Daylite for Mac

Sistema CRM y gestión de proyectos para pequeñas empresas que usan Mac.

Sobre Daylite for Mac

Exclusivamente para iPhone, iPad y Mac. Daylite es una aplicación de gestión de proyectos y CRM para pequeñas empresas que usan Mac y necesitan supervisar clientes potenciales, clientes, proyectos y tareas en un solo lugar.

Daylite ayuda a recordarte cuándo hacer un seguimiento con clientes potenciales y clientes existentes, supervisar la comunicación con ellos y segmentarlos, así como a organizar todos los procesos y pasos en ofertas y proyectos y gestionar las tareas, reuniones y notas del equipo; todo en un solo lugar.

Daylite se integra con Apple Mail para que puedas vincular todos los correos electrónicos a clientes y proyectos, configurar recordatorios de seguimiento y programar reuniones; todo desde la bandeja de entrada. Daylite también se sincroniza con los contactos y el calendario de Apple.

Precios desde:

US$ 39,99/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Daylite for Mac

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Australia, Canadá, Alemania, Francia, Reino Unido , Irlanda, Japón, Países Bajos, Nueva Zelanda, Singapur, Estados Unidos, Sudáfrica

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

US$ 39,99/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Daylite for Mac

Imágenes

Daylite for Mac Software - 1
Daylite for Mac Software - 2
Daylite for Mac Software - 3
Daylite for Mac Software - 4
Daylite for Mac Software - 5
Ver 8 más
Vídeo de Daylite for Mac
Vídeo de Daylite for Mac
Vídeo de Daylite for Mac
Daylite for Mac Software - 1
Daylite for Mac Software - 2
Daylite for Mac Software - 3
Daylite for Mac Software - 4
Daylite for Mac Software - 5

Funciones

Funcionalidades totales de Daylite for Mac: 75

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Automatización de marketing
  • Automatización de procesos empresariales
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Flujo de trabajo configurable
  • For Financial Institutions
  • For Mac Devices
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de carteras
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de ideas
  • Gestión de membresías
  • Gestión de modelos
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de recursos
  • Gestión de relaciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Integración de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Notificaciones en tiempo real
  • Para el sector de los seguros
  • Para propiedades inmobiliarias
  • Planificación y programación de proyectos
  • Plantillas de correo electrónico
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Previsión de ventas
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Segmentación
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tareas del equipo
  • Uso compartido de archivos

Alternativas

UKG Ready

4,1
#1 alternativa a Daylite for Mac
Kronos Workforce Ready es una solución completa de gestión de la mano de obra y de capital humano con una interfaz de...

Claris FileMaker

4,3
#2 alternativa a Daylite for Mac
Claris FileMaker es una plataforma de desarrollo de aplicaciones personalizada que permite a las empresas crear...

SugarCRM

3,8
#3 alternativa a Daylite for Mac
SugarCRM es una herramienta de gestión social de clientes que incluye automatización completa de ventas, marketing y...

Things

4,9
#4 alternativa a Daylite for Mac
Things, de Cultured Code, es un software de gestión de tareas que está diseñado para ayudar a los usuarios de iOS, Mac...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(346)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,5/5

¿Ya tienes Daylite for Mac?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 346
Adrian
Calificación general
  • Sector: Servicios financieros
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

A fully featured and user productive CRM

Revisado el 29/1/2020

I have been using Daylite since v2 (now v6 and cloud based). It provides a wide CRM feature set...

I have been using Daylite since v2 (now v6 and cloud based). It provides a wide CRM feature set and integrates aspects of project and time management. For small business operators that is really useful. What is particularly useful to me, is that it integrates so well with Mail - so many leads & communications come or go via email. Being able to link Contacts, Companies, Opportunities, Projects, Appointments - and capturing that connectivity in my CRM is really useful. Having work with a Salesforce implementation where capturing email traffic and info was never as comprehensive - Daylite is a pleasure to use.

There are a range of readily available and easily installable developer add-ons (e.g. www.iosxper.biz and www.puremac.com.au). They add additional features (e.g. multi-currency invoicing, productivity enhancements, Kanban boards), integrations (e.g. online diary publication & management, email campaigns, phone integrations, messaging, web conferencing) and improved reporting.

My only real frustration is the inability to create customised views and reports across objects - without developers assistance. While the layered stack architecture will allow enormous customisation - you really need a coders help. Having said that, for 85% of what I do, I can survive for now and as my new business grows and scales, I know there is a solution to my needs.

Overall I am a Daylite addict and evangelist!

Puntos a favor

Awesome user interface, integration into MacOS environment (e.g. Mail), layered architecture allows for integration and customisation, loyal developer ecosystem and low cost per user.

Do not underestimate the value of the Daylite Mail Integration - so much of my communications and lead acquisition is via referral and via email - getting data quickly and consistently into any CRM is essential to its adaption.

There are iOS/iPad OS apps - not a desktop replacement but great for road warriors to keep the communication channels open or to make productive use of time when out of the office and between meetings.

Puntos en contra

Some highly technical limitations:
- No web browser access to a Cloud-hosted service - but the OSX and iOS apps are awesome!
- Limited "regular" user ability to create customised views and reports across multiple objects without developer engagement.
- Dependent upon Apple apps for integration with MS Exchange/Office365 - more limited in iOS version

Stephen
Calificación general
  • Sector: Prensa
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 9.0 /10

Why we use Daylite as a media company

Revisado el 6/10/2022

Daylite is just easy to use. We spend very little time during induction teaching people how to use...

Daylite is just easy to use. We spend very little time during induction teaching people how to use Daylite. If they can use a computer they can use Daylite.

I recently had an issue with my personal installation. The support team from Daylite responded quickly and solved the matter within the hour. This was made even more compelling by the time difference between my locale and that of the support team.

Regardless of how good the product is, the ability of the support team to get you out of trouble quickly and without fuss is what determines the quality of the product.

Puntos a favor

The integration across the Apple platform is critical. We don't always have our computers with us, the ability to stay up to date in field is important.

Being able to update the database on our iPhones and iPads lightens the physical load on our team

Puntos en contra

If I find one I'll let you know. Like all software there are features that could be better. with the integration across the Apple environment these niggle are less important.

Alternativas consideradas

monday.com y HubSpot CRM

Razones para cambiar a Daylite for Mac

Daylite was the most configurable and easiest to use

Respuesta de Marketcircle

Hi Stephen - Thank you for your feedback. It's fantastic to hear that, because Daylite works offline, it helps you and your team stay up to date with your projects. Thank you for your support!

Michael
Calificación general
  • Sector: Construcción
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 2.0 /10

Still waiting for Daylite to catch up

Revisado el 30/1/2020

I will say that the support team at MarketCircle are first-rate, but they’re supporting a very...

I will say that the support team at MarketCircle are first-rate, but they’re supporting a very tired-functioning and slow product, that doesn’t adapt to changing user expectations very quickly, if at all. There was a period of approx. 3 months where one of the main features, Daylite Mail Assistant, simply stopped working after an OSX upgrade. The support team was excellent during that period and they did extend my subscription as compensation. But I’m VERY tired of the entire software industry attitude of ‘release and fix’ rather than ‘polish and be proud’. If Daylite had another major competitor on the Mac platform, they’d likely move more quickly. But they don’t. So there’s not much impetus for them to bring the product up to modern standards. It still feels like a piece of software from the early 2000’s. I suppose in it’s price point, it’s competitive in that regard. But I’ll gladly provide the devs there with my laundry list of complaints if they’ll get in touch with me. I don’t want to sound ungrateful, but I think as a paying customer I’m entitled to render an informed opinion.

Puntos a favor

It has two essential components to track new business Opportunities and management/logistics for Projects which is what attracted me initially.

Puntos en contra

It is riddled with bugs in the code and inconsistencies in it’s severely outdated UI. The User Experience overall has been designed by engineers, with little regard for implementation of modern OSX conventions. If I had to distill it down to one major issue: TOO MANY CLICKS to perform simple tasks. All the functionality I’d want is there...somewhere. But it takes MANY MANY screens and clicks to perform simple everyday tasks, and ends up taking me MUCH longer than it should to input data. Also, the companion iOS apps for iPhone and iPad are severely hobbled, and there is NO web interface whatsoever. If you run it on a desktop computer (ie: in an office, desk bound environment) you’re fine. If you have ANY need to be a mobile user, you’re mostly out of luck. As an example, the iOS version will not allow file attachments when composing new email. That’s one of a loooong list of shortcomings I’ve logged since using this since 2014. The truth is, as soon as something more modern and functional comes along I’ll gladly migrate my business over to speed up my workflow. The Report engine is an absolute horror-show. Just try an build a custom report without pulling your hair out and giving up.

Johanna
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Daylite vereinfacht die tägliche Organisation

Revisado el 24/9/2022

Für unser Unternehmen ist es die perfekte CRM-Software.

Für unser Unternehmen ist es die perfekte CRM-Software.

Puntos a favor

Die Software ist kompatibel mit Mac. Sie ist sehr strukturiert aufgebaut und stellt Schnittstellen für die Integration von weiteren Tools bereit.

Puntos en contra

Nach Updates kommt es in den ersten Tagen immer wieder zu Fehlern, welche das System abstürzen lassen.

Alternativas consideradas

lexoffice y Salesforce Sales Cloud

Respuesta de Marketcircle

Hello Johanna - Thank you for your review! Thank you for your ongoing support!

Usuario verificado
Calificación general
  • Sector: Producción audiovisual
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 7.0 /10

Improvement over time!

Revisado el 30/1/2020

I really like the Opportunities funnel - that I can keep top of mind who are all the potential...

I really like the Opportunities funnel - that I can keep top of mind who are all the potential clients and when I need to follow-up with them - and the way I can do a report of where they came from and how much business I won.

Puntos a favor

I love that I can access everything on my phone and my computer and it automatically syncs - that I can have all of my calendar appointments, tasks, clients, projects, opportunities and corresponding emails all in one place whenever I need it. I really couldn't live without this product. I rely on it for everything. Ever since it's been in the cloud, it's gotten much better, and they've really added a lot of features, and web seminars and more customer support.

Puntos en contra

It doesn't play well with others and integrate easily with other software - particularly with other calendar systems. When I want to invite my husband or son to personal family calendar appointments, it's many steps for them to accept a meeting. I wish they would fix that feature and also integrate with other apps and not have to use Zapier or multiple steps.

Alternativas consideradas

Insightly y Salesforce Sales Cloud

Razones para cambiar a Daylite for Mac

Someone showed it to me years ago and got me on it and quite honestly, when I thought about switching, it felt like much more trouble than it was worth - and then they improved so I didn't feel I needed to.
Mostrando 5 opiniones de 346 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Daylite for Mac

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Daylite for Mac.

Daylite for Mac ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 39,99/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Daylite for Mac son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200

Daylite for Mac admite los siguientes idiomas:

inglés

Daylite for Mac admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

Daylite for Mac se integra con las siguientes aplicaciones:

Billings Pro, Direct Mail Manager, Google Calendar, Mailchimp, Xero, Zapier

Daylite for Mac ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Daylite for Mac.