ServiceTitan

4,4 (233)
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El software de gestión n.º 1 para contratistas de servicios a domicilio.

Sobre ServiceTitan

ServiceTitan es un sistema de gestión de servicios externos que ofrece una solución móvil y basada en la web para programar y despachar llamadas, facturar, procesar pagos, crear informes, analizar el rendimiento de ventas y más. El sistema está diseñado para ser utilizado por las empresas de servicios a domicilio en las industrias de climatización, plomería, electricidad y puertas de garaje.

ServiceTitan permite a los usuarios realizar un seguimiento del rendimiento de ventas de sus técnicos, con la opción de utilizar tablas de clasificación para impulsar la competencia y fomentar el aumento del rendimiento. También se pueden detectar las áreas de mejora para identificar y utilizar para identificar al personal que requiere capacitación u orientación específica. Las conversiones de llamadas telefónicas y el rendimiento de reserva de llamadas también se pueden monitorear, y los usuarios pueden identificar las oportunidades perdidas al revisar las llamadas no reservadas. ServiceTitan identifica automáticamente qué campaña ha generado la llamada de cada cliente, lo que permite determinar los ingresos y el retorno de la inversión (ROI) de cada campaña. También se pueden identificar y fijar como objetivos las ubicaciones más rentables.

La aplicación móvil ServiceTitan para Android e iOS posibilita que los técnicos vean sus trabajos asignados con indicaciones de manejo, agreguen notas de llamadas de servicio, creen facturas, procesen pagos de clientes y recopilen electrónicamente firmas de clientes en el campo. ServiceTitan también incluye integración con GPS, mensajería SMS bidireccional entre despachadores y técnicos y pistas completas de auditoría de los trabajos, y los usuarios pueden configurar flujos de trabajo ejecutivos, programar informes y configurar alertas por trabajos cancelados y llamadas no reservadas.


Imágenes

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ServiceTitan

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VS.

Precio inicial

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US$ 110,00
mes

Opciones de precios

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Prueba gratuita
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Prueba gratuita

Funciones

131
105

Integraciones

3
2

Facilidad de uso

4,1 (233)
4,2 (76)

Relación calidad-precio

3,8 (233)
4,5 (76)

Atención al cliente

4,1 (233)
4,5 (76)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

ThermoGrid

4,4
#1 alternativa a ServiceTitan
Solución diseñada para empresas de climatización con funciones como generación de clientes potenciales, marketing,...

Smart Service

4,3
#2 alternativa a ServiceTitan
Smart Service agrega programación, despacho, gestión de clientes, órdenes de trabajo, facturación y más a QuickBooks,...

Vonigo

4,6
#3 alternativa a ServiceTitan
Vonigo es una plataforma de gestión empresarial basada en la nube que ayuda a aumentar las ventas y agilizar las...

Salesforce CPQ & Billing

5
#4 alternativa a ServiceTitan
Salesforce CPQ entrega presupuestos automatizados para ventas entre cinco y diez veces más rápido y con una implementaci...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(233)
Relación calidad-precio
3,8/5
Funciones
4,2/5
Facilidad de uso
4,1/5
Asistencia al cliente
4,1/5

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Mostrando 5 opiniones de 233
Marlin
Marlin
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Best in the biz

Revisado el 7/5/2019

It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

Puntos a favor

Feature set and workflows are the best in the industry. Support is top notch. Software is reliable. The pages just load in a snap unlike our last software.

Puntos en contra

Like any software change, it was a learning curve. But our success team helps us use the software efficiently and answer any questions we have.

Alternativas consideradas

FieldEdge

Razones para cambiar a ServiceTitan

Reliability and responsiveness of the software. ServiceTitan wins hands down.

Respuesta de ServiceTitan

Thank you for taking time to review ServiceTitan and for being a customer. We built ServiceTitan to help contractors like you run their business more successfully.

We look forward to celebrating all of your future successes.

Stephanie
Calificación general
  • Sector: Servicios para instalaciones
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Business Essential

Revisado el 14/11/2023

I have been with Service Titan since 2015 and I would not use any other software. It can be...

I have been with Service Titan since 2015 and I would not use any other software. It can be challenging to keep up with how fast technology is changing but I know that Service Titan is working hard to help me make my business more profitable and efficient everyday.

Puntos a favor

Service Titan is the gold standard for running a trades business. It makes it easy to communicate to customers, record history and get an up to the minute snapshot of how our business is running.

Puntos en contra

Service Titan struggles with responsiveness in customer service. Also, not every contractor is ready to undertake the implementation of such a robust software so it requires extra help for set up and training that Service Titan does not provide.

Respuesta de ServiceTitan

Thank you so much for taking the time to write us this review, Stephanie! We are thrilled to hear about the success you've experienced on ServiceTitan and appreciate the feedback you provided that will help us to improve. Thank you for being a wonderful partner!

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Over excited to be let down.

Revisado el 19/10/2022

No good. Lack of support. Lack of communication. Overall I believe the choice I made to take my...

No good. Lack of support. Lack of communication. Overall I believe the choice I made to take my small, family owned business to service titan is the biggest mistake I made. We struggled with little and help and nearly went out of business as I was busy mostly working on my crm vs growing my business. I do not recommend for small shops. Make sure you have the ability to have a dedicate software manager on your payroll

Puntos a favor

More permission control's the other software. Extensive reporting.

Puntos en contra

Where do we begin? Support cannot solve challenges with any other issue other then user error. They always send an email to connect you to you " success manager" who essentially is a middle man between you and the department over what ever feature your having issues with. When the success manager reaches out to you, eventually, it is essentially a scheduled call to set another appointment with the other department. I guess they do not keep records of support calls or forward notes to the success manager so this can be in one call. Marketing pro is way over priced and we could not utilize. Attempted to get out of that when we realized service titan was alot for our small shop to handle. We could never get the inventory feature fully Launched with tracking and sync to quick books. We have not had marketing pro for nearly 6 months and service titan has yet to release our yext listing so we can utilize this. We are still having issues with our listing changing to service titan tracking numbers no longer associated with us, we are loosing leads today due to this. Have reached out multiple times to be told our success manager would reach out and still have not heard anything back. My experience with service titan was great up to the point we signed a 2 year contract believing this to be a God send and quickly turned to a nightmare consuming many late nights and many days working on my software loosing my sanity so my team could keep theirs. We left 3 months ago

Zachariah
Calificación general
  • Sector: Bienes de consumo
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Service Titan is the best of both worlds!

Revisado el 5/10/2023

So far Service Titan is what helps us run our business the most. Without it, we could still run,...

So far Service Titan is what helps us run our business the most. Without it, we could still run, but it would be a ton more difficult to do so, considering it keeps us from having to use multiple services in its place.

Puntos a favor

Service Titan makes it so you can have a ton of different functions tossed into one app, which is extremely useful, and handy when it comes to doing multiple things in a day. Its dispatching feature and customer feature is by far my personal favorite, as we are able to easily save a customers info into the software, and look back on their profile at any point for past jobs, invoices, estimates, equipment, etc. and just as easily dispatch out a technician to the job to work.

Puntos en contra

Service Titan, as great as it is, is a beast, which makes it extremely difficult to get setup properly the right way at first. We have had to redo so many things due to unproper setup first or second time round, and even still to this day, our Service Titan isn't perfect or anywhere near it, but we are getting closer.

Respuesta de ServiceTitan

Thank you for this wonderful review, Zachariah! Feedback like yours is essential to our ongoing efforts to make ServiceTitan software the right choice for contractors. Please reach out if you have any specific suggestions or questions.

Darius
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Excellent Field Management for an affordable price

Revisado el 9/9/2019

No software solution is going to be perfect or completely handle everything you need (not without...

No software solution is going to be perfect or completely handle everything you need (not without major cost at least!)
Overall ServiceTitan handles everything we need and provides accurate accounting as well.

Puntos a favor

ServiceTitan excels really well at providing technicians in the field with tools they need to estimate, sell and install/repair for residential customers. The mobile app is beautiful and easy to use. I love how technicians can create quick quotes from estimate templates, show pictures and pricing, good/better/best options and financing and even take payments and signatures on the go. You can even create custom forms such as troubleshooting and job arrival/completion forms.

Puntos en contra

ServiceTitan is not the best solution for commercial business. Creating quotes from the office is still not efficient, could be done differently. Multi-day jobs are confusing to figure out.

Alternativas consideradas

Salesforce Service Cloud

Razones para elegir ServiceTitan

Vonigo was too complicated and did not achieve what we needed, especially with inventory and pricebook functions.

Software anterior

Vonigo

Razones para cambiar a ServiceTitan

ServiceTitan provided the main core functions we needed at a reasonable price. Also, the software is well-designed, intuitive and easy to use. Additionally, we could see that ServiceTitan has a strong passion and commitment to growth. Every month they have new improvements and they continue to raise investor funding. I'm excited to see where ServiceTitan can go!
Mostrando 5 opiniones de 233 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre ServiceTitan

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre ServiceTitan.

ServiceTitan ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de ServiceTitan son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ServiceTitan admite los siguientes idiomas:

inglés

ServiceTitan admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

ServiceTitan se integra con las siguientes aplicaciones:

ClearPathGPS, QuickBooks Online Advanced, Sage Intacct

ServiceTitan ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

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