
Sobre Outreach
Outreach es una plataforma intuitiva de automatización de ventas. Esta aplicación, basada en "secuencias", ayuda a los equipos de ventas a configurar campañas de correo electrónico y puntos de contacto basados en cualquier número de criterios. Los equipos pueden crear una secuencia de correos electrónicos y llamadas para enviarla a todos sus clientes potenciales.
Outreach ayuda a los equipos de ventas a gestionar de manera fiable todos sus clientes potenciales, sin importar su número. Outreach notifica a los equipos de ventas cuando los clientes potenciales responden a los mensajes. Los que han respondido se envían al siguiente punto de contacto o paso de la secuencia. También detecta las horas de mayor rendimiento de la semana para enviar correos electrónicos y programar campañas de correo electrónico en consecuencia.
Las funciones analíticas de Outreach permiten a los equipos de ventas ver información general de sus actividades y rendimiento. Con las analíticas de secuencia de Outreach, los miembros del equipo pueden saber exactamente dónde se encuentra cada cliente potencial en el embudo de comunicación. Los gerentes pueden observar el rendimiento de cada miembro del equipo.
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Opiniones
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¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

- Sector: Marketing y publicidad
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de dos años
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Outreach helps me Make more Money
Revisado el 1/7/2019
I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for...
I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for itself ten-fold.
Puntos a favor
I love how I can increase my intake and outtake with minimal effort on my end. Outreach allows automation in places that has saved me hundreds of hours since i've started using it.
Puntos en contra
There are a few simple things that the platform does not allow. One is a "Select-All" feature where you can also unselect some. Select-All is an all-or-nothing. If there are 500 things and 1 of them is missplaced. You have to figure out another way besides Select-All minus 1.

- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 2.0 /10
Terrible customer service. Great product.
Revisado el 2/4/2018
I really enjoyed the software, what a great product. My first salesman was amazing, but as they...
I really enjoyed the software, what a great product. My first salesman was amazing, but as they scaled, we became a small account to them and really got treated like it. Stay away if you are looking for a great vendor experience, but if you are looking for a great product with great automation tools and email sequences... Outreach was the best we could find.
Puntos a favor
Wow, its an amazing product. I really enjoyed using it and it did win me alot of business. Alot of automated tasks which was amazing. Also their email management and manager permissions was incredible. Overall really simplified my teams day.
Puntos en contra
If you are a small company... expect to be treated terribly. We got random bills, and NO response from billing or their cusotmer support. You would get the runaround all day long. Seriously terrible experience even caused one of my employees to lose morale which isn't ultimately all Outreachs fault, I will take some accountability... but she wasn't getting her job done and couldln't get replies from Outreach. She was the manager supposed to control how many seats we had and manage costs... With an unresponsive team and random invoices with no explaination it became discouraging.
I would highly recommend using the product if their sales team was ethical and their support would RESPOND. We got way overbilled and cancelling the account was even a hassle.
- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 0.0 /10
Use of Outreach and support
Revisado el 8/7/2019
Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just...
Tired of being lied to, ignored, and being told the issues are ours when they aren't. It's just one horrible mess after another. I get having growing pain for a company but your's seems to not be anywhere ready for widespread use! And learn to treat your customer's better. They are your bread and butter!
Puntos a favor
It's pretty easy to use and figure out. Not much help is needed to make it work.
Puntos en contra
Quality and support! Outreach experiences issues regularly. There's always something wrong with it. What's worse is when you put in a support ticket, they always give you some generic issue that its on the customer's side. That's not the case! You then later find out that they lied and are exeriencing an outage. Then you ask repeatedly for a call back because your manager is upset with them and they can't bother to do that! They won't even acknowledge your request!

- Sector: Administración educativa
- Tamaño de la empresa: 201-500 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Best Sales software I have ever encountered
Revisado el 17/11/2021
Puntos a favor
What I like the most about this software is how engaging and User friendly it is. The software is clear and concise which allows greater ease of use especially now, due to the restrictions of the Covid 19 Pandemic, and most things now being mostly online. This software provides "from a pin to an anchor" where sales is concerned. If you are in sales, this software is the best solution for you to move forward with your company and a greater way to maximize generated profit.
Puntos en contra
What I least enjoyed about this software is can be very time consuming getting to know the various aspect of it.

- Sector: Software informático
- Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
- Software usado A diario durante Más de un año
-
Fuente de la reseña
Calificación general
- Relación calidad-precio
- Facilidad de uso
- Asistencia al cliente
- Probabilidad de recomendación 10.0 /10
Amazing software that immediately generates return on investment
Revisado el 27/12/2018
Their customer success and new customer install team is AMAZINGLY good. It's a complex solution,...
Their customer success and new customer install team is AMAZINGLY good. It's a complex solution, but that is also its power. Any question I asked was answered immediately by whatever level of support was required.
Puntos a favor
Ability to setup complex user journey sequences for multiple personas, it's ease of setup and use, and that our inside sales team says they CANNOT work without this solution. We increased our rate of meetings set immediately and already have generated enough revenue to pay for the system many times over. It is not the cheapest solution out there, but you get what you pay for.
Puntos en contra
The reporting could be more robust, but we pipe all the data in SFDC and use the reporting tools there.
Preguntas frecuentes sobre Outreach
He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Outreach.P. ¿Qué tipo de planes de precios ofrece Outreach?
Outreach ofrece los siguientes planes de precios:
- A partir de:
- Modelo de precios: Suscripción
- Prueba gratis: No disponible
P. ¿Quiénes son los usuarios habituales de Outreach?
Los clientes habituales de Outreach son:
Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
P. ¿Qué idiomas admite Outreach?
Outreach admite los siguientes idiomas:
inglés
P. ¿Outreach es compatible con dispositivos móviles?
Outreach admite los siguientes dispositivos:
P. ¿Con qué otras aplicaciones se integra Outreach?
Outreach se integra con las siguientes aplicaciones:
6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo SalesOS
P. ¿Qué tipo de asistencia ofrece Outreach?
Outreach ofrece las siguientes opciones de asistencia:
E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica
Categorías relacionadas
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- Sistemas automatizados de ventas
- Herramientas de administración de leads
- Software para Capacitación de ventas
- Software de gestión de ventas internas
- Software para la interacción de ventas
- Software de gestión de contactos
- Software de análisis predictivo de leads
- Software de marcador predictivo
- Software de gestión de contenidos para ventas
- Programas para grabar llamadas
- Software de seguimiento comercial
- Software para pronóstico de ventas
- Software de marketing de cuentas
- Plataformas de IA conversacional
- Inteligencia de ventas