Tebra

3,9 (1.292)
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Solución basada en la nube para la gestión de consultorios médicos

Sobre Tebra

Kareo ofrece una plataforma completa basada en la nube para administradores de consultorios médicos. Los usuarios pueden abordar tareas administrativas, como la confección de historias clínicas electrónicas, facturación médica y manejo de pacientes. Estos productos están diseñados principalmente para satisfacer las necesidades de los consultorios pequeños porque les brinda la facilidad de conectarse con los pacientes.

Kareo ayuda a los usuarios con la programación de citas, lo que les permite personalizar su panel y crear reglas para hacer un seguimiento de la productividad. El sistema de analíticas permite a los usuarios generar informes de rendimiento de su consultorio y analizar los datos con la ayuda de diversas métricas y gráficos. El usuario también puede generar informes detallados para recuperar los datos de las personas que no están pagando y tomar medidas respecto de ellos. El producto ofrece un mensajero incorporado que permite la comunicación segura con pacientes, empleados y facturadores.

Kareo tiene la capacidad de almacenar registros de pacientes, lo que permite a los profesionales realizar un seguimiento rápido de la información de salud, configurar alertas y administrar la facturación. También puede verificar la elegibilidad de los pacientes para el seguro en tiempo real a través de sus conexiones electrónicas con un gran número de compañías de seguros.

Kareo asigna un coach de éxito a cada usuario durante los primeros 90 días. Los usuarios pueden ponerse en contacto directo con un coach para resolver cualquier consulta.


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Tebra

3,9 (1.292)
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Precio inicial

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US$ 39,00
mes

Opciones de precios

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Funciones

89
107

Integraciones

2
3

Facilidad de uso

4,0 (1.292)
4,3 (930)

Relación calidad-precio

3,6 (1.292)
4,3 (930)

Atención al cliente

3,7 (1.292)
4,5 (930)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Alternativas

TheraNest

4,4
#1 alternativa a Tebra
TheraNest Mental Health es una herramienta de gestión de consulta y notas terapéuticas que permite a los usuarios...

WebPT

4,3
#2 alternativa a Tebra
WebPT es un software de documentación y EMR para terapia física basado en web que ayuda a gestionar clínicas médicas de...

AdvancedPM

4,3
#3 alternativa a Tebra
AdvancedPM es un software de gestión de consultas basado en web que incluye facturación, creación de informes y...

RevolutionEHR

4,5
#4 alternativa a Tebra
RevolutionEHR es una solución integral de software de gestión de consultorios e historias clínicas electrónicas (EHR),...

Opiniones

Calificación general

3,9 /5
(1.292)
Relación calidad-precio
3,6/5
Funciones
3,8/5
Facilidad de uso
4,0/5
Asistencia al cliente
3,7/5

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Mostrando 5 opiniones de 1.292
Cynthia
Cynthia
Calificación general
  • Sector: Cuidado de la salud mental
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

#1 User-Friendly EHR Ever Used!

Revisado el 20/2/2020

In my experience of over twenty years using various EHR software platforms, I and can honestly...

In my experience of over twenty years using various EHR software platforms, I and can honestly attest that Kareo is by far the most user friendly and comprehensive EHR I have encountered in my professional career. I plan to be a loyal customer for life, thank you, Kareo!

Puntos a favor

Kareo is; user-friendly for people with little software experience, ready to go with little training, excellent implementation support, good customer service, amazing templates, forms and SALT Feature that cuts time & makes documentation a snap. The formatting/presentation of EHR notes is organized & professional. I love how I can select what information to share and can easily do so through the Care Coordination feature option in each note. I enjoy having all my medical, billing, records, HIPAA approved/secured Telehealth platform, Reputation Watch, client engagment, and much more...all from one vendor! Lastly, Kareo always asks for feedback on how they can improve & additionally demonstrates their value to customer service by providing excellent communication, accountability & follow-through. Kareo offers a superior platform and fair pricing. Highly recommended.

Puntos en contra

I would like to be able to attach documents to the internal email system when communicating with patients.

isabella
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

WEBSITE TEBRA

Revisado el 24/5/2024

SO FAR IT HAS BEEN GOOD, IT IS VERY EASY FOR PATIENTS

SO FAR IT HAS BEEN GOOD, IT IS VERY EASY FOR PATIENTS

Puntos a favor

THE EASE ONE HAS WHEN MAKING PATIENT APPOINTMENTS

Puntos en contra

SOMETIMES THE BILLING PART IS VERY COMPLEX, AND WHEN REPRINTING AN INVOICE IT IS VERY DIFFICULT.

CHRISTOPHER
Calificación general
  • Sector: Hospital y atención sanitaria
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

DO NOT EVEN CONSIDER TEBRA

Revisado el 19/9/2024

POOR. I do not recommend even considering to buy this product.

POOR. I do not recommend even considering to buy this product.

Puntos a favor

chart notes are easy to type. I cannot think of any other PROS.

Puntos en contra

NO customer support. My salesman told me that if I wanted support, I should hire someone outside of TEBRA that is an expert. Called customer support during business hours and voicemail says they are closed. You have to watch videos and self teach the software. On boarding was rushed and missed promise topics. Not meant for single provider practice. Trizetto put my EIN wrong in billing and I can't bill for several insurances. NO help in fixing the problem after months.

Respuesta de Tebra

Thank you for sharing your feedback. We are genuinely sorry to hear about the challenges you've faced during the onboarding process and for the lack of support you experienced. While we are actively working to improve our onboarding and support services, we acknowledge that we fell short in this instance.

We do offer instructor-led training and professional services for those who need more personalized assistance. We encourage you to reach out to our Customer Care team so we can help resolve your billing issue and explore how we can better assist you moving forward. We look forward to the opportunity to make things right.

Karen
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 0.0 /10

Beware - Poor Servce.

Revisado el 7/11/2024

My experience with Tebra has been extremely disappointing. I was unable to complete the on boarding...

My experience with Tebra has been extremely disappointing. I was unable to complete the on boarding because I couldn’t open the business in time so my “onboard time expired “and then all I could do was send messages through the case logs. The case logs are entered online and then you’ll get an email from some random person. If you try to call the customer service line, you will wait for hours. I actually never had anyone pick up yesterday and I waited for three hours. No one calls you to follow up on issues. Meanwhile I’ve been waiting over 2 months just to get enrollment so that I can get reimbursed by insurance and they keep extending enrollment dates without explanation. This is not consistent with what other colleagues have experienced with other EHRs.
They recently responded to my review on google and said “we fixed your problem” on the review, but they have not— and again never contacted me.

Puntos a favor

Decent EHR in terms of ease in navigating through fields.

Puntos en contra

Customer service in nonexistent.

They are very slow with enrollments. I’ve been waiting for almost 3 months for them to connect to insurance !!!

Respuesta de Tebra

Thank you for taking the time to share your experience and let us know that your concerns have not yet been resolved. We're truly sorry for the frustration you've endured and for the impact this had had on your practice. It is clear that we’ve fallen short of the standards we strive to uphold.
While our customer care team has been actively working with you on several requests, including additional onboarding, we agree that the delays in your enrollments are unacceptable. We’re committed to resolving all outstanding issues and ensuring that your practice is fully operational as soon as possible. We take your concerns very seriously, and one of our specialized team members will reach out to assist with all of your current needs.

Paula
Paula
Calificación general
  • Sector: Salud, bienestar y deporte
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Tebra review

Revisado el 9/11/2023

Puntos a favor

Cost startup for new businesses are great.
Ease and transition have been helpful.

Puntos en contra

Unable to prescribe more than one medication at a time.
Needs improvement.

Mostrando 5 opiniones de 1.292 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Tebra

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Tebra.

Tebra ofrece los siguientes planes de precios:

  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Tebra son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Tebra admite los siguientes idiomas:

inglés

Tebra admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

Tebra se integra con las siguientes aplicaciones:

Microsoft Excel, QuickBooks Online Advanced

Tebra ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Base de conocimientos, Asistencia telefónica

Categorías relacionadas

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