
Lucky Orange
Sobre Lucky Orange
Lucky Orange es un conjunto de optimización de conversiones todo en uno para empresas de todo tipo y tamaño. Este conjunto ayuda a los propietarios de sitios web a comprender las razones por las que algunos visitantes no se convierten en clientes. Los usuarios pueden ver todo lo que hacen los clientes en el sitio web a través de mapas térmicos dinámicos y grabaciones de visitantes, identificar los abandonos en el proceso de conversión mediante embudos de conversión, analíticas de formularios y sondeos.
Las analíticas de paneles en tiempo real permiten a los propietarios de sitios web ver exactamente y en todo momento cuántas personas visitan sus sitios y cómo llegan allí. Los usuarios pueden comparar las estadísticas históricas y ver qué palabras clave, ubicaciones, idiomas, recomendantes, tweets, etc., están impulsando el tráfico, así como comportamientos específicos en el sitio y filtrarlos mediante etiquetas de comportamiento. Las grabaciones automáticas de los visitantes permiten a los usuarios ver cada clic, desplazamiento o movimiento de cada cliente, para así descubrir exactamente cómo las personas utilizan el sitio web. Los mapas térmicos dinámicos se pueden ver en tiempo real, a medida que los visitantes cambian de página, hacen clics y se desplazan, alternan entre menús, abren ventanas emergentes y más. Las analíticas de formularios ayudan a identificar áreas problemáticas de los formularios mediante la creación de informes sobre el abandono, el tiempo empleado hasta el inicio, el tiempo del campo, el orden promedio y los campos repetidos.
Los embudos de conversión de Lucky Orange permiten a los usuarios ver en qué punto los clientes abandonan un proceso, como "crear una cuenta" o "pagar", con el objetivo de identificar los puntos débiles. Los métodos de chat con capacidad de respuesta total permiten a los usuarios comunicarse con los clientes directamente a través del sitio web. Entre las funciones de chat, se incluyen respuestas predefinidas, transferencias de operadores, conavegación, vista previa de escritura y una API de datos personalizada que permite a los usuarios ver información sobre quiénes son los visitantes con los que están hablando. Todos los widgets de chats se pueden personalizar para que combinen con el aspecto del sitio web.
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Opiniones
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- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Web Analytics Tool
Revisado el 7/9/2022
Puntos a favor
It captures and stores activities of website visitors in real time and you can see what actions your website visitors are taking in real-time.
Puntos en contra
They recently launched a new version which I didn't like and I am still using the old one.
Respuesta de Lucky Orange
Thank you so much for the five-star review and feedback. Observing customer behavior on your site is a great way to discover pain points and understand the visitor experience. Please don't hesitate to reach out if there is anything we can help you with.
Cheers - Bradley from Lucky Orange
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Awesome for heatmaps, scroll and click data
Revisado el 16/3/2020
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to...
We use Lucky Orange regularly to look at a users experience on our website and to make changes to enhance the user experience and increase conversion rates. As a marketer not using a tool like Lucky Orange is providing a disservice to your marketing.
Puntos a favor
The interface to get heatmaps, scroll data, click data, form completions etc. is the best on the market from the products that I have tried which include Crazy Egg and Hotjar. With Lucky Orange you don't have to pre-setup the URL's you want to track. You can simply look at any URL on your domain and look at the data for a rolling period of time. You do have to set up some elements but overall not having to worry about setting up specific URL's is a awesome feature of the product.
Puntos en contra
Although the feature of not having to select the URL's you want to track like competitors there are some negatives to this feature. Lucky Orange price plans have rolling days and total domain page view limits. This makes it difficult to go back and look at specific windows based on your price plan because data is rolling. If you run out of page views you need to increase your plan moving forward or not have all data present to make a decision from. Other products make it easier to look at historical data for a period but you have to be diligent on what you want to track. There are pros and cons to both scenarios.
Alternativas consideradas
HotjarRazones para elegir Lucky Orange
We switched from Crazy Egg to Lucky Orange for two reasons. One Lucky Orange offered a price promotion for HubSpot customers that was attractive and two the interface and experience delivered the same or exceeded Crazy Egg making the switch easy to implement.Software anterior
Crazy EggRazones para cambiar a Lucky Orange
Simplicity and cost. I would actually choose Hotjar as my number one option if budget wasn't a factor. It has the most enhanced feature set from my experience. Lucky Orange serves what we need at this stage for our company.Respuesta de Lucky Orange
Thank you for your kind review, Andrew! We love to hear that Lucky Orange has given you that front row seat to user experience to make changes that impact your bottom line. Let me know if there's anything I can do to assist you.
Cheers - Justin from Lucky Orange
- Sector: Música
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Lucky Orange is a Critical Tool at a Great Price
Revisado el 6/12/2022
I've only had to contact customer support one time and they were very quick to respond and resolve...
I've only had to contact customer support one time and they were very quick to respond and resolve my issue. They seem like a talented group of people. Very professional and excellent customer service.
Puntos a favor
What I like most is that I can watch my potential customers sessions exactly from their perspective while they are on my site. Doing so makes obvious the differences between where I thought a customer would go verses where they are actually going. This helps me determine what changes and improvements I need to make. It identifies errors that I didn't know were happening. It shows me areas where customers have trouble finding things or navigating. I also love the live view feature and can watch customer's sessions from their perspective in real time. I've been able to walk users through things.
Puntos en contra
The videos sometimes don't load well for me or I have to keep clicking the play button. That could be because I'm using FireFox on a VPN with very heavy threat protection. Despite that, the playback is adequate and I have not pursued a resolution to that issue. Still totally worth it. Although the video information is critical and extremely helpful, it actually can seem torturous and highly annoying to watch customer sessions because they click all over the place other than what I want them to click on. I can't watch that for very long and sometimes my customers will be on my site for close to an hour before they buy. I only really watch sessions where the user visited more than 3 pages.
Respuesta de Lucky Orange
Thank you for leaving us a review! Using live Session Recordings and Chat to direct your website visitors is a great way to understand where they might have trouble navigating your site. Using a VPN is likely why you are running into problems while viewing Sessions. If you send us an email to Support@luckyorange, we can ensure there isn't something else at play. Happy tracking!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
The tool is comparatively cheap and has a great functionality
Revisado el 1/8/2022
Puntos a favor
I like the pricing and the functionality. Especially for a startup, it's a good bang for our buck.
Puntos en contra
Surveys are really much wanted. I am tied to just one question per survey and can't really rely on it.
Alternativas consideradas
MouseflowRazones para elegir Lucky Orange
Their new business model. Pay bazillion bucks to be happy. We are not willing to do it for now.Software anterior
HotjarRazones para cambiar a Lucky Orange
I am still in the consideration stage.Respuesta de Lucky Orange
Thank you for the review! So glad you've found value in our software. Understanding user behavior is one of the most beneficial ways to optimize your website. I'll pass along your feedback to the rest of the team. Happy tracking!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Has helped us offer better support and better track down customer issues
Revisado el 21/12/2022
Puntos a favor
The live chat and session recordings have enabled us to better serve our customers. The live chat allows us to answer questions in real time for customers and allows them to complete their order without having to sit on hold trying to connect with us via the phone. It also allows us to better track down issues customers experience.
Puntos en contra
The biggest challenges we have had is that sometimes the session recordings do not exactly match what the customer experienced. I am not certain, but I think it may have to do with externally hosted JavaScript files. It would also be helpful if when you are searching for a customer session, more of the data would bring up the session. Sometimes even when I have the city, state, phone number and email address of a customer, I still cannot locate their session recording. This is especially frustrating when I finally find the session and some or all of that information is in the session data, but it still did not come up in the session search results.
Respuesta de Lucky Orange
Thank you for the review and feedback - I'll pass it along to our engineering team. It's great to hear that you're using Session Recordings to provide even better support to your customers. We're here if you need anything!
Cheers - Bradley from Lucky Orange
Preguntas frecuentes sobre Lucky Orange
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Lucky Orange.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Lucky Orange?
Lucky Orange ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 39,00/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Lucky Orange?
Los clientes habituales de Lucky Orange son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Lucky Orange?
Lucky Orange admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Lucky Orange es compatible con dispositivos móviles?
Lucky Orange admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Lucky Orange?
Lucky Orange se integra con las siguientes aplicaciones:
BigCommerce, Google Analytics 360, Google Optimize, Google Optimize 360, HubSpot CRM, Shopify, Shopify Plus, WordPress
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Lucky Orange?
Lucky Orange ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Lucky Orange.
- Herramientas de análisis web
- Herramientas de mapas de calor
- Software de chat en directo
- Software de monitoreo de sitios web
- Software para encuestas
- Software de gestión de experiencia del cliente
- Herramientas de análisis de datos de marketing
- Herramientas para medir la satisfacción del cliente
- Software de experiencia del usuario (UX)
- Software de análisis de datos cualitativos
- Herramientas de mapeo del recorrido del cliente
- Herramientas para optimización de sitios web
- Software de fidelización de clientes
- Software de servicio al cliente
- Software de PLM (gestión del ciclo de vida del producto)
- Software para Capacitación de ventas