisado el 23/9/2021

Excellent -- customer service reps are quickly available and have always been able to resolve the...

Excellent -- customer service reps are quickly available and have always been able to resolve the issue, which in all honesty could be because of my lack of advanced html coding knowledge.

FYI, I had been using a bulk-emailing PC software prior to Campaigner, but navigating how to overcomer spam filters became too complicated and was ultimately unsuccessful.

Puntos a favor

Very straight-forward managing multiple mailing lists; useful and detailed analytics for email campaigns; very helpful and quick customer service (I suppose that the reason customer service reps are available so quickly is because they are not needed often, which speaks to the high quality of the software).

Puntos en contra

Because I do very time-sensitive campaigns, sometimes the test email doesn't arrive as quick as it should.

Alternativas consideradas

Constant Contact

Razones para cambiar a Campaigner

Don't really remember since I've been a user for many years. I recall 1) the pricing was more in line with my needs and 2) so many in my sector were using Constant Contact, I figure it best to blaze my own path -- didn't want to be a copycat .

Respuesta de j2 Global

Hello Bruce,

Thanks for this excellent feedback! It's great to hear that we have been a great service for you regarding list management and analytics for your email campaigns and that our customer service team has been there for you.

We are looking forward to continuing to service your email marketing needs for years to come.

Take care,

Carlos P, Community Manager

Holly
Calificación general
  • Sector: Educación superior
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Hotchkiss Brain Institute review

Revisado el 31/8/2020

Overall, I like using Campaigner. I have become more proficient with the software. I am EXTREMELY...

Overall, I like using Campaigner. I have become more proficient with the software. I am EXTREMELY thankful for the tech support. I always get the help I need and they are professional, quick, and reliable. If the tech support was not as great as it is, I would possibly seek out a different software, due to the spacing/formatting issues that seem to happen in each of my campaigns.

Puntos a favor

I like the look of the finished product. It is quite professional looking. And once I got the hang of how to build a newsletter, I really liked it.

Puntos en contra

I found it difficult to learn how to best use the product. There tend to be spacing issues (usually too many spaces between articles) that I am unable to adjust and always have to call tech support to fix.

Alternativas consideradas

Marketo Engage

Razones para elegir Campaigner

It was before my time, but I believe we had no option, we had to evolve to the new version.

Razones para cambiar a Campaigner

Marketo is used by many at our university. I understand it is very user unfriendly with many glitches and problems. We do not have a large support team at the university to help with Marketo, so I hope to keep using Campaigner.

Respuesta de j2 Global

Hello Holly,

Thank you for your feedback, its great to hear that you are making good use of Campaigner and that our support staff has been there for you.

The other feedback that you have provided will be brought up with out product and development team.

Hope that you have a great day,

Carlos, Customer Marketing Manager

Mostrando 5 opiniones de 424 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Campaigner

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Campaigner.

Campaigner ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 59,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Campaigner son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Campaigner admite los siguientes idiomas:

inglés

Campaigner admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

Campaigner se integra con las siguientes aplicaciones:

Adobe Analytics, Adobe Commerce, BriteVerify, Digioh, Eventbrite, FullContact, Google Analytics 360, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, Jotform, Meta for Business, Ninja Forms, PadiAct, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Shopify Plus, SurveyMonkey, Twitter, Typeform, WooCommerce

Campaigner ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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