Sobre AwareGO

AwareGO es una plataforma de capacitación en concienciación sobre seguridad basada en la nube. Está diseñada para permitir a las empresas proporcionar a los empleados contenido de aprendizaje en línea sobre ciberseguridad, cumplimiento y otros temas relacionados con la seguridad. Los usuarios pueden crear y asignar campañas de capacitación concisas desde una plataforma y realizar un seguimiento de los resultados individuales o de equipos. AwareGO ofrece una biblioteca de más de cuarenta videos prediseñados para capacitación en seguridad, así como cursos de capacitación listos para usarse, en múltiples idiomas, incluidos inglés, francés, alemán, español y chino.

AwareGO ofrece breves videos de un minuto de duración que se pueden asignar a los empleados para concienciar sobre temas de seguridad mediante situaciones de la vida real. Los empleadores pueden elegir uno de entre los cursos de capacitación prediseñados o crear los propios. Además, pueden enviar invitaciones por correo electrónico y recordatorios a empleados asignados. Las herramientas de analíticas facilitan el seguimiento del progreso individual o general de la empresa. Una vez completados los cursos, se pueden asignar evaluaciones a los empleados para evaluar sus conocimientos. AwareGO es adecuado para empresas dentro de los sectores de finanzas, seguros, atención médica, hostelería y más.

Precios desde:

US$ 25,00/mes

  • Prueba gratis
  • Free Version
  • Subscription

Las 5 mejores alternativas a AwareGO

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, chino, danés, español, francés, inglés, polaco

Precios desde:

US$ 25,00/mes

  • Prueba gratis
  • Free Version
  • Subscription

Las 5 mejores alternativas a AwareGO

Imágenes

AwareGO Software - 1
AwareGO Software - 2
AwareGO Software - 3
AwareGO Software - 4
AwareGO Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de AwareGO
AwareGO Software - 1 AwareGO Software - 2 AwareGO Software - 3 AwareGO Software - 4 AwareGO Software - 5

Funciones

Funcionalidades totales de AwareGO: 24

  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de comportamientos
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Catálogo de productos
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Evaluación de habilidades
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de campañas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de vídeos
  • Informes de avance
  • Integraciones de terceros
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Portal para empleados
  • Protección de datos financieros
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del comportamiento
  • Varios idiomas

Alternativas

MetaCompliance

4,6
#1 alternativa a AwareGO
MetaCompliance es un software de seguridad cibernética y capacitación diseñado para ayudar a las organizaciones a...

MeSign

0
#2 alternativa a AwareGO
Provides email encryption, digital signing and timestamping service for your corporate emails. Auto-configure email...

PhishingBox

4,7
#3 alternativa a AwareGO
PhishingBox es una solución de seguridad de red diseñada para ayudar a las empresas a realizar ataques de suplantación...

HackEDU

4,8
#4 alternativa a AwareGO
HackEDU es una solución basada en la nube que ayuda a las empresas a gestionar programas de formación para...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(11)
Relación calidad-precio
4,9/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
5/5

¿Ya tienes AwareGO?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 11
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Well Rounded Content and Easy to Deploy

Revisado el 23/2/2021

They are easy to work with and responsive to customer support needs.

They are easy to work with and responsive to customer support needs.

Puntos a favor

AwareGo provides a well rounded catalog of security awareness content and covers some of the most important topics that you need to make end-users aware of. I also like the fact that their training videos are short and to the point.

Puntos en contra

More reporting capabilities would help from an administrative side.

Rodney D.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

AwareGo Customer Review

Revisado el 2/3/2021

We looked at a number of LMS type platforms when deciding on a delivery mechanism to our customer...

We looked at a number of LMS type platforms when deciding on a delivery mechanism to our customer base, AwareGo was by far the most attractive and efficient platform we have worked with thus far.

Puntos a favor

The user interface is so simple and easy to use. The updated content and suggested campaigns, based on current news trends and influencing factors, means we are able to deliver very relevant and valuable content to our customer base.

The campaign reporting interface is particularly smart.

Puntos en contra

Quite honestly, we had 1 small issue with the software in the past 1,5 years of use. That was the customer usage history detail: When moving into a 2nd year of interface usage, the customer profile kept the previous year's usage (history) tracking detail. This meant that when deploying a new campaign, the reporting kept indicating that the users had already completed the individual subjects. A simple request to clear the usage history and the support responded within 24 hours.

I really cannot fault this platform!

Bjarni rafn G.
Calificación general
  • Sector: Redes informáticas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great tool to raise security awareness with (really) short and simple video demonstrations

Revisado el 23/2/2021

We're going for ISO 27001 certification. Security awareness is a part of that.

We're going for ISO 27001 certification. Security awareness is a part of that.

Puntos a favor

Outsourcing security awareness is great. The videos are short and "fun" so end users are more willing to put in the time and effort to actually watch the videos.
I can see which users have watched and who haven't.

Puntos en contra

The videos are so short and simple they're bordering on simplifying the issue too much.

Wayne A.
Calificación general
  • Sector: Administración educativa
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

AwareGo, Enjoyable Security Awareness Training

Revisado el 19/6/2020

Puntos a favor

AwareGo offers easy to deploy, enjoyable and engaging Security Awareness training for your organization.
After watching a few of their very short demo videos it was very clear that this product was far superior to others on the market.

Each video clip is very short, movie quality, covers one specific topic and very relatable. You staff will enjoy this training and learn something in the process. Each lesson contains one very short video clip, some text covering the subject, a short quiz to test understanding and a section for you to add some custom content or links specific to your organization.

The management portal is so easy to set up and scheduling training is very simple. You can add single users or batch import. The portal offers an easy to read dashboard so you can see how your staff are doing, you can easily send out reminders and schedule and manage training, there is no steep learning curve for Admins.

Scheduling a new training program is simple, topics are grouped into specific goals (like GDPR etc), or you can create custom training programs so you can easily target specific groups of user with their training needs in a few clicks. It is that simple!

There are integrations for Slackware and, (in beta) for Azure Active Directory and Google User Directory, but I have not tried those features yet.

The AwareGo development team are adding new features all the time so if there is something missing, they are probably working on it.

Puntos en contra

If you need a fully featured (bloated) LMS that is highly configurable (and difficulty to use) this is not the system for you. Some of you might want to upload custom videos and you can't do that right now, the ability to customize content is limited. But this isn't a deal breaker for me.

Guðríður S.
Calificación general
  • Sector: Productos farmacéuticos
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

Veritas experience

Revisado el 15/6/2020

I belive I am in good contact with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at AwareGO who have been very willing...

I belive I am in good contact with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at AwareGO who have been very willing and helpful with everything.
Up till now I belive that the product is good, it just could be much better :)

Puntos a favor

The videos are great, they are effective and they leave people thinking about information security. The login for the users is easy and does not need admin support.
The admin page is good, simple, but I have some pointers in the next window.

Puntos en contra

A lot of minor issues have been raised during implementation that I feel should not have been pointed out bu a user/admin.
Test questions have been inconsistent between languages, errors with login links in different browsers and some questions irrelevant to the video or not at all with right answers. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been very helpful with all the minor issues.

On the launching day a major error that is causing me to delay the launch after having announced to all emploees this was starting friday. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was very quick to respond but it took all day to correct the error. Due to the major error on lauching day I am afraid sufficient testing of the product could be lacking before rolling out to production environment. All major I urge you to get this in line asap. A simple checklist on what needs to work should be done every time an update is done.

Classification and/or rating (importance; high, medium, low) of the videos should been available for the admin, since different approches might be in awareness training between businesses.
How to add new emploeeys to ongoing training is still a question, will you need to start a new training for an individual that is added on, this is not clear. You cannot "restart" a training with newly added menbers.
List of employees, would like to have more than 20 lines on each page.

Mostrando 5 opiniones de 11 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre AwareGO

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre AwareGO.

AwareGO ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 25,00/mes
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de AwareGO son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

AwareGO admite los siguientes idiomas:

alemán, chino, danés, español, francés, inglés, polaco

AwareGO admite los siguientes dispositivos:

No tenemos información sobre los tipos de integración de AwareGO

AwareGO ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Asistencia telefónica

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para AwareGO.