Sobre DoorLoop

DoorLoop is a rental property management solution that helps organizations manage marketing, tenant screening, maintenance, accounting, work orders, online payments, and more. The built-in tenant portal allows businesses to monitor prospects, lease renewals, and active tenants.

DoorLoop includes an accounting suite, which enables supervisors to generate financial statements and collect rent through an automated clearing house (ACH), credit cards, or other modes. It offers a host of such as document storage, custom reports, online advertising, role-based permissions, and more. Administrators can also receive notifications about maintenance requests, monitor work orders, and create personalized websites for listing properties.

DoorLoop supports integration with numerous third-party applications including Calendly, Google Forms, Copper, Expensify, Forte, Asana, Stripe, and more.

Precios desde:

N/A

  • Prueba gratis
  • Free Version
  • Subscription

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Precios desde:

N/A

  • Prueba gratis
  • Free Version
  • Subscription

Imágenes

DoorLoop Software - 1
DoorLoop Software - 2
DoorLoop Software - 3
DoorLoop Software - 4
DoorLoop Software - 5
DoorLoop Software - 6
Ver 7 más
DoorLoop Software - 1 DoorLoop Software - 2 DoorLoop Software - 3 DoorLoop Software - 4 DoorLoop Software - 5 DoorLoop Software - 6

Funciones

Funcionalidades totales de DoorLoop: 88

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Arrendamientos comerciales
  • Arrendamientos minoristas
  • Arrendamientos residenciales
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de miembros
  • Base de datos de propiedades
  • CRM
  • Comprobación de crédito
  • Comunicación con miembros
  • Conciliación bancaria
  • Contabilidad
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de contratos de arrendamiento
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes financieros
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cálculo del recargo por pago atrasado
  • Directorio de miembros
  • Ejecución de infracciones de HOA
  • Facturación
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de archivos
  • Gestión de arrendamientos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de canales
  • Gestión de carteras
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comités
  • Gestión de contactos
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de documentos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de impuestos
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de membresías
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de propiedades
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de recursos
  • Gestión de seguros
  • Gestión de tareas
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de vacantes
  • Gestión del mantenimiento
  • Gestión financiera
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de síntesis
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de páginas web
  • Libro general
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Pagos en línea
  • Panel de actividades
  • Portal de arrendatarios
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de miembros
  • Portal de propietarios
  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación del mantenimiento
  • Propiedades residenciales
  • Recolección de gastos
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de alquileres
  • Seguimiento de arrendamientos
  • Seguimiento de arrendatarios
  • Software para gestión de propiedades comerciales
  • Supervisión de transacciones
  • Verificación de antecedentes

Alternativas

AppFolio Property Manager

4,6
#1 alternativa a DoorLoop
AppFolio ofrece portales online y procesos automatizados para agilizar su negocio a los administradores modernos de...

Buildium

4,5
#2 alternativa a DoorLoop
Sistema basado en la web que agiliza los procesos para los administradores de propiedades en alquiler, condominios y...

Yardi Breeze

3,9
#3 alternativa a DoorLoop
Yardi Breeze is a property management software that helps businesses manage operations across residential, commercial,...

Rentec Direct

4,6
#4 alternativa a DoorLoop
Rentec Direct es un software de administración de propiedades basado en web para propietarios, administradores de...

Opiniones

Calificación general

5 /5
(35)
Relación calidad-precio
5/5
Funciones
5/5
Facilidad de uso
5/5
Asistencia al cliente
5/5

¿Ya tienes DoorLoop?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 35
Irving W.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The easiest and most affordable

Revisado el 6/11/2020

Puntos a favor

Definitely the ease of use. Our last software took us months to figure out, and cost a fortune for training. After a few painful years, we finally made the switch because they didn't have certain features we wanted that doorloop offered. To say the software is easy to use is an understatement. We only needed two training sessions (an hour each), and felt like we were proficient enough to get going. What took months before, not only took a matter of days. It definitely took the pain out of migration and training.

Puntos en contra

I'm still waiting for the Zapier integration to be fully connected with all the apps so we can start doing some automation with our other programs.

Izhak M.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Incredible reporting and robust accounting

Revisado el 13/12/2020

Puntos a favor

I have known many of the founders for several years and they have an impressive record of successful ventures, so I was lucky enough to get invited for an early access trial. So far I've found it to be incredibly intuitive, easy to use and above all the speed with which I can generate my reports is incredible. From a tenant perspective, the portal has greatly improved my communication and allowed me to easily track maintenance requests submitted by my tenants. I'm excited to grow with the product and already see huge benefits implementing this into my business.

Puntos en contra

As I noted, I'm one of the first users to gain access to the system so it's still missing some small features, however after speaking with their support team, even the smallest functionality I will need for my business is on their roadmap to be released over the next couple of quarters.

Elan N.
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Great

Revisado el 31/12/2020

Puntos a favor

Ease of use and simplicity. Able to accomplish all tasks in one platform

Puntos en contra

Nothing. Everything in the system is great

Eli R.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best support by far

Revisado el 6/11/2020

Truly revolutionary for our business. We definitely will be recommending this to others!

Truly revolutionary for our business. We definitely will be recommending this to others!

Puntos a favor

The training, onboarding, migration, and support. Getting started couldn't have been easier thanks to them holding our hand and walking us through the entire process. Switching from appfolio was no easy task, but they made it as quick and painless as possible.

Puntos en contra

They don't have every bell and whistle yet, but then again, we never really used them before either. This product is way more intuitive and user friendly since it hasn't been cluttered yet with an endless amount of features that no one uses.

David V.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The technology I’ve been waiting for

Revisado el 14/12/2020

No software can do every single thing I ever imagined, but with their API, I can most likely...

No software can do every single thing I ever imagined, but with their API, I can most likely accomplish it.

Puntos a favor

Definitely the technology of the entire platform. Being a property manager who dabbles in software development, I wanted a software that used the latest and great tech stack that was fast, responsive, mobile-friendly, and could keep up with our needs as we scale the business and our portfolio.

Puntos en contra

API documentation could be improved, but I figured it out.

Mostrando 5 opiniones de 35 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre DoorLoop

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre DoorLoop.

DoorLoop ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: En función del uso
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de DoorLoop son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

No tenemos información sobre los idiomas que admite DoorLoop

DoorLoop admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de DoorLoop

DoorLoop ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para DoorLoop.