Officetrax Facilities

4,1 (38)
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Gestión de instalaciones basada en la nube; más que solo CMMS

Sobre Officetrax Facilities

Officetrax proporciona una solución basada en la nube que ayuda a los administradores de las instalaciones a manejar múltiples ubicaciones, proveedores y clientes a través de una sola interfaz, conectando a cada miembro del equipo en tiempo real. Al igual que un asistente virtual para flujos de trabajo de negocios, Officetrax permite que los usuarios realicen tareas de automatización, creación de informes y análisis para ayudar a reducir los costos y mejorar la eficiencia dentro de las instalaciones.

Officetrax ofrece todas las herramientas disponibles para los usuarios desde su dispositivo favorito, sin importar dónde se encuentren. Los usuarios pueden adjuntar imágenes desde el sitio, recibir alertas sobre el progreso del trabajo y cerrar el trabajo tan pronto como esté completo. Equipos enteros pueden ver toda la información de mantenimiento en un solo lugar y los líderes de los equipos pueden ver instantáneamente si el trabajo está atrasado, en qué se está trabajando y a qué podrían tener que hacer un seguimiento. Los usuarios pueden rastrear partes, realizar compras y transferencias y optimizar los niveles de inventario.

Los usuarios pueden crear, asignar, despachar y administrar órdenes de trabajo ilimitadas y los proveedores de servicios pueden aceptar y administrar todas las órdenes de trabajo con Officetrax. Los usuarios también pueden crear cronogramas automáticos de mantenimiento preventivo que despachan órdenes de trabajo en función de desencadenantes comerciales y de fecha. Las organizaciones tienen la capacidad de ser ecológicas al tener todo en la nube, desde facturas hasta informes, lo que permite a los usuarios cargar todos los archivos relevantes, registrar notas importantes e incluso administrar calendarios.


Imágenes

Officetrax Facilities Software - 1
Officetrax Facilities Software - 2
Officetrax Facilities Software - 3
Officetrax Facilities Software - 4
Officetrax Facilities Software - 5
Officetrax Facilities Software - 6
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Officetrax Facilities Software - 8
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Vídeo de Officetrax Facilities
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Officetrax Facilities

4,1 (38)
VS.
El más valorado

Precio inicial

US$ 24,00
mes
US$ 40,00
mes

Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
Versión gratuita
Prueba gratuita

Funciones

43
159

Integraciones

No se han encontrado integraciones
6

Facilidad de uso

4,0 (38)
4,5 (1.493)

Relación calidad-precio

4,0 (38)
4,6 (1.493)

Atención al cliente

4,4 (38)
4,6 (1.493)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

EZOfficeInventory

4,6
#1 alternativa a Officetrax Facilities
Software de administración de instalaciones con seguimiento de inventario, órdenes de compra, mantenimiento, escaneo de...

MaintainX

4,8
#2 alternativa a Officetrax Facilities
MaintainX es un software de digitalización de procedimientos y órdenes de trabajo con prioridad para dispositivos...

UpKeep

4,6
#3 alternativa a Officetrax Facilities
UpKeep es un CMMS móvil para instalaciones que permite a los usuarios gestionar equipos, asignar órdenes de trabajo,...

Limble CMMS

4,8
#4 alternativa a Officetrax Facilities
Limble CMMS es un CMMS (sistema de gestión de mantenimiento computarizado, por sus siglas en inglés) con versión móvil...

Opiniones

Calificación general

4,1 /5
(38)
Relación calidad-precio
4,0/5
Funciones
3,9/5
Facilidad de uso
4,0/5
Asistencia al cliente
4,4/5

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Mostrando 5 opiniones de 38
andrew
Calificación general
  • Sector: Petróleo y energía
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Officetrax

Revisado el 4/5/2017

My overall experience with officetrax has been wonderful. My account specialist rep has been...

My overall experience with officetrax has been wonderful. My account specialist rep has been absolutely essential in the process. If there is one thing that truly takes away from the experience, it is the limited ways to use Officetrax. As a dispatcher for a fueling retailer, I am constantly receiving calls outside of the office, but can not use Officetrax on my Iphone or MacBook. This is a major problem for me, especially when taking vacation, or out sick.

Puntos a favor

Officetrax is very easy to use and can be customized to fit the specific needs of any business. Invoicing through Officetrax is very intuitive.

Puntos en contra

Exclusive to internet explorer (full functionality). This is my chief complaint about Officetrax and the one thing that could take the experience to the next level. With all the operating systems available, it is very frustrating that I can not perform the basic functions of Officetrax on the go; either on my phone or tablet.

Respuesta de Core 7 Technologies

Andrew,
First of all, thank you so much for leaving us a review! We’re glad your experience working with us has been wonderful – we pride ourselves on creating meaningful partnerships with our customers.
I would like to point out that while the version of Officetrax you use is limited in use (can’t use on Mac or iPhone), we have a new version this year that works across all devices and systems! Our Account Specialists will reach out shortly to show you how it works and discuss your interest in it – we think you’ll like the ability to use on your Mac in Safari!

Carol
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Favorite

Revisado el 14/5/2019

OfficeTrax allowed me to leave an antiquated system years ago, and when starting our current...

OfficeTrax allowed me to leave an antiquated system years ago, and when starting our current company gave us the opportunity to grow past spreadsheets. We are able to effectively track and complete work orders based on our client's Service needs!

Puntos a favor

Ease of entering and tracking work orders from inception to completion. There is never a question where the work order is in the workflow. This system has all you need and if something isn't there they can and will customize your profile. It also does not cost to have vendors sign in and submit their documents/ Invoicing.

Puntos en contra

While it is hard to find something negative about this software, I do think that the ability to add or customize status' and the work order page by our client's needs.

Marion
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 3.0 /10

Officetrax is missing end to end solutions for national service providers

Revisado el 2/4/2018

no

no

Puntos a favor

"generally" easy to use.

Puntos en contra

There are many cons, but to summarize at a high level:

- We are a National (and Canadian) provider of electrical services. Our sub-contractor electricians generally do not provide us with zip codes for their service areas. It would be nice if Officetrax had the ability to dispatch based on counties and geographic regions (ie: NE Oklahoma).
- The reporting functionality is horrible. All I get is a data dump that I have to manipulate myself in Excel.
- Tracking which customers have paid us and which subcontractors we need to pay is impossible in Officetrax. I have to do it all via Excel.
- The Timeout function is annoying. There is no save feature so if we step away from our desk for too long all of our work is lost.
- We should have the ability to build our own pull-down menu fields (example: the Dispatch Status field)
- When looking at ALL work orders it is difficult to tell which are in Invoice Pending status unless you click on each individual work order.
- Notification flags are missing - when a WO is placed in Invoice Pending status it would be nice for the person/dept in charge of creating an invoice to receive a notification email that is auto generated.
- When employee A opens a work order, and Employee B adds notes to the WO Feed, employee A should receive an email notice that the WO has been updated.

Respuesta de Core 7 Technologies

Hi Marion,

Thank you for taking the time to leave us this feedback! We're so sorry to hear that you were having trouble. Your Account Specialist has already been in touch and we hear that a lot of the cons were addressed immediately for you. Feel free to reach out to us any time you have a question or need any help!

Jeffrey
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

A great overall product!

Revisado el 9/12/2021

Great experience on both sides of the portal! Awesome support an the capabilities are endless.

Great experience on both sides of the portal! Awesome support an the capabilities are endless.

Puntos a favor

Inclusive tracking, messaging, follow up capabilities, billing, tracking etc

Puntos en contra

Does not run on anything other than Internet Explorer at full performance. If booted off or closed, you cannot jump back on. You have to wait approx. 5 minutes for the program to allow you to log back on. When you do a search by tracking, location or request number, you cannot hit the taks tab to re-populate the entire list. You must wait.

Caroline
Calificación general
  • Sector: Automoción
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Previously managing call requests thru Excel, now using a very cost efficient, robust program...

Revisado el 4/5/2017

Puntos a favor

Historical Data; Electronic work requests submitted from the Retail locations very clear; Reporting functionality is easy

Puntos en contra

Implementing changes to the platform is not easy and we do not get the benefit of other user's ideas/changes; The cost of these change implementations as well.

Respuesta de Core 7 Technologies

Caroline,
Thank you very much for the review! We take our customer’s feedback to heart to make sure we continually improve on Officetrax. With that being said, I am excited to say that in our new version of Officetrax you will be able to benefit from other users’ ideas with more regular updates and new features. I believe you’ve already been in discussions with our team on moving to this new package and we will follow up to make sure that is still the case!

Mostrando 5 opiniones de 38 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Officetrax Facilities

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Officetrax Facilities.

Officetrax Facilities ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 24,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Officetrax Facilities son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Officetrax Facilities admite los siguientes idiomas:

inglés

Officetrax Facilities admite los siguientes dispositivos:

No tenemos información sobre los tipos de integración de Officetrax Facilities

Officetrax Facilities ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat

Categorías relacionadas

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