Sobre Playvox

Los paneles, las tarjetas de puntuación y los informes automatizados de Playvox envían el desempeño de los agentes y la inteligencia sobre la atención al cliente directamente a los gerentes, lo que les permite tomar decisiones oportunas basadas en datos reales cuantificables.

Un agente motivado es un agente con mejor desempeño. Esta solución ofrece herramientas de motivación para mantener a tu fuerza laboral operando a niveles máximos. Tanto para agentes internos como para aquellos basados en BPO (externalización de procesos de negocio, por sus siglas en inglés), se proporciona un muro social e instituye un programa de reconocimiento de incentivos, que permite a los gerentes otorgar puntos de karma por un buen desempeño y un catálogo de recompensas online para que los agentes ganen premios.

Con Playvox, los gerentes y capacitadores pueden crear automatizaciones de flujo de trabajo personalizadas y repetibles para diferentes grupos de agentes con el fin de acelerar el entrenamiento de los agentes. Con capacidades inteligentes mediante suposiciones de tipo "Si esto es así, entonces haz esto", puedes incorporar de manera fácil, eficiente y uniforme nuevos agentes, enseñar a los de alto desempeño una nueva habilidad, volver a capacitar al personal que está por debajo del nivel y más.

Precios desde:

N/D

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, Alemania, Reino Unido, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

N/D

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Imágenes

Playvox Software - 1
Playvox Software - 2
Playvox Software - 3
Playvox Software - 4
Playvox Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Playvox
Vídeo de Playvox
Vídeo de Playvox
Vídeo de Playvox
Playvox Software - 1 Playvox Software - 2 Playvox Software - 3 Playvox Software - 4 Playvox Software - 5

Funciones

Funcionalidades totales de Playvox: 78

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de tendencias
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Autenticación
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Categorías personalizables
  • Catálogo en línea
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Conectores de datos
  • Contratación de empleados
  • Control de calidad
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes históricos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Encuestas y comentarios
  • Escenarios hipotéticos
  • Evaluación de habilidades
  • Evaluación del rendimiento
  • Filtrado
  • Foro / Panel de discusión
  • Garantía de calidad
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de campañas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de incentivos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de plazos de entrega
  • Gestión de recompensas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Inscripciones/incoporacionesr
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Personalización
  • Preguntas personalizables
  • Priorización
  • Programación automatizada
  • Programación de cursos
  • Programación de tareas
  • Programas de recompensas de empleados
  • Registro único
  • Seguimiento de defectos
  • Supervisión
  • Supervisión de llamadas
  • Supervisión en tiempo real
  • Testing de performance
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias empresas
  • Varias fuentes de datos
  • Varias ubicaciones
  • Varios idiomas
  • Visualización de datos

Alternativas

Odoo

4,2
#1 alternativa a Playvox
Odoo es un conjunto de aplicaciones empresariales de código abierto totalmente integrado y personalizable. Esta...

monday.com

4,6
#2 alternativa a Playvox
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Workzoom

4,5
#3 alternativa a Playvox
Workzoom is the all-in-one Talent, Workforce and Payroll solution that engages your employees, enlightens your leaders...

Niikiis

4,5
#4 alternativa a Playvox
niikiis es un software de experiencia de los empleados todo en uno y configurable para pequeñas y medianas empresas.

Opiniones

Calificación general

4,8 /5
(71)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funciones
4,7/5
Facilidad de uso
4,7/5
Asistencia al cliente
4,7/5

¿Ya tienes Playvox?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 71
Tonya K.
Calificación general
  • Sector: Logística y cadena de suministro
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Quality in a nut shell!

Revisado el 20/5/2019

As I mentioned above, PlayVox provides us with so much insight into how we are doing with our...

As I mentioned above, PlayVox provides us with so much insight into how we are doing with our training program. It has also increased our ability to maintain a level of quality to ensure our customers are well taken care of.

Puntos a favor

PlayVox is an amazing tool that allows you to do all your quality assurance checks and coaching session in one place. We love the ability to create scorecards dynamic to our workflows and communication channels. Because it is so simple to use, we were able to ramp up our season quality assurance team within hours and then let them get to it.

The insights we get from PlayVox also provide us with very valuable information that will help us improve our training for the next season. We are able to quickly see where our team members struggle so that we can increase our emphasis in those areas when we ramp up for the new year.

Puntos en contra

The only thing that we do not use is the rewards program. The gift cards that are available to select from limit our ability to use them because we have team members all around the world.

Respuesta de Playvox

Hi Tonya!
Thank you for taking the time to write a wonderful review. We know of the importance of a good QA process and we are continuously improving. G2 just named us leaders in call center quality assurance. Hope you are enjoying our last enhancements!

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: 5.001-10.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Nubank Review

Revisado el 1/3/2021

Was very good! Today we have very robust Quality analysis processes and I also realize that we are...

Was very good! Today we have very robust Quality analysis processes and I also realize that we are very close to PLayVox, when it comes to problem solving and feedback.

Puntos a favor

PlayVox is very easy to use and understand, it was easy to implement the tool and we have a very close contact between support and contractor.

Puntos en contra

Unfortunately playvox has some configurations that make it impossible for us to change them within a short period of time, the platform could also be better in the efficiency of carrying out quality and data monitoring.

Alternativas consideradas

Eureka, Twilio, Klaus, Zendesk y NICE CXone

Razones para cambiar a Playvox

For the price offered and also for the ease of implementation of the Tool.

Respuesta de Playvox

Thank you for your review! Your feedback helps us deliver an even better product. We are actively listening to what our customers need and will definitely take your recommendation into consideration. I will pass this recommendation on to our product team and they will evaluate this (feature/enhancement). Feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!

Kristy S.
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Playvox as a Customer service agent

Revisado el 16/10/2020

Puntos a favor

This product is overall easy to use. Email, updates and fun ways to use Karma points with staff. This gives staff a positive reinforcement to do a great job at work.

Puntos en contra

I think that the applications should be easier to find. Larger icons to locate items you are looking for.

Respuesta de Playvox

Hi!
Thank you for your review. We're glad you're enjoying our Motivation Product. We firmly believe incentives and recognition help inspire greater team performance, and our customized digital badges are a fun way to recognize team members for outstanding results.

Daulet T.
Calificación general
  • Sector: Logística y cadena de suministro
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Review of using Playbox

Revisado el 16/10/2020

I have been working for more than 8 months and have never complained about this program. This...

I have been working for more than 8 months and have never complained about this program. This program works perfectly

Puntos a favor

Convenient for tracking the quality of work

Puntos en contra

User-friendly software and easily accessible. Everything is clear and easy to use.

Alternativas consideradas

Kustomer

Razones para cambiar a Playvox

This program works perfectly so no alternatives were considered

Respuesta de Playvox

Hi Daulet!
Thank you for taking the time to write a review. I'm glad you find Playvox to be a powerful and easy-to-use tool to drive your quality management program. We love hearing from our customers, so feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!

Brenno V.
Calificación general
  • Sector: Banca
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Evaluating made easier

Revisado el 25/2/2021

We spent valuable time with our previous quality assessment method, and playvox was basically a...

We spent valuable time with our previous quality assessment method, and playvox was basically a revolution inside the company. It's also easier to train other people to use, and it consolidates very important data that help us improve the quality of our analysis within our squad. We recently more than doubled the number of people evaluating their peers, and it was a smooth process. Some doubts naturally came, but within a couple of days everybody was able to use the tool in a proper manner.
The integration between Looker (our data tool) and playvox allows us to measure our team regarding quality of the analysys, our previous methods made data handling very difficult. Not to mention playvox's own graphics and collection of data. The "reports" part in Playvox is also really helpful in determining the total of evaluations per team in a time period. By using this tool we can reassure the team that every evaluation is being done properly, in the right numbers and in a timely fashion.

Puntos a favor

I like that it's way easier to evaluate peers through playvox than it was with our previous method. We can also make better data analysis, and the process is faster. Training people to use Playvox is also not complicated at all. It's also very easy to train people to use it, since the tool is pretty much straight forward.
Some wise guy said that the devil is within the details, and I really like the animation that appears when we complete the weekly workload! Clicking in evaluations we are able to access previous analysys and correct something that may be wrong, but I'll discuss that further in the next questions.
And even though few people within my organization use it, I quite enjoy the possibility of personalization, when you can put your picture in your profile.

Puntos en contra

Sometimes I encounter some difficulties while looking for previous evaluations, but I'm already in touch with those responsible for playvox support in my company. That's troublesome because sometimes mistakes occur during the evaluation and we need to check thoses evaluations again, which can take a while because of those filters that aren't that clear to use.

Respuesta de Playvox

Hi Brenno!
Thank you for taking the time to write a review. I'm glad you find Playvox to be a powerful and easy-to-use tool to drive your quality management program. We love hearing from our customers, so feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!
Please let us know if those issues you were facing were solved by our support team.

Mostrando 5 opiniones de 71 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Playvox

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Playvox.

Playvox ofrece los siguientes planes de precios:

Los clientes habituales de Playvox son:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Playvox admite los siguientes idiomas:

inglés

Playvox admite los siguientes dispositivos:

Playvox se integra con las siguientes aplicaciones:

Freshdesk, Help Scout, Helpshift, Intercom, Kustomer, LiveChat, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Talkdesk, Zendesk

Playvox ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Playvox.