Sobre iGMS

¿Estás buscando automatizar la administración de tu alquiler vacacional Airbnb con una aplicación inteligente?

Aumenta tu productividad e ingresos con la primera aplicación móvil de alquiler vacacional Airbnb integral, que admite la administración de múltiples cuentas de Airbnb.

¿CÓMO AYUDA AIRGMS?
Las potentes herramientas de mensajería de AirGMS te permiten manejar tu comunicación desde una única plataforma. Combinado con este panel de control del calendario, obtienes una vista completa de 360 grados de todo tu negocio y programa. Puedes administrar reservas, precios, reseñas, claves, informes financieros e incluso programar tareas de limpieza para tu equipo.

CARACTERÍSTICAS DE GESTIÓN DE ALQUILERES VACACIONALES DE AIRBNB:
— Sincronización multiplataforma (sincronización con cualquier plataforma de terceros como VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24, etc., a través de iCal).
— Mensajería automatizada (comunicación automática en el check-in, check-out, etc.).
— Gestión de varias cuentas de Airbnb (no es necesario iniciar sesión/cerrar sesión cada vez).
— Calendario múltiple (mantenerse al tanto de la actividad diaria).
— Comunicación directa (bandeja de entrada única para chats + plantillas).
— Actualizaciones de precios (cambio de precios directamente desde el calendario múltiple).
— Tareas operativas (notas de cosas que se deben hacer y tareas para cada reserva).
— Gestión del equipo (proporcionar acceso al personal de asistencia para la coordinación).
— Revisiones automatizadas (uso de plantillas y envío de revisiones en piloto automático).
— Creación de informes financieros (seguimiento de las operaciones financieras).

PRUÉBALO GRATIS.
Prueba AirGMS y observa cómo tu negocio de administración de Airbnb se puede automatizar instantáneamente con esta aplicación de software de alquileres vacacionales. Te sorprenderás de cuánto tiempo y esfuerzo puedes ahorrar con una sola aplicación.

Ponte en contacto con la empresa si tienes alguna pregunta o deseas programar una demostración: [email protected]
https://www.airgms.com

Precios desde:

US$ 1,00/mes

  • Prueba gratis
  • Versión gratuita
  • Suscripción

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Japón, Estados Unidos

Idiomas admitidos

español, inglés, italiano, japonés

Precios desde:

US$ 1,00/mes

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  • Versión gratuita
  • Suscripción

Imágenes

A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts
Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities
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Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Captura de pantalla de iGMS: Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities

Funciones

Características totales de iGMS: 45

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Admite iCalendar
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de canales
  • Asistencia por vídeo
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • CRM
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación con los huéspedes
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Declaraciones del propietario
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de la experiencia del huésped
  • Gestión de modelos
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de socios
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Gestión de viajes
  • Gestión multicanal
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Para alquileres vacacionales
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de clientes
  • Procesamiento de pagos
  • Programación automatizada
  • Programación de tareas
  • Programación del mantenimiento
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Sincronización de datos

Alternativas

monday.com

4,6
#1 alternativa a iGMS
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube, donde los equipos crean aplicaciones de flujo de trabajo en...

Hostaway

4,6
#2 alternativa a iGMS
Hostaway es una solución de gestión de canales para propiedades de alquiler vacacional que sincroniza automáticamente...

MyVR

4,9
#3 alternativa a iGMS
MyVR es una solución de gestión de alquileres de vacaciones para propietarios, administradores y empresas, que ofrece a...

eviivo

3,8
#4 alternativa a iGMS
eviivo es un sistema de gestión de reservas y canales que permite que las pequeñas empresas de hostelería y turismo...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(180)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,5/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,6/5

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Mostrando 5 opiniones de 180
Pat L.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Features & Value

Revisado el 28/3/2020

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the...

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Puntos a favor

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Puntos en contra

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Respuesta de iGMS

Hello Pat,

Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you!

Best,
iGMS Team

Kent A.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

From 20 to 2 hours

Revisado el 26/2/2020

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they...

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Puntos a favor

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.

Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.

In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Puntos en contra

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Respuesta de iGMS

Hello Kent,

Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!

Regards,
iGMS Team

Saad M.
Calificación general
  • Sector: Hostelería
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Revisado el 18/9/2018

Puntos a favor

Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Puntos en contra

Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Respuesta de AirGMS

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

Kim P.
Calificación general
  • Sector: Propiedad inmobiliaria
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado Semanalmente durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Great Software!

Revisado el 12/12/2020

This software has helped us interface 2 marketing platforms so that we can maximize our bookings.

This software has helped us interface 2 marketing platforms so that we can maximize our bookings.

Puntos a favor

This software is a great service for managing our STR! Easy to use and manage. We are very Happy with it!

Puntos en contra

The thing I like the least about iGMS is I never can get customer service on the phone. They only email back.

Respuesta de iGMS

Dear Kim,

Thank you for taking the time and reviewing your experience with iGMS. We are delighted to know that our app serves you well, we are constantly working to imporve it. As for the customer support team, we don't provide phone support but Customer experience team is available online: Monday - Friday 24h, Saturday - Sunday: reply within 48 hours. Looking forward to connecting with you!

Best,
iGMS Team

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado Mensualmente durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Pros and Cons of iGMS

Revisado el 27/6/2020

My overall experience with iGMS has been very productive,promising and gratifying. This program is...

My overall experience with iGMS has been very productive,promising and gratifying. This program is user friendly it is easy to follow ,well versed in the the process of step by step applications making it easy to maneuver and excel in the process, a definite plus and value in my life!

Puntos a favor

The features I enjoy most with this software is the Journal key because it gives quick access to the demographics and history of the client without having to go into the document.

Puntos en contra

The part I like the least of this software is the complete feature because once you use it you can no longer go in to revise, you have to send a request and wait for at least 24 hours for the update and only then can you add or change any of the demographics.

Respuesta de iGMS

Hello,
Thank you for such a thourough review and for chosing iGMS. It is a great news that our app lessens your workload while saving more time for essential business activities. If you have any specific suggestions to make, feel free to send them at [email protected], we reguralry inform our produc team about our customers' ideas. We also highly recommend to subscribe to our blog to stay informed and supported by our tips and articles https://www.igms.com/blog/.

Best,
iGMS Team

Mostrando 5 opiniones de 180 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre iGMS

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre iGMS.

iGMS ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 1,00/mes
  • Modelo de precios: Gratis, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

No tenemos información sobre las características de iGMS

Los clientes habituales de iGMS son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1000, 1001+

iGMS admite los siguientes idiomas:

español, inglés, italiano, japonés

iGMS admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de iGMS

iGMS ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, 24/7 (asistencia directa), Chat

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