Sobre Outreach

Outreach es una plataforma intuitiva de automatización de ventas. Esta aplicación, basada en "secuencias", ayuda a los equipos de ventas a configurar campañas de correo electrónico y puntos de contacto basados en cualquier número de criterios. Los equipos pueden crear una secuencia de correos electrónicos y llamadas para enviarla a todos sus clientes potenciales.

Outreach ayuda a los equipos de ventas a gestionar de manera fiable todos sus clientes potenciales, sin importar su número. Outreach notifica a los equipos de ventas cuando los clientes potenciales responden a los mensajes. Los que han respondido se envían al siguiente punto de contacto o paso de la secuencia. También detecta las horas de mayor rendimiento de la semana para enviar correos electrónicos y programar campañas de correo electrónico en consecuencia.

Las funciones analíticas de Outreach permiten a los equipos de ventas ver información general de sus actividades y rendimiento. Con las analíticas de secuencia de Outreach, los miembros del equipo pueden saber exactamente dónde se encuentra cada cliente potencial en el embudo de comunicación. Los gerentes pueden observar el rendimiento de cada miembro del equipo.

Precios desde:

Sin información del proveedor

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Outreach

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

Sin información del proveedor

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Outreach

Imágenes

Outreach Software - 1
Outreach Software - 2
Outreach Software - 3
Outreach Software - 4
Outreach Software - 5
Outreach Software - 6
Ver 11 más
Vídeo de Outreach
Vídeo de Outreach
Vídeo de Outreach
Vídeo de Outreach
Vídeo de Outreach
Outreach Software - 1
Outreach Software - 2
Outreach Software - 3
Outreach Software - 4
Outreach Software - 5
Outreach Software - 6

Funciones

Funcionalidades totales de Outreach: 53

  • API
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis predictivo
  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Captura de clientes potenciales
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Entrega de contenidos
  • Formación e incorporación a las ventas
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de datos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión de ofertas
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de transacciones
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del rendimiento
  • Grabación a demanda
  • Grabación de audio/vídeo
  • Grabación de llamadas
  • Herramientas de colaboración
  • Informes de ventas
  • Integraciones de terceros
  • Marcador automático
  • Marketing por correo electrónico
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Plantillas de correo electrónico
  • Programación
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de la participación

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa a Outreach
Salesforce Sales Cloud es una aplicación de CRM basada en la nube de Salesforce. Sales Cloud ayuda a los equipos de...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternativa a Outreach
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

Groove

4,5
#3 alternativa a Outreach
Groove permite que los equipos pequeños o grandes permanezcan en la misma página y brinden a los clientes la experiencia...

Yesware

4,3
#4 alternativa a Outreach
Al instalar Yesware, nunca tendrás que adivinar quién abrió tu correo electrónico ni volver a perder tiempo copiando y...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(277)
Relación calidad-precio
4,2/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,2/5
Asistencia al cliente
4,1/5

¿Ya tienes Outreach?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 277
Cornell
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Sales Development

Revisado el 17/7/2021

With Outreach, we're solving the tedious work of outbounding by equipping SDRs with the powerful...

With Outreach, we're solving the tedious work of outbounding by equipping SDRs with the powerful tools to mass scale their outreach efforts. Previously this work was done in spreadsheets with manual emails and just Salesforce as the CRM tracker for contacts. With Outreach, emails are automated, prospect statuses are automatically updated. We've saved significant time with Outreach. There is a steep learning curve because the tool has various nuances that require training.

Puntos a favor

Sequences is what makes Outreach so powerful. The fact that you can time, automate, and blast various emails to prospects using custom variables for a personalized feel is what makes Outreach so powerful. My role requires me to send mass volumes of emails to specific personas at various B2B companies. Most people don't respond after just 1 email. By loading multiple folks into a sequence and blasting that sequence has saved me significant time.

Outreach also acts a CRM that keeps track of all communications. You can use filters to find specific prospects who have been sequenced or if they've been opted out or if they're in a specific stage in a sequence. These custom filters enable for specific targeting and tailoring.

Puntos en contra

Outreach does require level of training to some extent that isn't straightforward. For example, knowing how to load sequences, or create triggers, or how to automate certain tasks does require some playing around that is not intuitive unless you have some training. Our organization needed some 3rd party training for us to actually grasp the various aspects and nuances of Outreach. Without that 3rd party training, we would've made numerous mistakes and probably wouldn't have utilized the tool to the maximum efficiency.

Alternativas consideradas

SalesLoft

Razones para cambiar a Outreach

This was primarily a price initiative. SalesLoft was a bit more expensive than we would've liked and my team only needed one Outreach license.
Nate
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
  • Software usado A diario durante Más de un año
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Best sales sequencing tool on the market, hands down

Revisado el 31/1/2021

Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least...

Overall, I'm a huge fan of Outreach. It's a tool that I'll look for in my next company or at least recommend. If you have a large SDR and Inside Sales force, it's just silly not to invest in this technology. I save so much time on my prospecting and it holds me accountable. The reports on your progress are easy and when I work with my SDR multi-threading into an account, we can see each other's activity so we don't overlap.

Puntos a favor

At first, Outreach can look a bit overwhelming, but once you get through some early training, it will become second nature and best friend for prospecting. We also use Outreach as our dialer. What I love most is the ability to make quality drip campaigns, email sequencing that can be combined with phone and LinkedIn messaging, along with integrating with SFDC. I'm also a big fan of using Snippets which is a great way to create short sentences or data that you want to include in emails, while not going overboard on boring templates.

Puntos en contra

Not much, other than there's a lot going on. There are account and prospect views that you can build reports on top of that I really never use, but I'm sure could be useful. If you can focus on core functionality, then it's really quite easy to use.

Florence
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Made our SDRs way more productive

Revisado el 21/1/2021

Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key...

Great experience. Smooth during the sales cycle. Connects well to other solutions, pulling in key data on prospects. Product roadmap is also exciting (i.e. prospect insights and intelligence improving over time with AI insights).

Puntos a favor

We moved across from Groove to Outreach and this was one of the best decisions we made. Outreach connects much better to other tools in our stack and the functionality is on another level. Outreach has enabled our SDRs to stop wasting time context switching between loads of tabs and focus on prospecting, maximizing their time prospecting. I am a big fan of Outreach!

Puntos en contra

It would be great if it were simple to include a profile picture without the weird needing to have an avatar process on another platform.

Alternativas consideradas

SalesLoft

Razones para elegir Outreach

Groove was clunky and the support wasn't up to scratch.

Software anterior

Groove

Razones para cambiar a Outreach

Industry standard. Connectivity. Great UX.
Lauren
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 1.001-5.000 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Outreach is my favorite sales tool

Revisado el 30/9/2019

I am a big fan of Outreach. I think all Sales, Marketing & Sales Development teams should use it....

I am a big fan of Outreach. I think all Sales, Marketing & Sales Development teams should use it. Automation is the future!

Puntos a favor

I love the ease of use. I work with many people new to sales, new to our industry and they fall in love with outreach. It automates our sales strategy. It helps us follow a cadence or campaign on emailing, calling, sending a LinkedIn message, etc. Without it, we would struggle to follow up with our clients.

Puntos en contra

There are some small things that I don't like with Outreach. Things get stuck in failed & pending states and you are not notified... These are usually found too late as well. Wish there was more of an aggressive notification when things happen that we should be aware of. Also - I would love for them to build out their interface better for closing roles and marketing roles. We have it for our SDRs but would struggle to have marketing and account executives use the tool at the same time.

Alternativas consideradas

SalesLoft

Razones para elegir Outreach

More personalized and account based targeting model.

Software anterior

Yesware

Razones para cambiar a Outreach

Ease of use. Better security in mass emailing cadences.
Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Great, but not perfect

Revisado el 26/6/2019

Overall Outreach is a great tool for scaling out productivity but it seems to lack features in...

Overall Outreach is a great tool for scaling out productivity but it seems to lack features in being able to automate follow ups on a one-off basis. You can schedule one email for further out but will have to actively remind yourself to continue following up which reduces the value automation can provide to a sales professional.

Puntos a favor

Outreach is a fantastic tool that enables me and my colleagues to be much more productive in our sales outreach. It's great to be able to schedule emails in advance and even put prospects into sequences for more extended outreach efforts (no pun intended) without the need to actively manage and pay attention to them.

It's also great at helping keep me organized in terms of tasks I need to follow up on like calls.

They're ability to track email opens and clicks is also extremely valuable in identifying which prospects are engaging most with the material I send over.

Outreach also has some other analytics that seem somewhat helpful as well, though haven't dug too much into these or really leveraged them to great extent for our team.

Puntos en contra

There are some features that leave me wanting though. There are instances where I'd like to add just a slight bit of personalization for a very select few members of a sequenced group but in order to do that, I either need to have a reminder to catch that scheduled email right before it sends out (which defeats the purpose of the automation) or create an entirely new sequence just for 1 or 2 people which can really bog up my sequence view.

Cheaper solutions like Yesware are able to allow for automated one-off sequences or email chains with a log built in to stop following emails if there's a response. Seems like it should be a fairly straight forward functionality but it's noticeably lacking in this platform.

Mostrando 5 opiniones de 277 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Outreach

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Outreach.

Outreach ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Outreach son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Outreach admite los siguientes idiomas:

inglés

Outreach admite los siguientes dispositivos:

Outreach se integra con las siguientes aplicaciones:

6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo SalesOS

Outreach ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Outreach.