Sobre HubSpot Marketing Hub

HubSpot es una plataforma de marketing todo en uno que cubre una amplia gama de características y capacidades. Este software se puede utilizar para realizar, rastrear y medir todas tus actividades de marketing en línea, como blogs, marketing por correo electrónico y marketing en redes sociales. También puedes usar HubSpot para crear páginas de aterrizaje y llamadas a la acción, así como para obtener sugerencias de SEO. Además, HubSpot actúa como un sistema de gestión de contenidos que te permite actualizar el contenido de tu sitio web, optimizarlo para la búsqueda y ajustarlo para dispositivos móviles. Incluso puedes usar la herramienta Smart Content para personalizar tu sitio web para cada visitante.

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Australia, China y otros 5, India, Japón, Alemania, Brasil, México

Idiomas admitidos

Alemán, Español, Francés, Inglés, Japonés, Portugués

Imágenes

Attract more targeted traffic to your pages with HubSpot's content strategy tool and as-you-type SEO advice
Convert visitors into qualified leads with HubSpot's built-in, conversion optimized landing page templates
Connect HubSpot Marketing Hub with HubSpot CRM, HubSpot Sales, or Salesforce to automatically track each lead interaction
Keep an eye on what customers are saying with HubSpot Marketing Hub's social media monitoring tools
Monitor performance from HubSpot Marketing Hub's Dashboard
Create, optimize and publish blog articles in order to convert readers into leads
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Vídeo de HubSpot Marketing Hub
Vídeo de HubSpot Marketing Hub
Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Attract more targeted traffic to your pages with HubSpot's content strategy tool and as-you-type SEO advice Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Convert visitors into qualified leads with HubSpot's built-in, conversion optimized landing page templates Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Connect HubSpot Marketing Hub with HubSpot CRM, HubSpot Sales, or Salesforce to automatically track each lead interaction Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Keep an eye on what customers are saying with HubSpot Marketing Hub's social media monitoring tools Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Monitor performance from HubSpot Marketing Hub's Dashboard Captura de pantalla de HubSpot Marketing Hub: Create, optimize and publish blog articles in order to convert readers into leads

Funciones

Características totales de HubSpot Marketing Hub: 69

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Análisis ROI
  • Análisis de campaña
  • Análisis visual
  • Análisis web
  • Asignación de clientes potenciales
  • Base de datos de contactos
  • Biblioteca de contenidos
  • Calendario de comunicaciones
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes de tráfico web
  • Creación de informes y estadísticas
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Drip Marketing
  • Editor WYSIWYG
  • Enrutamiento de solicitudes
  • Etiquetado
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Formularios personalizables
  • Formularios web
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de SEO
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de email marketing
  • Gestión de modelos
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de promociones
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de rendimiento social
  • Gestión de roles
  • Gestión de tareas
  • Gestión de usuarios
  • Integración de CRM
  • Integración de correo electrónico
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Integración de terceros
  • Interfaz para arrastrar y soltar
  • Marketing de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Modelos personalizables
  • Métricas de redes sociales
  • Notificaciones automáticas
  • Optimización de tasas de conversión
  • Panel de actividades
  • Perfiles de datos
  • Planificación de campañas
  • Plantillas de correo electrónico
  • Platillas de páginas de aterrizaje
  • Programación de campañas
  • Pruebas A/B
  • Publicidad social
  • Páginas de aterrizaje personalizables
  • Rama de preguntas
  • Repositorio de contenidos
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de clics
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento por correo electrónico
  • Seguridad SSL
  • Sincronización de datos
  • Varias campañas

Alternativas

Mailchimp

4,5
#1 alternativa a HubSpot Marketing Hub
MailChimp es una plataforma de automatización de marketing que permite a los usuarios crear, enviar y analizar campañas...

ActiveCampaign

4,6
#2 alternativa a HubSpot Marketing Hub
Get better returns from your marketing & sales processes by upgrading to an automated platform. Send follow-up that...

SharpSpring

4,5
#3 alternativa a HubSpot Marketing Hub
SharpSpring, una alternativa de automatización de marketing asequible a HubSpot y Marketo, se especializa en generación...

emfluence

4,7
#4 alternativa a HubSpot Marketing Hub
La plataforma de marketing emfluence es una plataforma de marketing por correo electrónico, gestión de redes sociales,...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(4406)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 4406
Luis manuel F.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Con HubSpot logramos integrar CRM, Marketing y Soporte

Revisado el 4/12/2020

La implementación ha sido sencilla, el apoyo del equipo de HubSpot a sido genial y la rápida...

La implementación ha sido sencilla, el apoyo del equipo de HubSpot a sido genial y la rápida adopción del equipo a sido lo mejor

Puntos a favor

Hasta el momento lo que más nos ha gustado es poder tener tener una sola herramienta todos los datos integrados y trabajar de manera simultánea diferentes areas

Puntos en contra

Es un poco complejo entender los costos extras al momento de enviar correos masivos.

Fernando G.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

HubSpot Marketing Hub

Revisado el 9/5/2020

Me ha ahorrado de tomar el seguimiento de cada correo electrónico.

Me ha ahorrado de tomar el seguimiento de cada correo electrónico.

Puntos a favor

Que esta en español y muy fácil de utilizarlo.

Puntos en contra

Que la mayoría de los cursos que imparten están en el idioma Inglés.

Brad D.
Calificación general
  • Sector: Organización cívica y social
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Fantastic for e-mails. Forms and landing pages need some TLC.

Revisado el 7/2/2020

Overall, Hubspot's marketing hub has been of great benefit to our organization. The only thing...

Overall, Hubspot's marketing hub has been of great benefit to our organization. The only thing stopping from me giving it full marks is that certain aspects of the hub need to be expanded. For instance, the form system doesn't allow you to remove form submissions, and even though many people have requested that functionality on the HubSpot ideas board, it has been tagged as "not planned" for over a year now. I am puzzled as to why their otherwise highly flexible form system has a few shortcomings that mean it can't remove our need for Gravity Forms or other solutions. The call to action button builder is also not as customizable as I would like, although with some HTML knowledge it's easy to get around this issue.

Puntos a favor

It's very easy for anyone to make a beautiful-looking e-blast to send to a mailing list. Managing lists is also very easy and flexible. The default e-mail templates are beautiful and easy to customize, and the drag and drop interface for e-mails is very easy to use and highly customizable.

Puntos en contra

Some parts of the marketing hub, such as the Form builder, need a little work. Some features available in Wordpress's Gravity Forms plugin, for instance, are not available in Hubspot (e.g. conditional logic for showing certain form elements such as text boxes, etc.) The landing page editor is also not as easy to use as the e-mail builder, and I'm not sure why it wasn't designed with the same drag and drop system as the email builder.

Cecilia H.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Scalable, easy to deploy, faster ROI

Revisado el 10/2/2021

Excellent. Couldn't be better compared to other software vendors. Solving problems, getting things...

Excellent. Couldn't be better compared to other software vendors. Solving problems, getting things done is intuitive, fast, excellent customer support.

Puntos a favor

Compared to other automation platforms, deployment is easier and takes only weeks to start. Inmediately after is in production, we've started to improve processes to make them more effective meaning, getting more inquiries, request for proposals and quotations.
Integrating Hubspot to other enterprise software is SO smooth and easy, no need to spend months to get data from different softwares to integrate front-end and back-end.

Puntos en contra

Dashboard could be more flexible or include more default pre-set dashboards by category. It is getting better compared to a year ago but still needs some extra effort, specially the dashboards related to content (blogs).

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Edición
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

A decent tool for marketing automation with a few key issues

Revisado el 21/6/2018

Hubspot is a good tool to start learning about marketing automation or if you are a small company...

Hubspot is a good tool to start learning about marketing automation or if you are a small company with few leads to store. It is a visually appealing platform with some interesting functionality. The social media advanced scheduling option is one of the best features as is the ability to make easy landing pages. For basic marketing needs, this is a decent option. For larger companies with more complex needs, Hubspot has many issues that will impact speed and productivity.

Puntos a favor

The customer service team is excellent and there is a handy chat function so you don't have to wait on an email response. For social media, you can schedule posts months in advance and view your marketing activities as a monthly calendar. Landing pages are also easy and quick to set up. This is a great tool for smaller organizations with limited contacts or leads to store who need basic marketing support.

Puntos en contra

The company continues to make unnecessary updates with little notice that often seems to decrease the functionality of the tool until the changes are reversed. Email is very difficult to use as the template you set up views very differently across multiple popular email platforms (to be fair, this is likely an issue with any email automation software). You also have to change your template in a different view pane from your actual email so you're constantly switch back and forth between views for very minor changes. The simplest spacing adjustment takes forever. However, the contact database portion of Hubspot is where we have the most trouble as it's hard to sort and group leads with any way other than by making smart lists or using personas. Your database will get messy fast and there's very little way to clean it if you are a large company which means over time you will be paying for useless leads in your system you cannot find and eliminate.

Mostrando 5 opiniones de 4406 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre HubSpot Marketing Hub

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre HubSpot Marketing Hub.

HubSpot Marketing Hub ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 50,00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

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Los clientes habituales de HubSpot Marketing Hub son:

Empresas pequeñas, Empresas Grandes, Trabajadores autónomos, Empresas medianas

HubSpot Marketing Hub admite los siguientes idiomas:

Alemán, Español, Francés, Inglés, Japonés, Portugués

HubSpot Marketing Hub admite los siguientes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

HubSpot Marketing Hub se integra con las siguientes aplicaciones:

1CRM, Bitium, Bizible, Oktopost, Pipeliner CRM, SalesforceIQ, SeamlessGov, Unbounce, Velocify, Workbooks

HubSpot Marketing Hub ofrece las siguientes opciones de asistencia:

Preguntas frecuentes, Foro, Base de conocimientos, Asistencia en línea, Asistencia telefónica, Tutoriales en vídeo

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