
Sobre Membroz
Membroz es una solución de gestión de membresías que permite a los complejos turísticos y viviendas de tiempo compartido administrar sus planes de membresía con configuración de términos de pago y términos de uso. Los usuarios pueden automatizar la gestión de miembros, gestionar pagos y procesar las reservas de hoteles usando la sencilla interfaz web de Membroz.
Precios desde:
US$ 10,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Emiratos Árabes Unidos, Armenia, Samoa Americana, Austria, Australia, Bélgica, Brasil, Bielorrusia, Canadá, Suiza, Chile, Colombia, Alemania, Dinamarca, Dominica, Estonia, Egipto, España, Francia, Reino Unido, Georgia, Grecia, Croacia, Indonesia, Irlanda, Israel, India, Irak, Italia, Jersey, Jamaica, Japón, Kenia, Santa Lucía, Sri Lanka, Malta, Mauricio, Maldivas, México, Malasia, Noruega, Nueva Zelanda, Panamá, Perú, Filipinas, Polonia, Puerto Rico, Portugal, Rumanía, Rusia, Arabia Saudí, Suecia, Singapur, Somalia, Tailandia, Turquía, Trinidad y Tobago, Ucrania, Estados Unidos, Vietnam, Samoa, Sudáfrica y otros 57
Idiomas admitidos
español, hindi, inglés
Precios desde:
US$ 10,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Imágenes







Funciones
Funcionalidades totales de Membroz: 109
Alternativas
Rhino 7

GymMaster

Deputy

WellnessLiving

Opiniones
¿Ya tienes Membroz?
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¡Escribe una reseña!- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Gym membership management
Revisado el 9/8/2021
Good customer feedback
Good customer feedback
Puntos a favor
Flexible specifications. Custom features
Puntos en contra
I am happy with all i have no regrets in selecting this.
Razones para cambiar a Membroz
Customer service is on point fast reply and work on the issues fast as possibleRespuesta de Membroz
Thanks you Dilhan
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Perfect product for time share and Club management
Revisado el 15/9/2021
Value for money deal.
Value for money deal.
Puntos a favor
The software offers wide range of options for different requirements for a new time share company.
High degree of customisation possible
Puntos en contra
This product could have been wonderful if they offer a residual app. But I received update on regular intervals.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
BEWARE! This company is a complete fraud
Revisado el 24/5/2022
Puntos a favor
This company is completely fraudulent, going beyond bad service and technology, they will actually steal money from you with no reply.
Our spa company signed up and paid in advance for 6 months licensing.
It was the absolute complete fraudulent system ever. The core system has no security or stability. Many times we lost our customer data, just deleted with no explanation, it would send automatic wrong emails of receipts, bookings to clients who have never been to our spa. Yes they tried to help to fix it, but it was like putting new tyres on a car with no engine. It just did not work.
We had many client complaints, many tears from front line staff, for 6 months this company and system made our company a nightmare. We lost thousands and thousands of $$ in bookings from angry clients and lost bookings.
I also paid $700 for a customised APP that never ever was started.
After 6 months, of patience and nice messages, even though our situation was bad, I was never once rude or demanding. But when I asked for my money back for an APP that wasn´t even started to develop, I was blocked, no messages read, no phone calls returned.
This is a complete and utter fraudulent business.
Be careful of fake reviews. This company is not ethical, if they can just stop contacting a client after payment, then of course, they will need to concentrate on increasing all the fake reviews from their friends and family.
Puntos en contra
everything was a fake, it did not work, bugs everyday, unstable and unreliable server that would lose customer data
Respuesta de Membroz
This was not expected from client with whom our team have been working since 7 months. Neither we are fraud nor we have taken any money. You have subscribed for 6 months service in Dec'21, system was live till May, there is not way we could have refunded for service already rendered. Our support team has helped them migrate huge database along with multiple training sessions. We never demanded any money for data import service even though it was not part of SLA. Regarding customization request, we already refunded you money even though 70% work was done from our side. Let me put our side of story, Your team never accepted your decision to use other software, they were not ready to change working style, our support team experience were not pleasant with them as they have decided to not use sytem. We have try our best to accommodate many request they made to make certain UI changes and workflow. I wish we have taken decision earlier to tell client that her team is not ready to use system
- Sector: Organización de eventos
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Excellent Software
Revisado el 2/6/2022
Till now our experience with Membroz is excellent
Till now our experience with Membroz is excellent
Puntos a favor
Software is very easy to use with an excellent service.
Puntos en contra
Till now we haven't faced any problems..
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Review
Revisado el 15/9/2021
Excellent
Excellent
Puntos a favor
Cost effective /customer friendly/As expected
Puntos en contra
Some fields missing/weekend customer care not available
Preguntas frecuentes sobre Membroz
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Membroz.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Membroz?
Membroz ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 10,00/mes Mira los planes de precios
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Membroz?
Los clientes habituales de Membroz son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Membroz?
Membroz admite los siguientes idiomas:
español, hindi, inglés
P. ¿Membroz es compatible con dispositivos móviles?
Membroz admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Membroz?
Membroz se integra con las siguientes aplicaciones:
Biometric Agreement
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Membroz?
Membroz ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
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- Software para asociaciones
- Programas de reparación de vehículos
- Software para centros de yoga
- Software para academias de baile
- Software para calendarios
- Software de venta de entradas
- Sistemas de reservas
- Software para entrenadores personales