BoldTrail Back Office

BoldTrail Back Office
Sobre BoldTrail Back Office
Brokermint es un completo sistema de administración de back office de bienes raíces que te ayuda a mejorar la productividad y agilizar las operaciones mediante la administración completa de transacciones, el seguimiento de comisiones, la administración de ofertas y otras actividades. Se integra a la perfección con QuickBooks, así como con tu sistema favorito de servicio de anuncios (MLS) y gestión de la relación con los clientes (CRM). Viene con capacidades incorporadas de firma digital, así como listas de verificación, paneles de control e informes automatizados. Los desarrolladores tienen acceso total a la API y todo el sistema puede ser de marca blanca para que lo personalices con el logotipo y los colores de tu marca.
Ofrece a los usuarios y agentes la posibilidad de firmar y acceder a documentos en línea. Mejora la productividad en toda la agencia con listas de verificación y plantillas de informes, así como funciones de incorporación y estadísticas de desempeño de agentes y equipos.
El archivo completo de auditoría y transacciones te permiten mantener registros detallados para garantizar el cumplimiento total de las normas.
Las robustas herramientas de gestión de transacciones y comisiones permiten que los usuarios realicen un seguimiento de las listas, vean las ventas pendientes y también los detalles de las transacciones de alquiler o arrendamiento. El sistema de recordatorio automatizado incorporado permite que los agentes se mantengan informados de múltiples transacciones y anuncios.
Los administradores pueden configurar el seguimiento de comisiones personalizado para mantener a los mejores empleados a bordo, mientras que un sistema de revisión de múltiples niveles permite la revisión y aprobación de los envíos de documentos.
Brokermint está construido para la seguridad y la velocidad. Los permisos personalizados aseguran que solo los usuarios autorizados puedan ver contenido específico.
Con una estrecha integración junto con los sistemas más populares y demandados de la actualidad, que incluyen plataformas de contabilidad, CRM, MLS, Dropbox, Salesforce, RESO/RETS y otras, Brokermint está diseñado para mejorar la productividad mientras mantiene la eficiencia.
Imágenes







¿Tienes dudas sobre BoldTrail Back Office?
Compara con una alternativa popular
Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
HubSpot CRM

TOP PRODUCER

Salesforce Sales Cloud

CORE BackOffice

Opiniones
¿Ya tienes BoldTrail Back Office?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Fuerzas armadas
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Easy to Use and keep files organized
Revisado el 19/12/2018
Overall, I really like using Brokermint. The learning curve is not steep, and it's a great way to...
Overall, I really like using Brokermint. The learning curve is not steep, and it's a great way to share and organize contract files.
Puntos a favor
I've used Brokermint with two different companies now, and it is incredibly easy to use. I used to keep very detailed files on my hard drive, and backed up on an external drive. Brokermint helps me organize my files much easier with their checklists and backing them up on my hard drive after a transaction is finished is much easier than trying to keep up with multiple versions on my harddrive(s).
Puntos en contra
There isn't much I don't like, but there are a few design features that took me a while to learn. For example, when you add a new task to a checklist - first time I did this, I needed to add a document, but forgot to check the box, then I didn't have permission to delete that task. Also, when you upload a document, it doesn't become visible until you also select "Submit". I learned this the hard way the first time, when my broker was looking for a document I uploaded, but never submitted.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Fantastic Transaction Management Software
Revisado el 25/2/2023
We are using Brokermint to build our back office processes around. So right now it is making our...
We are using Brokermint to build our back office processes around. So right now it is making our lives easier by outlining and streamlining our processes.
Puntos a favor
I love the way it tracks transactions and I can set up multiple commission levels, as well as add in corporate fees, etc. The transaction checklists also make life easier for the office admin to stay on top of coordinating everything.
Puntos en contra
I can't think of anything right off that it is missing. As we move forward with it, I am sure we will find things that might be needed, but right now we are building our team back office functions around it.
Razones para cambiar a BoldTrail Back Office
I had a better experience with the walk through and support with Brokermint when testing. One of the alternates had a few more integrations with some products I use now, but the service was not as good. Admittedly I am impatient when needing help with a product, so speedy and helpful service is very important to me. Brokermint has been great to help set up and get running.- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 4.0 /10
Brokermint Pros & Cons
Revisado el 24/4/2024
Puntos a favor
It definitely notifies you everytime something happens in the file, which can be nice when waiting on signatures.
Puntos en contra
It is NOT buyer-side friendly, very difficult to do buyer transactions or get started with just keeping a buyer file.
Respuesta de Inside Real Estate
Crystal, thank you for your feedback! We’re glad to hear that you find our notifications helpful. We appreciate your input on buyer-side functionality and will work on making improvements to better support your needs. Best, Mary Caroline
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Best Features for the Price, Great Customer Service
Revisado el 3/10/2019
To get a better product, you'd have to spend more money. We found workarounds for any issues we...
To get a better product, you'd have to spend more money. We found workarounds for any issues we were having, and the cost savings is worth it for that. I think this product would work very well for a brokerage with fewer agents, but we had 100+, so the workarounds were a little time consuming. Overall, as an admin, I like it.
Puntos a favor
Brokermint mostly works just how you'd expect, which makes it easy for agents to pick up and start using with little training. Customer service is top of the line. My chats were always answered within a couple minutes. Anything requiring a phone call was easily scheduled within a reasonable time. In an emergency, I could always get help right away. As an admin, I could add an accounting checklist to each transaction, separate from the agent checklist, and I'd use that to upload a copy of the escrow deposit, bank transfer of escrow to commission, and commission payments. The agent could see these and know when they were paid.
Puntos en contra
It has a few quirks. One problem for agents is that you can't save a draft of an e-sign document, then come back and finish it later. It's all or nothing. The biggest for admin is that, if an agent has multiple active transactions and is going to cap mid-transaction on the next closing, commissions don't automatically update to reduce the company split on this closing, and they don't automatically zero the company split on the other active transactions. You have to re-apply the commission plan to them, which causes them to recalculate and recognize that the agent is capping.
- Sector: Propiedad inmobiliaria
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
This Tech leverage helped me spool up my company without hiring staff
Revisado el 14/6/2019
Exceptional . . .
Exceptional . . .
Puntos a favor
Once I learned it and realized its potential, I decided not to hire an assistant. I can see what my agents are doing and what they aren't doing, and it's awesome not to be chasing missing paperwork and signatures at last minute. When an agent brings me a commission check, I can pay immediately
Puntos en contra
The learning curve was kinda steep . . . and integrating with Quickbooks is still a challenge for me, so I'm still using Google Sheets to track projections and closed data
Razones para elegir BoldTrail Back Office
Skyslope seemed "buggy" to me . . . Then they wouldn't let me out of my contract - Nasty peopleSoftware anterior
SkySlopeRazones para cambiar a BoldTrail Back Office
Brokermint has fairer pricing, and I had the perception that Brokermint is more innovative (continual improvement) than the othersPreguntas frecuentes sobre BoldTrail Back Office
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre BoldTrail Back Office.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece BoldTrail Back Office?
BoldTrail Back Office ofrece los siguientes planes de precios:
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de BoldTrail Back Office?
Los clientes habituales de BoldTrail Back Office son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite BoldTrail Back Office?
BoldTrail Back Office admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿BoldTrail Back Office es compatible con dispositivos móviles?
BoldTrail Back Office admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra BoldTrail Back Office?
BoldTrail Back Office se integra con las siguientes aplicaciones:
BoldTrail, BoomTown, CINC, Contactually, Daylite for Mac, Docusign, Dropbox Business, Follow Up Boss, Geckoboard, Google Calendar, Google Drive, Kunversion+, LionDesk, Lofty, Propertybase Back Office, Propertybase Salesforce Edition, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, SurveyMonkey, Tribus, Xero, Zapier, dotloop
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece BoldTrail Back Office?
BoldTrail Back Office ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para BoldTrail Back Office.