Lucky Orange

Conjunto de optimización de conversiones todo en uno para propietarios de sitios web

Sobre Lucky Orange

Lucky Orange es un conjunto de optimización de conversiones todo en uno para empresas de todo tipo y tamaño. Este conjunto ayuda a los propietarios de sitios web a comprender las razones por las que algunos visitantes no se convierten en clientes. Los usuarios pueden ver todo lo que hacen los clientes en el sitio web a través de mapas térmicos dinámicos y grabaciones de visitantes, identificar los abandonos en el proceso de conversión mediante embudos de conversión, analíticas de formularios y sondeos.

Las analíticas de paneles en tiempo real permiten a los propietarios de sitios web ver exactamente y en todo momento cuántas personas visitan sus sitios y cómo llegan allí. Los usuarios pueden comparar las estadísticas históricas y ver qué palabras clave, ubicaciones, idiomas, recomendantes, tweets, etc., están impulsando el tráfico, así como comportamientos específicos en el sitio y filtrarlos mediante etiquetas de comportamiento. Las grabaciones automáticas de los visitantes permiten a los usuarios ver cada clic, desplazamiento o movimiento de cada cliente, para así descubrir exactamente cómo las personas utilizan el sitio web. Los mapas térmicos dinámicos se pueden ver en tiempo real, a medida que los visitantes cambian de página, hacen clics y se desplazan, alternan entre menús, abren ventanas emergentes y más. Las analíticas de formularios ayudan a identificar áreas problemáticas de los formularios mediante la creación de informes sobre el abandono, el tiempo empleado hasta el inicio, el tiempo del campo, el orden promedio y los campos repetidos.

Los embudos de conversión de Lucky Orange permiten a los usuarios ver en qué punto los clientes abandonan un proceso, como "crear una cuenta" o "pagar", con el objetivo de identificar los puntos débiles. Los métodos de chat con capacidad de respuesta total permiten a los usuarios comunicarse con los clientes directamente a través del sitio web. Entre las funciones de chat, se incluyen respuestas predefinidas, transferencias de operadores, conavegación, vista previa de escritura y una API de datos personalizada que permite a los usuarios ver información sobre quiénes son los visitantes con los que están hablando. Todos los widgets de chats se pueden personalizar para que combinen con el aspecto del sitio web.


Imágenes

Lucky Orange Software - 1
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Vídeo de Lucky Orange
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Lucky Orange

4,7 (192)
VS.

Precio inicial

US$ 39,00
mes
US$ 169,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

118
30

Integraciones

8
13

Facilidad de uso

4,7 (192)
5,0 (1)

Relación calidad-precio

4,6 (192)
4,0 (1)

Atención al cliente

4,7 (192)
0,0 (1)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

VWO Insights

5
#1 alternativa a Lucky Orange
VWO Insights es un software basado en la nube que ayuda a las empresas a analizar el comportamiento de los visitantes...

VWO Testing

4,5
#2 alternativa a Lucky Orange
VWO es una plataforma de optimización de conversión fácil de usar que permite a las empresas realizar un seguimiento y...

Hootsuite

4,4
#3 alternativa a Lucky Orange
Hootsuite te ayuda a construir tu marca, reforzar las conexiones con los clientes e impulsar los resultados gracias a...

LogRocket

4,9
#4 alternativa a Lucky Orange
LogRocket es una plataforma de registro y reproducción de sesiones basada en la nube y local para aplicaciones...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(192)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,6/5
Facilidad de uso
4,7/5
Asistencia al cliente
4,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 192
Michael
Michael
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best Value - Lots of features

Revisado el 30/3/2022

Puntos a favor

The software is easy to setup and provides instant value. The heat maps and chat are incredible and the ability to watch users on your site helps you quickly determine what's wrong with your content/call to action.

Puntos en contra

The new interface needs email reporting, no other complaints.

Respuesta de Lucky Orange

It sounds like you've been able to dive right into the insights and find ways to improve your website. Love to hear how getting that first-hand look at what customers do and experience can make such a difference for your store. Thank you for the review and don't hesitate to reach out should I or my team be able to assist you in any way.

Cheers - Justin from Lucky Orange

Andrew
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Awesome for heatmaps, scroll and click data

Revisado el 16/3/2020

We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to...

We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to enhance the user experience and increase conversion rates. As a marketer not using a tool like Lucky Orange is providing a disservice to your marketing.

Puntos a favor

The interface to get heatmaps, scroll data, click data, form completions etc. is the best on the market from the products that I have tried which include Crazy Egg and Hotjar. With Lucky Orange you don't have to pre-setup the URL's you want to track. You can simply look at any URL on your domain and look at the data for a rolling period of time. You do have to set up some elements but overall not having to worry about setting up specific URL's is a awesome feature of the product.

Puntos en contra

Although the feature of not having to select the URL's you want to track like competitors there are some negatives to this feature. Lucky Orange price plans have rolling days and total domain page view limits. This makes it difficult to go back and look at specific windows based on your price plan because data is rolling. If you run out of page views you need to increase your plan moving forward or not have all data present to make a decision from. Other products make it easier to look at historical data for a period but you have to be diligent on what you want to track. There are pros and cons to both scenarios.

Alternativas consideradas

Hotjar

Razones para elegir Lucky Orange

We switched from Crazy Egg to Lucky Orange for two reasons. One Lucky Orange offered a price promotion for HubSpot customers that was attractive and two the interface and experience delivered the same or exceeded Crazy Egg making the switch easy to implement.

Software anterior

Crazy Egg

Razones para cambiar a Lucky Orange

Simplicity and cost. I would actually choose Hotjar as my number one option if budget wasn't a factor. It has the most enhanced feature set from my experience. Lucky Orange serves what we need at this stage for our company.

Respuesta de Lucky Orange

Thank you for your kind review, Andrew! We love to hear that Lucky Orange has given you that front row seat to user experience to make changes that impact your bottom line. Let me know if there's anything I can do to assist you.

Cheers - Justin from Lucky Orange

eric
Calificación general
  • Sector: Transporte/transporte en camión/ferrocarril
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Its good but could be better

Revisado el 30/1/2024

It was great when we first started using it; provided us with much-needed insight. But with the...

It was great when we first started using it; provided us with much-needed insight. But with the change in pricing and lack of product improvements, it's hard to justify the monthly cost.

Puntos a favor

I like the user interface and how data is displayed.

Puntos en contra

The pricing change made it less attractive for the value we received.

Respuesta de Lucky Orange

We appreciate your feedback, Eric. It’s great to hear that you enjoy our user interface and data display. Analyzing your visitors is much easier when you can easily interpret the data and see exactly how people interact with your website. We appreciate your feedback about our pricing. Our tool continues to evolve to grow with your business, which includes regularly releasing new features and integrations. Over the last year we’ve launched multiple question surveys, optimizable segments, a new Optimizely integration among other features.

I would be happy to talk more about our pricing and walk you through our newest features. Simply reply to my email to connect. I look forward to hearing from you soon.

Best regards - Kelsey from Lucky Orange

Aleks
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

The tool is comparatively cheap and has a great functionality

Revisado el 1/8/2022

Puntos a favor

I like the pricing and the functionality. Especially for a startup, it's a good bang for our buck.

Puntos en contra

Surveys are really much wanted. I am tied to just one question per survey and can't really rely on it.

Alternativas consideradas

Mouseflow

Razones para elegir Lucky Orange

Their new business model. Pay bazillion bucks to be happy. We are not willing to do it for now.

Software anterior

Hotjar

Razones para cambiar a Lucky Orange

I am still in the consideration stage.

Respuesta de Lucky Orange

Thank you for the review! So glad you've found value in our software. Understanding user behavior is one of the most beneficial ways to optimize your website. I'll pass along your feedback to the rest of the team. Happy tracking!

Cheers - Bradley from Lucky Orange

Shayne
Shayne
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

A range of useful optimization tools to help understand your customers better!

Revisado el 23/4/2019

After using HotJar from the beginning of time, I recently stumbled upon LuckyOrange and helped my...

After using HotJar from the beginning of time, I recently stumbled upon LuckyOrange and helped my organization implement its' use immediately.

I enjoy learning and recording how our users interact with our website. LuckyOrange has opened my eyes to so many things that I didn't know about. In my opinion, LuckyOrange is the best tool out there for Quantitive research.

Puntos a favor

1) Set-up & Website Impact: LuckyOrange takes less than 10 minutes to set up and the best part is - It doesn't affect the speed of my site at all! I try my best to keep my site's loading speed under 3 seconds (for various reasons), so this is one of the many reasons why I choose to use LuckyOrange.

2) RealTime Tracking: LuckyOrange lets you see who's on your website and through which channel they found you.

3) Session Recordings: LuckyOrange makes recordings of your visitors' sessions. These recordings will provide you with a detailed playback of how people use and interact with your website. This feature helps me spot all aspects that are killing my conversions.

4) Data Interpretation: The analytical data and statistical reports that LuckOrange gives you is easy to understand and study.

5) Integrations: LuckyOrange seamlessly integrates with HubSpot and places the recordings directly on their respective contact timelines.

6) Identifying Abandonment: Conversion Funnels help you study the flow of your user navigation, ultimately helping you identify and solve abandonment issues.

7) Form Optimization: Form Analytics help you zero in on which part of your forms need to be optimized.

8) Chat Option: I already have a different chat client that I am currently using. However, for people who don't, LuckOrange gives you the ability to speak directly to your client in order to guide them through the conversion process, if necessary.

Puntos en contra

1) Redundant or Unnecessary Recordings: It would be nice if LuckOrange can allow you to delete unnecessary recordings.

2) New Tabs: It would be more convenient if new recordings open in a new tab.

Mostrando 5 opiniones de 192 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Lucky Orange

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Lucky Orange.

Lucky Orange ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 39,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Lucky Orange son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Lucky Orange admite los siguientes idiomas:

inglés

Lucky Orange admite los siguientes dispositivos:

Lucky Orange se integra con las siguientes aplicaciones:

BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress

Lucky Orange ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

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