
Sobre Chaport
Chaport es un software moderno de mensajería para clientes con chat en vivo multicanal, chatbots, invitaciones automáticas, base de conocimiento, integraciones con Facebook, Viber, Telegram, capacidades de chat grupal y más. Está diseñado como un mensajero moderno para que la comunicación con los clientes sea tan fácil y agradable como chatear con amigos. Además, proporciona aplicaciones web, de escritorio y móviles para que pueda chatear con los clientes desde cualquier dispositivo y ubicación.
Los usuarios pueden integrar Chaport con más de 3000 aplicaciones usando Zapier (no se requieren conocimientos de programación) o API. Otras características incluyen personalización de la apariencia, información detallada del visitante, formulario previo al chat, envío de archivos, respuestas guardadas, widget de chat multilingüe, informes y mucho más.
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Opiniones
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- Sector: Construcción
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great Web Chat Functions
Revisado el 15/4/2020
We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster...
We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster than if they had to find our site's contact form.
Puntos a favor
I love that I can schedule my team's hours. I love that we can save responses and that it has brought us more leads than normal.
Puntos en contra
I would like it if any data, like phone, email, name and notes were saved to the email when you email a chat transcript to yourself. Downloading a chat just gives me a text file, and it's useless.
Razones para cambiar a Chaport
The cost, ability to turn the chat bubble off when we are not working, and ability to use the chat on multiple URLs we own.- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Simple, yet awesome software you must have on your website!
Revisado el 6/9/2019
What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this...
What can I say more than that yesterday we installed the Chaport chat on our website and this morning we got our first lead! What more would one want?
Puntos a favor
The things I liked the most is the easy of use, GUI is intuitive and you don't need any training for that. Me and my colleagues use Windows and Android app and it's working flawlessly. You have the ability to customize the look of the chat, sounds, and many more. Installation into WordPress is easy with their plugin. And I must say that their customer support is more than you could wish for!
Puntos en contra
None. Everything is as explained on the website.
Razones para cambiar a Chaport
Functionalities were very well explained, it is clean, yet rich in features, plus it's perfect for growing teams and to try before you buy.- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Simple live chat solution
Revisado el 20/9/2018
Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to...
Chaport is a simple live chat solution which has provided my business with a straightforward way to communicate with potential customers through my website. Although it could be improved in may ways, with more functionalities, I believe it is a great software if you're only looking to offer your website visitors a chance to communicate with you more quickly and easily. Great for new leads.
Puntos a favor
The best things about Chaport are:
- Really easy set-up
- Easy to use
- Mobile app to chat with website visitors
- Clean backend platform
- Customisation of chat
- Able to decide when/where to show chat
- Improves visitor engagement
- Customer support responds promptly
Puntos en contra
What I don't like about Chatport is:
- Really limited options
- Limited mobile app, not optimised for iPhone X
- No option to include knowledgebase as other live chats do
- Sometimes the conditional logic fails to work
Respuesta de Chaport
Thank you for your feedback, Luis! We'll optimize our mobile app for iPhone X soon. As for the functionality, we're constantly adding new features. At the same time, we want to keep the product as simple as possible because the simplicity is one of our main benefits.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Very Easy To Implement, Great Automated Featured, Helpful Support
Revisado el 7/6/2023
Great experience, 10/10 would recommend it.
Great experience, 10/10 would recommend it.
Puntos a favor
The support team gave me some special code that loaded the chat after the site fully loaded so it did not slow down the site at all!
Puntos en contra
The pre-built automation for busy operators is not that good. You have to build a little automation for this.
- Sector: Diseño
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Сovers all needs at the best price
Revisado el 17/8/2021
Puntos a favor
I liked the most the simplicity and the simultaneous power of this product. Chaport has all features that we wanted to have in our early-stage startup, we don't want the live-chat tool to be too complex. An equally important point is the price. in comparison with competitors, it is the best price on the market
Puntos en contra
There were some minor issues like rendering in a custom element, we contacted Chaports's support, and they promised to implement this in the next releases.
Preguntas frecuentes sobre Chaport
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Chaport.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Chaport?
Chaport ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 19,00/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Chaport?
Los clientes habituales de Chaport son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P. ¿Qué idiomas admite Chaport?
Chaport admite los siguientes idiomas:
alemán, checo, chino, chino tradicional, danés, eslovaco, esloveno, español, estonio, finés, francés, griego, húngaro, indonesio, inglés, italiano, japonés, letón, lituano, neerlandés, noruego, polaco, portugués, rumano, ruso, serbio, sueco, turco, ucraniano, vietnamita
P. ¿Chaport es compatible con dispositivos móviles?
Chaport admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Chaport?
Chaport se integra con las siguientes aplicaciones:
Ecwid, Google Analytics 360, HubSpot CRM, Joomla, Meta for Business, Slack, Telegram, Viber, WordPress, Zapier
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Chaport?
Chaport ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Chat
Categorías relacionadas
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