
Sobre Salesflare
Salesflare es una solución de gestión de relaciones con los clientes (CRM) basada en la nube y dirigida a startups y pequeñas empresas. Ha sido diseñada para automatizar la introducción de datos y eliminar la necesidad de que los usuarios introduzcan manualmente datos de empresas, contactos, reuniones y llamadas.
Salesflare recopila automáticamente detalles de las empresas y datos de contacto. Para ello extrae información de textos y firmas de correo electrónico, perfiles de redes sociales y otras fuentes, eliminando así la necesidad de que los usuarios busquen e introduzcan la información manualmente. Los clientes son identificados automáticamente a partir de los contactos de las agendas telefónicas y correos electrónicos del equipo. Sus datos se comparten en una libreta de direcciones centralizada, aunque se mantiene el control de acceso a los contactos privados. Los usuarios también pueden ver las redes de contacto de sus compañeros. Gracias a la conexión con las aplicaciones de calendario de los usuarios y los registros de teléfonos móviles, Salesflare también es capaz de registrar reuniones y llamadas, así como de almacenar en carpetas individuales todos los archivos y documentos intercambiados con los clientes.
Salesflare presenta automáticamente nuevas oportunidades para los usuarios mostrando aquellas oportunidades que requieren de una acción. Las oportunidades se pueden ver tanto en la vista de etapas como en la vista de línea de tiempo, que presenta el historial de contactos completo a todos los miembros del equipo participantes. Los usuarios pueden actuar de inmediato, programar un seguimiento para más adelante o asignar el contacto a otro miembro del equipo. La solución supervisa la participación del cliente y permite adaptar el seguimiento, ya que envía a los usuarios notificaciones en tiempo real cuando un cliente abre un correo electrónico, visita el sitio web o hace clic en un enlace.
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Funciones
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Alternativas
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Opiniones
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- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
CRM for Sales
Revisado el 26/9/2018
Overall I’m thrilled. No more lost leads. No more forgetting what happened or when it happened. ...
Overall I’m thrilled. No more lost leads. No more forgetting what happened or when it happened. It conforms to my exact sales cadence. I’m so happy with it I have tried to convert all my friends who are entrepreneurs over to Salesflare – and no I’m not an affiliate of them so I don’t get paid. Oh, and did I mention that it keeps on improving? Yes, it does and when they roll a new feature out it has good documentation on it.
Puntos a favor
It is easy to use, easy to customize, and accomplishes EXACTLY what I need it to. I like that it is a CRM that specializes in Sales, because if you don’t have sales you don’t have a business. I have a sales cadence that is critical to follow. In Salesflare I can customize it to meet my exact cadence. But wait, that’s not all!!!! I can easily send an email campaign to my contacts. And the email program in Salesflare is AWESOME, you can customize your emails with contact names or business names. You can then track your emails.
Puntos en contra
When a program does all that Salesflare does it is hard to complain. But, you want a negative and I’d have to say that I can’t create a true Drip Campaign in Salesflare (it was never meant to be an email marketing software). And I would like the Tasks in my task list to be emailed to me, but since I’m in the program already this is not that big of a deal.

- Sector: Diseño gráfico
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 9.0 /10
Powerful Software for managing clients and leads
Revisado el 12/9/2018
Highly recommended if you are looking for a sales CRM that can integrate into your other systems...
Highly recommended if you are looking for a sales CRM that can integrate into your other systems and can streamline your teams methods for getting and retaining clients.
Puntos a favor
The biggest reason why we use Basecamp is it's simplistic and streamline interface when working with clients. This is our Go To CRM we use for managing projects along with our clients.
Salesflare has made it so that we can track leads for each of the project types that we have then we integrate this information with other programs we use. At every stage of the sales process we know exactly where the client is in the sales cycle and how far along they are before we think they will make a purchase. It's great!
Puntos en contra
It can seem daunting at first because it is so feature rich. But they have a well built out FAQ and instructions page, so with a little bit of time, you can quickly get up to speed and start benefiting from all of the tools they offer.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Otro durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
A CRM that is headed in the right direction
Revisado el 30/8/2019
Salesflare integrates well with whatever email you are using. I like the side bar information panel.
Salesflare integrates well with whatever email you are using. I like the side bar information panel.
Puntos a favor
This CRM is really made well for small businesses. It pulls in all your contact data from online sources and integrates it into your contact files.
Puntos en contra
This is an online web application. There is a mobile version and everything syncs well. The only thing i don't like it that it does not integrate with IFTTT.
Respuesta de Salesflare
Hey! I see you're liking Salesflare and gave us 3 stars just for the lack of IFTTT integration. Our customers usually use Zapier or Integromat, which do the same, but more for business instead of consumer use. I hope that helps you to have a 5 star experience!

- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Fast, easy and reliable. It does what it says really well with a really nice UI.
Revisado el 8/11/2017
It saves me a lot of time, keep track of email openings, that way I know when a lead or customer...
It saves me a lot of time, keep track of email openings, that way I know when a lead or customer sees my emails, also, I can see when they go to my website, which is great.
The pipelines are really visual and customizable so it should work for any kind of business.
It integrates well with IMAP, Outlook, Gmail and others, so you can track your communications in almost every email account.
Puntos a favor
Automates the lead data gathering and task making process, saving a lot of time. Also, it has smart reminders which are great for people like me that keep forgetting to do follow-ups.
The UI is well made so you don't need to take any tutorial to learn how to use it, also, it has a mobile app that will let you keep track of everything on the go.
Puntos en contra
Doesn't have in-app email and it lacks a lot of native integrations, even though that it has Zapier.
It is really good, but these two points are what is left for it to be great!
Respuesta de Salesflare
Hey Jose!
Just wanted to let you know that in-app emailing is there for a while now and native integrations are building up.
Hope we managed to hit your expectations for greatness!

- Sector: Ropa y moda
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Bare Bones But Dense With Features
Revisado el 13/9/2018
Puntos a favor
What I like the most about Salesflare is the direct integration into Gmail. While other CRMs offer amazing functionality and features, more often than not they require you to use their integrated email service. As a small business, we use Gmail for our communication, file management, and scheduling. Having a light-weight CRM directly integrated into Gmail makes client managment easier and that's the most important feature for us.
Puntos en contra
Salesflare does suffer from a lack of compatibility with other sales based software. For example, we use Leadworx for our outbound lead generation. Leadworx integrates with CRMs such as Salesforce and Zendesk but Salesflare is not compatible which means we need to go back and forth between platforms to manage our lead generation and account management. The point of using Salesflare, for us, is to limit the need to switch between platforms.
Respuesta de Salesflare
Hey Carlos! The Leadworx integration is there now for a while and it is quite extensive. Hope you enjoy it!
Preguntas frecuentes sobre Salesflare
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Salesflare.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Salesflare?
Salesflare ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 29,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Salesflare?
Los clientes habituales de Salesflare son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
P. ¿Qué idiomas admite Salesflare?
Salesflare admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Salesflare es compatible con dispositivos móviles?
Salesflare admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Salesflare?
Salesflare se integra con las siguientes aplicaciones:
Better Proposals, Box, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, HubSpot Marketing Hub, LinkedIn Sales Navigator, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Slack, Stripe, Teamwork, Trello, Twitter, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite, iCloud
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Salesflare?
Salesflare ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat
Categorías relacionadas
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- Herramientas de email marketing
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- Sistemas automatizados de ventas
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- Software para Capacitación de ventas
- Software de análisis predictivo de leads
- Herramientas de captación de leads
- Herramientas de generación de leads
- Software de marketing de cuentas
- Herramientas de lead nurturing
- Software CRM inmobiliario
- Software de seguimiento comercial