
Sobre Marsello
Goody es una solución de marketing automatizada y de fidelización del cliente que las pymes y las grandes empresas utilizan para crear programas de fidelización personalizados, comunicarse con los clientes y realizar un seguimiento del rendimiento comercial. Con Goody, los clientes pueden acumular puntos por las compras y luego canjearlos por recompensas. Como Goody está disponible para descargarse como una aplicación nativa en iOS y Android, los clientes pueden escanear y acumular puntos de forma rápida y sencilla.
Goody apoya las campañas sociales, ya que permite que los clientes reciban puntos de fidelidad a cambio de un "Me gusta" en una página de Facebook empresarial del usuario. Las campañas sociales de Goody tienen como objetivo mejorar el perfil de negocios en línea y alentar a los clientes a que regresen. Además de la promoción social, Goody hace posible que los usuarios interactúen con los clientes a través de campañas personalizadas de marketing por correo electrónico. Goody proporciona a los usuarios las herramientas para crear y enviar correos electrónicos basados en los datos recopilados, evitando así enviar un correo electrónico genérico a todos los clientes. Los usuarios comerciales pueden informar a los clientes sobre las ventas, enviar ofertas especiales a sus mejores clientes e invitar a que vuelvan a aquellos que no los han visitado por un tiempo.
La aplicación móvil Goody incluye beneficios tanto para el usuario empresarial como para el cliente. Todos los usuarios pueden crear una página de perfil compatible con dispositivos móviles para destacar información, incluidos horarios de atención al público, números de teléfono, sitios web, enlaces a redes sociales y recompensas disponibles. La aplicación móvil Goody garantiza que los clientes puedan buscar y acceder fácilmente a los perfiles de usuario.
Además, dado que Goody recopila datos de los clientes, los usuarios también obtienen información valiosa sobre el rendimiento de su negocio. Con Goody, los usuarios comerciales pueden conocer su base de clientes y cómo se comprometen con el programa de fidelización, así como determinar por qué los clientes regresan a su negocio. Como resultado, Goody proporciona información que los usuarios pueden aprovechar para personalizar los planes comerciales y de marketing en curso.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Mailchimp

Sendloop

Kangaroo

TapMango

Opiniones
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- Sector: Salud, bienestar y deporte
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 8.0 /10
Dermalogica Goody programme
Revisado el 28/2/2019
Puntos a favor
no lagging in the application, simplified by being able to edit the history of previous processors.
Puntos en contra
How you have to scan the card to redeem then re scan to add points
Respuesta de Marsello
Thanks Pania.
We're glad you're enjoying the use of services. We agree it's a bit cumbersome in your instance as it's manual, however we're always integrating with POS providers. If you're currently using Timely, we're working on a solution there - and hope to have something within the next few months.
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Consistent
Revisado el 9/5/2018
Puntos a favor
That's its easy to use, and you only need one card for many site, therefore more people are inclined to use it because it doesn't feel like another card
Puntos en contra
Doesn't link yet to the pos but this could change in the future. No one comes to see us at the cafe so the customer service could improve
Respuesta de Marsello
Hi Jusmena,
Firstly, thanks so much for your review! We really appreciate this.
Looking at your account you currently operate the check-in model. If you¿d like to start incentivising customers for dollars spent, we can totally do this! We do have a number of POS integrations, but it depends on what you currently operate.
We also have a check-in version which should work on your POS device, pending your PC is above windows XP.
Unfortunately, we don¿t do on-site visits any more, as the system has become very simple to operate. It¿s much easier to call you at a time that suits if you prefer?
Yet again, thanks for taking the time to review us, and do let us know if you like to whitelabel (customise) your apps or investigate POS options.
Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager
- Software usado Otro durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
Average , still not sure whether this is actually good for the business.
Revisado el 9/5/2018
Puntos en contra
Customers tend to spend time scanning or entering their email on to Goody Card and not paying for the transaction. This tends to hold back the other customers in the queue. During busy times, I do NOT ask customers to scan their Goody card. Infant I actually hope they don't scan their card and hold back other customers.
Respuesta de Marsello
Hi Rakesh, appreciate you taking the time to submit this response.
You have been a long-standing customer of ours, especially through the early days of our product, so it¿s truly great to still have the LJ brand and yourself on board. We take your comments very seriously, and we¿re committed to improving the process, especially at the point of sale.
That is why we are glad to announce we are integrating our product with common tools LJ uses, including Kounta. This is currently in development, and we expect it to be released within 2-3 months. We think this will speed up the process at the POS, so you can search customer accounts directly.
Looking at your account, you have registered a significant number of customers & you operate a high return rate. However, there is plenty we can do to improve your ROI, including activating your automated marketing features which will improve retention rates.
We would be help to guide you through this at a time that suits you?
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Facilidad de uso
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
New users
Revisado el 18/1/2019
I think a small printed brochure about Goody and outlining benefits of completing registration and...
I think a small printed brochure about Goody and outlining benefits of completing registration and installing the app etc would be good. We don't always have time to talk it through completely with customers if there are others waiting to make a purchase.
We are new to Goody and it is a learning exercise for staff and customers. Hopefully the ease of operation for both will improve in time.
Puntos a favor
It was easy to get up and running with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] talking me through the process. It is proving good to have a loyalty program that ties in with other small businesses in our town.
Puntos en contra
My staff are not finding it particularly easy sometimes, especially when customers have not registered online themselves and don't carry their card which makes it time consuming at POS. It would be good if the problems with xtra email addresses could be sorted.
It is a nuisance having to remember to click between POS and Goody windows but as we get used to it hopefully this will come routine.
Respuesta de Marsello
Thanks for your feedback Brenda, this will be shared directly with our product team.
Unfortunately, xtra.co.nz issues persist across all New Zealand businesses, and we've tried our best to ensure deliver ability to this email provider. We will keep working with them on this, but the issue does exist for all xtra users and email providers here in NZ.
Thanks for your feedback and let us know if we can do anything else to help.
Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager
- Sector: Hostelería
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Goody
Revisado el 20/9/2018
Mediocre. Easy for the customer, not user friendly for me
Mediocre. Easy for the customer, not user friendly for me
Puntos a favor
All in one, multi location, easy for customer
Puntos en contra
Hard to make special offers / one off opportunities for our customers. Ask for support via chat or email, get no reply
Respuesta de Marsello
Thanks for your honest review Angie. I can appreciate where you're coming from and agree we can do more to make our software more user friendly. We'll be making significant changes over the next 12 months to work on this. I've notified our support team to get in touch, should you wish to attend any free software training.
Yet again, thanks for your review and we've taken your feedback on board.
Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager
Preguntas frecuentes sobre Marsello
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Marsello.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Marsello?
Marsello ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Marsello?
Los clientes habituales de Marsello son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Marsello?
Marsello admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Marsello es compatible con dispositivos móviles?
Marsello admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Marsello?
Marsello se integra con las siguientes aplicaciones:
BigCommerce, Cin7 Omni, Ecwid, Heartland Retail, Instagram, Klaviyo, Lightspeed, Lightspeed POS, Mailchimp, Shopify, Shopify POS, Shopify Plus, TikTok, Vend
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Marsello?
Marsello ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
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