Daylite for Mac

Sistema CRM y gestión de proyectos para pequeñas empresas que usan Mac.

Sobre Daylite for Mac

Exclusivamente para iPhone, iPad y Mac. Daylite es una aplicación de gestión de proyectos y CRM para pequeñas empresas que usan Mac y necesitan supervisar clientes potenciales, clientes, proyectos y tareas en un solo lugar.

Daylite ayuda a recordarte cuándo hacer un seguimiento con clientes potenciales y clientes existentes, supervisar la comunicación con ellos y segmentarlos, así como a organizar todos los procesos y pasos en ofertas y proyectos y gestionar las tareas, reuniones y notas del equipo; todo en un solo lugar.

Daylite se integra con Apple Mail para que puedas vincular todos los correos electrónicos a clientes y proyectos, configurar recordatorios de seguimiento y programar reuniones; todo desde la bandeja de entrada. Daylite también se sincroniza con los contactos y el calendario de Apple.

Precios desde:

US$ 42,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Daylite for Mac

Clientes habituales

  • Trabajadores autónomos
  • Empresas pequeñas (2-50)
  • Empresas medianas (51-500)
  • Empresas grandes (500 o más)

Implementación

  • Basado en la nube
  • Entorno local

Disponible en los países siguientes

Alemania, Australia, Canadá, Estados Unidos, Francia y otros 7

Idiomas admitidos

inglés

Precios desde:

US$ 42,00/mes

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Daylite for Mac

Imágenes

Daylite for Mac Software - 1
Daylite for Mac Software - 2
Daylite for Mac Software - 3
Daylite for Mac Software - 4
Daylite for Mac Software - 5
Ver 8 más
Vídeo de Daylite for Mac
Vídeo de Daylite for Mac
Vídeo de Daylite for Mac
Daylite for Mac Software - 1
Daylite for Mac Software - 2
Daylite for Mac Software - 3
Daylite for Mac Software - 4
Daylite for Mac Software - 5

Funciones

Funcionalidades totales de Daylite for Mac: 74

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Automatización de marketing
  • Automatización de procesos empresariales
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de carteras
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de formularios
  • Gestión de ideas
  • Gestión de membresías
  • Gestión de modelos
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de recursos
  • Gestión de relaciones
  • Gestión de tareas
  • Gestión de voluntariado
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Herramientas de colaboración
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Integración de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Notificaciones en tiempo real
  • Para dispositivos Mac
  • Para dispositivos iPad
  • Para el sector de los seguros
  • Para instituciones financieras
  • Para pequeñas empresas
  • Para propiedades inmobiliarias
  • Para startups
  • Planificación y programación de proyectos
  • Plantillas de correo electrónico
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Previsión de ventas
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Proyecciones
  • Recordatorios
  • Segmentación
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tareas del equipo
  • Uso compartido de archivos

Alternativas

Pipedrive

4,5
#1 alternativa a Daylite for Mac
Pipedrive es una herramienta de gestión de canales y CRM para equipos de ventas de tamaño pequeño y mediano que ayuda a...

Things

4,9
#2 alternativa a Daylite for Mac
Things, de Cultured Code, es un software de gestión de tareas que está diseñado para ayudar a los usuarios de iOS, Mac...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternativa a Daylite for Mac
Ahorra tiempo de ventas valioso con HubSpot CRM, que se ocupa de todos los pequeños detalles, como grabación de...

Google Calendar

4,8
#4 alternativa a Daylite for Mac
Revisa fácilmente Google Calendar y agrega nuevos eventos desde los sitios web que visites. Obtén un botón para la...

Opiniones

Calificación general

4,6 /5
(350)
Relación calidad-precio
4,4/5
Funciones
4,4/5
Facilidad de uso
4,4/5
Asistencia al cliente
4,6/5

¿Ya tienes Daylite for Mac?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

Mostrando 5 opiniones de 350
Miguel
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Software usado Mensualmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 5.0 /10

Facil y sencillo

Revisado el 21/12/2022

Puntos a favor

Me resulta muy facil y eficaz. Permite realizar escritos que te ayudan a que no se olvide y ayuda mucho en mi dia a día

Puntos en contra

Es un poco caro 40e al mes por un software de edte calibre

Respuesta de Marketcircle

Hi Miguel - Thank you for your feedback. We're glad to hear that Daylite helps you stay on top of things on your day-to-day. In addition, it's good to know that you find Daylite to be effective and easy to use. We appreciate your support.

Stephen
Calificación general
  • Sector: Formación profesional y coaching
  • Tamaño de la empresa: Trabajador autónomo
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Terrific CRM for Professional Services Firms

Revisado el 29/1/2020

Keeping track of my external network is the most important element.

Keeping track of my external network is the most important element.

Puntos a favor

I work with professional services firms, such as financial, law, and accounting firms, and also practice law. I use Daylite for everything! The email assistant makes it super easy to file emails. More than just emails, though, is the ability to see a history of all communications. I also keep track of clients using Projects and love the flexibility of the platform. I looked at a lot of CRMs and have been "sold" on Daylite since I started using it. Also, very good support help and excellent video tutorials.

Puntos en contra

Because it is very robust, it can at first appear intimidating. But the setup is so logical that it quickly becomes easy to use. And it is very customizable, especially useful when using Smart Lists. I'd like to see better reporting features, but beyond that, it's comprehensive.

Alternativas consideradas

Salesforce Sales Cloud

Razones para elegir Daylite for Mac

Ease of use and reliability. Outlook through Office 360 had so many password and access issues that I couldn't stand it.

Razones para cambiar a Daylite for Mac

Apple integration and ease of use
Jeremy
Calificación general
  • Sector: Bellas artes
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

My staff loves it. Business intelligence is severely lacking.

Revisado el 24/10/2018

I want to love Daylite. If the reporting were more robust, I would be THRILLED to stick with it....

I want to love Daylite. If the reporting were more robust, I would be THRILLED to stick with it. But without reporting and analysis, it is more like a glorified Contact Manager, Appointment Calendar and Task List--which is why my staff loves it. Unfortunately, I need business intelligence, and Daylite doesn't provide that.

Puntos a favor

It lives on the Mac desktop, like a "real" business application; not on a browser where it is too easy to get distracted. Awesome. It works on Mac. Excellent.

It takes some forethought to get it set up, but once set up it is flexible enough to handle unique needs. I initially loved that. Activity Sets automatically create Meetings and Tasks based on date (but there are huge problems, noted below).

Daylite does an excellent job of tracking individual events for each Person.

Puntos en contra

While Activity Sets do a good job of creating a series of upcoming Meetings and Tasks, Daylite has no idea that these "events" must exist in series. A meeting is a meeting is a meeting and a Task is a Task is a Task. This makes reporting next to impossible... Daylite cannot generate a report of how many People made it to one Meeting, but not to the next Meeting. It cannot tell me how many Phone Calls (each entered as a separate Task), for example, were made to a Lead before they came in for that first meeting.

Daylite uses Categories to keep track of People. A Person might begin with a category of 'Lead', then change to a category of 'Client', then have category 'Completed'. (We actually had 5 primary categories, each with subcategories to help us understand each client) The problem is that there is no history. Reporting, again, is nearly impossible: Daylite can give raw counts: How many People were added in the last 7 days? How many Leads do we now have? Etc. But these reports are a snapshot of current data. Once a Person moves to the next Category, I can no longer get an accurate report of: How many new leads were added last week? What is our conversion ratio? How long did they exist as Leads?

The Report Module is very limited. Custom Reporting is available but requires a 3rd party programmer.

Piplelines proved too clunky.

Respuesta de Marketcircle

Thanks for the review! We appreciate you being a long time Daylite customer and your detailed review. We have discussed your feedback and using it to consider how to improve Daylite.

David
Calificación general
  • Sector: Educación primaria/secundaria
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 1.0 /10

This company is not to be trusted.

Revisado el 8/11/2018

After developing my entire CRM system around Daylite, they switch to a subscription service. It's...

After developing my entire CRM system around Daylite, they switch to a subscription service. It's bait and switch. My data and my system are now being held ransom. The company cannot be trusted. Don't commit yourself or your company to them!

Puntos a favor

Daylite has the best feature set available. It connects mail, projects, calendars, and more. One can get a lot done from within this one program.

Puntos en contra

Extremely expensive for an individual. I bought the product before they switched to a subscription model. If I want to continue, I must keep paying.

Respuesta de Marketcircle

Hi David,
Is the price of the subscription your main hesitation for moving away from Daylite? We’d like to work towards having tiered pricing as we understand not everyone gets the same value out of Daylite based on your needs and which features you use /don’t use. Are you open to discussing how you’re using Daylite and figuring out a price point that fits your needs better? Also, with the subscription model your data is always yours. You can switch to the free plan at any time to still access your data in the event you want to stop paying for your subscription. Open to chatting more about this. You can reach out to our Customer Service Team at [email protected]

Carol
Calificación general
  • Sector: Consultoría de gestión
  • Tamaño de la empresa: 2-10 empleados
  • Software usado A diario durante Más de dos años
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Couldn't function well without it

Revisado el 29/1/2020

They are very responsive to my queries and get back to me within 24 hours if I need help. The 24...

They are very responsive to my queries and get back to me within 24 hours if I need help. The 24 hours is completely acceptable since I am based in NZ and they are on a different time zone.

Puntos a favor

The software is project based rather than calendar based but it has all the functionality of a highly effective calendar, task and file linking package. The linking of clients to projects, calendars, contacts, notes, tasks and emails is so helpful. I can click on a client or a project and see the whole history of how I have interacted with the client, what projects we have worked on, when I last spoke /emailed them etc. It makes it super easy to stay clearly on top of all of the different projects and priorities I have. It syncs with my phone and iPad and computer so I am up to date at all times.

Puntos en contra

I used to wish that I could link emails on my phone to Daylite. The functionality used to only exist with the desktop. Last year, they added this functionality and now it makes my life much easier. Occasionally it hiccups in the email linking but is getting better and better as they do the fixes.

Mostrando 5 opiniones de 350 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Daylite for Mac

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Daylite for Mac.

Daylite for Mac ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de: US$ 42,00/mes
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Daylite for Mac son:

Trabajador autónomo, 2-10, 11-50, 51-200

Daylite for Mac admite los siguientes idiomas:

inglés

Daylite for Mac admite los siguientes dispositivos:

iPhone (móvil), iPad (móvil)

Daylite for Mac se integra con las siguientes aplicaciones:

Billings Pro, Direct Mail Manager, Google Calendar, Mailchimp, Xero, Zapier

Daylite for Mac ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Daylite for Mac.