Sloneek
Sobre Sloneek
Sloneek es un sistema de gestión de RR. HH. basado en la nube que ha sido diseñado para ayudar a las empresas a gestionar diversos procesos administrativos, como seguimiento de la asistencia, gestión de ausencias, firma de documentos listos para eIDAS (Servicio Fiduciario de Autenticación e Identificación Electrónica, por sus siglas en inglés), hojas de horas y más. Entre sus principales funciones, figuran gestión de activos, incorporación, videoconferencia y administración de registros.
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Funciones
Integraciones
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Relación calidad-precio
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Alternativas
Bizneo HR
Tempo Timesheets
TimeTac Next
Calamari
Opiniones
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- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
One of the most advanced one-size-fits-all HR systems we tested
Revisado el 29/3/2023
We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets...
We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets and Holiday Tracking
Puntos a favor
You can see it's very advanced solution. Great UI/UX, easy to use. Everything is customisable - you can hide modules you don't need/use.
Puntos en contra
It took a moment to learn manoeuvre around in the system.It is possible to find some parts still in Czech language (for me it was tips as todo items)
Razones para cambiar a Sloneek
The UI/UX is one of the best. It's the most advanced solution that satisfies our Timesheet + Holiday Tracking needs (in my opinion only Calamari can compete)- Sector: Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Review for Sloneek
Revisado el 9/7/2021
Finally we have all our document in one online database!
Finally we have all our document in one online database!
Puntos a favor
I personally do not have the experience with an integration into our processes but currently I appreciate the most about the software that it is really user friendly, support for customers is really extraordinary, always fast and helpful. I really enjoy that most of the features are clear to me and if not, there is a chat and person ready to help!
Puntos en contra
There is one small thing, I would appreciate if the capacity of the software for uploading new documents is bigger. (Documents with more pages cannot be uploaded and we have to make them smaller in another software which takes additional time.)
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Useful for mid-size business
Revisado el 8/6/2021
Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries...
Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries quickly and are very willing to help. They are able to tailor features to our company needs and personalise their service.
Puntos a favor
Our employees find Sloneek intuitive and simple to use. The video and screen shot instructions are helpful. We use the attendance and absence recording feature and reports, which are most impactful in my job as HR specialist. We use the “on call” and “overtime” tracking feature from Sloneek in conjunction with other systems and although it took a some time to integrate with API, it now works really well and we are pleased with the system.
Puntos en contra
When I set up a new absence - such as an offsite team building course I have to approve each person’s absence from the office and attendance to the course individually rather than being able to create a group and apply features (such as team leader approval) to this group. This is hard work if we have an event for the whole company - up to 100 employees!
- Sector: Hospital y atención sanitaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Sloneek is a modern HR system with a kind and reliable support team.
Revisado el 16/7/2021
Sloneek and us got along pretty nicely, and even though we sometimes get cofused and need to solve...
Sloneek and us got along pretty nicely, and even though we sometimes get cofused and need to solve a problems that come along, we like it.
Puntos a favor
We can realistically see and evaluate the employee attendance, including their absences. We have achieved a uniform register of assigned work assets. Employees appreciate the organisational structure and basic data about their colleagues as well as the easy way to apply/approve absence time.
Puntos en contra
Once in a while, we come across bugs that get us confused.
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
User-friendly and easy to implement
Revisado el 15/7/2021
Puntos a favor
It is super easy to implement with many special features that are "cool" add ons. The feature of administering vacations for all employees is amazing and helps to keep a track of what is going on with absences in the company. They offer great customer support
Puntos en contra
We miss implementation to Outlook and some of the features are hard to adjust to our needs as it is "one size fits all"
Respuesta de Sloneek Europe
Dear Jiri,
we're happy to announce to you the Microsoft integration will be released in few weeks:)
Sloneek Customer Service
Preguntas frecuentes sobre Sloneek
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sloneek.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Sloneek?
Sloneek ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: EUR 4,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Sloneek?
Los clientes habituales de Sloneek son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
P. ¿Qué idiomas admite Sloneek?
Sloneek admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, eslovaco, español, húngaro, inglés, italiano, polaco
P. ¿Sloneek es compatible con dispositivos móviles?
Sloneek admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Sloneek?
Sloneek se integra con las siguientes aplicaciones:
Azure Active Directory, Google Calendar, Google Workspace, IceWarp, Jira, Microsoft Outlook, Slack
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Sloneek?
Sloneek ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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- Software de recursos humanos
- Gestión de ausencias
- Software de análisis para recursos humanos
- Software de onboarding
- Software de seguimiento de la asistencia
- Software de control horario
- Sistemas de seguimiento de candidatos
- Software de gestión del talento
- Software para planificación de personal
- Herramientas de gestión del tiempo