Sobre Kapture CX

Kapture CRM is a cloud-based customer relationship management solution which helps enterprises of all sizes automate sales, distribution, customer service, marketing and collections processes. The platform enables users to manage pre-sale activities from a centralized location.

Primary features of the Kapture CRM include alerts/escalations, appointment and email management, surveys and feedback, queue management, live chat, performance metrics, CRM and sales reports, marketing analytics and automatic lead capture. Kapture CRM offers predefined templates to help users send customized mailers to clients. The unified dashboard allows users to track calls, available agents, call types, responses and more via a unified dashboard. The platform allows firms to connect to users across multiple platforms including social media, email, chat and through direct marketing campaigns. Its analytics functionality provides interactive reports with pie-charts and excel sheets to gain insights into sales and marketing campaign performance.

Kapture CRM enables businesses to maintain a database of customer interactions, leads, support tickets, queries and refunds. The platform integrates with various third-party applications including SAP, Oracle, WordPress, Shopify, Yelp, FreshBooks and Twilio.

Precios desde:

US$ 19,00/mes

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Las 5 mejores alternativas a Kapture CX

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Emiratos Árabes Unidos, Bangladés, Baréin, Indonesia, India , Kuwait, Malasia, Filipinas, Catar, Arabia Saudí, Singapur, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a Kapture CX

Imágenes

Kapture CX Software - 1
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Kapture CX Software - 3
Kapture CX Software - 4
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Vídeo de Kapture CX
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Vídeo de Kapture CX
Kapture CX Software - 1
Kapture CX Software - 2
Kapture CX Software - 3
Kapture CX Software - 4
Kapture CX Software - 5

Funciones

Funcionalidades totales de Kapture CX: 74

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas de móvil
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cualificación de leads
  • Datos en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento de llamadas
  • Formación e incorporación a las ventas
  • Foros en línea
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la formación
  • Gestión de modelos
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del rendimiento
  • Gestión del territorio
  • Historial de cliente
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Interfaz móvil
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Programación de tareas
  • Segmentación
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Seguimiento de tickets de soporte
  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Supervisión en tiempo real

Alternativas

Zendesk

4,4
#1 alternativa a Kapture CX
Zendesk es una solución de software de atención al cliente basada en la nube y en la que confían más de 40 000...

SugarCRM

3,8
#2 alternativa a Kapture CX
SugarCRM es una herramienta de gestión social de clientes que incluye automatización completa de ventas, marketing y...

Freshdesk

4,5
#3 alternativa a Kapture CX
Freshdesk es un software de servicio al cliente omnicanal, basado en la nube y diseñado para empresas de todos los...

CRM and Deals for Zendesk

5
#4 alternativa a Kapture CX
CRM and Deals for Zendesk Support help businesses manage sale pipelines successfully, create deal forecasts, analyze...

Opiniones

Calificación general

4,2 /5
(35)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,1/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,2/5

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Mostrando 5 opiniones de 35
Muheeb
Calificación general
  • Sector: Alimentación y bebidas
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

CRM Review

Revisado el 12/11/2020

Very fast and accurate resolutions

Very fast and accurate resolutions

Puntos a favor

Managing tickets was a headache for us and what helped us in managing the smooth flow is Kapture CRM. with their self-service portal and omnichannel presence it's really easy for us to manage and organize the ticket flow today. Thanks to them we have zero ticket backlogs and higher customer satisfaction.

Puntos en contra

Nothing noticed as such in my association with Kapture team

Chetan
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great tool for customer support

Revisado el 23/8/2022

We have been providing customer service using Kapture CRM and we are able to scale our support...

We have been providing customer service using Kapture CRM and we are able to scale our support system.

Puntos a favor

The reporting and ease of integration are one of the best. We have linked our emails, calls, social media account with Kapture and they're working swiftly.

Puntos en contra

Only the linkedin integration have some issues and they're still trying to integrate it.

Alternativas consideradas

Freshdesk

Razones para elegir Kapture CX

It had integration issues with our social media

Razones para cambiar a Kapture CX

Kapture is cheaper and it's configuration tools are great.

Respuesta de Adjetter Media

Hi Chetan, Thank you for the wonderful review and for taking the time to share your feedback with Kapture. Our priority is customer service and we are ecstatic that we met that mark!

Ramasubramaniam
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Customer Service

Revisado el 23/8/2022

Our overall experience is good.
However, huge opportunities for the organisation to improve on the...

Our overall experience is good.
However, huge opportunities for the organisation to improve on the support levels
Expect the product to get enhanced to serve the clients quickly.

Puntos a favor

a) Rich features covering the entire After Sales Service life cycle processes
b) Mobile Friendly
c) Saas Based solution for Small, Mid and Large enterprises
d) Customisable solution
e) Scalable to 2X users in a month
f)

Puntos en contra

a) Lead time to develop or customise solutions are too long
b) Developer Talent drain
c) Reliability of the features
d) Reducing Support levels
e) Rugged structure rather than configurable solutions

Alternativas consideradas

Freshservice, SAP S/4HANA Cloud y Dynamics 365

Razones para elegir Kapture CX

a) Multiple and silo products with poor interfaces b) Expect single source of truth c) Mobile friendly system for field service activities d) Robust software at affordable cost

Razones para cambiar a Kapture CX

a) Lower TCO b) Simple and scalable solution c) Customer Success of referral clients d) Rich features and functionalities e) Secured Software
Naqvi
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A feature packed tool and cost effective

Revisado el 23/8/2022

Work is assigned equally to my associates now. I do not have to toggle between different screens to...

Work is assigned equally to my associates now. I do not have to toggle between different screens to access my tickets now since Kapture brings everything in one place.

Puntos a favor

Ticket assigning is super easy, all my tickets from various platforms are in the same place which I love the most.

Puntos en contra

At times, the tool does not feel very user friendly. Could be refined to improve user experience.

Alternativas consideradas

Freshdesk, SugarCRM y Zendesk

Razones para elegir Kapture CX

CRM was very basic with little to no use for my team. Did not have many functionalities.

Software anterior

SugarCRM

Razones para cambiar a Kapture CX

It was cost effective compared to others and packed with features.
Manisha Kumari
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Regarding the usablity of kapture

Revisado el 1/9/2022

We are solving the query of the students via, Email, call and chat who are using our product.

We are solving the query of the students via, Email, call and chat who are using our product.

Puntos a favor

Yes, features are very impactful for us. we also can get the daily report of the query we received on the kapture via, Email, call, and chat. Yes, the integration of my operator is very useful for us.

Puntos en contra

Sometimes, it gets slow despite of being a good internet connection. No, the integration of my operator with Kapture is quite useful and smooth.

Alternativas consideradas

CRM and Deals for Zendesk

Razones para cambiar a Kapture CX

Because it is quite resonable and the service and feature they are providing is almost same as others.
Mostrando 5 opiniones de 35 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Kapture CX

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Kapture CX.

Kapture CX ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 19,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Kapture CX son:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kapture CX admite los siguientes idiomas:

inglés

Kapture CX admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil)

Kapture CX se integra con las siguientes aplicaciones:

FreshBooks, Google Analytics 360, Google Calendar, Grow, Meta for Business, Oracle Field Service, Oracle Service, Plivo, SAP Customer Experience, Shopify, Twilio, Twitter, WordPress

Kapture CX ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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