Financial Services Cloud
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Sobre Financial Services Cloud
Une a banqueros y asesores con un importante CRM de reconocimiento mundial, reinventado para los servicios financieros. Desarrollado sobre Sales y Service Cloud, las empresas pueden desbloquear toda la potencia de su institución financiera a través de diferentes líneas de negocio, sistemas centrales, procesos y canales.
El modelo de datos de Financial Services Cloud viene con objetos estándar del sector listos para usar que se han creado directamente sobre la plataforma Salesforce. Estos objetos modelan cuentas financieras, activos, préstamos, depósitos, pasivos y objetivos de vida financiera para clientes individuales y viviendas completas, ahorrando a las empresas tiempo y dinero en personalizaciones. Además, con un robusto ecosistema de socios, los banqueros personales y asesores financieros pueden potenciar su productividad con integraciones con herramientas de planificación financiera, formularios electrónicos, servicios de agregación de datos y sistemas de originación de préstamos, entre otros.
Realiza un seguimiento de las relaciones con los clientes en el mapa de relaciones visuales; genera y administra oportunidades de conseguir más clientes con referencias inteligentes basadas en necesidades; y crea comunidades personalizables que brindan una experiencia de cliente uniforme en todos los canales. Además, con Lightning App Builder, los administradores pueden crear la experiencia de usuario ideal en poco tiempo con componentes de arrastrar y soltar fáciles de usar. Con tres lanzamientos al año, Financial Services Cloud ofrece a los bancos y empresas de gestión de patrimonio la oportunidad de acelerar el crecimiento del negocio y mantener una ventaja competitiva con inteligencia artificial y potentes herramientas analíticas integradas en la plataforma Salesforce.
Libera todo el potencial de tu institución financiera con Financial Services Cloud.
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Opiniones
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- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
A software that allows me to easily optimize financial management.
Revisado el 28/8/2023
The great benefits of this software have allowed us to automate processes that have reduced the...
The great benefits of this software have allowed us to automate processes that have reduced the manual workload and allowed me to spend more time on strategic tasks such as financial planning and analysis. It has improved the efficiency in the management of clients and portfolios, allowing me to provide a more personalized and quality service to our clients. Collaboration between teams has been simplified, which has improved communication and coordination on key financial projects. Enable real-time visibility into financial data that has improved decision making and enabled an agile response to market changes.
Puntos a favor
It is a great software that has the ability to manage and analyze financial data in real time and gives me a complete and accurate view of the financial health of the company. It is a highly customizable and adaptable software, it allows me to adjust the platform to the unique needs of my organization, optimizing processes and workflows. Shared access to information and collaboration between teams has improved communication and strategic decision making. The reporting and analytics functionality allows me to identify trends, opportunities and risks, allowing me to make informed and informed financial decisions.
Puntos en contra
What has been a drawback for us is its initial implementation, as it can require a significant investment of time and resources. It has a steep learning curve, especially for those who are not familiar with the platform. Additionally, integration with legacy systems and applications can present technical challenges that require careful planning and configuration expertise. Difficulties are quickly overcome and it allows us to enjoy the benefits of this tool very quickly.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Review of Salesforce
Revisado el 22/4/2022
Puntos a favor
I like how customizable the software is. You can have it built around your business and not the other way around.
Puntos en contra
It could be a little more user friendly. There seem to be many ways to navigate to the same place, or many ways to do the same thing.
- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Salesforce FSC Review
Revisado el 12/4/2022
It gets the job done but on a really high level. You can't actually do anything transactional...
It gets the job done but on a really high level. You can't actually do anything transactional related unless you write specific code. So if you want to see all your platforms in one place and the values for all the clients, then this is the platform you want, but keep in mind this is only a small piece of the puzzle. To get it to work, you need to bring on other items and third party consultants. It can get to be a large project.
Puntos a favor
I like how you can customize anything and everything about Salesforce FSC. If you know how to administer the platform, the possibilities are endless. It is very straight forward to problem solve certain features such as workflow management or contact information.
Puntos en contra
I like that it can do so much, but I also don't like it. They give you a bunch of alternate ways to really pull in what you need. If you want to see account information you need to set up APIs. Don't know how? You need a third party to come in and do it for you. Oh, but wait, you need ANOTHER one of their products that they don't tell you until AFTER you buy FSC. You don't need to know code, but you have to hire a developer that does. It's very frustrating how many third parties need to be brought in to get something that should really be included. If you have the means, go for it, otherwise it's an endless blackhole of expenses.
Alternativas consideradas
Redtail CRMRazones para elegir Financial Services Cloud
Sales cloud doesn't support the integration with custodians (at least we were told) plot twist - they did at the time. Not sure if they do anymore, regardless we went another route with pulling the information in so we needed FSC for it.Razones para cambiar a Financial Services Cloud
It's the up and coming tech, it's ahead of the game and always upgrading and adding third party partners.Preguntas frecuentes sobre Financial Services Cloud
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Financial Services Cloud.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Financial Services Cloud?
Financial Services Cloud ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 300,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Financial Services Cloud?
Los clientes habituales de Financial Services Cloud son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Financial Services Cloud?
Financial Services Cloud admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Financial Services Cloud es compatible con dispositivos móviles?
Financial Services Cloud admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Financial Services Cloud?
Financial Services Cloud se integra con las siguientes aplicaciones:
Autofy, Chargent, Professional Services Cloud, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, SAP Concur, Sage Business Cloud, Sage Intacct, Salesforce Sales Cloud, Workato, Xero
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Financial Services Cloud?
Financial Services Cloud ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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