Sobre Maximizer CRM

Maximizer CRM cuenta con oficinas en Canadá, Inglaterra y Australia, así como con socios comerciales certificados en los Estados Unidos y en todo el mundo. Maximizer es accesible y está comprometido con el éxito de las empresas. En los últimos 28 años, ha ayudado a más de 120 000 empresas a aumentar sus ventas, crear relaciones y mejorar sus resultados.

Maximizer CRM incluye multitud de funciones por un precio sencillo. Recibirás módulos de ventas, marketing y atención al cliente, así como integraciones con terceros y acceso móvil al CRM. Todo está incluido en la suscripción mensual.

Al ofrecer opciones de implementación tanto en la nube como en las instalaciones locales, centros de datos en Canadá y el Reino Unido e integración con Outlook, Word y Excel y cientos de aplicaciones a través del conector Zapier, Maximizer CRM es lo suficientemente flexible como para atender a empresas de cualquier tamaño en casi cualquier sector, desde manufactura y logística hasta deportes, proveedores médicos y asesores financieros.

Ofrece una prueba gratis de 30 días y una garantía de devolución del dinero de 60 días.

Precios desde:

US$ 29,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Maximizer CRM

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

US$ 29,00/mes

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Las 5 mejores alternativas a Maximizer CRM

Imágenes

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Vídeo de Maximizer CRM
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Funciones

Funcionalidades totales de Maximizer CRM: 62

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Automatización de marketing
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • Captura de clientes potenciales
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Enrutamiento automatizado
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de modelos
  • Gestión de relaciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Gestión del conocimiento
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Para dispositivos iPad
  • Para el sector de los seguros
  • Para instituciones financieras
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Previsión de ventas
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tareas del equipo
  • Visualización de datos

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa a Maximizer CRM
Salesforce Sales Cloud es una aplicación de CRM basada en la nube de Salesforce. Sales Cloud ayuda a los equipos de...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternativa a Maximizer CRM
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

Podio

4,3
#3 alternativa a Maximizer CRM
Podio facilita la comunicación, la organización y el trabajo en un solo lugar. Una herramienta que a los equipos les...

Keap

4,1
#4 alternativa a Maximizer CRM
Infusionsoft, un software diseñado específicamente para pequeñas empresas, te ayuda de manera inteligente a realizar tu...

Opiniones

Calificación general

4,0 /5
(302)
Relación calidad-precio
3,8/5
Funciones
3,9/5
Facilidad de uso
3,8/5
Asistencia al cliente
3,9/5

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Mostrando 5 opiniones de 302
Ajbinder S.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Making Maximizer Your Firm's Cornerstone

Revisado el 2/8/2018

We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members...

We are able to complete our tasks much more efficiently and able to coordinate with other members of our team. Over the years we have tried other CRM options but Maximizer has been the one we have been looking for. Extremely glad we made the switch.

Puntos a favor

Maximizer is very intuitive to use and the layout feels as if it has been designed with the end user in mind. The easy to navigate fields and customization allows it to be adaptable to many different practices. Our efficiency has improved significantly as a result of Maximizer.

Puntos en contra

Personally, I am still confused on how to best set up households and individuals within that household and it feels like I have some duplication but I have not been able to figure out how to clean it up.

Kathy-rae E.
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Maximizer user since the early 90's

Revisado el 7/7/2021

The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For...

The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For example I refer customers to service providers that I have in our database. The feature allows me to link that customer with the service providers that we have referred. I can then follow up with the provider to see if they heard from the customer and to make them realize that I'm tracking the precious leads that I send to them.

Puntos a favor

Maximizer has been my right arm since the early 90's. Our company has grown with Maximizer and watched the software evolve into a very powerful tool. The ability to organize all your customers in one program and to have the mobile ability to bring customer files up on our smart phone is incredible. It makes the customer feel important as you have all the details at your finger tips about their likes and dislikes. Many customers will comment that they can't believe I remembered one detail or another...I don't have the heart to tell them I have it all documented in my Maximizer program.

Puntos en contra

The addition of the campaign management is a critical feature but is very difficult to use. It is fabulous to have this in Maximizer but it is not as easy to use as some of the others such as Constant Contact. The integration of and the statistics are very important to see what customers are clicking on within your email broadcast. Increasing the ability to make adding graphics and enhancing the viewing pleasure of the customer would be very helpful.

Alternativas consideradas

Zoho Connect, Salesforce Sales Cloud y HubSpot CRM

Razones para cambiar a Maximizer CRM

I had not upgraded my software with Maximizer for several years and did not realize all the fabulous new features that had been added. Probably my biggest stumbling block was at the time my company relied upon the ability to have the integration with QuickBooks. I did not want to go to the online version of QB to have this integration. Our company moved away from needing this feature but now that we are doing more online sales I think it would be instrumental. Although I have heard that the online version of QB is not a good idea. Wish there was a way to integrate the online version of Max with the desktop version of QB.
Brad M.
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Max CRM Review

Revisado el 5/3/2020

Its ok. What really put me off is every time you need some assistance they turn it into a huge...

Its ok. What really put me off is every time you need some assistance they turn it into a huge billable hour exercise. Talk about ripping off your customers.

Puntos a favor

The product out of the box works for what we need, I have the advisor template on mine and it still has the design on selling, and the sales process. This inst the focus of the average advisor. This does the basic features required. however it certainly isn't what it could be.

Puntos en contra

It doesn't have the ability to track products well. It took leads tab and renamed it opportunities and felt that was a improvement. it wasn't. We end up using a global note to record and track all items a client has with us.

Respuesta de Maximizer Software

Hi Brad,

Thank you for leaving a review of Maximizer. It's always great to hear feedback from our customers and gauge where we can improve.

If there is something we aren't doing well to fit into your workflow I would love to discuss.

I feel that you have had somewhat of an off-putting experience due to particular charges, perhaps changes in your software?

I would love to discuss and help design a workflow that benefits you.

Please reach out to: [email protected] and let them know you would like to discuss the set-up of your Maximizer CRM and we will get a Customer Success Manager on a call to discuss and plan a path forward.

We look forward to hearing from you!

Best regards,

Adam Wilson
Head of Customer Success

Vanessa W.
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Maximizer is easy to use

Revisado el 1/2/2022

Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create...

Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create targeted emails.

Puntos a favor

I love that I can see the history of emails, phone calls, etc between a team member and a customer and pick up where they may have left off at in the sales funnel. I also like that I can save the details of their purchase and quickly refer to it when they call with a service issue.

Puntos en contra

The cost for this program is large for a small company of only 3 people. Some members do not feel it is worth the money and they do not use it to its full potential. They come from companies that used Sales force and want to continue with that program so trying to teach them this program has been tedious.

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razones para cambiar a Maximizer CRM

My last business partner used Maximizer and carried it over with him. I fell in love with it.
Sofia G.
Calificación general
  • Sector: Investigación
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Robust for a Call sheet

Revisado el 25/8/2019

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to...

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.

Puntos a favor

Great to manage a robust database of contacts and profiles. Customizable user defined fields are particularly useful.

Puntos en contra

Not very mobile friendly, and the current version is 100% incompatible with older licenses (such as desktop versions) which are islands. So transferring an old database to the new version was virtually impossible.

Respuesta de Maximizer Software

Hi Sofia,

Thanks for submitting your review. I wanted to let you know that our app is under constant upgrades for improvement and we have some amazing things coming down the line!

Thanks again!

Mostrando 5 opiniones de 302 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM.

Maximizer CRM ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 29,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Maximizer CRM son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Maximizer CRM admite los siguientes idiomas:

inglés

Maximizer CRM admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Maximizer CRM se integra con las siguientes aplicaciones:

Constant Contact, Contacts+, Eventbrite, Gmail, HubSpot CRM, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, QuoteWerks, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier

Maximizer CRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

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