Sobre SalesWings

SalesWings es un software de seguimiento de gestión de clientes potenciales que permite a los equipos de marketing y ventas de todo el mundo interactuar con su próximo mejor cliente potencial. Viene con un conjunto intuitivo de herramientas que incluyen calificación con puntos basada en los datos que ingrese el usuario, etiquetado de clientes potenciales y perspectivas de clientes potenciales, análisis predictivo de calificación de clientes potenciales y etiquetado de clientes potenciales. La información y el seguimiento de la gestión de clientes potenciales de 360 grados que ofrece SalesWings permiten a los usuarios realizar un seguimiento de toda la actividad de sus soluciones de sitios web, clientes potenciales, ventas y marketing. La calificación con puntos basada en reglas flexibles garantiza que el equipo de ventas se contacte con los clientes potenciales más importantes.

Con SalesWings, los usuarios también pueden actualizar el marketing por correo electrónico, el software de página de aterrizaje y los formularios de ventas y salida que ya tienen. La función de priorización de clientes potenciales entrantes permite que los usuarios recopilen clientes potenciales entrantes y luego los prioricen y califiquen, sin hacer demasiadas preguntas. La segmentación de las intenciones en tiempo real con etiquetado automático garantiza que cada cliente potencial esté en la trayectoria correcta. Las perspectivas de clientes potenciales de SalesWings brindan a los usuarios control sobre ciclos de ventas volátiles y compradores ocultos. Las integraciones de SalesWings incluyen Salesforce CRM, Pipedrive CRM, herramientas de marketing de Salesforce y otras herramientas de marketing por correo electrónico.


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SalesWings

4,8 (18)
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VS.
El más valorado

Precio inicial

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US$ 29,00
mes

Opciones de precios

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Prueba gratuita
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Funciones

21
158

Integraciones

11
32

Facilidad de uso

4,8 (18)
4,7 (136)

Relación calidad-precio

4,9 (18)
4,8 (136)

Atención al cliente

4,9 (18)
4,9 (136)

Alternativas

Salesflare

4,7
#1 alternativa a SalesWings
Salesflare es un CRM inteligente para pequeñas y medianas empresas B2B que desean vender más con menos trabajo. A...

Marketo Engage

4,3
#2 alternativa a SalesWings
Adobe Marketo Engage es un centro de marketing unificado para la orquestación y ejecución de campañas multicanal. Su...

SugarCRM

3,8
#3 alternativa a SalesWings
SugarCRM es una herramienta de gestión social de clientes que incluye automatización completa de ventas, marketing y...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternativa a SalesWings
Salesforce Sales Cloud es una aplicación de CRM basada en la nube de Salesforce. Sales Cloud ayuda a los equipos de...

Opiniones

Calificación general

4,8 /5
(18)
Relación calidad-precio
4,9/5
Funciones
4,6/5
Facilidad de uso
4,8/5
Asistencia al cliente
4,9/5

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Mostrando 5 opiniones de 18
Philippe
Calificación general
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Saleswings allows us to focus our business on hot leads and increase our conversion rate.

Revisado el 14/12/2017

Saleswings allows me to have a richer information about my business relationships and to be able to...

Saleswings allows me to have a richer information about my business relationships and to be able to adapt my speech according to their real needs

Puntos a favor

Have real-time visits to our site of our prospects and customers. This allows us to meet our target at the right time, with the right information

Puntos en contra

The integration of LinkedIn would be a plus for our activity in b2b.
Unfortunately, LinkedIn's commercial policy does not provide this added value

Respuesta de SalesWings

Hi Philippe

Thank you for your insights and feedback. I believe you're using it together with Salesforce, which is also interesting to see it works there.

Any features requests, please just send it to our support!

Duane
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Easy Set Up, Great Support

Revisado el 19/6/2020

We transitioned from Marketo to Marketing Cloud about 6 months back. Marketing Cloud is great but...

We transitioned from Marketo to Marketing Cloud about 6 months back. Marketing Cloud is great but has some strange shortcomings that Marketo offers out of the box like activity tracking and lead scoring. SalesWings was really the only viable solution to fill the gap and it performs the job perfectly.We also have multiple sites and a big selling point for us was the fact that we could deploy it to all of our sites without incurring additional costs unlike Marketo.

Setup was really easy. Just drop the code on your pages and SalesWings starts collecting data. We had a couple of glitches but [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team addressed them quickly and to our satisfaction.

Puntos a favor

Easy setup (like really easy) and you can see data right away. I like the tagging which we use to create a holistic view of all the touch points of a customer. Integration with Salesforce is seamless and has some great pre-built reports. Looking forward to working with their fit scoring feature.

Puntos en contra

Lead scoring is not as flexible as I would like (compared to Marketo) and I have not had a chance to dive into the newly released fit scoring so perhaps that will get me over the hump there. The UI needs some tweaks like a search function and tag/segment/lead scoring grouping options to make it tidy and organized but at the rate they seem to push out features and fixes, I'm sure it will be addressed.

So really, I'm just nitpicking. There is nothing I would really say that I "dislike".

Tamara
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

SalesWings - Tracking

Revisado el 20/5/2022

Puntos a favor

It is really easy to use and implement.
Tracking is working really well. We gather more info trough Saleswings than other tools (for example
gclid or utm data) we use. And the integration to Salesforce is really helpful.

Puntos en contra

Lead search in cockpit could be improved.

Shannon
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Excellent tool to help lead management

Revisado el 26/9/2022

We have been very pleased with our SalesWings implementation. It has brought visibility to our lead...

We have been very pleased with our SalesWings implementation. It has brought visibility to our lead visitor interactions and helped us define and implement new lead management processes. Lead scoring is a fantastic tool for our business. The customer service from the team at SalesWings has been second-to-none. If ever we have encountered an issue, they have been at the ready to support us and always with a professional and friendly demeanour.

Puntos a favor

We have been able to make use of our CRM data and visitor activities together to streamline our lead prioritisation. The toolbox is highly customisable and has been further enhanced since we began working with the SalesWings platform giving us the tools we need to categorise our leads significantly better. The visitor interaction recording is good and we are able to allocate points and tags intuitively which is essential in a dynamic environment.

Puntos en contra

The Toolbox is powerful but has needed a few improvements to make it really work for us. SalesWings have been fantastic at taking feedback on board and enhancing the product even in the short time we have been working together. If you have particularly complex needs, you are better served using SOQL but this is not a requirement for every business. There are a few fields I would like to have passed through as standard rather that having to define these via SQL in SFMC, but I know the SW team are looking at these too.

Raphael
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Very valuable feature, impeccable support and fair pricing

Revisado el 18/7/2017

Puntos a favor

Saleswings turned out to be a super way to understand our leads behaviour. Implementing the script was quick and we were up and running almost instantly. We use the integration with Saleswings as an integral part of our acquisition work flow. Saleswings data gets synced to our campaign tool AutopilotHQ, and as soon as Saleswings detects buying intention and qualifies a lead as hot, it creates an opportunity. This allows us to approach leads in a very targeted and timely manner, which usually is only possible for large enterprises and not for growing ventures like us.

Last but not least, thanks for quick and friendly support, you guys are great!

Respuesta de SalesWings

Thanks for the great feedback, Raphael!

Mostrando 5 opiniones de 18 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre SalesWings

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre SalesWings.

SalesWings ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de SalesWings son:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SalesWings admite los siguientes idiomas:

inglés

SalesWings admite los siguientes dispositivos:

SalesWings se integra con las siguientes aplicaciones:

AWeber, ActiveCampaign, Campaign Monitor, Gmail, Instapage, Mailchimp, Microsoft Outlook, PersistIQ, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Sales Cloud, Unbounce

SalesWings ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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