
Sobre Teckst
Teckst es una solución de marketing de mensajes SMS y mensajes de texto basada en la nube para centros de contacto y empresas de atención al cliente con una gama de características que incluyen Facebook Messenger y conectividad con WeChat, SMS/MMS, seguimiento de estado de tickets activos, notificaciones de escritorio y audio, inicio de sesión único y mucho más. Teckst ofrece una plataforma interactiva que permite la comunicación humana y en tiempo real entre las marcas y sus clientes. Una vez que la aplicación está integrada con el CRM del usuario, permite responder directamente a los mensajes móviles y SMS dentro de su flujo de trabajo actual. La aplicación permite a los usuarios seleccionar y enviar mensajes desde una base de datos de mensajes predefinidos. Esta plataforma también permite a los clientes conectarse con su proveedor de atención al cliente a través de Facebook Messenger, WeChat, SMS/MMS y más. Los usuarios pueden organizar y realizar el seguimiento de métricas utilizando la función de etiqueta de chat.
Con Teckst, los usuarios pueden asignar tickets a los agentes disponibles. Para evitar superposiciones, el software marca tickets activos con un punto azul brillante. También se puede integrar con Zendesk, Salesforce, Help Scout, Oracle Cloud Service, SugarCRM, FreshDesk, etc. La plataforma permite a los usuarios recibir y responder a mensajes en un solo lugar, e incluso les permite transferir conversaciones a otros agentes, gerentes y CRM.
Precios desde:
N/D
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Teckst
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Estados Unidos
Idiomas admitidos
inglés
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Las 5 mejores alternativas a Teckst
Imágenes




Funciones
Funcionalidades totales de Teckst: 41
Alternativas
DeskPRO

User.com

Zendesk

INSIDE

Opiniones
¿Ya tienes Teckst?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
¡Escribe una reseña!- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Teckst was extremely easy to set up, took almost no time at all to get up and running.
Revisado el 8/3/2018
Puntos a favor
Ease of use. Integrates with out system. Teckst sends us reports as needed so we can track our performance. Have never had any major issues.
Puntos en contra
Would like more robust reporting features. And I guess anything could be cheaper but no complaints from our team.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Great product, easy integration, exceptional customer service
Revisado el 7/7/2017
Great integration. Great SMS and FBM support solutions. Exceptional customer service.
Great integration. Great SMS and FBM support solutions. Exceptional customer service.
Puntos a favor
Teckst integrates extremely well into our Zendesk account. What originally drew me to Teckst's SMS solution versus others we looked at is that it really speaks to the hybrid nature of text support as a channel. What makes SMS so convenient for support is that customers can either respond right away like a chat or respond later at their convenience like an email inbox. Teckst speaks to each by offering both the email-like options and a more chat-like widget agents are able to pop out so they can have several conversations at the same time for real efficiency. We used a much less satisfactory solution before finding Teckst, and our agents were thrilled when they were introduced to the Teckst set up.
The customer service is exceptional. Our Account Manager is incredibly friendly and responsive. And she is just as much so now as she was when we first started with them all those months ago. She really makes it feel like we're a team trying to best optimize our solution and make sure it's working as well as expected and needed. The technical team of engineers is also on top of investigating any time we have an inquiry.
They also gave us early access to their Facebook Messenger solution, which works much like SMS does. It's quickly become one of our favorite channels thanks to their setup. It's been great being able to discover it as they are and to be able to give actionable feedback about the solution. Again, Teckst really makes it feel like you're a team.
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Teckst has been super responsive to our needs and always keeps us updated on the latest...
Revisado el 13/7/2017
Puntos a favor
Their customer service has been really awesome. They are also quick to get us updated on the new features and overall any transitions have been painless. Super easy to work with them!
Puntos en contra
We've been using them for a while now and it's taken a little longer than expected for them to add additional features that are becoming more common in the SMS world. But I do think they've started to ramp up lately.
- Sector: Automoción
- Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Working with Teckst over the past two years has been great! Helpful staff, robust platform.
Revisado el 6/7/2017
Puntos a favor
Our business is designed to save time for busy people, so fast service is really important. Our customers love texting and Teckst allowed us to implement this easily. We explored other messaging solutions, but Teckst expressed the most excitement about growing with us and helping us innovate as our business scaled.
The account management team was always super responsive and helped us decide the best way to launch SMS with our customers. The fact that it is seamlessly integrated with our Desk.com account allowed us to train our team of agents quickly and the learning curve was minimal. That was key to our success here.
Puntos en contra
Desk.com doesn't support emoji usage, so for our first ~6 months of Teckst usage we weren't able to send customers emojis. Teckst ended up creating a workaround that allowed emoji usage on Desk, which was great for us. Our customers are big emoji users, so we saw an increase in CSAT once we started incorporating them in our messaging.
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
If you need an SMS provider, Teckst isgood
Revisado el 6/7/2017
We provide a faster support channel that positions us where our customers are: on their phone.
We provide a faster support channel that positions us where our customers are: on their phone.
Puntos a favor
The implementation is straightforward with Teckst providing a white-glove service. Integrating Teckst with a CRM (we were on Desk and now on ServiceCloud) allows for an agent to quickly learn how to handle SMS cases since they're already familiar with the case paradigm. The Teckst platform is fast and responsive, meaning that there is little latency between inbound and outbound texts through the CRM.
The use of emojis is incredibly impactful which allows us to provide empathetic service at scale.
Puntos en contra
Nothing major to mention! It would be great to have an admin dashboard so we could self-service, but I hear that is in the works.
Preguntas frecuentes sobre Teckst
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Teckst.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Teckst?
Teckst ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Teckst?
Los clientes habituales de Teckst son:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Teckst?
Teckst admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Teckst es compatible con dispositivos móviles?
Teckst admite los siguientes dispositivos:
iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Teckst?
Teckst se integra con las siguientes aplicaciones:
Desk.com, Freshdesk, Help Scout, Oracle Service, SAP Business One, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Scout, SugarCRM, Zendesk
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Teckst?
Teckst ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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