
Lucky Orange
Sobre Lucky Orange
Lucky Orange es un conjunto de optimización de conversiones todo en uno para empresas de todo tipo y tamaño. Este conjunto ayuda a los propietarios de sitios web a comprender las razones por las que algunos visitantes no se convierten en clientes. Los usuarios pueden ver todo lo que hacen los clientes en el sitio web a través de mapas térmicos dinámicos y grabaciones de visitantes, identificar los abandonos en el proceso de conversión mediante embudos de conversión, analíticas de formularios y sondeos.
Las analíticas de paneles en tiempo real permiten a los propietarios de sitios web ver exactamente y en todo momento cuántas personas visitan sus sitios y cómo llegan allí. Los usuarios pueden comparar las estadísticas históricas y ver qué palabras clave, ubicaciones, idiomas, recomendantes, tweets, etc., están impulsando el tráfico, así como comportamientos específicos en el sitio y filtrarlos mediante etiquetas de comportamiento. Las grabaciones automáticas de los visitantes permiten a los usuarios ver cada clic, desplazamiento o movimiento de cada cliente, para así descubrir exactamente cómo las personas utilizan el sitio web. Los mapas térmicos dinámicos se pueden ver en tiempo real, a medida que los visitantes cambian de página, hacen clics y se desplazan, alternan entre menús, abren ventanas emergentes y más. Las analíticas de formularios ayudan a identificar áreas problemáticas de los formularios mediante la creación de informes sobre el abandono, el tiempo empleado hasta el inicio, el tiempo del campo, el orden promedio y los campos repetidos.
Los embudos de conversión de Lucky Orange permiten a los usuarios ver en qué punto los clientes abandonan un proceso, como "crear una cuenta" o "pagar", con el objetivo de identificar los puntos débiles. Los métodos de chat con capacidad de respuesta total permiten a los usuarios comunicarse con los clientes directamente a través del sitio web. Entre las funciones de chat, se incluyen respuestas predefinidas, transferencias de operadores, conavegación, vista previa de escritura y una API de datos personalizada que permite a los usuarios ver información sobre quiénes son los visitantes con los que están hablando. Todos los widgets de chats se pueden personalizar para que combinen con el aspecto del sitio web.
Precios desde:
US$ 18,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Lucky Orange
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
US$ 18,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Lucky Orange
Imágenes









Funciones
Funcionalidades totales de Lucky Orange: 115
Alternativas
VWO Testing

Google Analytics 360

VWO Insights

Crazy Egg

Opiniones
¿Ya tienes Lucky Orange?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Web Analytics Tool
Revisado el 7/9/2022
Puntos a favor
It captures and stores activities of website visitors in real time and you can see what actions your website visitors are taking in real-time.
Puntos en contra
They recently launched a new version which I didn't like and I am still using the old one.
Respuesta de Lucky Orange
Thank you so much for the five-star review and feedback. Observing customer behavior on your site is a great way to discover pain points and understand the visitor experience. Please don't hesitate to reach out if there is anything we can help you with.
Cheers - Bradley from Lucky Orange
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Awesome for heatmaps, scroll and click data
Revisado el 16/3/2020
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to...
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to enhance the user experience and increase conversion rates. As a marketer not using a tool like Lucky Orange is providing a disservice to your marketing.
Puntos a favor
The interface to get heatmaps, scroll data, click data, form completions etc. is the best on the market from the products that I have tried which include Crazy Egg and Hotjar. With Lucky Orange you don't have to pre-setup the URL's you want to track. You can simply look at any URL on your domain and look at the data for a rolling period of time. You do have to set up some elements but overall not having to worry about setting up specific URL's is a awesome feature of the product.
Puntos en contra
Although the feature of not having to select the URL's you want to track like competitors there are some negatives to this feature. Lucky Orange price plans have rolling days and total domain page view limits. This makes it difficult to go back and look at specific windows based on your price plan because data is rolling. If you run out of page views you need to increase your plan moving forward or not have all data present to make a decision from. Other products make it easier to look at historical data for a period but you have to be diligent on what you want to track. There are pros and cons to both scenarios.
Alternativas consideradas
HotjarRazones para elegir Lucky Orange
We switched from Crazy Egg to Lucky Orange for two reasons. One Lucky Orange offered a price promotion for HubSpot customers that was attractive and two the interface and experience delivered the same or exceeded Crazy Egg making the switch easy to implement.Software anterior
Crazy EggRazones para cambiar a Lucky Orange
Simplicity and cost. I would actually choose Hotjar as my number one option if budget wasn't a factor. It has the most enhanced feature set from my experience. Lucky Orange serves what we need at this stage for our company.Respuesta de Lucky Orange
Thank you for your kind review, Andrew! We love to hear that Lucky Orange has given you that front row seat to user experience to make changes that impact your bottom line. Let me know if there's anything I can do to assist you.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado Mensualmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Best budget heatmapping tool
Revisado el 14/1/2021
Absolutely flawless at the current price point. Lucky Orange offers just about everything you'd...
Absolutely flawless at the current price point. Lucky Orange offers just about everything you'd expect from more expensive competitors.
Puntos a favor
It's difficult to slate the platform considering the price point - Lucky Orange is by far the most affordable (and probably best value for money) heatmapping tool out there. It does everything you need, from heatmapping, mouse tracking, funnel and form analytics.
Regular email reports are incredibly helpful.
Puntos en contra
Reports load slowly and general use is pretty clunky and frustrating; there's a lot of work that could be done from a UX perspective on the platform. That being said, the tool is easy to learn, and reports are simple to understand.
Respuesta de Lucky Orange
Thank you for your review, Chris! We strive to provide a great product at an affordable cost to our customers and excited to hear we are meeting your business's needs. We appreciate your review, and happy tracking!
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Easy to use, real time analytics
Revisado el 6/12/2022
Lucky Orange has given our business the ability to track our customers real time experience on our...
Lucky Orange has given our business the ability to track our customers real time experience on our site. It is often that through using Lucky Orange we find things about our site that we would have not been able to find. We really enjoy sitting back and going on a journey with our customers and then being able to iron out any barriers that may occur. It is super rewarding watching a customer get to the checkout.
Puntos a favor
The real time analysis and also the ability to track back into online user history and direct paths is really fantastic.
Puntos en contra
There could be some prompts to easily get into certain milestones as opposed to having to navigate
Respuesta de Lucky Orange
Thank you for the five-star review and feedback! We agree, there is nothing quite like watching a visitor convert on your site. Please don't hesitate to reach out if there's anything we can help you with!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Complexities in Customization + Simplicity in Presentation = Perfection
Revisado el 16/8/2022
You all were very accommodating in extending our free trial period when I couldn't get our Support...
You all were very accommodating in extending our free trial period when I couldn't get our Support team to install the script in time. Very quick and friendly responses so far. Again, very well thought out UX/UI on you guys' part. I was surprised at how granular some of the settings got. We tend to be one of those... highly involved, particular type customers who have a lot of custom requests. We're also fairly techy, so we like being able to do things ourselves. I found you really thought things through without us even having to ask.
Puntos a favor
This tool is not only clean and simplistic on the customer facing side, but within the dashboard as well. Lucky Orange offers a wide variety of products for a great price. The products are very intuitive to walk through and setup your first time around. Even with the visual simplicity, there are still loads of customization options for every feature they provide. It's almost as if each question I had next on how I may want to tailor the tool or customer experience even further, they had already thought of that question and build it into the next steps of setup. I am very impressed with the value provided!
Puntos en contra
The only thing that was a little difficult for me (and this may just be me) was that I almost wanted one primary icon/section on the left navigation that included all products instead of having to switch back and forth between Analytics and Communication, etc. to get to Chat vs Heatmaps, for example. It was the only thing not 100% intuitive to me, but I also see how the way you have it split up keeps it clean and minimal, so I may just need to get used to it. I just found myself clicking around a few times trying to get back to whatever feature I was previously looking at. Maybe an expandable menu option that extends so you can see the items in each section right there on the left bar instead of having to click? Or hover-to-view option? But where people could disable that if they didn't need it.
Respuesta de Lucky Orange
Wow, thank you for the five-star review and kind words! Seeing what your customers experience in real-time can give you the insight you need to address their needs quickly and prevent any barriers to conversion. We are so glad you have had such a positive user experience with Lucky Orange. Please reach out if there's anything else we can help you with!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
Preguntas frecuentes sobre Lucky Orange
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Lucky Orange.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Lucky Orange?
Lucky Orange ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 18,00/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Lucky Orange?
Los clientes habituales de Lucky Orange son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Lucky Orange?
Lucky Orange admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Lucky Orange es compatible con dispositivos móviles?
Lucky Orange admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Lucky Orange?
Lucky Orange se integra con las siguientes aplicaciones:
BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Lucky Orange?
Lucky Orange ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Lucky Orange.
- Herramientas de análisis web
- Herramientas de mapas de calor
- Software de chat en directo
- Software de monitoreo de sitios web
- Software para encuestas
- Software de gestión de experiencia del cliente
- Herramientas de análisis de datos de marketing
- Herramientas para medir la satisfacción del cliente
- Software de experiencia del usuario (UX)
- Software de análisis de datos cualitativos
- Herramientas de mapeo del recorrido del cliente
- Herramientas para optimización de sitios web
- Software de fidelización de clientes
- Software de servicio al cliente
- Software de PLM (gestión del ciclo de vida del producto)
- Software para Capacitación de ventas