
Admation
Sobre Admation
Administra proyectos creativos y recursos de manera más efectiva con el software de gestión de proyectos de admation para marcas y agencias publicitarias. Al ofrecer una mayor visibilidad sobre las tareas y recursos del proyecto, admation permite programar y supervisar los proyectos y recursos desde una ubicación online. Combina todas las herramientas necesarias para optimizar los proyectos. Combina gestión de proyectos, flujo de trabajo de aprobaciones, gestión de recursos y DAM.
Algunas de las funciones de admation incluyen visualización de todos los proyectos sobre la marcha, seguimiento de proyectos y tareas, gestión de recursos, plantillas de reunión, grabación de hojas de horas, herramientas de pruebas (todos los medios), planificador de recursos, información general de proyectos, hojas de horas online, gestión de tareas y proyectos, función de reasignación y herramientas de creación de informes, entre otras.
Precios desde:
Sin información del proveedor
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Admation
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
Sin información del proveedor
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Admation
Imágenes











Funciones
Funcionalidades totales de Admation: 110
Alternativas
monday.com

DocuSign

Google Workspace

Wrike

Opiniones
¿Ya tienes Admation?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Banca
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Admation in Advertising
Revisado el 18/12/2018
We are solving the problem we have always had with our production/briefing process. Our creative...
We are solving the problem we have always had with our production/briefing process. Our creative team can now see who is working on what, when it is due, and log our time easily and efficiently. We were given (and still have the option of ongoing) instruction on how to use Admation and any quirks or difficulties were quickly ironed out by either our Production Managers or the Admation team. A great tool for busy creative agencies!
Puntos a favor
The transparency - I can easily see at a glance who has forwarded what task and when it is due. I can also see who has made or requested changes to my work, then easily forward it to our creative team. I also like the ability to view what my team are working on via the Resources tab.
Puntos en contra
As a copywriter I wish it had an editing tool that allowed me to highlight text and replace it with new copy (kind of like Adobe Writer). As it is now I can only draw a box or circle around text and re-write it in the box provided.
Respuesta de Simple Technology
Hi Ashleigh,
Thanks for taking the time to review admation! We love that you're enjoying the increased transparency across your creative teams.
We've been thinking about ways to improve on how PDF documents with large amounts of copy are annotated in admation, and this is a great suggestion! I'll definitely pass your feedback to the developers to discuss further.
For any other questions or comments, please don't hesitate to email us via [email protected]
Best wishes,
Samantha
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
na
Revisado el 22/6/2022
Na
Na
Puntos a favor
Ease of use finding assets and searching via model number
Puntos en contra
Takes too long to upload images and to remove items from website
Respuesta de Simple Technology
Hi Kellie,
Thanks for your feedback, our customer success team will be in touch with you to look closely at the issues you face. Our goal is to have the platform running as smoothly and as quickly as possible for all users. Any additional suggestions will be welcomed at [email protected] . Thank you.
- Simple Marketing Team.
- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Not a satisfying product
Revisado el 19/9/2019
As above
As above
Puntos a favor
It is not a user friendly product. I don't like it.
Puntos en contra
Having worked in the advertising and design industry throughout my career, admation is the the least user friendly software I have ever experienced. I have found this software time very consuming with the numerous steps and processes involved to communicate and proof to clients and the lack of keeping jobs in a systematic manner and status is very confusing. It is a slow program, inefficient and does save staff productive time. In fact it consumes more time than using gmail or the alike to contact, proof clients and to click on menus etc. I would not not recommend this program.
Respuesta de Simple Technology
Hi Carmen,
Thank you for taking the time to review admation. I'm very sorry to hear about your experience with us.
Admation's proofing tool is built to enhance transparency across different the teams in your organisation. So whilst there may be a few more steps to set things up, our clients often appreciate the added transparency around approvals, the compare functionality to reduce conflicting feedback for designers and the auditing capabilities for managers.
To assist with your workflow in particular you may notice various options to sort or filter projects from the projects menu which can be handy to use. And if you're using Supply Deadlines, I personally like using the Lane View to view my projects!
I have sent you a copy of my email address with this comment. Please feel free to respond if you would like me to provide a few tips on using our status bars and alternative project views.
I really hope to hear from you soon!
Best wishes,
Samantha at admation
- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Admation review
Revisado el 22/6/2022
Puntos a favor
Admation is a user friendly, quick tool that enables us as a company to keep track of our approval process in a visually appealing and simple format, all in the same place!
Puntos en contra
Sometimes can take awhile when uploading a task
Respuesta de Simple Technology
Hi Kassandra,
We love your feedback. Our development team is continuously working on reducing processing times, so we hope this will soon improve for you. If you have further suggestions please shoot to us at [email protected] Thank you.
- Simple marketing team

- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Great platform for the whole marketing team to use
Revisado el 17/12/2018
Puntos a favor
It's a collaborative artwork management tool that keeps an audit history of changes, comments and approvals - so you always know where everything is at with each campaign.
Puntos en contra
Can be a bit complicated to work through different sections and find a particular action point. But overall it's pretty intuitive.
Respuesta de Simple Technology
Hi Michael,
Thanks so much for taking the time to review admation! We really appreciate your feedback! We're glad that you're enjoying the enhance collaboration and auditing functions offered by the system.
I'll pass your comments through to the UX team for review. Please don't hesitate to email our support team if there's anything else we can do to assist in the meantime!
Best wishes,
Samantha
Preguntas frecuentes sobre Admation
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Admation.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Admation?
Admation ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Admation?
Los clientes habituales de Admation son:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
P. ¿Qué idiomas admite Admation?
Admation admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Admation es compatible con dispositivos móviles?
Admation admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Admation?
No tenemos información sobre los tipos de integración de Admation
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Admation?
Admation ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Admation.
- Software de gestión del flujo de trabajo (workflow)
- Software para agencias de publicidad
- Software de gestión de campañas
- Software de gestión de proyectos
- Software de gestión de carteras de proyectos
- Software de gestión de activos digitales
- Herramientas de gestión de tareas
- Software para administración de recursos
- Software para plan de marketing
- Software MRM
- Software de verificación online
- Programas de gestión de creatividades
- Software de gestión de marcas