
Sobre Divvy
Divvy es una plataforma de gestión de gastos que ofrece a los empleados una forma simplificada de ingresar y realizar un seguimiento de los gastos, al mismo tiempo que brinda a las empresas visibilidad y control completos. Al automatizar el proceso de seguimiento de gastos, así como generar informes resumidos e información general de gastos presupuestarios, Divvy tiene como objetivo ayudar a las empresas a controlar los presupuestos y eliminar los gastos inútiles.
Con herramientas tales como informes de gastos automatizados, establecimiento de presupuestos por proyecto, equipo o evento, integración contable, gestión de proveedores y la capacidad de enviar dinero y realizar compras con una tarjeta de crédito física, Divvy proporciona a las empresas un sistema de gestión de presupuestos todo en uno. Los usuarios pueden establecer límites presupuestarios para proyectos o equipos individuales, así como realizar un seguimiento de todos los gastos efectuados con tarjetas de crédito autorizadas para gastos de Divvy para cada miembro del equipo. Con el fin de eliminar la necesidad de presentar los gastos de forma manual, se pueden asignar tarjetas de gastos de Divvy a cada empleado; de esta forma, cada vez que un empleado realiza un gasto con cargo al presupuesto de la empresa, dicho gasto queda registrado automáticamente en el sistema.
Los empleados pueden realizar un seguimiento de sus propios gastos desde la aplicación móvil de Divvy, mientras que los gerentes de negocios pueden supervisar los presupuestos en tiempo real y evitar los gastos excesivos o el fraude. Los informes de gastos se generan automáticamente en tiempo real y se pueden desglosar en categorías según el tipo de compra, equipos, comerciantes y más, lo que significa que la administración puede evaluar qué equipos o categorías están generando la mayor parte de los gastos.
Precios desde:
Sin información del proveedor
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Divvy
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
Sin información del proveedor
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Divvy
Imágenes






Funciones
Funcionalidades totales de Divvy: 69
Alternativas
Mesh Payments

Corpay

Ramp

QuickBooks Desktop Enterprise

Opiniones
¿Ya tienes Divvy?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great Company Spend & Budgeting Tool
Revisado el 24/10/2019
We wanted a solution for our different departments to have control over their spend while making...
We wanted a solution for our different departments to have control over their spend while making sure we still had firm controls and oversight in place. Divvy met all those requirements for free.
Puntos a favor
Divvy has a great budgeting tool that allows you to easily segment departments so that they are in control of their own spend. Their app is easy to use to keep track of reciepts and ensure your team is in compliance. Best of all everything is free.
Puntos en contra
Getting set up and a credit line is a bit cumbersome as I have seen other companies have a much easier onboarding and offer higher levels of credit.

- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
I appreciate how simple it is to keep track of invoices and receipts
Revisado el 10/5/2022
Divvy is a unique tool that provides an all-in-one solution for your needs. In addition to issuing...
Divvy is a unique tool that provides an all-in-one solution for your needs. In addition to issuing the card, they also handle all of the associated expenses. All of our expenses are now coded in Accounting so that our field workers can simply submit receipts and a business reason and move on.
Puntos a favor
Because it is so user-friendly, this program has completely changed the way we track our expenditures and enter our data. Because each employee may now input their receipts, it has saved our accounting department many hours of labor each month. Divvy is a fantastic service. It's simple to pick up. I was worried I'd be disoriented, but a quick scan of the area turns up everything I need.
Puntos en contra
ACH transactions are taking too long to process. We'd want to be able to send PayPal monies straight to Divvy for payments. It is not possible to map QBO tags for transactional line items at this time. Improvements are constantly needed, just as with any other piece of software. Divvy is always striving to improve the procedure.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Divvy Cannot Be Beat for Small to Mid-sized Businesses
Revisado el 15/12/2022
Divvy's support is amazing. They chat back extremely quickly and are so polite and professional....
Divvy's support is amazing. They chat back extremely quickly and are so polite and professional. Their product is unmatched. I've tried tons of different business cards and none of them had the features that Divvy does.
Puntos a favor
I really like how easy to use the web app and mobile app are and how quickly I can create a new budget with a set amount of funds, as well as a new card (either virtual or physical). The software and hardware cohesion is unmatched and I love how easy it is. The best part is that once I set it up, I don't have to mess with it very often. I just know that they'll keep all my budgets and funds the way I set it up.
Puntos en contra
I wish there was a feature to automatically categorize (for my taxes) based on merchant. Right now, you can set up automatic categorization based on budgets, but sometimes I'll use one budget for multiple vendors. Other than that, I really have no complaints.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Should still be in Beta - has a long ways to go...
Revisado el 22/1/2020
I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should...
I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should still be in Beta Mode.
Divvy - you could be great. Really really great. But you have a long ways to go. I’m rooting for you, but looking for other options in the meantime. Stop spending advertising dollars and fix your issues.
Puntos a favor
- The virtual cards are BRILLIANT (1 of only 2 reasons I stay)
- The ease of classifications of transactions and how customizable they are, this a great thing for my accounting team! (2 of only 2 reasons I stay)
- The cards look nice
- Their customer service is responsive (They will not call you unless you are a new customer trying to get an account so do know that. There is no phone support after being a customer.)
Puntos en contra
- The app is getting better, but still has very very limited features.
- The bill pay feature; run as fast as you can from this. I have a vendor that still has not been paid and I approved and funded the transaction over a month ago. Divvy has made this a manual process and they actually call ever vendor you add into the platform. They can’t call me for support - but sure will call my vendors. Every vendor I have tried this with has complained about how rude the people are who call and the turn around time is horrific. Stop calling my vendors - learn to do this via email or text like every other institute.
- Changing of banks - don’t do it. I am 5 days into this process with this very small task and it is still not complete. Again all manual. You call and request them to change your bank, they email you a form to fill out. Then you wait until they decide to email you a sign now document to fill out. Then you wait again. I have no idea what I am waiting for at this point. No follow up and nothing proactive unless you complain. Archaic. I have switched over every other service in a few clicks of a button - why can’t you all figure it out?
- Rewards - forget them. You can’t use them until you have been with the platform for a year. (No one tells you this when you sign up) and their prices are always more expensive then a simple google search. Plus they charge you a service fee every time you use the points on travel.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Divvy is great. I highly recommend to companies of all sizes
Revisado el 4/10/2022
Puntos a favor
Divvy is a fantastic solution. We have been using it for 4 years and it not only saves our travelers and admin team time each month, but we feel it saves us from unnecessary spend each month. We are heavy users of Divvy with over 40 active users. We also manage all of our business software subscriptions via the virtual card solution that Divvy offers. This provides us greater visibility into spend and keeps it organized in one place. It also prevents fraud when using the virtual card solution. And come month end we easily integrate Divvy activity into our financial close in a matter of minutes. I highly recommend Divvy for companies of all sizes. It is truly a transformational expenses/card management solution that is light years ahead of the way it use to be done.
Puntos en contra
I've been pushing for a global solution with multi-entities so we can roll out to our UK and Canadian teams. No solution offers that at this time but hoping Divvy is the first as we would likely use it.
Preguntas frecuentes sobre Divvy
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Divvy.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Divvy?
Divvy ofrece los siguientes planes de precios:
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Divvy?
Los clientes habituales de Divvy son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Divvy?
Divvy admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Divvy es compatible con dispositivos móviles?
Divvy admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Divvy?
Divvy se integra con las siguientes aplicaciones:
NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Xero
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Divvy?
Divvy ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Divvy.