Sobre Showcase Workshop

Showcase Workshop es una plataforma de intercambio y presentación de contenido para la activación y marketing de ventas. Esta herramienta basada en la nube permite a los equipos de ventas y marketing crear un kit de herramientas de ventas con contenido personalizado que se puede lanzar y entregar a los clientes en cualquier momento y desde cualquier lugar. Showcase Workshop permite a los usuarios crear una aplicación personalizada de marca con contenido como videos, imágenes, presentaciones y más, compartirla con los clientes en persona o por correo electrónico y estudiar cómo interactúan los clientes con el contenido. Con Showcase Workshop, los equipos de ventas tienen acceso instantáneo al contenido que necesitan, incluidos folletos, hojas de especificaciones, videos y presentaciones. Todo está organizado cuidadosamente en un kit de herramientas y es accesible desde cualquier dispositivo móvil o tablet.

El contenido de Showcase Workshop se puede utilizar para mejorar el rendimiento de los empleados. Proporciona toda la información que necesitan para realizar presentaciones de ventas y compartir contenido con clientes o clientes potenciales mediante navegador web o enlaces de correo electrónico. Con el fin de ayudar a los usuarios a comprender mejor cómo interactúan los clientes o empleados con su contenido, Showcase Workshop proporciona analíticas en tiempo real sobre métricas como número de vistas por diapositiva, número de archivos abiertos, número de acciones y más. Estos datos se pueden usar para hacer un seguimiento de los clientes según sus acciones o para mejorar la toma de decisiones en relación con la formación del personal, la creación de contenido y las tácticas de ventas.

Precios desde:

US$ 29,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Showcase Workshop

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Austria, Australia, Bélgica, Canadá, Suiza, Alemania, Dinamarca, España, Finlandia, Francia, Reino Unido, Italia, Países Bajos, Noruega, Nueva Zelanda, Portugal, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

US$ 29,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Showcase Workshop

Imágenes

Showcase Workshop Software - 1
Showcase Workshop Software - 2
Showcase Workshop Software - 3
Showcase Workshop Software - 4
Ver 5 más
Vídeo de Showcase Workshop
Showcase Workshop Software - 1
Showcase Workshop Software - 2
Showcase Workshop Software - 3
Showcase Workshop Software - 4

Funciones

Funcionalidades totales de Showcase Workshop: 46

  • API
  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Animación
  • Aplicación móvil
  • Asistencia por vídeo
  • Biblioteca de activos
  • Biblioteca de contenidos
  • Búsqueda de texto completo
  • Búsqueda/filtro
  • Captura móvil
  • Catalogación/Categorización
  • Categorización de activos
  • Compartición de recursos
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Edición de texto
  • Entrega de contenidos
  • Firma electrónica
  • Gestión de archivos de audio
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de la formación
  • Gestión del conocimiento
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de presentación
  • Mediateca
  • Modelos
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Objetos 3D
  • Panel de actividades
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Personalización
  • Portal de autoservicio
  • Presentación sin conexión
  • Seguimiento de la participación
  • Sincronización de datos
  • Streaming de presentación
  • Transferencia de archivos
  • Uso compartido de archivos

Alternativas

WordPress

4,6
#1 alternativa a Showcase Workshop
WordPress es una plataforma de creación y publicación de sitios web y blogs que ofrece herramientas de diseño,...

Wix

4,4
#2 alternativa a Showcase Workshop
Wix es una plataforma de creación y edición de sitios web que ayuda a los usuarios a crear sitios web profesionales...

monday.com

4,6
#3 alternativa a Showcase Workshop
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Box

4,3
#4 alternativa a Showcase Workshop
Box es una moderna plataforma de administración de contenido que permite que los usuarios administren activos y flujos...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(48)
Relación calidad-precio
4,3/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,7/5

¿Ya tienes Showcase Workshop?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 48
Phil Y.
Calificación general
  • Sector: Servicios medioambientales
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Sliced bread isn't this good!

Revisado el 12/5/2020

Our Sales team love it. No more brochures in their cars or out-dated information. And it runs...

Our Sales team love it. No more brochures in their cars or out-dated information. And it runs without an internet connection. Awesome.
Green Gorilla are the game-changers in waste recycling services, so to have our team using printed brochures was going against our philosophy of waste minimisation. Our clients have been very impressed with the sales presentations. We love using the notification feature when a client opens an email generated from Showcase - our team call within 20 mins. The clients are always amazed at our timing!

Puntos a favor

Creation and administration of Showcase is a breeze. If you can use PowerPoint or Keynote, then this App is like changing from a pair of sneakers into a pair of Gucci loafers. It's better.
Read the Showcase tips first! They've done the hard work. I'd recommend planning your Showcase and getting all your content (including images and text) ready before you start building. That is the hardest part! Building and updating is a breeze.

Puntos en contra

There's nothing I dislike about the software. It does what you want it to do.

Respuesta de Showcase Software

Thanks for such a glowing review, Phil! We love hearing success stories and are pleased to know our sharing notifications are making you look even cooler than you already are when you follow up with prospects.

Richard F.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Presenter

Revisado el 5/10/2020

Puntos a favor

Figuratively as a presenter it allows you to focus on a few relevant chapters rather presentation the whole book. A second presentation to a different group allows you to reference the same book but tell a different story by focusing on other chapters

Puntos en contra

Difficult to print.
Difficult to email relevant sections/chapters without sending the whole book.
Would be good if you could "book mark" something that can be referred to later

Respuesta de Showcase Software

Thank you for your review, Richard! We love helping you tell your story. I've sent you an email about how to bookmark and share specific parts of your presentation so you know how to do it in future. We know it's frustrating not being able to print your whole presentation but you're making a huge difference and saving a lot of trees by switching to digital presentations!

Steve V.
Calificación general
  • Sector: Productos químicos
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

newer is not necessarily better??

Revisado el 3/1/2019

has been generally ok ,

has been generally ok ,

Puntos a favor

is a good platform for my guys to access procedures etc from

Puntos en contra

it has been made too complicated to use for me.. adding new slide shows or notes etc has become as stated early more complicated..

Respuesta de Showcase Software

Hi Steve,

Thanks for taking the time to review Showcase Workshop.

We will be in touch to discuss your frustrations with our new editor and see if we can help smooth some of those for you. There definitely have been a lot of upgrades recently and we hope they'll be of long term value to you and your team.

Matt E.
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

How we have used showcase

Revisado el 4/5/2020

We use Showcase to educate sales staff about products as well as it being a point of sale tool for...

We use Showcase to educate sales staff about products as well as it being a point of sale tool for our sales staff. Our staff have a very high engagement rate with Showcase and it shows they are learning the information we are putting on to Showcase. We see this resulting in more informed sales staff that are able to highlight the benefits to customers more clearly.

Puntos a favor

There are a lot of pros to Showcase that work well for our business and products that we sell.
-Firstly the ease to update and alter any information as we need to is crucial for our new model releases. As well as the ability in put any information or background images we need to.
-The sharing function is fantastic for our sales network to be able to quickly engage with their customers with our uniform and relevant material.
-Showcases ease of use has been a large factor in it becoming our centralised platform for all of our sales networks information.
-Being able to Email all of our users through Showcase is also a great way to keep the brand and sales network connected with the latest information.
- Lastly and most importantly the Showcase team are always more than willing to help out with any of our issues or questions and act extremely quickly to get us a great result. They recently creating a contact tracing solution for us incredibly quickly and with everything we could have asked for.

Puntos en contra

The only thing we have had complaints on from users is the size of the application. However this is due to us putting a large amount of documents on Showcase. Showcase also helped us by optimising the documents which helped reduce our app size. - No real cons here.

Respuesta de Showcase Software

Thanks for your review, Matt! We're happy to hear your team is engaged with Showcase and that the contact tracing form has been useful. Our friendly help desk team is always happy to help with optimizing your files so just sing out if you run into any issues with the size of your presentations.

Aimee P.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Colliers Wellington Review

Revisado el 18/10/2020

We can now produce Submissions, Information Memorandums, Marketing Reports, Market Overviews and...

We can now produce Submissions, Information Memorandums, Marketing Reports, Market Overviews and client presentations using templates we have created and turn jobs that were historically very time-consuming and stressful into a job with speed to market following a simple templated process.

Getting insight into our client and customers activity is hugely benefitial for us to refine and improve how we conduct business

We hope to get all of our Colliers business groups around the country onto using showcase.

Puntos a favor

Option to create showcases then create copies to edit - this has given us the foundation for simplified templates.
Ability to use existing marketing (PDFS, Videos etc.) as well as online content to add value to our presentations and remove the need to re-creation.
The Analytics it provides into recipients viewing of showcases - Who looked at what and for how long, when etc. - this provides us insight into our clients interests and qualifies their interest in a property.

Puntos en contra

The filing system could use some help - I would be very helpful if entire folders could be moved into other folders instead of having to move files individually. Once you have a lot of files, finding the ones to move and the folder to move them into is very difficult and quite time consuming if you need to do a major tidy up of the filing system.

Hotspot Alignment Grid/tool/guide - It would be superb if when creating multiple hotspots on a page you could either a) turn on a grid to assist with alignment, b) select mutliple hotspots and click 'justify' and choose either left, right, top or bottom and they would all align, c) there was a guide that appeared when you select a hotspot to help you align with existing hotspots like the feature in InDesign.

Moving hotspots - It would be fantastic if you could use your mouse to select multiple hotspots and move them in bulk. For example if we have created a table which is a hotspot of rows and a hot spot of columns full of hotspots for each cell of data, we'd like to select the whole table and move it instead of moving potentially 100+ hotspots individually.

The ability to highlight and change the colour, typeface, font, alignment of different parts of text within a single hotspot. For example, I'd like to create one Text Hotspot and within that have the heading, subheading, text, quote, text & legal title/disclaimer. Having to make an individual hotspot for each of these and then align them is very time consuming and difficult.

Alternativas consideradas

Wix y WordPress

Razones para elegir Showcase Workshop

We needed speed to make and to move away from bespoke work for every property

Razones para cambiar a Showcase Workshop

Simplicity

Respuesta de Showcase Software

Thanks for your review, Aimee! We love working with Colliers to create customizable presentations that you can track. We really appreciate your suggestions for where we can improve; you'll be pleased to know that a number of these are actually on our list to implement and we'll be sure to let you know when they go live!

Mostrando 5 opiniones de 48 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Showcase Workshop

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Showcase Workshop.

Showcase Workshop ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 29,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Showcase Workshop son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Showcase Workshop admite los siguientes idiomas:

inglés

Showcase Workshop admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Showcase Workshop se integra con las siguientes aplicaciones:

Salesforce Sales Cloud

Showcase Workshop ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Showcase Workshop.