
Process Street
Sobre Process Street
Process Street es un software de procedimiento operativo estándar y de listas de verificación para empresas. La plataforma les permite a las empresas crear y automatizar flujos de trabajo, listas de verificación, formularios y procedimientos operativos estándares. Automatiza los flujos de trabajo y colabora con tu equipo.
Process Street proporciona a las empresas una forma sencilla de administrar equipos y procesos recurrentes y flujos de trabajo. Los usuarios pueden crear documentos de procesos enriquecidos que incluyan imágenes, videos, plantillas de correo electrónico, subtareas y más. Los procesos pueden ejecutarse como listas de verificación y flujos de trabajo colaborativos y gestionarse y almacenarse de forma segura con la seguridad y los permisos de Process Street.
Los equipos pueden colaborar en todos los procesos desde todos los dispositivos, compartir plantillas de forma privada con clientes y huéspedes o públicamente con el mundo. Los usuarios pueden recopilar datos y automatizar tareas con campos de formulario y transferir datos desde y hacia otras aplicaciones con más de 1000 integraciones que ofrece Process Street.
Precios desde:
US$ 30,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Process Street
Clientes habituales
- Trabajadores autónomos
- Empresas pequeñas (2-50)
- Empresas medianas (51-500)
- Empresas grandes (500 o más)
Implementación
- Basado en la nube
- Entorno local
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
US$ 30,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Process Street
Imágenes






Funciones
Funcionalidades totales de Process Street: 126
Alternativas
Kantata

Zoho CRM

Jetpack Workflow

Pipedrive

Opiniones
¿Ya tienes Process Street?
¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Versatile tool for process building, getting organised, delegating projects and even writing
Revisado el 17/10/2017
Puntos a favor
For anyone who needs to make sense of complexity, this is an invaluable tool, largely because unlike many web tools it's not bloated! The simple, minimalistic interface is ideally designed for clear thinking and has helped me structure not just my existing processes but also develop new ideas.
Lately I've even started to use it to write complex blog posts because it is far more user-friendly and versatile than MS Word or Wordpress, allowing you to import different media types with a click.
There is something relaxing as well as productive about the way this tool is designed.
You can export processes to delegate a complex series of tasks to someone via email and make it look easy.
It is well-priced for what it offers - a tool that can have a real impact on the way you run and grow your business. Support so far has been excellent.
Puntos en contra
Occasionally crashed in the past when auto-saving - but they seem to have ironed out this and other small glitches.
Inability to add certain formats is annoying at times e.g. tables
I hope they resist the temptation to add too many new features that would make it bloated like everything else. So far it has been kept refreshingly clean and functional - long may this continue!
- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
The Business Process Control Software you've been looking for.
Revisado el 19/11/2020
Make no mistake, this program will not automate your entire process and do it for you, but it takes...
Make no mistake, this program will not automate your entire process and do it for you, but it takes a lot of the thought and decision energy out of it. Great for processes that still need human thought coupled with the ability for management to set controls and parameters.
Puntos a favor
You are able to write the book for exactly how you'd like your staff to complete things and hold them accountable. The conditional logic allows for just about anything to be built within. Eliminates having to pass paper and send an email for handoffs.
Puntos en contra
There are really no cons to the program. This seems to be a younger software and they are very forward about making improvements and listening to customer feedback. I'm excited to see the capabilities grow.
Razones para cambiar a Process Street
The ability to mold the software around YOUR business processes. When we were vetting other softwares, we were finding that that we would have had to modified our processes to fit with the layout and flow of the program (Pipe Drive for example).- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 5.0 /10
Great product for the right company, but not the right fit for us.
Revisado el 3/2/2017
I love the unique way you are able to create internal/external guides using Process St's checklist...
I love the unique way you are able to create internal/external guides using Process St's checklist functionality. It allowed me to break content-rich guides down into super easy to follow (and read), check lists.
The support team are fantastic, I especially loved liaising with Peyton, who took the time out of his night, after hours (I'm based in Aus) to chat to me about my unique use-case and how Process St might be able to help me keep track of my clients, who are all at different stages with us.
Ultimately, there are some key functions I need in order to be able to efficiently keep track of our clients;
>Sorting the home dashboard
> Free read-only access for my team
> And, most importantly, the ability to edit specific check lists without the system editing the template itself.
I'll definitely reconsider Process St in the future if the above functionality is introduced!
Tip: If you run regular IDENTICAL checklists/training programs - definitely give Process St a shot, it will suit you perfectly!
Puntos a favor
The ability to create internal and external training guides/procedure docs.
Puntos en contra
The inability to use a template as a starting point, while being able to edit unique check lists for each client as needed (any changes made, edit the template itself).
- Sector: Contabilidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Review as a user
Revisado el 6/12/2022
Following the workflow was confusing at first, but I guess it's more because of the transition from...
Following the workflow was confusing at first, but I guess it's more because of the transition from one softwware to another, and for the polishing of the workflow setup.
Puntos a favor
I love that the redundancy of one's tasks is eliminated.
Puntos en contra
If there's more than one admin setting up the workflows, it can be very confusing.
- Sector: Práctica de la abogacía
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Our Experience
Revisado el 13/3/2021
Puntos a favor
Hi Process Street,
I just wanted to let you know that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] went above and beyond for our Process Street project. She exceeded all expectations in thoughtfully working through and creating a checklist that I am thrilled to be implementing with my team as of this week. Our process is filled with complex, dynamic scenarios and logic that we struggle to keep on top of, and I am completely confident that because of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] hard work we are going to be miles ahead of our competition for years to come. She was professional, took the challenge seriously, and because of her you now have a loyal customer with an exciting growing business.
Thank you!!
Puntos en contra
I haven't run into anything that has disappointed me thus yet. They've accomplished every ask.
Razones para cambiar a Process Street
They could accomplish the dynamic due dates that we needed.Preguntas frecuentes sobre Process Street
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Process Street.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Process Street?
Process Street ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 30,00/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Process Street?
Los clientes habituales de Process Street son:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Process Street?
Process Street admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Process Street es compatible con dispositivos móviles?
Process Street admite los siguientes dispositivos:
iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Process Street?
Process Street se integra con las siguientes aplicaciones:
Adobe Commerce, Airtable, Asana, Automations.io, Calendly, Chargebee, Citrix ShareFile, Citrix ShareFile VDR, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Sign, Evernote Teams, Freshdesk, GitHub, Google Calendar, Google Drive, Google Sheets, Google Workspace, Greenhouse, HubSpot CRM, Intercom, Jotform, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, NetSuite, Parseur, PayPal, Pipedrive, Poptin, Quickbooks Online, SAP Business One, Sakari, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, Tettra, Timely, Trello, Typeform, Watershed, Watershed, WooCommerce, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Process Street?
Process Street ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Process Street.
- Software de gestión de procesos
- Software de gestión de proyectos
- Software de gestión del flujo de trabajo (workflow)
- Software de automatización de formularios
- Software de cumplimiento
- Software de gestión de la calidad
- Software de gestión documental
- Herramientas de integración
- Software de onboarding
- Software de gestión de documentos legales
- Herramientas de gestión de requisitos
- Herramientas de colaboración
- Software de espacio de trabajo digital
- Herramientas para teletrabajar
- Herramientas de gestión de tareas
- Software para incorporación de clientes