Sobre Hiver

Hiver funciona como un centro de ayuda completo, integrado directamente con Gmail. Te da todo lo que necesitas para brindar un excelente servicio de asistencia al cliente, sin ninguna de las complejidades y la sobrecarga de funciones que vienen con otros productos de centro de ayuda.

Miles de empresas de todo el mundo usan Hiver; es uno de los productos más populares creados para Gmail y G Suite.

PRINCIPALES FUNCIONES:

Buzones compartidos: administra una cuenta de correo electrónico compartida, como soporte@ o ventas@, desde tu Gmail. Delega correos electrónicos y realiza un seguimiento de las tareas.

Etiquetas compartidas: comparte tus etiquetas de Gmail para sincronizar las conversaciones de correo electrónico con tu equipo. Hiver sincroniza las respuestas y lee el estado automáticamente.

Alertas de colisión: recibe una alerta cuando alguien está respondiendo a un correo electrónico. Evita respuestas duplicadas y conflictivas.

Notas de correo electrónico: comunícate internamente utilizando Email Notes con @menciones. Olvida la confusión de los CC, Fwd y BCC.

Enviar después: programa correos electrónicos para su envío posterior.


Imágenes

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Hiver

4,7 (117)
VS.

Precio inicial

US$ 15,00
mes
US$ 15,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

85
75

Integraciones

6
8

Facilidad de uso

4,6 (117)
4,5 (43)

Relación calidad-precio

4,5 (117)
4,3 (43)

Atención al cliente

4,7 (117)
4,6 (43)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Gmelius

4,7
#1 alternativa a Hiver
Gmelius es una herramienta de colaboración basada en la nube que reúne a equipos dentro de la plataforma de Gmail. Al...

Intercom

4,5
#2 alternativa a Hiver
Intercom es una plataforma de relaciones conversacionales que permite a las empresas ofrecer experiencias conversacional...

Helpwise

4,7
#3 alternativa a Hiver
Helpwise es un software de comunicación que permite a los equipos orientados al cliente crear bandejas de entrada...

Front

4,5
#4 alternativa a Hiver
Front proporciona una forma simple para que los equipos administren las bandejas de entrada de correo electrónico...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(117)
Relación calidad-precio
4,5/5
Funciones
4,5/5
Facilidad de uso
4,6/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 117
Jordi
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Hiver ayuda a escalar los equipos de atención al cliente y ventas

Revisado el 22/3/2023

Todavía no le he dado el uso completo. Por el momento es buena experiencia y lo recomendaría.

Todavía no le he dado el uso completo. Por el momento es buena experiencia y lo recomendaría.

Puntos a favor

Que esta totalmente integrado con GMAIL.

Puntos en contra

No dispone de cambio de idioma a Español y tampoco soporte de atención al cliente para mercado LATAM.

Frank
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Hiver changed our Administrative Support department very positively !

Revisado el 4/4/2023

Our main goal was to reduce the amount of work and work-around when using a Google Collaborative...

Our main goal was to reduce the amount of work and work-around when using a Google Collaborative Inbox our Google Group in our Administrative Support team(s). Everything is now done through the Hiver mailboxes and within the single GMail-session.This has proven more than beneficial for everyone (Admin Support as well as all the users requesting support). Everything is more structured, easier to follow-up, re-assign, provide feedback, and set pending or closed.

Puntos a favor

The full Gmail integration is marvellous !One single GMail-session to follow-up day-to-day business mails and additionally support requests assigned to the Hiver users. No need to keep multiple windows and mailboxes open.The ease of use goes without saying.The contacts with people from Hiver (at all levels) is incredibly positive. They really listen and try to solve issues as soon as possible. Suggestions for new features are discussed (sometimes in great detail) and implemented if it's feasible and useful.

Puntos en contra

A minor issue is the fact that users should be aware that deleting "a single" message from a conversation in a hiver mailbox deletes the whole conversation and removes it from the Hiver mailbox when emptying the bin. This only goes for the delete message on message level.But then again, new Hiver users should be trained not to delete single messages.Luckily, the delete button at conversation level shows another text than the normal button, and provides a warning message when pressed.

Brian
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Excellent Add-On to a Gmail-centric Workflow

Revisado el 23/6/2020

Overall, I very much like Hiver and think it is an excellent service that solved our very real...

Overall, I very much like Hiver and think it is an excellent service that solved our very real problem when redesigning our company's architecture. I have been pleased not only with the functioning of Hiver, but also with the seemingly kind people behind the scenes who are always improving Hiver and are always available for a questions, if one arises.

Puntos a favor

Our company moved over to G Suite in an effort to move to cloud-based operations from our previous terminal server setup (Windows-based ONLY; accessibility was relatively limited if not at the office). When making the switch, we note that Gmail does not have a shared mailbox function – something that our company entirely relies on. So though you're getting the "Suite" of apps that are necessary (and excellent) for operations, a large piece of the puzzle was absent. HIVER offered EXACTLY what we were looking for. Accessibility to shared email addresses/inboxes for a small or large number of employees.

Hiver is an excellent and essential tool in our company's toolbox.

Furthermore, the customer service I receive is always quick and accurate and a smile seems to be permanently attached to the customer service reps, making it not only easy, but also pleasant, to address issues.

Puntos en contra

Our company works entirely online – browser-based and mobile devices. Hiver has an iPhone app that we use and it is constantly improving, but the iPad app is the iPhone app on a bigger screen. Hiver's latest update duplicates the size parameters of the iPhone app, so it is not just enlarged (causing a grainy picture) but rather readable.

The downside of the app version is that I can't seem to compose a new email from one of the shared mailboxes. While traveling I may need to send an email from a shared address, but cannot do so with the Hiver app.

Further, Hiver sorely leaves behind the template functionality – something that our company depends on – and I can't seem to create signatures for the various addresses.

A new iPad app may be a longer project, but if the shared templates and signature functions could be addressed, that would take Hiver to a new level for companies such as ours.

We are also looking at investing in Hiver again for a new setup, but I note that the prices have become quite high. While G Suite itself is $12/user, if you require more than one shared inbox (which seems very likely) you're paying almost double @ $22+/user for Hiver, which then starts to crank up the price making it seems like less of a "value". It may require some planning, but Gmail offers alternatives to the shared inbox which may appeal to customers who would find this too expensive.

asher
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

endless problems

Revisado el 6/11/2019

would not recommend

would not recommend

Puntos a favor

works sometimes, that's the best i can say

Puntos en contra

buggy software, does not sync, support is absent

Danial
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

A unique system to always provide excellent customer service on time.

Revisado el 29/3/2022

In order to avoid having to switch between multiple systems to see what messages we had received,...

In order to avoid having to switch between multiple systems to see what messages we had received, Hiver consolidated all of our emails into one platform. This helped us increase our interaction with emails that received us with various content more quickly and efficiently, and also kept us in touch with updates and responses, the matter of which made the processes of following up on customer requests and problems more efficiently, and also the directives of the heads of work were circulated and a more efficient way of distributing information.

Puntos a favor

Hiver streamlined the email-based management of support issues, tasks, and client information. Hiver makes email entry in remote offices simple and easy. Allows team members to argue String emails, as well as categorize emails that can be seen by everyone on the team. An email box that is shared by all members of a team helps keep everyone on the same page. Assigning projects to coworkers, tracking their progress, and organizing their workload are all made easier with this tool. Using Hiver, you may work together with colleagues on each customer and keep track of important emails to ensure you don't miss anything.

Puntos en contra

In general, there are no negatives affecting the general performance of Hiver, as after completing the training, the team will be able to use it efficiently at their different levels and experience. But the problem remains with the high subscription prices, which are not suitable for small enterprises.

Mostrando 5 opiniones de 117 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Hiver

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Hiver.

Hiver ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 15,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Hiver son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Hiver admite los siguientes idiomas:

inglés

Hiver admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil)

Hiver se integra con las siguientes aplicaciones:

Aircall, Asana, Jira, Slack, WhatsApp, Zapier

Hiver ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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