Maximizer CRM

4,0 (352)
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Software CRM con todo incluido y fácil de usar por un precio sencillo.

Sobre Maximizer CRM

Maximizer CRM cuenta con oficinas en Canadá, Inglaterra y Australia, así como con socios comerciales certificados en los Estados Unidos y en todo el mundo. Maximizer es accesible y está comprometido con el éxito de las empresas. En los últimos 28 años, ha ayudado a más de 120 000 empresas a aumentar sus ventas, crear relaciones y mejorar sus resultados.

Maximizer CRM incluye multitud de funciones por un precio sencillo. Recibirás módulos de ventas, marketing y atención al cliente, así como integraciones con terceros y acceso móvil al CRM. Todo está incluido en la suscripción mensual.

Al ofrecer opciones de implementación tanto en la nube como en las instalaciones locales, centros de datos en Canadá y el Reino Unido e integración con Outlook, Word y Excel y cientos de aplicaciones a través del conector Zapier, Maximizer CRM es lo suficientemente flexible como para atender a empresas de cualquier tamaño en casi cualquier sector, desde manufactura y logística hasta deportes, proveedores médicos y asesores financieros.

Ofrece una prueba gratis de 30 días y una garantía de devolución del dinero de 60 días.


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Maximizer CRM

4,0 (352)
VS.
El más valorado

Precio inicial

US$ 65,00
mes
US$ 0,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

86
195

Integraciones

17
26

Facilidad de uso

3,8 (352)
4,0 (18.509)

Relación calidad-precio

3,8 (352)
4,0 (18.509)

Atención al cliente

4,0 (352)
4,1 (18.509)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa a Maximizer CRM
Salesforce Sales Cloud ofrece gestión completa de contactos, clientes potenciales y oportunidades, así como herramientas...

Podio

4,3
#2 alternativa a Maximizer CRM
Podio facilita la comunicación, la organización y el trabajo en un solo lugar. Una herramienta que a los equipos les...

Keap

4,1
#3 alternativa a Maximizer CRM
Infusionsoft, un software diseñado específicamente para pequeñas empresas, te ayuda de manera inteligente a realizar tu...

Zoho Connect

4,3
#4 alternativa a Maximizer CRM
Zoho Connect es una aplicación de colaboración de equipos que unifica a las personas, los recursos y las aplicaciones...

Opiniones

Calificación general

4,0 /5
(352)
Relación calidad-precio
3,8/5
Funciones
3,9/5
Facilidad de uso
3,8/5
Asistencia al cliente
4,0/5

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Mostrando 5 opiniones de 352
Kevin
Kevin
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Maximizer

Revisado el 6/11/2018

I am very please with the software. I had a chance a few months back to change CRM's and I...

I am very please with the software. I had a chance a few months back to change CRM's and I actually made that decision to change but after using the other CRM I cancel and went back to Maximizer. So much easier to use.

Puntos a favor

I like the interface of the Maximizer software make it very easy to sort and find specific clients. I use the Hot-list section on a daily basis and it again makes it very easy to find the clients you need to contact on a specific day..

Puntos en contra

Some of there add on or third party software partner do not always work properly or I should say work without a lot of effort to get them to work.

Cody
Calificación general
  • Sector: Producción de alimentos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Easy To Customize

Revisado el 21/9/2022

We didn't have any 'issues' per se, but Maximizer is just a much better platform and is way easier...

We didn't have any 'issues' per se, but Maximizer is just a much better platform and is way easier to manage and populate.

Puntos a favor

The fact that is so easy to customize and train people on, is great.

Puntos en contra

It could be better set up to hold sales data and display it to the user. Also the fact that the Last Name is required doesn't fit with our needs and is a bit of a pain.

Respuesta de Maximizer Software

Hello Cody,

First of all, thank you so much for sharing your feedback with us and welcome back to Maximizer — we really value your input and flagging up areas where we can further improve.

We look forward to continuing to work with you to help you enhance your sales process.

The Maximizer Team

Sam
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 4.0 /10

Difficult to set-up, pay as you go support, pieced together from other CRM's

Revisado el 31/7/2018

If you are not a savvy database programer or don't have a staff member that is, then you will...

If you are not a savvy database programer or don't have a staff member that is, then you will likely find this CRM to be very difficult to use and customize to your practice. The cost keeps increasing and once you have been using the system, the company knows they have you on the hook and will keep the price increases rolling your way. Using this is like being caught between a rock and a hard place.

Puntos a favor

Online access from anywhere.
Dashboard provides a good overview of your business.
Wealth edition has some customization to the financial industry.

Puntos en contra

The way it is sold and supported is not CUSTOMER friendly. The resellers charge for everything and don't want to teach you how to be independent of them. They would rather do it for you without educating you. Pretty expensive.
The webinar support is inadequate, they won't answer some questions and tell you that they have people you can pay to get that done. We should be able to learn it ourselves.
You will have to buy a second access for your Administrative Support person, which is not the case with all competitor products and seems like a cash grab.
Subscription is paid annually not monthly, so if you don't like it you are out a big chunk of money.
Will not separate out billing for multiple advisors in a firm.

Vanessa
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Maximizer is easy to use

Revisado el 1/2/2022

Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create...

Easy to use when you want to use it. Great way to create lists using filters so you can then create targeted emails.

Puntos a favor

I love that I can see the history of emails, phone calls, etc between a team member and a customer and pick up where they may have left off at in the sales funnel. I also like that I can save the details of their purchase and quickly refer to it when they call with a service issue.

Puntos en contra

The cost for this program is large for a small company of only 3 people. Some members do not feel it is worth the money and they do not use it to its full potential. They come from companies that used Sales force and want to continue with that program so trying to teach them this program has been tedious.

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razones para cambiar a Maximizer CRM

My last business partner used Maximizer and carried it over with him. I fell in love with it.
Sofia
Calificación general
  • Sector: Investigación
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Robust for a Call sheet

Revisado el 25/8/2019

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to...

Not great. We had to navigate several levels of customer service and received really high quotes to finally figure out that our old database that lived in an old license of Maximizer wasn’t compatible or transferable to the new.

Puntos a favor

Great to manage a robust database of contacts and profiles. Customizable user defined fields are particularly useful.

Puntos en contra

Not very mobile friendly, and the current version is 100% incompatible with older licenses (such as desktop versions) which are islands. So transferring an old database to the new version was virtually impossible.

Respuesta de Maximizer Software

Hi Sofia,

Thanks for submitting your review. I wanted to let you know that our app is under constant upgrades for improvement and we have some amazing things coming down the line!

Thanks again!

Mostrando 5 opiniones de 352 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Maximizer CRM.

Maximizer CRM ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 65,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Maximizer CRM son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Maximizer CRM admite los siguientes idiomas:

inglés

Maximizer CRM admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Maximizer CRM se integra con las siguientes aplicaciones:

Constant Contact, Contacts+, Eventbrite, Gmail, HubSpot CRM, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Microsoft Word, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, QuoteWerks, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier

Maximizer CRM ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica, Chat

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