Sobre Whatfix

Whatfix es una plataforma líder de adopción digital que ayuda a las empresas a ofrecer un proceso de incorporación moderno y sencillo, una formación eficaz y una mejor asistencia a los usuarios a través del contenido contextual que se muestra en el momento idóneo. El contenido de la aplicación de Whatfix, con tutoriales y autoayuda, ofrece viajes de usuario personalizados para fomentar la productividad y el compromiso. Simplifica el viaje de adopción de tus usuarios con información personalizada y dirigida. Recopila información útil para usar el software de la manera más eficaz.

Precios desde:

N/D

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Whatfix

Dispositivos

Tamaño de la empresa

P M G

Disponible en los países siguientes

Australia, Brasil, Canadá, China, Alemania y otros 5, Reino Unido, India, Japón, México, Estados Unidos

Idiomas admitidos

alemán, búlgaro, catalán, chino, coreano y otros 27, danés, eslovaco, esloveno, español, francés, hebreo, húngaro, indonesio, inglés, irlandés, islandés, italiano, japonés, letón, lituano, malayo, noruego, portugués, rumano, ruso, serbio, sr-cyrl, tailandés, ucraniano, vietnamita, zh-hant, árabe

Precios desde:

N/D

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Suscripción

Las 5 mejores alternativas a Whatfix

Imágenes

Whatfix Software - 1
Whatfix Software - 2
Whatfix Software - 3
Whatfix Software - 4
Whatfix Software - 5
Whatfix Software - 6
Whatfix Software - 7
Whatfix Software - 8
Ver 9 más
Vídeo de Whatfix Whatfix Software - 1 Whatfix Software - 2 Whatfix Software - 3 Whatfix Software - 4 Whatfix Software - 5 Whatfix Software - 6 Whatfix Software - 7 Whatfix Software - 8

Funciones

Funcionalidades totales de Whatfix: 68

  • API
  • Académico/formación
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis visual
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoría de cursos integrada
  • Base de datos de clientes
  • Biblioteca de contenidos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Comunicación multicanal
  • Conformidad con SCORM
  • Contenido interactivo
  • Contratación de empleados
  • Control de calidad de datos
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de contenidos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Datos en tiempo real
  • Empresa/negocios
  • Encuestas y comentarios
  • Formación en la aplicación
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de cursos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la orientación del flujo de trabajo
  • Gestión de lanzamiento
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de modelos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets de soporte
  • Gestión del conocimiento
  • Guía contextual
  • Herramientas de autoservicio
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • Líneas e itinerarios educativos
  • Manual del empleado
  • Métricas de rendimiento
  • Onboarding del usuario
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Portal de autoservicio
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación por público
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del comportamiento
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Tests/Evaluaciones
  • Varios idiomas
  • Visualización de datos
  • Widgets

Alternativas

Thought Industries

4,6
#1 alternativa a Whatfix
Impulsa el compromiso y aumenta la adopción de productos con experiencias de aprendizaje interactivas online. Thought...

ClickLearn

4,6
#2 alternativa a Whatfix
ClickLearn ensures digital adoption by enabling organizations to easily onboard users in their business systems, for...

iTacit

4,6
#3 alternativa a Whatfix
iTacit is a workforce communication software that enables businesses in the healthcare, banking, and manufacturing...

Niikiis

4,5
#4 alternativa a Whatfix
niikiis es un software de experiencia de los empleados todo en uno y configurable para pequeñas y medianas empresas.

Opiniones

Calificación general

4,7 /5
(58)
Relación calidad-precio
4,6/5
Funciones
4,6/5
Facilidad de uso
4,5/5
Asistencia al cliente
4,9/5

¿Ya tienes Whatfix?

¡Ayuda a los compradores de software! Las opiniones sobre los productos son útiles para que el resto de los usuarios podamos tomar las decisiones acertadas.

¡Escribe una reseña!
Mostrando 5 opiniones de 58
Iziar R.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Software usado A diario durante 6-12 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 10.0 /10

Help your customers understand your platform

Revisado el 29/1/2018

Puntos a favor

This application is really easy to use for you and your clients. Since we created a platform with so much content in TravelContact, Whatfix helps our customers know every detail we offer.
Now our clients, such as travel advisors, agencies, DMC have two different tools to make life easier for them.

On the other hand Whatfix´s support team has been impressive, they have solved every doubt or inconvenience that we have presented throughout the process.

Puntos en contra

We would like the information inside the Whatfix platform to have different views, since they use very large boxes that take up a lot of space on the screen. This doesn't allows you to see all the content when you have created many flows.

Hal R.
Calificación general
  • Sector: Software informático
  • Tamaño de la empresa: 51-200 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Whatflow flows implementation in a special education web based product

Revisado el 15/7/2016

Frontline provides special education solution services to thousands of school districts nation wide...

Frontline provides special education solution services to thousands of school districts nation wide and abroad. The business need for interactive flows in our case is primarily to reduce customer calls and provide self-help instruction while simultaneously allowing the customer to complete their work. While use of the Whatfix product is still in its infancy (i.e. initial rollout was a pilot with a few districts and two products), we are encouraged by what we see thus far, and plan to implement the feature across a wider spectrum of products and thus make it available to more end-users.

Puntos a favor

Implementing the required java code into our application we found to be relatively easy (i.e. needs hours not days or weeks). When and if needed, their team is extremely technical where java, java scripting, html and related technologies are concerned. The Whatfix documentation made available via the Internet is also very good. Moreover, the Whatfix customer support is also very good and we found them to be extremely flexible when organizing meetings, especially given the time zone difference. Their software interface to create the flows is also easy to use and largely intuitive.

Puntos en contra

Flows must be exported in their entirety and we have requested that an option be provided to export only those flows that are desired at a particular time so as to avoid having to overwrite files and/or download large file sets. Once a flow is created and if it consists of many steps, should there be a need to edit one or more steps, depending on the nature of the edit it can be a bit time consuming.

Respuesta de Quicko Technosoft Labs PVT LTD

Thanks for the review, Hal.

We are working towards building the framework for selective actions on the flows, which should be released soon.

As per your feedback, our UX team is currently improving the editing experience.

Tim L.
Calificación general
  • Sector: Telecomunicaciones
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado Semanalmente durante Prueba gratis
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Facilidad de uso
  • Probabilidad de recomendación 6.0 /10

good APP

Revisado el 1/8/2018

Puntos a favor

Whatfix is a very good software and it is easy to use and help guide the customer step by step to resolve their concerns.

Puntos en contra

The price is a little high. It is lack of analytical features. Some features is not easy to configure.

Mohit J.
Calificación general
  • Sector: Tecnología y servicios de la información
  • Tamaño de la empresa: 11-50 empleados
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente

Reduced our support costs by 40%

Revisado el 9/9/2015

We implemented whatfix inside web dashboard of Cuztomise used by top management of large FMCG,...

We implemented whatfix inside web dashboard of Cuztomise used by top management of large FMCG, Healthcare and Services companies mostly in India and Europe. Cuztomise platform is a complete DIY platform which enables companies to swiftly make changes to workflow.

We use to get a lot of calls from users in our support center asking help on making various modifications on platform. Even after having a complete FAQ and user manual, still users felt comfortable doing changes while on line with our support staff. We quickly realised that its very crucial for us to provide hand holding for our customers. Then we decided to try Whatfix .

Whatfix not only allowed us to provide user handholding but instantly helped us generate lot of guides which can literally be created by anyone quickly. We have experienced 40% reduction in calls which means lot of savings on our support costs.

Puntos a favor

- Easy to use, quickly create guides in various languages
- Easily convert guides to PDF, videos in few clicks
- Very easy to integrate

Puntos en contra

- Not exactly a con, but i would like it to be available for mobile also.

Respuesta de Quicko Technosoft Labs PVT LTD

Thanks for the amazing review, Mohit.

Currently, Whatfix is responsive and supports mobile web. Whatfix also supports hybrid HTML5 mobile apps.

John T.
Calificación general
  • Sector: Productos farmacéuticos
  • Tamaño de la empresa: 10.000+ empleados
  • Software usado A diario durante 1-5 meses
  • Fuente de la reseña

Calificación general

  • Relación calidad-precio
  • Facilidad de uso
  • Asistencia al cliente
  • Probabilidad de recomendación 8.0 /10

Easy user onboarding enabling application

Revisado el 6/8/2018

Puntos a favor

The application helps to guide your clients to navigate your online portal or website or to effectively use your web product. The application provides you with personalized customer service like at the start you will be given a support member to ask your queries to. It is an easy to use platform that brings about new updates on a regular base. If you check the price factor, you will find that the competitor applications that have the same features are priced even higher. It is very simple to implement your code be it java or HTML to the application. The application guides your clients about all the details of your product. Within a few clicks, you can convert the demos to videos or pdf. They provide guides in many languages and it is very easy to integrate the application to your product.

Puntos en contra

The absence of a mobile application. Integration of more enhancements. Lacks in depth style customizations.

Mostrando 5 opiniones de 58 Todas las opiniones

Preguntas frecuentes sobre Whatfix

He aquí algunas preguntas frecuentes sobre Whatfix.

Whatfix ofrece los siguientes planes de precios:

  • A partir de:
  • Modelo de precios: Versión gratuita, Suscripción
  • Prueba gratis: Disponible

Los clientes habituales de Whatfix son:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Whatfix admite los siguientes idiomas:

alemán, búlgaro, catalán, chino, coreano, danés, eslovaco, esloveno, español, francés, hebreo, húngaro, indonesio, inglés, irlandés, islandés, italiano, japonés, letón, lituano, malayo, noruego, portugués, rumano, ruso, serbio, sr-cyrl, tailandés, ucraniano, vietnamita, zh-hant, árabe

Whatfix admite los siguientes dispositivos:

Whatfix se integra con las siguientes aplicaciones:

Amplitude, Azure Active Directory, Bullhorn ATS & CRM, Confluence, Cornerstone LMS, Desk.com, Freshdesk, FullStory, Google Analytics, Google Sheets, Heap, Intercom, Jira, Microsoft Excel, Microsoft Power BI, Mixpanel, Moodle, Okta, Oracle Fusion Cloud ERP, Quantum Metric, SAP SuccessFactors HCM Suite, Salesforce Einstein, Salesforce Sales Cloud, Segment, ServiceNow, SurveyMonkey, Wistia, Workday HCM, Zapier, Zendesk

Whatfix ofrece las siguientes opciones de asistencia:

E-mail/Help Desk, Preguntas frecuentes/foro, Base de conocimientos, Asistencia telefónica, Chat

Categorías relacionadas

Ver todas las categorías de software encontradas para Whatfix.