Bloomreach

Sobre Bloomreach

Bloomreach es una de las principales soluciones de nube de experiencia comercial del mundo, que permite a las marcas ofrecer recorridos de clientes tan personalizados como mágicos. Ofrece un conjunto de productos que impulsan la verdadera personalización y el crecimiento del comercio digital, lo que incluye: Discovery, que ofrece búsqueda y comercialización impulsadas por IA; Content, que ofrece un CMS (sistema de gestión de contenidos, por sus siglas en inglés) sin encabezado; y Engagement, que ofrece un destacado CDP (plataforma de datos del cliente, por sus siglas en inglés) y soluciones de automatización de marketing. En conjunto, estas soluciones combinan la potencia de los datos unificados de clientes y productos con la velocidad y escala de la optimización de IA, lo que permite obtener experiencias de comercio digital que impulsan los ingresos y se convierten en cualquier canal y recorrido. Bloomreach brinda servicios a más de 850 marcas globales, como Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München y Marks and Spencer.


Imágenes

Bloomreach Software - 1
Bloomreach Software - 2
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Bloomreach Software - 4
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Bloomreach Software - 6
Bloomreach Software - 7
Bloomreach Software - 8
Bloomreach Software - 9
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Bloomreach

4,8 (46)
VS.
El más valorado

Precio inicial

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US$ 8,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
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Prueba gratuita

Funciones

320
466

Integraciones

54
34

Facilidad de uso

4,4 (46)
4,5 (4.492)

Relación calidad-precio

4,6 (46)
4,3 (4.492)

Atención al cliente

5,0 (46)
4,5 (4.492)

Alternativas

monday.com

4,6
#1 alternativa a Bloomreach
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Emarsys

4,4
#2 alternativa a Bloomreach
Emarsys es un software de automatización de marketing diseñado para ayudar a empresas de todos los tamaños a agilizar...

Adobe Experience Manager

4,3
#3 alternativa a Bloomreach
Adobe Experience Manager es un potente conjunto de servicios de contenido modular para ofrecer rápidamente experiencias...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternativa a Bloomreach
Salesforce Sales Cloud es una aplicación de CRM basada en la nube de Salesforce. Sales Cloud ayuda a los equipos de...

Opiniones

Calificación general

4,8 /5
(46)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,7/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
5,0/5

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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 46
Sławomir
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great platform for demanding users

Revisado el 24/3/2023

I've been using Bloomreach platform for the last 3 years in a high scale business (retail, 20+...

I've been using Bloomreach platform for the last 3 years in a high scale business (retail, 20+ markets) and it proved both on Bloomreach company and platform side to be reliable partner that helps a lot to develop business and drive revenue and customer retention.

Puntos a favor

(+) platform stability and reliability(+) pretty easy to integrate(+) helpful, fast support(+) powerful scenario handling including omnichannel communication(+) first-party data collection and analytical possibilities(+) ease to work with product recommendations and on-site formats(+) personalization possibilities thanks to jinja language(+) Bloomreach academy(+) AB testing capabilities

Puntos en contra

(-) there is not predefined templates for use cases so you have to do all on your own (but it's planned to change very soon with plug & play library)(-) Single Customer View card is very simple, not very informative in terms of customer value summary (i.e. CLV, probability to buy, recommended products)(-) there could be more educational or how-to materials, webinars (there is Academy but it's paid) to learn more how to take full advantage of the platform(-) experiments module is not scalable - can't run one test on multiple pages i.e. PDPs (each page is separate test)

Rebecca
Calificación general
  • Sector: Comercio minorista
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Bloomreach has been a great tool in getting us improving our system

Revisado el 5/4/2023

I am really enjoying it as a daily user, it makes my job a whole lot easier and I have learned a...

I am really enjoying it as a daily user, it makes my job a whole lot easier and I have learned a lot through it.

Puntos a favor

I like the ease of use of the asset builder and the email builder. Scenarios as well are logically laid out and I have throughly enjoyed the course I have taken through Bloomreach Academy

Puntos en contra

We currently have a data implementation issue, but I am not letting it get in the way of using the tool as much as I possibly can whilst it gets fixed in the background

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razones para elegir Bloomreach

We became too big for them

Razones para cambiar a Bloomreach

The people on the call were personable and we enjoyed viewing all the possibilities through Bloomreach.
Maik
Calificación general
  • Sector: Seguridad informática y de redes
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Email Marketing ALL IN ONE Platform!

Revisado el 7/11/2023

Puntos a favor

Email Marketing campaigns are easy to set up. Afterward, it's easy to analyze the results. To set up Email Marketing flows its also pretty easy - maintaining them too.

Puntos en contra

To build Reports is still a bit complicated but its improving.

Alternativas consideradas

Klaviyo

Razones para cambiar a Bloomreach

Because I know it and compered it to the other product - Bloomreach is at the end the better solution.
Jan
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Great, better and the worst...

Revisado el 11/10/2023

Amazing, complicated and unfortunatelly very often frustrating

Amazing, complicated and unfortunatelly very often frustrating

Puntos a favor

Amazing tool with many different features... imposible to pick only few.

Puntos en contra

Lack of real-life tutorials (not just lengthy documentation on your website).Missing proper user flow/funnel tools and a simplified way to modify dashboard data by changing just one attribute line, for example, the website URL.Please note that I am aware of the existing funnel/flow tools, but Google Analytics is still far more superior.

Yahor
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Bloomreach is the ultimate solution for our company!

Revisado el 26/9/2023

Puntos a favor

Bloomreach is a great tool and we are enjoying all of its capabilities and features. I love webhooks, it's an ultimate tool to do any kind of workaround. I appreciate the Q4 roadmap and can't wait to use the new features.Reporting is not black box which I love that I can set it up and counts with whatever data are important to our company. Visibility to the data results is so helpful.

Puntos en contra

Simultaneously, Bloomreach is too complex which makes it difficult to focus on our efforts. SDK could support more apps for one instance. OOTB is not possible. We need to deal with the workaround and framework outline for integration. What I would improve on Bloomreach?There is a room for more parts where to implement jinja. For experienced users there are some limitations to be more free in instances management.For reporting - I wish I could download the dashboard and work with the data externally.We miss a storage possibilities for retrospective upload of datas for the system events. We want to rely on this more and it could be solved via environmental variables (profile and project attributes and conditions).

Mostrando 5 opiniones de 46 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Bloomreach

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Bloomreach.

Bloomreach ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Bloomreach son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bloomreach admite los siguientes idiomas:

alemán, francés, inglés

Bloomreach admite los siguientes dispositivos:

Bloomreach se integra con las siguientes aplicaciones:

.Shopi, Alexa, Antavo, Attentive, BigCommerce, Bloomreach Engagement, Brevo, Bynder, Cloudinary, EmailLabs, Facebook Plug-In, Freshdesk, Google Ads, Google Cloud BigQuery, Google Maps, Google Translate, Gorgias, Magento Marketplace, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Mailgun, Mailjet, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Dynamics 365 Business Central ENWIS, Movable Ink, Netlify, Oracle Responsys, Pipedrive, PostgreSQL, QuickBooks, SAP Business ByDesign, SAP Commerce Cloud, SaleSphere, Segment, Shopify, Shopify Collabs, Shopify Plus, Sinch, Slack, Snapchat, Snowflake, TikTok, UniOne, Vercel, Vue Storefront, WhatsApp, Yotpo, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk Connect, Zendesk Suite, allmysms, commercetools

Bloomreach ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia 24/7, Chat

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