
Process Street
Sobre Process Street
Process Street es un software de procedimiento operativo estándar y de listas de verificación para empresas. La plataforma les permite a las empresas crear y automatizar flujos de trabajo, listas de verificación, formularios y procedimientos operativos estándares. Automatiza los flujos de trabajo y colabora con tu equipo.
Process Street proporciona a las empresas una forma sencilla de administrar equipos y procesos recurrentes y flujos de trabajo. Los usuarios pueden crear documentos de procesos enriquecidos que incluyan imágenes, videos, plantillas de correo electrónico, subtareas y más. Los procesos pueden ejecutarse como listas de verificación y flujos de trabajo colaborativos y gestionarse y almacenarse de forma segura con la seguridad y los permisos de Process Street.
Los equipos pueden colaborar en todos los procesos desde todos los dispositivos, compartir plantillas de forma privada con clientes y huéspedes o públicamente con el mundo. Los usuarios pueden recopilar datos y automatizar tareas con campos de formulario y transferir datos desde y hacia otras aplicaciones con más de 1000 integraciones que ofrece Process Street.
Precios desde:
US$ 25,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
- Suscripción
Las 5 mejores alternativas a Process Street
Dispositivos
Tamaño de la empresa
Disponible en los países siguientes
Australia, Bélgica, Brasil, Canadá, China, Alemania, Finlandia, Francia, Reino Unido, Irlanda, India, México, Noruega, Nueva Zelanda, Suecia, Estados Unidos y otros 11
Idiomas admitidos
inglés
Precios desde:
US$ 25,00/mes
- Versión gratuita
- Prueba gratis
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Las 5 mejores alternativas a Process Street
Imágenes






Funciones
Funcionalidades totales de Process Street: 128
Alternativas
monday.com

Trello

Todoist

Google Sheets

Opiniones
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- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
All my business processes can be managed within Process Street
Revisado el 19/10/2021
We use Process Street similarly to a project management tool. All of our new content projects are...
We use Process Street similarly to a project management tool. All of our new content projects are administered via Process Street and this tool makes it easy for everyone involved in production to know what's expected of them, when. It's a flexible process that changes when, for example, clients need edits or we have to modify the workflow after first assigning the topic. Process Street works with us, not against us. We also use it for miscellaneous tasks like onboarding new team members, new clients, and to set expectations for various repeated projects outside our standard new content workflow.
Puntos a favor
I love that I can use this tool to build any workflow, for any use case, and for any customer. I have not found a project management tool (and I've thoroughly tested several) that empowers me to build an intuitive custom workflow like Process Street has. I feel like I'm only scratching the surface of what I could accomplish with this tool and the possibilities are exciting!
Puntos en contra
There are some quirks that I trust will be worked out in time, like more options for organizing conditional logic settings or being able to copy parts of one workflow to another. I think the only thing I would change about Process Street is creating some additional efficiencies to scale workflow building but I can't think of any major features it's missing.
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Game changer for us!
Revisado el 28/4/2022
Since using Process.st, the clarity on the tasks to be completed in a repetitive process has been...
Since using Process.st, the clarity on the tasks to be completed in a repetitive process has been eye-opening, no longer are employees making assumptions as to what should happen or ceasing forward movement because the task has some ambiguity to it. Existing workflows would require manual review of completed tasks and a multitude of hours of following up to verify that they were done and by whom. The time efficiency has allowed us to take on additional work with the same amount of staff.
Puntos a favor
The ability to have conditional logic among the tasks is wonderful, it allows us to only present the tasks that need to be completed and hide the ones that do not.
Puntos en contra
So far we haven't found any cons relating to this solution, we are very happy with it so far.
- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 7.0 /10
Process.st review
Revisado el 10/8/2021
Puntos a favor
Helps our team maintain consistent results in day-to-day tasks, and manage small projects/more involved tasks where multiple people have a part in getting things done.
Puntos en contra
– Lack of granularity in roles/permissions (ex. needs an Editor-level role to allow creation and maintenance of checklists without access to truly administrative settings/controls)
– Unexpected results with regard to assignments (ex. all our employees are admins as we want them to have the ability to create and update workflows; being an admin makes assignments/permissions/visibility moot)
– Too little automation customization (ex. Slack connection is very limited)
– The presentation of certain features and functionalities can be confusing (ex. Reports and Inbox appear to serve a similar purpose, with Inbox being comparatively feature-poor)
– Content -> Send Email and Forms -> Long Text lack even simple formatting capability
- Sector: Tecnología y servicios de la información
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante 6-12 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Can't imagine our business without Process Street
Revisado el 17/5/2022
Love it. I literally don't know how we managed to operate until we started to map out our processes...
Love it. I literally don't know how we managed to operate until we started to map out our processes on PS.
Puntos a favor
We love that Process Street automatically ranks tasks according to their due date and that different teams can collaborate on the same project without having to inform each other about upcoming tasks.
Puntos en contra
When editing templates, they are not great at updating the active workflow runs. Also pathways aren't working properly and the tool often gets confused. I would also love to have a test feature where I can test the run without assignees getting tons of notifications.

- Sector: Consultoría de gestión
- Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
- Software usado Semanalmente durante 1-5 meses
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Process.st is Gaining Traction in a Saturated Industry
Revisado el 21/10/2021
I was initially resistant because I only thought it was for checklists, but was 100% converted once...
I was initially resistant because I only thought it was for checklists, but was 100% converted once I learned about the automations and conditional logic. I recommend it to all my clients--seriously!
Puntos a favor
The versatility afforded the user, administrator, and business owner makes Process.st both a means in which to implement a new procedure or protocol, but also to do so in a collaborative space.
Puntos en contra
There are some intuitive keystrokes and shortcuts that don't work in Process.st (e.g., Control-Z and Control-K). It is not as easy to unbox and use as, say, jotform.
Alternativas consideradas
Google SheetsRazones para elegir Process Street
The conditional logic, once mastered in Process.st, is very nearly like coding and not as limited as, say, MS Excel or, again, Jotform.Software anterior
JotformRazones para cambiar a Process Street
Process.st has way more functionality and absolutely stellar customer service, tutorials, and change agents ready to help you re-engineer your business.Preguntas frecuentes sobre Process Street
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Process Street.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Process Street?
Process Street ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de: US$ 25,00/mes
- Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
- Prueba gratis: Disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Process Street?
Los clientes habituales de Process Street son:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Process Street?
Process Street admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Process Street es compatible con dispositivos móviles?
Process Street admite los siguientes dispositivos:
iPhone (móvil), iPad (móvil)
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Process Street?
Process Street se integra con las siguientes aplicaciones:
Adobe Commerce, Airtable, Asana, Automations.io, Calendly, Chargebee, Citrix ShareFile, DocuSign, Dropbox Business, Evernote Teams, Freshdesk, GitHub, Google Calendar, Google Drive, Google Sheets, Google Workspace, Greenhouse, HelloSign, HubSpot CRM, Intercom, Jotform, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, NetSuite, Parseur, PayPal, Pipedrive, Poptin, Quickbooks Online, SAP Business One, Sakari, Salesforce Sales Cloud, ShareFile VDR, Shopify, Slack, Stripe, Tettra, Timely, Trello, Typeform, Watershed, Watershed, WooCommerce, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zendesk, Zoho CRM
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Process Street?
Process Street ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7, Chat
Categorías relacionadas
Ver todas las categorías de software encontradas para Process Street.
- Software de gestión de procesos
- Software de gestión de proyectos
- Software de gestión del flujo de trabajo (workflow)
- Software de automatización de formularios
- Software de cumplimiento
- Software de gestión de la calidad
- Software de gestión documental
- Herramientas de integración
- Software de onboarding
- Software de gestión de documentos legales
- Herramientas de gestión de requisitos
- Herramientas de colaboración
- Software de espacio de trabajo digital
- Herramientas para teletrabajar
- Herramientas de gestión de tareas
- Software para incorporación de clientes