Sobre Maximizer CRM

Maximizer CRM cuenta con oficinas en Canadá, Inglaterra y Australia, así como con socios comerciales certificados en los Estados Unidos y en todo el mundo. Maximizer es accesible y está comprometido con el éxito de las empresas. En los últimos 28 años, ha ayudado a más de 120 000 empresas a aumentar sus ventas, crear relaciones y mejorar sus resultados.

Maximizer CRM incluye multitud de funciones por un precio sencillo. Recibirás módulos de ventas, marketing y atención al cliente, así como integraciones con terceros y acceso móvil al CRM. Todo está incluido en la suscripción mensual.

Al ofrecer opciones de implementación tanto en la nube como en las instalaciones locales, centros de datos en Canadá y el Reino Unido e integración con Outlook, Word y Excel y cientos de aplicaciones a través del conector Zapier, Maximizer CRM es lo suficientemente flexible como para atender a empresas de cualquier tamaño en casi cualquier sector, desde manufactura y logística hasta deportes, proveedores médicos y asesores financieros.

Ofrece una prueba gratis de 30 días y una garantía de devolución del dinero de 60 días.

Precios desde:

US$ 29,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Maximizer CRM

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Nueva Zelanda, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

US$ 29,00/mes

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Las 5 mejores alternativas a Maximizer CRM

Imágenes

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Vídeo de Maximizer CRM
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Funciones

Funcionalidades totales de Maximizer CRM: 90

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de campañas
  • Análisis de evolución de ventas
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización de ventas
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Contactos compartidos
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Distribución de clientes potenciales
  • Enrutamiento automatizado
  • Etiquetado
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de modelos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de relaciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Gestión del conocimiento
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes del pipeline
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Para dispositivos iPad
  • Para el sector de los seguros
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Para instituciones financieras
  • Para pequeñas empresas
  • Para startups
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Previsión de ventas
  • Procesamiento de lotes
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Sincronización de calendario
  • Sincronización de datos
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Supervisión
  • Tareas del equipo
  • Visualización de datos

Alternativas

HubSpot Sales Hub

4,5
#1 alternativa a Maximizer CRM
HubSpot Sales es un conjunto de herramientas de seguimiento y productividad de correo electrónico que tiene lugar en la...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternativa a Maximizer CRM
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

Microsoft Excel

4,8
#3 alternativa a Maximizer CRM
Explora Excel. Las nuevas herramientas de análisis de datos te ayudan a rastrear y visualizar tus datos para obtener...

Zoho Connect

4,3
#4 alternativa a Maximizer CRM
Zoho Connect es una aplicación de colaboración de equipos que unifica a las personas, los recursos y las aplicaciones...

Opiniones

Calificación general

4,0 /5
(340)
Relación calidad-precio
3,8/5
Funciones
3,9/5
Facilidad de uso
3,8/5
Asistencia al cliente
4,0/5

¿Ya tienes Maximizer CRM?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 340
Adam
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Good Update from Past CRM

Revisado el 27/7/2022

We switched from Goldmine because of the extreme limitations we were finding with ongoing support...

We switched from Goldmine because of the extreme limitations we were finding with ongoing support and updates. We have been pleasantly surprised with maximizer, but still feel as though there are opportunities for improvement.

Puntos a favor

The interface is intuitive and allows for easy access to information that is needed to confidently engage a client across all team members.

Puntos en contra

It would be nice to include some type of gant chart to help track projects that are not sales-based.

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razones para elegir Maximizer CRM

Maximizer was a better fit for our size of staff.

Software anterior

GoldMine Premium Edition

Respuesta de Maximizer Software

Hello Adam,

Thanks for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you Maximizer easy to use and intuitive.

I have shared your feedback directly with our Product Manager to address these challenges. We look forward to continuing to work with you to help you enhance your sales process.

The Maximizer Team

Kathy-Rae
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Maximizer user since the early 90's

Revisado el 7/7/2021

The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For...

The latest feature that I love is the relation manager it could be a little easier to use. For example I refer customers to service providers that I have in our database. The feature allows me to link that customer with the service providers that we have referred. I can then follow up with the provider to see if they heard from the customer and to make them realize that I'm tracking the precious leads that I send to them.

Puntos a favor

Maximizer has been my right arm since the early 90's. Our company has grown with Maximizer and watched the software evolve into a very powerful tool. The ability to organize all your customers in one program and to have the mobile ability to bring customer files up on our smart phone is incredible. It makes the customer feel important as you have all the details at your finger tips about their likes and dislikes. Many customers will comment that they can't believe I remembered one detail or another...I don't have the heart to tell them I have it all documented in my Maximizer program.

Puntos en contra

The addition of the campaign management is a critical feature but is very difficult to use. It is fabulous to have this in Maximizer but it is not as easy to use as some of the others such as Constant Contact. The integration of and the statistics are very important to see what customers are clicking on within your email broadcast. Increasing the ability to make adding graphics and enhancing the viewing pleasure of the customer would be very helpful.

Alternativas consideradas

Zoho Connect, Salesforce Sales Cloud y HubSpot CRM

Razones para cambiar a Maximizer CRM

I had not upgraded my software with Maximizer for several years and did not realize all the fabulous new features that had been added. Probably my biggest stumbling block was at the time my company relied upon the ability to have the integration with QuickBooks. I did not want to go to the online version of QB to have this integration. Our company moved away from needing this feature but now that we are doing more online sales I think it would be instrumental. Although I have heard that the online version of QB is not a good idea. Wish there was a way to integrate the online version of Max with the desktop version of QB.
Josh
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Robust, but lacking integration

Revisado el 11/7/2017

It really is a solid CRM, and did well keeping the entire company apprised of the situation. It...

It really is a solid CRM, and did well keeping the entire company apprised of the situation. It handles B2B and B2C with ease, and made it very easy to keep tabs on our clients. If it integrated with other critical apps, automated marketing tasks, and had a stronger customer service tool, we'd still be using it today.

Puntos a favor

I really liked the User definable setup, and the hierarchy between contacts and companies. I also liked how every user defined value got it's own view in SQL, so it was very easy to extract data into other systems using the database. It's very familiar to office users, and performed really well, even with 90,000 contacts/companies in it. It's a solid CRM, as long as that's all you need.

Puntos en contra

It didn't integrate well with other applications. We use Google Apps, and Quickbooks, which are pretty common. But it wouldn't integrate with either, and was going to cost in order to write each integration. The customer service case manager was minimalist, so it was simple to use, but didn't allow for a conversation to happen (eg I couldn't tell how much back and forth happened during a customer service case, or if the customer had updated information on the case). The email generation tool was primitive, and only allowed for basic, ugly html. Any advanced formatting, or click tracking common to things like MailChimp weren't available. There wasn't any marketing automation to speak of, and there wasn't any automated lead scoring. Everything had to be done by hand, and unfortunately humans aren't reliable.

Adrian
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Maximizer CRM for Financial Advisors

Revisado el 28/10/2022

Client relationships are the heart of our business. Maximizer makes the managing of these...

Client relationships are the heart of our business. Maximizer makes the managing of these relationships easy and limits things "falling through the cracks".

Puntos a favor

Once we had imported our current clients, Maximizer was incredibly easy to use. It's well laid out, and its simplicity belies an underlying ability to do complex things. I love the fact that it integrates really well with the Microsoft Office suite of programs.

Puntos en contra

I can't think of a true "con" for Maximizer. It's always being updated and features added so it's never stale.

Respuesta de Maximizer Software

Hi Adrian,

Thank you very much for sharing your positive Maximizer experience with us! We're so happy to hear that we've helped make managing client relationships easier for you and reduce the amount of missed opportunities.

Looking forward to helping your organization continue to thrive!

The Maximizer Team

Craig
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

CRM - A need, not a want!

Revisado el 13/7/2021

We were looking to consolidate our customers into one central location to understand our marketplace...

We were looking to consolidate our customers into one central location to understand our marketplace better, focus on their needs and wants, which would be accessible to the whole sales team. To turn data into high value information by tracking the opportunities the business attracts and managing prospect’s expectations to convert more opportunities into wins. We can now see in real time how all of our opportunities are progressing. We also have automated reports in our Dashboard module showing the business’s sales performance and pipeline, which allows us to focus on each individual opportunity without any being left unnurtured. We have now linked our CRM with Mailchimp to allow for focused marketing campaigns based on the data we add to the Address Book. We now have a clear sales process that can be tracked with clear ‘what’s next’ actions to implement.

Puntos a favor

We needed a solution to move away from paper / spreadsheets for our customer database and whilst all CRM packages do this Maximizer gave us the bespoke nature to take control and not have an out of the box solution. The opportunity module is by far my favourite feature as now I can provide the Board with snapshots of our entire pipeline, weighted or not, which sector / products and track each opportunity on their own merits and assign the time and resources to achievable projects.

Puntos en contra

Very busy main screen for some users and dashboard is a tad frustrating sometimes, Insights would be nice but that feature is too expensive.

Mostrando 5 opiniones de 340 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM.

Maximizer CRM ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 29,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Maximizer CRM son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Maximizer CRM admite los siguientes idiomas:

inglés

Maximizer CRM admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Maximizer CRM se integra con las siguientes aplicaciones:

Constant Contact, Contacts+, Eventbrite, Gmail, HubSpot CRM, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, QuoteWerks, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier

Maximizer CRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

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