CompanyHub

4,7 (22)
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Customer Relationship Management para equipos de ventas

Sobre CompanyHub

CompanyHub es un sistema de gestión de relaciones con los clientes (CRM) que ofrece a los equipos de ventas una plataforma única y centralizada desde la cual puedan administrar los clientes potenciales y la actividad de canalización de ventas. Incorporando seguimiento de correo electrónico, programación de correo electrónico y tecnología de creación de informes, CompanyHub tiene como objetivo ofrecer una solución inteligente de CRM.

Con el fin de administrar los clientes potenciales con eficacia, CompanyHub equipa a los usuarios con sugerencias de seguimiento inteligentes, una vista de contacto de 360° y funcionalidad de seguimiento y sincronización de correo electrónico. Al sincronizar y rastrear la actividad del correo electrónico, CompanyHub permite a los usuarios capturar y crear prospectos automáticamente, así como rastrear las aperturas del correo electrónico y clics de vínculos con precisión. Dado que CompanyHub rastrea las conversaciones con clientes potenciales, los usuarios pueden recibir recordatorios de seguimiento después de un largo periodo de inactividad o falta de interacción con los prospectos de ventas.

Para mejorar la productividad del usuario, CompanyHub permite a los usuarios organizar prospectos fácilmente usando filtros y campos personalizados. Además, para mejorar aún más la experiencia del usuario, CompanyHub permite a los usuarios enviar, programar y personalizar correos electrónicos en grandes cantidades. CompanyHub también permite a los usuarios visualizar su canal de negociación, crear informes y analizar el rendimiento de ventas. Utilizando los informes de CompanyHub, los usuarios pueden obtener información práctica sobre el rendimiento del negocio. Además, con la seguridad de 5 niveles y el cifrado SSL, CompanyHub garantiza que todos los datos confidenciales se almacenan y gestionan de forma segura.


Imágenes

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CompanyHub

4,7 (22)
VS.
El más valorado

Precio inicial

US$ 21,00
mes
US$ 14,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

48
167

Integraciones

1
88

Facilidad de uso

4,7 (22)
4,5 (3.033)

Relación calidad-precio

4,8 (22)
4,4 (3.033)

Atención al cliente

4,9 (22)
4,4 (3.033)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

Pipedrive

4,5
#1 alternativa a CompanyHub
Pipedrive es una herramienta de software de CRM en línea fácil de implementar que te ayuda a concentrarte en las...

Insightly

4,0
#2 alternativa a CompanyHub
Haz crecer tu negocio más rápido que nunca creando relaciones más sólidas con los clientes y gestionando las oportunidad...

Numbers

4,4
#3 alternativa a CompanyHub
Numbers es una aplicación de hojas de cálculo que está diseñada para ayudar a los equipos a crear tablas, gráficos,...

Streak

4,5
#4 alternativa a CompanyHub
Streak es el único CRM integrado completamente en tu bandeja de entrada de Gmail y funciona junto con todas las demás...

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(22)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,7/5
Asistencia al cliente
4,9/5

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Mostrando 5 opiniones de 22
Howard
Howard
Calificación general
  • Sector: Aprendizaje en línea
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Simple Powerful Customizable CRM that Doesn't Need a PhD

Revisado el 12/5/2022

Customer service has been quick, courteous and helpful since day 1

Customer service has been quick, courteous and helpful since day 1

Puntos a favor

Right out of the box, it's super simple to set up and onboard. It's field based, so you can customize it in an infinite number of way. I run 3 different companies and can differentiate each lead / contact in the the system according to the Project (my company) they are associated with. I can run multiple email addresses too to match to each of my organizations - I haven't seen that elsewhere. Also, the founders of Company Hub are behind Integrately, so Company Hub integrates with every other platform (thousands) that uses integrately.

Puntos en contra

Cost estimates and invoicing are rudimentary so I use a secondary tool for that and the tool I use, doesnt integrate.

Annabelle
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Wish I had found this years ago - Instant efficiencies for a micro business - intuitive and...

Revisado el 21/4/2020

I have been looking for a solution for years and this ticked ALL the boxes including an acceptable...

I have been looking for a solution for years and this ticked ALL the boxes including an acceptable price and not too technical. The interface is so user friendly and intuitive that it is so easy to learn/pick up.
We have managed to create our own workflows and processes within the system and know although it is early days we will step by step be able to benefit in additional sales from the automation available.

Puntos a favor

The ability of seeing all email correspondence and notes, tasks on one page. Also the ability to send individual emails using great templates you can create and to send bulk emails. The ability to customise every screen and create additional "tables" of data. The flexibility of the data means you can search and filter for pretty much any sector. I really cannot see how this would not be an option for the majority of businesses and industries. The livechat & email support has been literally instant and this has really helped with the install and set up.

Puntos en contra

I feel a SMS function would be beneficial as well as a word processor so you can generate/print letters/documents/templates also the ability to VIEW the files attached to a Contact as can only download presently. All these would be nice to haves and I hope will be in the developers "TO DO" list,

Alternativas consideradas

Insightly y Pipedrive

Razones para cambiar a CompanyHub

The help was instant and the support. The userface is so clean and simple and intuitive. The short videos made it so simple to set up without using an expert. Ability to send emails and track - bulk emails - templates - an ipad app for the surveyors out in the field. It does all we needed it to do. Good price.
SaKiran
SaKiran
Calificación general
  • Sector: Organización de eventos
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

The company hub has a very interactive interface &I'm able to view reports that were not...

Revisado el 2/5/2017

Puntos a favor

it's easy to comprehend and use, We can Customisation the tool based on your requirement. Assigning tasks to my teammates has become so much easier.Excellent support from the team.

Puntos en contra

Software should also have white labeling.

Need a lot of improvement like synchronizing with MailChimp.

Creating Email templets.

Creating Roadmap.

An
An
Calificación general
  • Sector: Marketing y publicidad
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Modern interface with Traditional Function

Revisado el 22/8/2021

Only good with their automation tools support to marketing function more than focus on sales....

Only good with their automation tools support to marketing function more than focus on sales. Forecast doesn’t offer you weighted deal. Deal more for storage than guide you moving forward. Lack of table view with column chosen in Contact. Totally this is hybird CRM as traditional CRM function with Modern Interface plus Automation. Not a good experiences with Companyhub

Puntos a favor

The Page Layout set up as three-section for Task-Data-Deal help you easy to organize the information and have an overview of your own data to guide you moving forward. The automation function help the marketing team OR the logic sales to set up and automate work without doing stuff. Custom Fields with Section and Details enable you to set up data in a box with deep information to you.

Puntos en contra

They not have the short keywords to add task/deal/ contact it only add fast if you have already in the space as Taka/ deal/ contact. Report is lazy, there just the interface of your data not provide deep to know the weighted deal, your data type, change/ process of your work, activity. Goals tracking is lag and not visible enough to let you know directly to work. You can’t uninstall their app after had plugged in.

Arlène
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A CRM platform that does a lot

Revisado el 14/8/2021

For the most part, my experience with CompanyHub has been positive

For the most part, my experience with CompanyHub has been positive

Puntos a favor

I have been using CompanyHub as the CRM tool I rely on to manage contact and my sales pipeline. I really like that the platform does a lot and it does it well. In particular, I'm a fan of the user interface that is clean and relatively easy to use – unlike other CRMs, which have quite the learning curve.

I'm a fan of a contact "history", which shows everything that has happened with that person or company over time (like when I emailed them – and what I emailed – and much more), as well as the Hotness feature which enables me to easily add whether a lead is cold, warm, hot or very hot and lets me take additional steps such as adding an automated reminder for a follow-up.

The mobile app is a big plus because it lets me take care of business whenever I want, even when I'm not in front of my computer.

Generally, I think that CompanyHub is a good solution for both beginners and CRM experts alike.

Puntos en contra

There are limitations in terms of what the web forms created with CompanyHub look like and the features they include. Additionally, the Analytics and Automation features have some shortcomings too, which can make it a little challenging to carry out certain steps in CompanyHub.

Mostrando 5 opiniones de 22 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre CompanyHub

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre CompanyHub.

CompanyHub ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 21,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de CompanyHub son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

CompanyHub admite los siguientes idiomas:

alemán, checo, chino, chino tradicional, coreano, danés, español, finés, francés, hebreo, húngaro, indonesio, inglés, irlandés, italiano, japonés, neerlandés, noruego, polaco, portugués, ruso, sueco, tailandés, turco, ucraniano, árabe

CompanyHub admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

CompanyHub se integra con las siguientes aplicaciones:

Gmail

CompanyHub ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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