Lucky Orange
Lucky Orange
Sobre Lucky Orange
Lucky Orange es un conjunto de optimización de conversiones todo en uno para empresas de todo tipo y tamaño. Este conjunto ayuda a los propietarios de sitios web a comprender las razones por las que algunos visitantes no se convierten en clientes. Los usuarios pueden ver todo lo que hacen los clientes en el sitio web a través de mapas térmicos dinámicos y grabaciones de visitantes, identificar los abandonos en el proceso de conversión mediante embudos de conversión, analíticas de formularios y sondeos.
Las analíticas de paneles en tiempo real permiten a los propietarios de sitios web ver exactamente y en todo momento cuántas personas visitan sus sitios y cómo llegan allí. Los usuarios pueden comparar las estadísticas históricas y ver qué palabras clave, ubicaciones, idiomas, recomendantes, tweets, etc., están impulsando el tráfico, así como comportamientos específicos en el sitio y filtrarlos mediante etiquetas de comportamiento. Las grabaciones automáticas de los visitantes permiten a los usuarios ver cada clic, desplazamiento o movimiento de cada cliente, para así descubrir exactamente cómo las personas utilizan el sitio web. Los mapas térmicos dinámicos se pueden ver en tiempo real, a medida que los visitantes cambian de página, hacen clics y se desplazan, alternan entre menús, abren ventanas emergentes y más. Las analíticas de formularios ayudan a identificar áreas problemáticas de los formularios mediante la creación de informes sobre el abandono, el tiempo empleado hasta el inicio, el tiempo del campo, el orden promedio y los campos repetidos.
Los embudos de conversión de Lucky Orange permiten a los usuarios ver en qué punto los clientes abandonan un proceso, como "crear una cuenta" o "pagar", con el objetivo de identificar los puntos débiles. Los métodos de chat con capacidad de respuesta total permiten a los usuarios comunicarse con los clientes directamente a través del sitio web. Entre las funciones de chat, se incluyen respuestas predefinidas, transferencias de operadores, conavegación, vista previa de escritura y una API de datos personalizada que permite a los usuarios ver información sobre quiénes son los visitantes con los que están hablando. Todos los widgets de chats se pueden personalizar para que combinen con el aspecto del sitio web.
Precios desde:
US$ 39,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Idiomas admitidos
alemán, español, francés, inglés, italiano
Precios desde:
US$ 39,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Imágenes
Funciones
Funcionalidades totales de Lucky Orange: 116
Alternativas
VWO Insights
VWO Testing
Hootsuite
LogRocket
Opiniones
¿Ya tienes Lucky Orange?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Value - Lots of features
Revisado el 30/3/2022
Puntos a favor
The software is easy to setup and provides instant value. The heat maps and chat are incredible and the ability to watch users on your site helps you quickly determine what's wrong with your content/call to action.
Puntos en contra
The new interface needs email reporting, no other complaints.
Respuesta de Lucky Orange
It sounds like you've been able to dive right into the insights and find ways to improve your website. Love to hear how getting that first-hand look at what customers do and experience can make such a difference for your store. Thank you for the review and don't hesitate to reach out should I or my team be able to assist you in any way.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Great product, but I wish there was more.
Revisado el 30/1/2024
90% Positive, I'm left wanting more often than not as we have far too many platforms doing too many...
90% Positive, I'm left wanting more often than not as we have far too many platforms doing too many things. If there was say a in-built way to marry up orders placed on a e-commerce site to the recording of their journey through the site that would be the best case scenario for us.
Puntos a favor
The customer support uses in heatmaps and live chat are the key reasons for us to purchase Lucky Orange.
Puntos en contra
The pre-made integrations for Bigcommerce seem to leave us wanting. The support and developer docs feel stale and lacking also. The support team itself was very helpful when I had to reach out to them, I'm referring specifically about the support docs at https://help-preview.luckyorange.com/ as all the answers are rather generic.
Razones para cambiar a Lucky Orange
Integration into BigCommerce + Price for live chatRespuesta de Lucky Orange
Thank you for your review, Jordan. Love to hear that your team has been able to use heatmaps and live chat to bring a better experience to your visitors and customers. We appreciate your feedback regarding our BigCommerce integration and have already passed along your comments to our help document team.
Regarding your request to "marry up" orders to recordings, this capability already exists within our app through our custom API. Using custom API, you can pass in an ordered event which will then connect it to your customer. Our team would be more than happy to show you how to set it up. Simply send an email to [email protected] referencing this review to get started. I look forward to hearing from you soon!
Best Regards - Emilia from Lucky Orange
- Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Its good but could be better
Revisado el 30/1/2024
It was great when we first started using it; provided us with much-needed insight. But with the...
It was great when we first started using it; provided us with much-needed insight. But with the change in pricing and lack of product improvements, it's hard to justify the monthly cost.
Puntos a favor
I like the user interface and how data is displayed.
Puntos en contra
The pricing change made it less attractive for the value we received.
Respuesta de Lucky Orange
We appreciate your feedback, Eric. It’s great to hear that you enjoy our user interface and data display. Analyzing your visitors is much easier when you can easily interpret the data and see exactly how people interact with your website. We appreciate your feedback about our pricing. Our tool continues to evolve to grow with your business, which includes regularly releasing new features and integrations. Over the last year we’ve launched multiple question surveys, optimizable segments, a new Optimizely integration among other features.
I would be happy to talk more about our pricing and walk you through our newest features. Simply reply to my email to connect. I look forward to hearing from you soon.
Best regards - Kelsey from Lucky Orange
- Sector: Comercio mayorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Very eye-opening experience
Revisado el 5/6/2024
I am glad I have found the product. It had me redo and improve the entire website.
I am glad I have found the product. It had me redo and improve the entire website.
Puntos a favor
I mainly use customers' purchase behavior and heat maps, which allows to improve and make the website more shopper friendly.
Puntos en contra
I wish there were tutorials how to analyze all data you get from LO, so you dont need to hire anybody to analiz the data.
Respuesta de Lucky Orange
Thanks for leaving us a review! When it comes to improving your website experience, you need more than data points - you need to have access to watch what happens behind the digital curtain. Getting the front row seat to what people experience and do on your website makes all the difference. Regarding the tutorials, we do one better! We provide all our users with a free onboarding experience that helps you understand the visitor behavior data you're accessing and answer any questions you may have. This is an addition to our robust help center (https://help-preview.luckyorange.com/) and blog (https://www.luckyorange.com/blog) that can help you. Please send an email to [email protected] referencing this review to find the best time in your schedule for your free onboarding tour with one of our experts! We look forward to hearing from you soon, and don’t hesitate to reach out if you need anything in the meantime. Thanks again for your review!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
- Sector: Medios online
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
I like to hear the bell sound when new user visiting my website
Revisado el 24/6/2020
Puntos a favor
yes, Lucky Orange is great, the system even give you sound notification when someone visit your website, this is real good when I am alone at home/office; then I know someone is reading/surfing what I create. The system also allow me to start the live view and see what the visitor reading on the page, include with their location, landing and exit page, browser type, screen resolution, did they type on the site etc... this is the details I need, so i can keep improve/update my website!
Lucky Orange also screen record all the page view, so I can review on the page UI design, fix the UI problems and see what user likes on the page, this is really useful for the website too. Thanks Lucky Orange to build good product like this, Thanks
Puntos en contra
The system is real good, if you really need me to come up the least of the software will be the Chinese translation, I found some of the Chinese word is not match with the functions
Respuesta de Lucky Orange
These are words we love to hear, Danny! Finding new ways to see what your customers are experiencing and taking the guesswork out of improving your store is invaluable. We are thrilled to be part of your business and are looking forward to continuing to work with you! Thank you for this glowing review, and please don't hesitate to reach out should you have any questions.
Cheers - Justin from Lucky Orange
Preguntas frecuentes sobre Lucky Orange
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Lucky Orange.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Lucky Orange?
Lucky Orange ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 39,00/mes Mira los planes de precios
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Lucky Orange?
Los clientes habituales de Lucky Orange son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Lucky Orange?
Lucky Orange admite los siguientes idiomas:
alemán, español, francés, inglés, italiano
P. ¿Lucky Orange es compatible con dispositivos móviles?
Lucky Orange admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Lucky Orange?
Lucky Orange se integra con las siguientes aplicaciones:
BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Lucky Orange?
Lucky Orange ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Lucky Orange.
- Herramientas de análisis web
- Herramientas de mapas de calor
- Software de chat en directo
- Software de monitoreo de sitios web
- Software para encuestas
- Software de gestión de experiencia del cliente
- Herramientas de análisis de datos de marketing
- Herramientas para medir la satisfacción del cliente
- Software de experiencia del usuario (UX)
- Herramientas de mapeo del recorrido del cliente
- Herramientas para optimización de sitios web
- Software de servicio al cliente
- Software de PLM (gestión del ciclo de vida del producto)
- Herramientas BI
- Herramientas de captación de leads
- Software de comercio electrónico multicanal