Spider Impact

Spider Impact
Sobre Spider Impact
Scoreboard es una solución integrada que ayuda a las empresas a rastrear indicadores clave de rendimiento (KPI) mediante paneles personalizables. Los gerentes pueden agregar objetivos comerciales a tarjetas de puntuación, recibir alertas automáticas sobre actualizaciones de rendimiento y generar informes administrativos.
Scoreboard permite a las organizaciones supervisar los canales de ventas y recuperar datos críticos relacionados con clics publicitarios, clientes potenciales, nuevos ensayos y actividades de los clientes. Los usuarios pueden obtener información sobre iniciativas de TI, ingresos y gastos operativos a través de representaciones gráficas. Las empresas pueden definir hitos trimestrales, crear múltiples tareas y establecer plazos para que los gerentes supervisen el progreso de los proyectos en curso.
Con el módulo de gestión del valor ganado (EVM) de Scoreboard, las empresas pueden estimar el presupuesto y el tiempo de finalización necesarios para los próximos proyectos. Ayuda a los usuarios a crear informes ad hoc empleando diseños personalizados y a comparar KPI en los diferentes departamentos organizativos. Los gerentes también pueden crear presentaciones interactivas con paneles, informes y KPI en una sesión informativa de múltiples diapositivas.
Imágenes









¿Tienes dudas sobre Spider Impact?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Cascade Strategy

Wrike

Corporater Business Management Platform

OneStream

Opiniones
¿Ya tienes Spider Impact?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Spider Strategies Scorecards
Revisado el 23/8/2018
Biggest Benefit:
-My sites can make intelligent business decisions because the can see right on the...
Biggest Benefit:
-My sites can make intelligent business decisions because the can see right on the screen if they are meeting SLAs - Biggest Benefit - a reduction in the financial credits due to non-compliance issues.
- Scoring KPIs help the site determine where adjustments need to me made within production/labor management. Benefit - sites are adjusting their labor pool to incorporate cross-training and new skills for new services.
Biggest Benefit - in my opinion - we have been awarded new contracts because of our ability to show accountability and grow the business.
Puntos a favor
I love the fact that I can create a template of a scorecard/its reports/dashboards for an organization and then replicate it across its children organizations. This is a HUGE time saver for me. The Briefing Books allow me to create a monthly Briefing Book for my sites. This allows the sites to quickly access the metrics/dashboards/reports in one location and send this information to PowerPoint to prepare for QBRs.
I LOVE the fact that I can pull data from outside resources into the KPIs using Connect. This allows me to automate data import and decrease user errors when entering data into the scorecards. BIG WIN there.
Puntos en contra
The ONE thing that irks me is the inability to import calculations from Excel like I can when building a scorecard. I usually export the Metric IDs to excel and create the calculations. I then have to manually cut and paste the calculations into the KPI via Builder. It would be nice if I can import calculations.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Effortless Reporting and Narrative Control
Revisado el 22/10/2024
My experience with Spider Impact has been overwhelmingly positive. The software has proven to be a...
My experience with Spider Impact has been overwhelmingly positive. The software has proven to be a valuable asset in managing data and reporting efficiently. The intuitive design, combined with powerful visualisation and control features, sets it apart from other platforms we've trialled. It genuinely simplifies the process of strategic planning and client reporting.
Puntos a favor
The most impressive aspect of Spider Impact is its ability to help us control the narrative with our clients effectively. Reporting is made effortless, and the visualisation and data control features are exceptional. The platform excels in creating a scorecard, strategy plan, and reporting framework, which is all very intuitive and user-friendly. Having trialled and used other platforms, Spider Impact stands out as a clear winner, and I highly recommend it.
Puntos en contra
There’s a small learning curve initially, but it’s well worth the investment in time.
Respuesta de Spider Strategies
Thank you for the positive review! We're so glad Spider Impact is making reporting and narrative control easier for you and helping streamline your client communications. We’re here to support you if you have questions or need resources as you continue using the platform. Thank you for choosing Spider Impact!

- Sector: Internet
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
It might give you a lot of options to review your KPI's, but you'll spend lots of time...
Revisado el 4/6/2018
Puntos a favor
The many options that you have to view your data, and once you get the hang of the import format needed it is really easy to get your data in & out of the software.
Puntos en contra
It is really not intuitive, and you rely on youtube tutorials and videos to learn how to use it. Also, when it comes to customization of your experience and your reports, your options are limited.
- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Prime Pharmacy Group
Revisado el 22/10/2024
"Spider Strategies has been an invaluable tool for Prime Pharmacy Group. Its intuitive and...
"Spider Strategies has been an invaluable tool for Prime Pharmacy Group. Its intuitive and user-friendly KPI metric reporting, data sets, and initiatives function have significantly improved how we manage our business and track performance across our retail stores. The flexibility of the system allows us to easily adapt it to our specific needs, bringing a clear focus to our operations. With Spider Strategies, we can quickly identify what's working and know when to intervene or modify areas that need improvement. It has enabled us to make informed decisions aligned with our strategy, ultimately driving our business forward."
Puntos a favor
Easy or use, clear KPI reporting, initiatives linked to KPI's
Puntos en contra
Nothing really. We are very happy with the functionality
Respuesta de Spider Strategies
We’re thrilled that Spider Strategies has been a valuable asset for Prime Pharmacy Group! It’s fantastic to hear how the platform's ease of use and clear KPI reporting features have enhanced your team’s focus and decision-making. Thank you for choosing us.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
One of the simplest, but just right, balanced scorecard tools
Revisado el 20/8/2018
Very happy with the software, which was very intuitive to pick up by my users
Very happy with the software, which was very intuitive to pick up by my users
Puntos a favor
So easy to setup and use, and already wired for the balanced scorecard (and other scorecards) very well.
Puntos en contra
Almost simplistic, with not enough calculation capabilities and needs better integration with other systems and data sources
Preguntas frecuentes sobre Spider Impact
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Spider Impact.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Spider Impact?
Spider Impact ofrece los siguientes planes de precios:
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Spider Impact?
Los clientes habituales de Spider Impact son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Spider Impact?
Spider Impact admite los siguientes idiomas:
español, francés, inglés, portugués, turco, árabe
P. ¿Spider Impact es compatible con dispositivos móviles?
Spider Impact admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Spider Impact?
Spider Impact se integra con las siguientes aplicaciones:
MySQL, Oracle Database, SFTP Drive, Shopify, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Spider Impact?
Spider Impact ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Spider Impact.