Sobre Sharpen

Los agentes felices crean clientes felices. Sharpen brinda al equipo de atención al cliente una forma de simplificar sus interacciones y flujos de trabajo para capacitar a los agentes y ofrecer una experiencia de clientes positiva.

Equipa a los agentes con una plataforma para interactuar con los clientes en cualquier canal y desde una sola interfaz. Con módulos de coaching y microaprendizaje en las colas de agentes para mejorar el crecimiento y el desarrollo. Obtén información detallada del cliente desde un único sistema de creación de informes y fuente de información veraz, a partir de las relaciones con los clientes que desarrolla el equipo. Con Sharpen, convierte cada interacción en una experiencia.

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Las 5 mejores alternativas a Sharpen

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Reino Unido, México , Estados Unidos

Idiomas admitidos

inglés

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Las 5 mejores alternativas a Sharpen

Imágenes

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Funciones

Funcionalidades totales de Sharpen: 57

  • API
  • Acciones activadas por evento
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Archivo y conservación
  • Base de datos de clientes
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Desvío de llamadas
  • Distribución automática de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Entrada de teclado del teléfono
  • Etiquetado de llamadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de tickets de soporte
  • Grabación
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Grabación programada
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de cliente
  • Identificador de llamadas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Integración de telefonía informática
  • Marcación manual
  • Marcador automático
  • Mensaje de voz
  • Mensajería SMS
  • Métricas de rendimiento
  • Personalización de la voz
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguridad SSL
  • Sistema de marcación progresiva
  • Supervisión
  • Supervisión de llamadas
  • Varios scripts

Alternativas

Five9

4,2
#1 alternativa a Sharpen
Five9 es una solución de centro de contacto y centro de atención telefónica impulsada por inteligencia artificial. La...

Call Center Studio

4,5
#2 alternativa a Sharpen
Call Center Studio es un software basado en la nube que proporciona a las empresas herramientas para administrar y...

BeInContact

4,4
#3 alternativa a Sharpen
BeInContact helps companies of various sectors and sizes increase the loyalty of their customers, improving their...

LiveAgent

4,7
#4 alternativa a Sharpen
LiveAgent es una solución de help desk basada en la web que permite la gestión de tickets de asistencia desde múltiples...

Opiniones

Calificación general

4,4 /5
(48)
Relación calidad-precio
4,8/5
Funciones
5/5
Facilidad de uso
4,3/5
Asistencia al cliente
4,5/5

¿Ya tienes Sharpen?

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Mostrando 5 opiniones de 48
Todd
Calificación general
  • Sector: Seguros
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Great Value and Support

Revisado el 27/8/2015

Fathom is attentive to my needs and works quickly to resolve any issues that arise. They provide...

Fathom is attentive to my needs and works quickly to resolve any issues that arise. They provide good phone service at a great value. I recommend them for any small business owner!

Puntos a favor

Great value. My monthly service is much less than I paid previously. The support team is knowledgeable and easy to work with. They are quick to diagnose any issues (even those that are problems with my system and not theirs) and provide answers to resolve them.

Puntos en contra

It can be a little confusing to configure the system, but I can call the support team to help me out. Reports, such as call logs, could be better, but I almost never looked at them with my previous provider anyway. Once the system is configured, it works great.

Curtis
Calificación general
  • Sector: Servicios para el consumidor
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Sharpen a company worth investigating!

Revisado el 6/9/2022

Very satisfying overall they have corrected issues as they came. They bring Solutions to issues you...

Very satisfying overall they have corrected issues as they came. They bring Solutions to issues you didn’t know that you had.

Puntos a favor

Their onboarding process even hit with unforeseen issues is smooth and well thought out. I’m very happy with uptime and call delivery. Support has easily corrected any issues I present.

Puntos en contra

Implementation transition to live was lacking support on the sharpen side showing due to lingering nature of large issue. That’s really it I love everything else for our company it’s as close as we could ask for aside from making our own.

Alternativas consideradas

Five9

Razones para elegir Sharpen

Needed more freedom for our complex business structure

Razones para cambiar a Sharpen

Price and complexity for our operations.
Dylan
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Mediocre

Revisado el 24/9/2015

Overall: This system offers nothing outside of the norm of any other VOIP business phone system. ...

Overall: This system offers nothing outside of the norm of any other VOIP business phone system. The Web interface is slightly more intuitive than others, though it is difficult sometimes to know if a setting change has actually been accepted and changed. However, there is much to be desired in execution of calls. About a quarter of dialed calls will hang without ever connecting, then disconnect. There is no consistency with this issue as to the number being dialed. (One number may fail three times in a row, then connect on the fourth attempt. Others might fail once, then connect on the next attempt.) We have had an outstanding service issue since deploying last January which has yet to be resolved wherein any calls going to our after-hours support line generate two notification emails and two duplicate voicemails. While not critical, it is a nuisance, and the only time we receive updates on the status of the service case is when we ask for them.

Pros: Slightly easier to use and deploy than similar products. Slightly more intuitive web controls. Service department will respond when prompted.

Cons: Service could be much more pro-active in reporting status of cases back to clients. Call failures can be a headache.

Brian
Calificación general
  • Sector: Internet
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

One stop solution

Revisado el 25/8/2015

We needed a system that could allow our remote teams to painlessly stay connected while providing...

We needed a system that could allow our remote teams to painlessly stay connected while providing core communications functionality. Lots of providers out there with pieces of what we needed, but struggled to find it all in one package that was affordable and actually worked right. Actually didn't get any complaints from the team.

Puntos a favor

Easy to use and provided the full suite of functions we needed. Remote access across the country was great. Option to use soft phone on laptop with Polycom phone on desk also great. Automated workflow for agents was superb and our service manager was able to set up, implement, and manage without a lot of training or consulting.

Puntos en contra

No real cons to speak of. Would love to see them come out with their own CRM, though the integration with salesforce has been great.

Christina
Calificación general
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Striving for Sucess

Revisado el 25/9/2015

It's been a long winding road; however, I genuinely feel that Fathom Voice is trying to get better!...

It's been a long winding road; however, I genuinely feel that Fathom Voice is trying to get better! They give us some great features but some of the every day features that we expect & had for years are now not available.

Most recently I've truly missed the simple forwarding option. We've worked around it but it was laborious. To be able to just hit a fwd button + the extension in which to forward to... was great, when we had it.

I also miss the options our landlines had... like being able to speed up & slow down a message. This saved us from having to listen several times. We also had a simple keypad map that showed us how to move quickly and efficiently through steps to get where we needed. On the dashboard, I would love to also have a list of calls I've made (calls in and calls out, would be great descriptions).

We are not necessarily a large business but perhaps we act like one. :) Thus, there will always be issues or things that come up, esp. as changes occur. The Fathom Voice Crew always do their best to find a solution & never forget to get back with you... we appreciate this greatly!

Mostrando 5 opiniones de 48 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Sharpen

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Sharpen.

Sharpen ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Suscripción
  • Prueba gratis: No disponible

Los clientes habituales de Sharpen son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Sharpen admite los siguientes idiomas:

inglés

Sharpen admite los siguientes dispositivos:

Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sharpen se integra con las siguientes aplicaciones:

Desk.com, Freshdesk, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Zendesk Suite

Sharpen ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Asistencia 24/7

Categorías relacionadas

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