Sobre eSUB

eSUB ofrece un software de administración de construcción móvil y basado en la nube para que los contratistas independientes puedan administrar proyectos desde cualquier dispositivo. Crea, almacena y accede a todos los documentos de construcción y actividades de gestión de proyectos desde una ubicación central. Gestiona proyectos sin papel con un inicio de sesión seguro en Internet desde la oficina o el campo. El paquete de software eSUB incluye presentaciones, órdenes de cambio, RFI, informes diarios, aplicación móvil, integración de correo electrónico, notas de campo, tarjetas de tiempo y mucho más.


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eSUB

4,4 (238)
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El más valorado

Precio inicial

US$ 49,00
mes
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Opciones de precios

Versión gratuita
Prueba gratuita
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Prueba gratuita

Funciones

33
119

Integraciones

No se han encontrado integraciones
92

Facilidad de uso

4,3 (238)
4,4 (2.621)

Relación calidad-precio

4,4 (238)
4,1 (2.621)

Atención al cliente

4,6 (238)
4,6 (2.621)

Alternativas

Procore

4,5
#1 alternativa a eSUB
Procore proporciona software de gestión de la construcción que ayuda a las empresas a aumentar la eficiencia y la...

RedTeam Flex

4,2
#2 alternativa a eSUB
RedTeam es una completa plataforma para gestión de proyectos comerciales, finanzas de la construcción y control de...

Service Fusion

4,3
#3 alternativa a eSUB
Service Fusion es un software de gestión de servicios externos basado en la nube que ayuda a conectar al personal de la...

Oracle Primavera Cloud

4,4
#4 alternativa a eSUB
Oracle Primavera es la solución más potente, robusta y fácil de usar para planificar, gestionar y ejecutar proyectos de...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(238)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,3/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,6/5

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Mostrando 5 opiniones de 238
Sue
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Customer Service is the best

Revisado el 22/9/2022

Excellent- Love the tracking, ease of copying prior info to start new docs and ease of following...

Excellent- Love the tracking, ease of copying prior info to start new docs and ease of following timeline for RFIS and Submittals.

Puntos a favor

I use this for our construction documents for our field crew. RFI's and Submittals are easily processed by all of the team and tracking is easy and efficient. Better than the software is the support behind it. Our Project Manager,[SENSITIVE CONTENT] , goes above and beyond to let us know upcoming features, where to get answers and how to teach users to be effective with its information.

Puntos en contra

Understanding where users are pulled from for the submittal/RFI process from the project information. Specifically the Engineer, Estimator, Project Superintendent- What category do I add these people to ... Users or Contracts?

Respuesta de eSUB

Hi Sue- Thank you for the great review and feedback. We're proud of the quality of service and support we offer clients like you.
We know how important it is that folks use and understand the tools eSUB provides. That's why our Client Success Team works so hard to help make sure you get the most out of the software.

Looks like you have some questions around user vs contact. To help clarify: a user is anyone who logs in to an eSUB account (usually an employee). A contact is anyone who receives documents or correspondence from eSUB (like a superintendent, engineer, or vendor). Your Client Success Manager can help clarify and assist if you still have any questions.

Ashley
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

We use eSUB for submittal, RFI & change order management

Revisado el 2/2/2023

It helps us streamline some of our procedures, such as change order and submittal management and...

It helps us streamline some of our procedures, such as change order and submittal management and provides good recordkeeping.

Puntos a favor

I can only speak on the features that we use. My favorite aspect is change order management. It is very organized and user friendly, especially when making revisions. I like that the revisions are grouped together on the change order log, makes it easy to find them. RFI management is nice and clean as well.

Puntos en contra

I think the submittal log could be organized a bit better. I would prefer it to be organized just like the change order log. If there's a revision, keep it grouped together on the log rather than moving the revision up to the top. I find myself searching around the log too much to find submittals that were revised.

Sydney
Calificación general
  • Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
  • Tamaño de la empresa: 501-1.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

eSUB Review

Revisado el 1/2/2023

The system works a lot better than it did a year ago. It used to take forever to open Timecard...

The system works a lot better than it did a year ago. It used to take forever to open Timecard Management or wouldn't open at all and I was having to manually enter payroll, but now I don't have that problem.

Puntos a favor

The export feature so time doesn't have to be manually entered in our Payroll system

Puntos en contra

I have to open each and every single job each week to save the Daily Reports and to know what jobs need to be included to export and it takes quite a bit of time. It would be nice if you could just populate daily reports created that week.

Michele
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy to use

Revisado el 1/2/2023

Puntos a favor

This product allows for real time financial and time tracking.

Puntos en contra

The way it treats materials is not the most useful for our specific business.

Alternativas consideradas

Procore
Erick
Calificación general
  • Sector: Fabricación de productos eléctricos/electrónicos
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Review

Revisado el 1/2/2023

Puntos a favor

I love the logs and how everything is organized from most recent to oldest. This function is quite good.

Puntos en contra

File upload is capped off at 25MB. Bigger size uploads and previous for those files would be really helpful. Especially on a mobile app. In addition, the rates for change orders need to be saved. This feature is in use, however it affects all projects (including past projects). LAUSD projects have different costs in comparison to other projects.. So adding a keyword that will save these costs in the future would be very helpful in the long run.

Mostrando 5 opiniones de 238 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre eSUB

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre eSUB.

eSUB ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 49,00/mes
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de eSUB son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

eSUB admite los siguientes idiomas:

español, inglés

eSUB admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

No tenemos información sobre los tipos de integración de eSUB

eSUB ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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