AutoEntry
Sobre AutoEntry
OCREX DocuRec elimina la necesidad de introducir datos manualmente y permite llevar a cabo una contabilidad digital en la nube. DocuRec procesa y publica automáticamente los datos de las facturas y otros documentos contables, verifica la precisión de los datos capturados y actualiza las aplicaciones de contabilidad integradas. DocuRec permite a los usuarios ver y editar en tiempo real los datos extraídos del documento importado.
DocuRec ayuda a los usuarios a introducir rápidamente datos en aplicaciones contables. DocuRec automatiza el proceso. DocuRec ofrece integraciones con Xero, Sage 50, Quickbooks, Kashflow y Fuzemetrix. Desde la interfaz de DocuRec, los usuarios pueden integrar los documentos entrantes con las carpetas de cuentas correspondientes. DocuRec puede dirigirse de manera inteligente a una o más aplicaciones de contabilidad, lo que permite que la aplicación se ajuste a una variedad de flujos de trabajo.
OCREX DocuRec cuenta con una serie de funciones colaborativas que permiten a contables, socios y otras partes interesadas colaborar de forma segura en los documentos escaneados. DocuRec también ofrece integración de correo electrónico, lo que permite enviar los documentos escaneados mediante DocuRec por correo electrónico a los clientes y otros destinatarios.
DocuRec es una aplicación basada en web que funciona en cualquier navegador.
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Precio inicial
Opciones de precios
Funciones
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
Alternativas
Zoho Invoice
Datamolino
Hubdoc
Dext Prepare
Opiniones
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- Sector: Servicios financieros
- Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Just a highly recommended efficent add on, an easy, quick & reliable win
Revisado el 26/4/2017
Puntos a favor
Literally does everything - Bank Statements, Sales Invoices & Purchase Invoices.
The credit system is credit for accountants and they rollover on unused credits
Now has a phone app mean it can be used for every function
Picks up individual line and descriptions from invoices is brilliant.
Good customer support form
Multi-currency function works
Works on QBO, Xero and Sage Desktop!
Puntos en contra
Expenses module not fantastic - would use Expensify for this all day long
Uses quite a lot of credits fro scanning bank statements
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 6.0 /10
Good pricing structure and features, but could do with more development
Revisado el 5/8/2017
Puntos a favor
The pricing structure for AutoEntry is spot on in terms of paying what you use and carrying over of credits.
AutoEntry copes very well with bulk invoices and has a good range of 'rules' to code the transactions. Once rules are set up, they are applied to the inbox instantly, so mass processing for bulk invoices is very efficient.
AutoEntry copes with complex tax summaries and foreign currency quite well.
Another unique feature, as compared to Receipt Bank, is the ability to process sales invoices. Some of our clients use 3rd party software to raise invoices, which does not integrate with the accounting software, so AutoEntry provides a cost-efficient 'bridge' between the two.
Bank statement processing is unique and quite quick, but does require good resolution scans. The ability to import digitised bank statements directly into the accounting software (we use Xero) is excellent.
Puntos en contra
We have had some issues with the app, where receipts go 'pending' and never make it to the software. Because of the bugs in the app and the client experience, we stopped using AutoEntry for some clients, but it remains the software of choice for internal processing. The functionality of the app is very limited - there is no editing or leaving notes, it is simply view and publish.
OCR technology is not as powerful as, for example, Receipt Bank, so some supplier details are not picked out accurately.
The support team are sometimes slow to respond (sometimes in excess of 72 hours) and some of our issues didn't get a satisfactory resolution.
- Sector: Comercio minorista
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado Semanalmente durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 1.0 /10
Time saving promisses, time wasting results
Revisado el 17/8/2022
I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would...
I have been using AutoEntry for over 2 years hoping that the longer I used it the easier it would be to use. This is not the case. It is a rare occurrence when I can go through a short stack of processed invoices without having to open up support chat and request help or a complete reprocessing of a document. Correcting small discrepancies is a clunky process that requires moving your hands back and forth from the keyboard to the mouse several times for each line. Occasionally a document is so poorly processed that the data is fabricated to manipulate the numbers and force a balanced transaction. It would seem that documents are run through OCR with human assistance. For what ever reason this combination produces a grab bag of unpredictable results and it seems to be getting worse over the last few months. I was hoping AutoEntry would save me time but I it has done exactly the opposite.
Puntos a favor
Once I correct the regular invoice inaccuracies in the user interface AutoEntry exports to QuickBooks Online well. Product mapping is easy when it works.
Puntos en contra
About 2 out of 3 invoices with line items processed have some level of inaccuracy. There is an "automatically post" option that I would NEVER turn on if you care about having accurate data, cost centers, or inventory.
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
An excellent time saving tool, a must for all bookkeepers and accountants
Revisado el 1/12/2017
Puntos a favor
Will OCR sales and purchase invoices and bank statements
Easy to understand the interface and get going
Clients love the simplicity of it, as there is nothing for them to do but take a pic on their phone.
Puntos en contra
Could do with some further development to start to be able to process email text invoices.
We have to manually send their invoices back to their system for processing, surely this could be automated?
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado Otro durante Más de dos años
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Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
AutoEntry Support
Revisado el 9/7/2020
Overall all good.
Overall all good.
Puntos a favor
As the IT Manager I don't personally use the software very much myself but I do setup client companies and talk client users through setting up the app. Not once have I had any clients come back to us saying anything bad about the system or requiring assistance in using.
The online chat staff are very knowledgeable and helpful if any assistance is needed.
Puntos en contra
Sometimes when processing bank statements to get them into Excel format for non-integrated clients it can appear to take a while to process. Having said that, it would take a lot longer if we were to try and do the same using OCR software so not all bad!
Preguntas frecuentes sobre AutoEntry
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre AutoEntry.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece AutoEntry?
AutoEntry ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 12,00/mes
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de AutoEntry?
Los clientes habituales de AutoEntry son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite AutoEntry?
AutoEntry admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿AutoEntry es compatible con dispositivos móviles?
AutoEntry admite los siguientes dispositivos:
Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra AutoEntry?
AutoEntry se integra con las siguientes aplicaciones:
AccountsIQ, Clear Books, FreeAgent, FuseMetrix, KashFlow, MYOB Business, QuickBooks, QuickBooks Online, QuickBooks Online Accountant, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, Sage 50cloud Accounting, Sage Accounting, SortMyBooks, Xero
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece AutoEntry?
AutoEntry ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
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