
Sobre Salesflare
Salesflare es una solución de gestión de relaciones con los clientes (CRM) basada en la nube y dirigida a startups y pequeñas empresas. Ha sido diseñada para automatizar la introducción de datos y eliminar la necesidad de que los usuarios introduzcan manualmente datos de empresas, contactos, reuniones y llamadas.
Salesflare recopila automáticamente detalles de las empresas y datos de contacto. Para ello extrae información de textos y firmas de correo electrónico, perfiles de redes sociales y otras fuentes, eliminando así la necesidad de que los usuarios busquen e introduzcan la información manualmente. Los clientes son identificados automáticamente a partir de los contactos de las agendas telefónicas y correos electrónicos del equipo. Sus datos se comparten en una libreta de direcciones centralizada, aunque se mantiene el control de acceso a los contactos privados. Los usuarios también pueden ver las redes de contacto de sus compañeros. Gracias a la conexión con las aplicaciones de calendario de los usuarios y los registros de teléfonos móviles, Salesflare también es capaz de registrar reuniones y llamadas, así como de almacenar en carpetas individuales todos los archivos y documentos intercambiados con los clientes.
Salesflare presenta automáticamente nuevas oportunidades para los usuarios mostrando aquellas oportunidades que requieren de una acción. Las oportunidades se pueden ver tanto en la vista de etapas como en la vista de línea de tiempo, que presenta el historial de contactos completo a todos los miembros del equipo participantes. Los usuarios pueden actuar de inmediato, programar un seguimiento para más adelante o asignar el contacto a otro miembro del equipo. La solución supervisa la participación del cliente y permite adaptar el seguimiento, ya que envía a los usuarios notificaciones en tiempo real cuando un cliente abre un correo electrónico, visita el sitio web o hace clic en un enlace.
Precios desde:
US$ 29,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Andorra, Emiratos Árabes Unidos, Afganistán, Antigua y Barbuda, Anguila, Albania, Armenia, Curazao, Angola, Antártida, Argentina, Samoa Americana, Austria, Australia, Aruba, Islas Åland, Azerbaiyán, Bosnia y Herzegovina, Barbados, Bangladés, Bélgica, Burkina Faso, Bulgaria, Baréin, Burundi, Benín, San Bartolomé, Bermudas, Brunéi, Bolivia, Caribe neerlandés, Brasil, Bahamas, Bután, Isla Bouvet, Botsuana, Bielorrusia, Belice, Canadá, Islas Cocos, República Democrática del Congo, República Centroafricana, República del Congo, Suiza, Costa de Marfil, Islas Cook, Chile, Camerún, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Cabo Verde, Curazao, Isla de Navidad, Chipre, Chequia, Alemania, Yibuti, Dinamarca, Dominica, República Dominicana, Argelia, Ecuador, Estonia, Egipto, Sáhara Occidental, Eritrea, España, Etiopía, Finlandia, Fiyi, Islas Malvinas, Micronesia, Islas Feroe, Francia, Gabón, Reino Unido, Granada, Georgia, Guayana Francesa, Guernesey, Ghana, Gibraltar, Groenlandia, Gambia, Guinea, Guadalupe, Guinea Ecuatorial, Grecia, Islas Georgia del Sur y Sandwich del Sur, Guatemala, Guam, Guinea-Bisáu, Guyana, RAE de Hong Kong (China), Islas Heard y McDonald, Honduras, Croacia, Haití, Hungría, Indonesia, Irlanda, Israel, Isla de Man, India, Territorio Británico del Océano Índico, Irak, Irán, Islandia, Italia, Jersey, Jamaica, Jordania, Japón, Kenia, Kirguistán, Camboya, Kiribati, Comoras, San Cristóbal y Nieves, Corea del Norte, Corea del Sur, Kuwait, Islas Caimán, Kazajistán, Laos, Líbano, Santa Lucía, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesoto, Lituania, Luxemburgo, Letonia, Libia, Marruecos, Mónaco, Moldavia, Montenegro, San Martín, Madagascar, Islas Marshall, Macedonia del Norte, Mali, Myanmar (Birmania), Mongolia, RAE de Macao (China), Islas Marianas del Norte, Martinica, Mauritania, Montserrat, Malta, Mauricio, Maldivas, Malaui, México, Malasia, Mozambique, Namibia, Nueva Caledonia, Níger, Isla Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Países Bajos, Noruega, Nepal, Nauru, Niue, Nueva Zelanda, Omán, Panamá, Perú, Polinesia Francesa, Papúa Nueva Guinea, Filipinas, Pakistán, Polonia, San Pedro y Miquelón, Islas Pitcairn, Puerto Rico, Territorios Palestinos, Portugal, Palaos, Paraguay, Catar, Reunión, Rumanía, Serbia, Rusia, Ruanda, Arabia Saudí, Islas Salomón, Seychelles, Sudán, Suecia, Singapur, Santa Elena, Eslovenia, Svalbard y Jan Mayen, Eslovaquia, Sierra Leona, San Marino, Senegal, Somalia, Surinam, Sudán del Sur, Santo Tomé y Príncipe, El Salvador, Sint Maarten, Siria, Esuatini, Islas Turcas y Caicos, Chad, Territorios Australes Franceses, Togo, Tailandia, Tayikistán, Tokelau, Timor-Leste, Turkmenistán, Túnez, Tonga, Turquía, Trinidad y Tobago, Tuvalu, Taiwán, Tanzania, Ucrania, Uganda, Islas menores alejadas de EE. UU., Estados Unidos, Uruguay, Uzbekistán, Ciudad del Vaticano, San Vicente y las Granadinas, Venezuela, Islas Vírgenes Británicas, Islas Vírgenes de EE. UU., Vietnam, Vanuatu, Wallis y Futuna, Samoa, Yemen, Mayotte, Sudáfrica, Zambia, Zimbabue y otros 245
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
US$ 29,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Imágenes







Funciones
Funcionalidades totales de Salesflare: 146
Alternativas
Salesforce Sales Cloud

HubSpot CRM

Pipedrive

HubSpot Sales Hub

Opiniones
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- Sector: Recursos Humanos
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Prueba gratis
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Perfect Sales Pipline for Samll businesses and solopreneurs
Revisado el 3/12/2019
This is a great tool. It is intuitive to use and picks you up on the go, because you do not have to...
This is a great tool. It is intuitive to use and picks you up on the go, because you do not have to do a big intial import run of data or anything. It has just the right balance between features and the depth of their customizability. For a small company or soloprenneur, this simply is THE tool. also, If you ever outgrow anything it provides it runs on Zapier to provide integrations with more specialized tools. It all is held together by the Customer support, which is lovely to work with and provides tons of clear, useful advices and...well support.
Puntos a favor
This is build around your Email Inbox. It is perfect If you do not want to enter Data all the time but run a sales Pipeline. Salesflare claims to just adds Value without requiring to invest time in making this possible. I was critical at first and watched all the educational Videos on their youtube channel. Then I understood: Salesflare enables you to dissect Information from your mails and create customers, Comapnies (Accounts) etc. from it. Then you setup your Sales pipelines and create opportunities. Basically Salesflare keeps your sales activities up to date, because it lives on your Email communication. The concept works for me and with a new businescard scanner available just now, it makes setting up new prospect data even easier and saves me time. The Best thing is, the Customer support is just awesome. I git replies to any and all of my questions and schould I ever come across something not possible I most often got an Ide on how to work around something I was missing.
Puntos en contra
Honestly, there is not much. I came across two bugs, which have been fixed since then (wich is great). None of them was a dealbreaker. I find it a bit Pricy for a startup when I plan to bring assistants in which are working only a couple of hours per Week ... but then again Salesflare simply is worth the money.
Razones para cambiar a Salesflare
Salesflare seemed ideal regarding sizing, features, scope and weight for my purposes. The other tools were to big and to heavy for a lightweight, quick on-the-go approach I required for my purpose.
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Powerfully simple CRM, allowing sales and solopreneurs to focus on selling
Revisado el 2/1/2020
Sales operational issues. There was too little time for too many administrative tasks, which left...
Sales operational issues. There was too little time for too many administrative tasks, which left us with less time for actual customer dialogue. Needless to say we had less sales than we could have. Salesflare changed that.
Puntos a favor
The seamless Google integration, the fully functional mobile app, and the possibility to endlessly enhance capabilities with integrations.
Puntos en contra
A proper email sequence/drip functionality is missing. Campaigns are really strong, though, as well as easy to implement.
Alternativas consideradas
Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Close, Nimble, HubSpot Sales Hub y HubSpot CRMRazones para elegir Salesflare
At that time Pipedrive had been standing still for a while from a features perspective and the mobile experience wasn't really robust on Android. Salesflare - with its seamless Google integration quietly works in the background and provided a strong alternative to our prior system.Software anterior
PipedriveRazones para cambiar a Salesflare
Each of those other offering have their own sets of strengths of weaknesses. At the end Salesflare simply was a near-perfect match with what we needed at a cost that more than matched the offering.- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Is Salesflare a reliable CRM?
Revisado el 7/6/2022
It is very easy to use and very affordable compared to other CRM software.
It is very easy to use and very affordable compared to other CRM software.
Puntos a favor
It is very easy to use pipeline. With LinkedIn you can send emails and contact your customers. It is fully automated what you need to do is to add data and everything will be done by the software. It can i
Puntos en contra
The system has bugs, it is very slow and has infected my device but luckily i fixed it.
- Sector: Productos farmacéuticos
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
On the right path
Revisado el 20/9/2018
Salesflare seems very promising and I believe they are on the right path. It might be just a little...
Salesflare seems very promising and I believe they are on the right path. It might be just a little bit longer until it can compete with larger CRMs but they have done well with their integrations and some of the key features.
Puntos a favor
I like the visualization the most. It's so easy to see your funnel and progress toward the goals which keeps motivation high. It integrates with a lot of other services and there is an iOS app which makes it useful on the go. I love the gmail integration and how it tracks the company and the other potential contacts.
Puntos en contra
It's still a bit difficult to use, they are ironing things out as they go but it's young company and some of the functionality is still a bit clunky. I use it in conjunction with other CRMs to add details to contacts and track emails.
Respuesta de Salesflare
Hello there! We've made a ton of UX improvements based on user feedback since you gave us this review (plus we added some of those key features you were maybe looking for), so let us know how we're doing with that. There's always room to do better. :)
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Less input, fairly easy to use
Revisado el 27/4/2022
Puntos a favor
The premise for Salesflare is that it reduces the need to enter data into the system, especially when you have to add new leads to your system. It does this by integrating with email systems and scanning emails for signatures that contain phone numbers, addresses, etc. It does this well. Other integrations with e.g. calendly and the calendar apps ensure that booked meetings are always logged. You can organise your pipeline visually in different stages which makes it easy to get an overview.
Puntos en contra
I also tried to use Salesflare in a B2C context but unfortunately it doesn't thrive there because the fields like company name are crucial for the working of the system. Salesflare also created a feature for email marketing a while ago but when I tested it, it was lacking features such as reply-detection so I stuck with my other tool.
Preguntas frecuentes sobre Salesflare
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Salesflare.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Salesflare?
Salesflare ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 29,00/mes Mira los planes de precios
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Salesflare?
Los clientes habituales de Salesflare son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
P. ¿Qué idiomas admite Salesflare?
Salesflare admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Salesflare es compatible con dispositivos móviles?
Salesflare admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Salesflare?
Salesflare se integra con las siguientes aplicaciones:
Better Proposals, Box, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, HubSpot Marketing Hub, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Slack, Stripe, Teamwork, Trello, Twitter, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk, iCloud
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Salesflare?
Salesflare ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
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- Software CRM
- Software CRM online
- Software de gestión de ventas internas
- Herramientas de email marketing
- Software de gestión de contactos
- Sistemas automatizados de ventas
- Herramientas de administración de leads
- Software para pronóstico de ventas
- Software para Capacitación de ventas
- Software de análisis predictivo de leads
- Herramientas de captación de leads
- Herramientas de generación de leads
- Software de marketing de cuentas
- Herramientas de lead nurturing
- Software CRM inmobiliario
- Software de seguimiento comercial