BigChange

4,5 (269)
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Gestión de personal móvil basada en la nube y seguimiento de vehículos

Sobre BigChange

BigChange ofrece dos productos principales que ayudan a las empresas de servicios de todos los tamaños con una plataforma basada en la nube y compatible con aplicaciones móviles. Integrado y personalizable, BigChange JobWatch proporciona una solución de gestión de trabajo y personal sin papel que incorpora un CRM centralizado. El software ofrece gestión de llamadas, contratos y facturación, además de gestión de datos de cuentas del cliente con historiales de servicio y funciones de administración de casos. Las funciones de planificación de trabajos y programación de recursos de tipo arrastrar y soltar ayudan a la distribución, con una vista de Gantt codificada por colores y relación inteligente de habilidades. El sitio de reserva de clientes dedicado, personalizable y con marca también ofrece acceso al portal de autoservicio para reservar trabajos. Gestiona facturas y finanzas con controles de flujo de caja, salud y seguridad con flujos de trabajo de inspección, seguimiento de stock y equipos y gestión de flotas para supervisar el rendimiento de los vehículos.

BigChange JourneyWatch para el seguimiento de vehículos incluye funciones administrativas, como integración con Google Maps, para visualizaciones en vivo en cuatro vistas diferentes. La geodelimitación permite definir áreas geográficas y límites de jurisdicción de la empresa, mientras que el historial de viajes captura los datos de viaje de la flota cada 60 segundos. BigChange proporciona gestión de flotas/recursos, herramientas de salud y seguridad y creación de informes. También se integra con software CRM de terceros. Las alertas envían notificaciones instantáneas en caso de riesgos o actualizaciones de programación, con comunicaciones de mensajería accesibles también desde la aplicación móvil complementaria. BigChange JobWatch, para iOS y Android, es un compañero de campo que ofrece una forma segura de conectar a los conductores en sus operaciones remotas.


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BigChange

4,5 (269)
VS.

Precio inicial

GBP 14,95
mes
US$ 22,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
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Prueba gratuita

Funciones

225
154

Integraciones

8
8

Facilidad de uso

4,3 (269)
4,3 (84)

Relación calidad-precio

4,3 (269)
4,3 (84)

Atención al cliente

4,6 (269)
4,3 (84)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Synchroteam

4,4
#1 alternativa a BigChange
Software de gestión de servicios externos (FSM) para el seguimiento de la mano de obra móvil. Cuenta con funciones de...

Salesforce Platform

4,3
#2 alternativa a BigChange
Salesforce App Cloud es una plataforma para el desarrollo de aplicaciones empresariales y orientadas al cliente para...

Verizon Connect

3,2
#3 alternativa a BigChange
Mide con precisión el rendimiento de tu flota, descubre costes ocultos y oportunidades para mejorar la eficiencia con...

TeamUp

4,8
#4 alternativa a BigChange
TeamUp es un software de gestión empresarial que está diseñado para automatizar la administración, programación,...

Opiniones

Calificación general

4,5 /5
(269)
Relación calidad-precio
4,3/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,6/5

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Mostrando 5 opiniones de 269
David
David
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Tomkinson Heating Big Change Review

Revisado el 31/3/2023

In general a good experience. The engineers use the product well

In general a good experience. The engineers use the product well

Puntos a favor

Giving engineers jobs on tablet and getting correct job cards

Puntos en contra

There have been a few outages in the past which halt operations

Respuesta de BigChange

Hi David,
Thank you so much for your positive feedback! We're glad to have you as our customer and to see that you're enjoying the all-in-one job management system.
It makes us incredibly happy to know that we were able to help you achieve your goals. We'll continue working hard to provide you with an excellent experience.
Thanks for taking the time to write this review; it means a lot to us. Cheers!
P.S. If you ever need help, please don't hesitate to reach out; we're always here.
Best wishes
Louise

Jason
Calificación general
  • Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

William Hale Fire & Security Ltd

Revisado el 1/6/2023

Overall i feel Big Change is more than suitable for the Fire & Security industry, and includes all...

Overall i feel Big Change is more than suitable for the Fire & Security industry, and includes all the features necessary to running the administrations, jobs, employees and customers.

Puntos a favor

Since fully implementing Big Change, we have found the system generally easy to use, and popular with the field engineers. My favorite features of the system is the Job Management/Scheduling, the Tracking feature and how that links in with the scheduling diary.

Puntos en contra

A lot of work has to go into setting the system up and importing information, but i guess this goes for any CRM. I'm not keen on the Stock & Equipment setup and feel this could be improved.

Respuesta de BigChange

Hi Jason
Thank you so much for your feedback! We're glad to have you as our customer and to see that you're enjoying the all-in-one job management system.
It makes us incredibly happy to know that we were able to help you achieve your goals.
I am sorry to hear about your issues with the stock and equipment setup, we would love to have your feedback on this. If you know who your Customer Success Manager is, please reach out to them for assistance. Alternatively, please email me directly, and I will escalate it; [email protected]
Thanks for taking the time to write this review; it means a lot to us. Cheers!

Louise
Customer Marketing Manager

paul
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Testing Bigchange

Revisado el 4/11/2020

Great forward thinking company , young and full of energy , helpful teams and sales men .
Bigchange...

Great forward thinking company , young and full of energy , helpful teams and sales men .
Bigchange for us was lacking power , lacking back office management tools , has poor reporting.
Generally its good upto the engineer completing the work after that its low powered compared to most other software we have tried, in an ideal world we would use the bigchange scheduling front end and our current system for everything else. It's a shame as we have tried numerous other systems and was hoping Bigchange would be better then it is especially as is costs 5x more .

Puntos a favor

As a medium size company looking to change to a cloud based system we have tried bigchange extensively and found the following , positives
1. the scheduling of works is great , easy and well thought out
2. job cards with thumbs up or down is a good concept
3. road crew ( tech help) are quick to answer the phone and help where they can .

Puntos en contra

Negatives
1. Compared to our current system the back office Reporting is very underpowered .
2. Job cards have to have a Job type assigned to them this means in our case 600 job type! which became unusable.
3. If you do not set up everything exactly as you need it at the beginning of using Bigchange if is incredibly tedious to change things later on.
4. Financials within Bigchange are poorly handled ie job costings are very difficult to get right and invoice off .
5. Subcontractors are not handled at all in bigchange, you have to have work arounds to allow the use of subcontractors even then its messy and poor.
6. If you deal with NHF Sor codes then your in trouble as Bigchange cannot , does not have a way to easily use these , there are workarounds but you will not end up with a usable system for office and engineers , even worse if like us you have 3 / 4 different versions to pull codes from .
7. The scheduling is good but it gets very unclear very quickly when you have more then 100 jobs a day to plan and manage , in the end we reverted to our whiteboards for clarity ! this is not just a bigchange issue all other systems we have tried are

Alternativas consideradas

Joblogic y CRM Analytics

Razones para cambiar a BigChange

There sales literature and online presence is very good at marketing , it looks perfect until you use it .
Matthew
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Big change for a commercial gas company

Revisado el 31/5/2023

Overall I am happy with BigChange but would like to see some more quality of life updates such as...

Overall I am happy with BigChange but would like to see some more quality of life updates such as better sorting and filters or the ability to put additional group jobs inside group jobs so that multiple return visits in one group can be logged together which still keeping it within the initial jobs group

Puntos a favor

Big Change enables us to mange 80% of our day to day work in one place, from quoting, running jobs and chasing parts with suppliers as well as integrating slightly with Xero. They are constantly doing updates, some of which have been instrumental to our use of it.

Puntos en contra

It is not tailored for our particular companies needs. Multiple day jobs have to be logged as seperate events which can add a lot of extra reports being filled in by engineers or a lo of extra admin in the back office.Also the asset management for sites is very clunky and requires every asset to be added including serial number, make and model etc, which is great for small sites but where we have over 600 sites, with some sites having very old equipment which does not have clear details, or might have 30+ assets with different serial numbers it makes it incredibly impractical to use.

Michael
Calificación general
  • Sector: Servicios
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Drive Bigchange to Drive your company forward

Revisado el 3/10/2019

Its not often your expectations are exceeded by a company, BigChange have exceeded our expectations...

Its not often your expectations are exceeded by a company, BigChange have exceeded our expectations and some...We are delighted to have partnered with such a forward thinking organisation.

Puntos a favor

The ability to tailor a bespoke software system that works for your team and your customers. A we continue to systemise our business, Big Change are at the heart of this.

Automation, photographic job reports, workflows which drive consistency and track your engineer function.

Puntos en contra

The system sometimes doesn't flow very easily at times, many clicks to get from A to B at times.

Respuesta de BigChange

Delighted to hear we have 'exceeded your expectations' and about your great experience with the BigChange system. We designed it to be a 'win' for everyone for you the business owner, for your team and for your customers.
Nothing gives us greater satisfaction than hearing great success stories like these.
Thank you once again and for taking the time to leave a review.

Kind regards,
The BigChange Team

Mostrando 5 opiniones de 269 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre BigChange

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre BigChange.

BigChange ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: GBP 14,95/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de BigChange son:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

BigChange admite los siguientes idiomas:

francés, inglés

BigChange admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

BigChange se integra con las siguientes aplicaciones:

Google Maps, Microsoft Outlook, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Xero, inspHire, what3words

BigChange ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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