Sobre SumUp

We believe that every business should have access to affordable, easy-to-use payment solutions, no matter their size. Back in 2012, SumUp was founded by a small team with one goal in mind – to create a world where small business owners can be successful doing what they love. Today, over 3 million businesses rely on SumUp to get paid.

We give access to financial services to the millions of businesses that are considered too small for most providers. They’re as much as 10 times smaller than the smallest businesses that would be targeted by banks and traditional providers. What started out as one card reader has now turned into a range of readers, multiple remote payment solutions such as Invoices, Gift Cards, Payment Links and so much more.

From our quick and easy signup process to accepting your first payment, we want to make things simple. That means no fixed costs, hidden fees, no bureaucracy and no surprises. By taking the hassle out of getting paid, we enable small business owners to do what they love.

Precios desde:

US$ 0,00

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a SumUp

Beneficios clave de SumUp

Effortless payments

The standalone device features a sleek, easy-to-use touchscreen that allows for a quick and seamless checkout experience for you and your customers.

Affordable fees

Only pay 2.75% per in-person transaction and never worry about minimums, subscriptions or hidden fees again.

Advanced device features

The SumUp Solo does more than accept payments—send digital receipts, access reports, and more directly from the card reader.

Automatic updates

With automatic updates already installed on the device, you’ll never have to worry about missing the latest software updates.

Smart tipping

Each customer is automatically prompted to tip by dollar amount or percentage using the touchscreen at checkout.

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

Sin información del proveedor

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos

Idiomas admitidos

español, inglés

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Las 5 mejores alternativas a SumUp

Imágenes

SumUp Software - 1
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Vídeo de SumUp
SumUp Software - 1

Funciones

Funcionalidades totales de SumUp: 31

  • API
  • Base de datos de clientes
  • CRM
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Firma electrónica
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de recompensas
  • Gestión de stock
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Integración de servicios de procesamiento de pagos
  • Lector de tarjeta móvil
  • NFC sin contacto
  • Pagos en persona
  • Portal de autoservicio
  • Prevención de fraudes en los pagos
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Procesamiento de tarjetas de débito/crédito
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Punto de venta (POS) al por menor
  • Punto de venta para restaurantes
  • Seguimiento de inventario
  • Seguridad de datos
  • Varias opciones de pago

Alternativas

lexoffice

4
#1 alternativa a SumUp
lexoffice is a bookkeeping platform aimed at German freelancers and small business owners. Its modular pricing...

Revel Systems

3,7
#2 alternativa a SumUp
Revel es un sistema de punto de venta para iPad, dirigido a restaurantes, bares, comercios minoristas, restaurantes de...

sevDesk

3,3
#3 alternativa a SumUp
sevDesk is a web-based accounting platform for entrepreneurs and small businesses. Basic features include the management...

PayPal

4,7
#4 alternativa a SumUp
PayPal es una plataforma global de comercio electrónico para compradores y vendedores. PayPal permite hacer pagos y...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(66)
Relación calidad-precio
4,3/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 66
Joan
Calificación general
  • Sector: Fotografía
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Facilidad y funcionalidad

Revisado el 6/11/2020

En general nuestra experiencia con SumUp On ha sido muy gratificante ya que ha aportado a nuestra...

En general nuestra experiencia con SumUp On ha sido muy gratificante ya que ha aportado a nuestra empresa un servicio extra necesario, facilitando la gestión de cobros y pagos.

Puntos a favor

Lo que mas nos ha gustado del software es que tiene un montón de características en el mismo software, desde administrador de facturas, a tienda online e incluso dispone de una tarjeta física vinculable a tu cuenta. Además lo que nos gusta mucho son la variedad de dispositivos TPV que tienen, funcionan super bien, son elegantes y a muy buen precio, perfectos para los pagos en persona de nuestro negocio.

Puntos en contra

Lo que menos nos ha gustado por decir algo es que las facturas, recibos y correos electrónicos están muy limitados ha personalizarlos, es decir únicamente puedes poner tu logotipo como mucho y la información de tu empresa, pero mantienen una estructura fija que no puede ser modificada.

Alternativas consideradas

Paymo y Stripe

Razones para elegir SumUp

Porque SumUp On ofrecía muchas más características como pagos en persona, pagos a través del móvil y mucho más.

Software anterior

Stripe

Razones para cambiar a SumUp

Elegimos SumUp principalmente porque ofrecía TPV propios a un precio muy asequible y una tarjeta física asociada a la cuenta.
Manuel
Calificación general
  • Sector: Fotografía
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

One of the most important tools for every company

Revisado el 4/7/2019

It's really fast, easy to use and since I am using it, I really like to write invoices. Before I...

It's really fast, easy to use and since I am using it, I really like to write invoices. Before I did code my own system to create pdf invoices automatically, then I used word-files and an excel sheet to write down anything I need for the month, but I really hated doing it because it was so much work and it took me so much time. The most awesome feature I love about Debitoor is the option to import my business account so that I can go through it and use the incoming and outgoing payments as a todo list.

Puntos a favor

At first I found it very hard to get started with invoices and all that stuff that comes with starting your own company. I tested a lot of different softwares and I decided to go with Debitoor because it was the most easiest tool to use and I love that everything works out so quickly with just a few clicks, because I really want to focus on my business and not on the invoicing.

Puntos en contra

I would love to see more AI improvements that maybe automatically do or suggest stuff for me to reduce the amount of time I need to spend with Debitoor, but besides that I love using it.

Shanna
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy to accept mobile payments

Revisado el 30/8/2022

Love it! I take it with me whenever I do markets

Love it! I take it with me whenever I do markets

Puntos a favor

I love traveling with my SumUp reader knowing I will always be able to very easily make in-person sales. The card reader is very easy to use and keeps the customer flow moving very quickly.

Puntos en contra

Sometimes the reader stalls when processing a lot of quick transactions but is easy to re-start it to get it going again.

Alternativas consideradas

PayPal Zettle

Razones para elegir SumUp

I found the SumUp reader easier to use and had better reviews rom my colleagues.

Software anterior

Square Payments

Razones para cambiar a SumUp

I had hear SumUp was easier to use - and I am glad I picked it!
Jack
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Revolutionised our business pretty much

Revisado el 3/11/2022

Very happy - this is a very versatile and powerful product.

Very happy - this is a very versatile and powerful product.

Puntos a favor

The slick integration between EPOS and card payments, stock control, goodeats and reporting. The customisation options and intuitive interface are a lot slicker than other systems we've used.

Puntos en contra

We've found that some of the custom payment and cheque options including custom service charge amounts is slightly clunkier than other systems we've used.

Alternativas consideradas

Revel Systems

Razones para elegir SumUp

We moved to a cashless system during the pandemic and required an online payment option for customers to pay safely whilst social distancing at our venues. Our previous card reader supplier was also incredible stressful and unreliable.

Razones para cambiar a SumUp

integration with ResDiary, front end and customer facing aesthetics, customer support.
Alexander
Calificación general
  • Sector: Traducción y localización
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Good system for writing invoices and basic income/expense tracking

Revisado el 4/7/2019

As stated above, overall I'm happy with Debitoor - what it actually does it does fairly well. But I...

As stated above, overall I'm happy with Debitoor - what it actually does it does fairly well. But I don't like the fact that they try to advertise themselves as this all-in-one invoicing and accounting solution when the feature set is still very limited. For example, you can't even create or upload your own invoice templates (something many similar services allow) - you have to set up your invoice template using Debitoor's limited options.

Puntos a favor

I like the fact that it's easy to create invoices and you can track whether the recipient has received them. You can also link your bank accounts and categorize and track income and expenses (i.e. whether an invoice has been paid, etc.)

For these purposes, Debitoor works really well.

Puntos en contra

Despite Debitoor's claims, I wouldn't use the system for preparing and filing taxes or working with a tax advisor unless your underlying situation is very simple. As soon as things get even slightly more complex, you find that Debitoor simply doesn't support a number of different scenarios. My tax advisor has also said that the reports/export files that they receive are more or less unusable and do not conform to standard German accounting practice.

Mostrando 5 opiniones de 66 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre SumUp

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre SumUp.

SumUp ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 0,00
  • Prueba gratis: No disponible

2.75% per transaction + $69 for the SumUp EMV Reader

Los clientes habituales de SumUp son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50

SumUp admite los siguientes idiomas:

español, inglés

SumUp admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de SumUp

SumUp ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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